Lehekülgi: 1 2 3 |
Cutzer
huviline
Registreerunud 25.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
zack
|
postitati 28.04.09 12:46
|
|
|
Päris sünge näeb välja, mulle meeldib
Tahaks teada, mis sinna kapoti alla täpsemalt tuleb
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
|
Mikkc
huviline
Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q
|
postitati 28.04.09 13:34
|
|
|
Loodame et saab RS6 moto alla. Oi mis püss!
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 28.04.09 13:39
|
|
|
Seda V10 biturbo ankrut sinna nina otsa rippuma väiksele autole küll vaja poleks. Pigem on tõenäoline RS4 ja R8 peal kasutatava 4,2 V8 rakendus.
Ülelaetud V8 kombo oleks eriti komm, sellele viskaksid MTM, ABT jms tegelased umbes ülehomme juba reipad softiuuendused välja.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 28.04.09 14:12
|
|
|
RS6-e V10 pidi olema ilmselgelt liiga raske selle kere jaoks, kuskilt mitteametlik Audi esindaja väide on kõrva jäänud.
Autoblog juba kahel korral viidanud et tuleb 4.2 V8 ca 450 hj.
11 aprill link
27 aprill link
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 15.05.09 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Konrad
Autoblog juba kahel korral viidanud et tuleb 4.2 V8 ca 450 hj.
|
Kinnitus kah: AutoBlog
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.10 16:55
|
|
|
Audi RS5 brochure leacked
The Audi RS5 is set to make its world debut on 2nd March at the Geneva Motor Show. But until we’ll got the official images and details we have the
car’s official brochure that gives us a pretty good idea on the future monster.
The RS5 will be powered by a turbocharged V8 engine with a total output of 450 bhp at 8250 rpm. And besides this amazing power, the
RS5 will be distinguished by a huge diffuser, two oval exhausts and an extendable spoiler.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 22.02.10 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
The RS5 will be powered by a turbocharged V8 engine with a total output of 450 bhp at 8250 rpm. |
Turbocharged? Ilmselt mitte.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 22.02.10 17:48
|
|
|
Ei ole siin mingit turbot. R8 pealt pärit mootori edasiarendus. 4.2 N/A is not dead yet!
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 22.02.10 19:55
|
|
|
Poolametlik info juba ka siin
(PS! Hoiatus! Info lingil on inglise keelne, aga pildid on eesti keelsed.)
Ametlik siis Genfi näitusel. Tehakse ikka ilusaid asju
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.10 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Ei ole siin mingit turbot. R8 pealt pärit mootori edasiarendus. 4.2 N/A is not dead yet! |
Rsk, siin on juba Ferru hõngu! Selline kõrge pöördega vabalthingav ja väga hea pöördesse minekuga mootor. Rääkimata seitsmesest kastist ja roolilt
käiguvahetusest. Samas minu silmis on see kõik asjatu, kui masin pole kurvisuutlik. Eks me näe..
RS5
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.10 11:35
|
|
|
Aga jah, aeg läheb edasi ja tehnika areneb. Audi esimene 4.2 vabalthingav oli vist 206kw, nüüd tuleb 331kw. Vahe tervelt 125kw ehk 170hp. Pöörded on
muidugi ka erinevad, ennist tuli max hp @ 5800rpm, nüüdsel @ 8250rpm. Samas max väände koht pole erinev, senini on see @ 4000rpm - 400nm vs 430nm.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
raimsb6
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.10 12:06
|
|
|
Muide pöörete piiraja on sellel 8500 peal, RS4-l ja R8-l on 8250 (punane ala tahhomeetril vastavalt 8250 ja 8000). Seega on mootori kallal nokitsetud
rohkem kui lihtsalt parandatud õhuvõtt. Kurvisuutlikkusest rääkides pidavat RS5 olema RS4-st Nürburgringil 10 sek kiirem... See kõik hetkel veel
mitteametlik info.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.10 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimsb6
Kurvisuutlikkusest rääkides pidavat RS5 olema RS4-st Nürburgringil 10 sek kiirem... See kõik hetkel veel mitteametlik info. |
Kui nii on, siis RS5 on seal rajal ka V8 R8-st kiirem. Mina igatahes ootan huviga..
EDIT: B7 RS4 mootori arendusest saab natuke lugeda ka SIIT.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
raimsb6
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.10 21:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
EDIT: B7 RS4 mootori arendusest saab natuke lugeda ka SIIT.
|
Olen B7 RS4 foorumeid päris palju lugenud (kuna nad on tihti B6/B7 S4 foorumitega liidetud) ja su lingil näidatud sisselaske klappidele kogunevad
õlijäägid on B7 RS4-ja üks suurimaid probleeme (teine on DRC vedrustus). Vähendab võimsust ja ainus viis puhastada on käsitsi. See just võimsamate
otsepritsega FSI mootorite puhul, samas R8 ja S5 puhul pole midagi veel selle probleemi kohta kuulda olnud. Ses mõttes ongi huvitav, kas RS5-l ka see
probleem avaldub, arvestades et RS5-l on RS4 edasiarendatud mootor.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 24.02.10 21:55
|
|
|
Sama kamm on ka Mitsubishi GDI motodel. Ses suhtes tundub, et see on otsepritse needus lihtsalt.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.10 11:45
|
|
|
Võrreldes b7 RS4 ja RS5 mootori asetust esisilla suhtes, siis
julgeks pakkuda, et RS5 puhul on kobitud mootoriga natukene salongi poole.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Tonx
huviline
Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: G31 540; Tucson AWD
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 26.02.10 12:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Võrreldes b7 RS4 ja RS5 mootori asetust esisilla suhtes, siis
julgeks pakkuda, et RS5 puhul on kobitud mootoriga natukene salongi poole. |
See ju üks olulisi erinevusi B7 ja B8 kere vahel, mis siin "pakkuda"?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.02.10 15:49
|
|
|
Roadjet Concept'i realiseerimine, nagu juba A5 teemas kirjutatud
sai, jah.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.10 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Konrad
See ju üks olulisi erinevusi B7 ja B8 kere vahel, mis siin "pakkuda"? |
Vat ei suuda ennast kõikide asjadega kursis hoida, paraku. Aga mida aeg
edasi, seda enam tundub, et Audi hakkab ka lõpuks Autosid tegema.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |