Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Lämmastik (N2) rehvidesse! (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 9103)
qqq
huviline

Avatar


Registreerunud 12.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8

postitati 08.04.09 10:18 Tsiteeri
Lämmastik (N2) rehvidesse!



Tsitaat:
http://www.tarbija24.ee/210407/esileht/olulised_teemad/tarbija24/auto/256458.php
rehvi eluiga pikeneb kuni 25%, kütusekulu väheneb kuni 8%
endal ka sellest kevadest lämmastik rehvides
:P

http://www.tarbija24.ee/210407/esileht/olulised_teemad/tarbija24/auto/256458.php
Rehvi eluiga pikeneb kuni 25%, kütusekulu väheneb kuni 8%. Endal ka sellest kevadest lämmastik rehvides. :P


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.09 10:43 Tsiteeri


Ma mõtlen, et lasen vist heeliumi rehvidesse, äkki siis tõuseb üldse maast lahti ja rehvid ei kulugi enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 08.04.09 10:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Ma mõtlen, et lasen vist heeliumi rehvidesse, äkki siis tõuseb üldse maast lahti ja rehvid ei kulugi enam.

Vot see on üks hea mõte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.09 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 888
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Ma mõtlen, et lasen vist heeliumi rehvidesse, äkki siis tõuseb üldse maast lahti ja rehvid ei kulugi enam.

Vot see on üks hea mõte.


Juhitavus muutub kole niruks sedasi ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antskantoss
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121

postitati 08.04.09 11:08 Tsiteeri


Meeletu meeletu maailm:D


Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 08.04.09 11:54 Tsiteeri


Ei tea, kuni pole proovinud. Näiteks Nissan GT-R rehvidesse lastakse juba tehases lämmastik kui õigesti mäletan. Põhjuseks oli just stabiilsem rehvirõhk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 08.04.09 14:54 Tsiteeri


Seal artiklis kirjutab,et tavalise õhuga täidetud rehv laseb 1 kuus välja 1,5 atmosfääri rõhku? Huvitav mis sõelapõhjaga nad seda testi teinud on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 08.04.09 16:33 Tsiteeri


Ise pole kunagi tunda saanud, aga sõber lasi talverehvidesse lämmastiku panna ja ütles, et juhitavus ja sõidumugavus läks tunduvalt paremaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.04.09 16:45 Tsiteeri


Ei tea kaasa rääkida, pole kunagi sellist survet õhuga rehvi löönud, et asi vedelikuks muutuks ja hakkaks vedelas olekus juhitavust mõjutama :). See lahendus on ikka laisematele kodanikele ja ilmastikuoludesse, kus ei suvel ega talvel rehve vahetata vaid sõidetakse otsejoones siledaks, sel juhul ei pea ei suvel ega talvel oma rehvirõhku kontrollima (pole soojuspaisumist).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 09.04.09 06:30 Tsiteeri


Lasin eelmisel kevadel panna lämmastiku esimestesse rehvidesse ja tehnilistel põhjustel sai tagumistesse õhk. Sõidetud sai selle jooksuga umbes 12-13tuh km. Tulemus on nüüd selline, et need rehvid mis olid lämmastikuga täidetud on keskelt väga tugevalt kulunud, samas kui need mis olid õhuga ja tagasillal on veel täiesti korralikud ja kulunud ühtlaselt. Krt ei oskagi midagi arvata. Rehvideks olid tuttuued Pirelli P7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 09.04.09 06:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Lasin eelmisel kevadel panna lämmastiku esimestesse rehvidesse ja tehnilistel põhjustel sai tagumistesse õhk. Sõidetud sai selle jooksuga umbes 12-13tuh km. Tulemus on nüüd selline, et need rehvid mis olid lämmastikuga täidetud on keskelt väga tugevalt kulunud, samas kui need mis olid õhuga ja tagasillal on veel täiesti korralikud ja kulunud ühtlaselt. Krt ei oskagi midagi arvata. Rehvideks olid tuttuued Pirelli P7


Esiveolisel kuluvadki tagumised rehvid umbes 3x aeglasemalt. Ainus eelis on jh lämmastiku natuke väiksem soojuspaisumine, kuid arvestades, et õhust niigi suurem osa on lämmastik ning rehvi lämmastikuga täites jääb tahes tahtmata üsna suur osa õhku sisse siis on see effekt selgelt ülepaisutatud.
Ilmselgelt on tegemist tellitud reklaamtekstiga uuele teenusele, bensiinilisanditabletid ja voolikumagnetid ju enam eriti ei müü.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 09.04.09 06:48 Tsiteeri


Eks ma olen esiveolisega oma elu jooksul sõitnud ikka mitmed sajad tuhanded kilomeetrid. Nii kiirelt pole isegi mitte protekteeritud rehvid kulunud. Ise kahtlustan, et rõhk on olnud liiga suur neis rehvides.
PS sama auto all sõitnud Daytoni naelad 30tuh km ja mustrit esimestel veel 7mm ja tagumistel 9. Kasutusel on ainult õhk olnud. On see normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 09.04.09 06:59 Tsiteeri


Nu keskelt kulunud rehv viitab juba liigsele rehvirõhule ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 09.04.09 07:06 Tsiteeri


Või peaks olema lämmastikuga täites rehvi rõhk madalam kui õhu puhul? Ega ma rõhku ei mõõtnud suve jooksul kordagi, pandi töökojast täis ja nii sõitsin sügiseni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.04.09 07:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Või peaks olema lämmastikuga täites rehvi rõhk madalam kui õhu puhul? Ega ma rõhku ei mõõtnud suve jooksul kordagi, pandi töökojast täis ja nii sõitsin sügiseni.

No oleks pidanud mõõtma siis. Lasti sulle tüüpiline 2.5 baari sisse kindlasti, mis sinu mõõdule on siis lihtsalt liig. Usalda, aga kontrolli. Rõhk on ikka rõhk, vahet pole, mis gaas seal sees on.

Üldiselt ka minu arust ülepaisutatud teema. Nagu ferdinand juba mainis, moodustab lämmastik niigi õhu koostisest peamise osa. See mõni piisk kompressoriõli või veeauru on tavalise autoga liikleja seisukohalt nullilähedane tegur. Enne sõidetakse protektor nulli kui rehv seestpoolt lagunema hakkab. Ärge loopige oma raha tuulde. Isegi, kui see on tavalisest pisut suurema rõhu all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 09.04.09 19:12 Tsiteeri


No ma lasin eelmine kevad lämmastiku rehvidesse. Ei saanud küll aru, et midagi muutunud oleks. Kahel autol olid. Ühel talvekates ja teisel suvekates.
Enam ei pane.
Ja see rehv mis hästi õhku ei pidanud, vajus kaks korda kiiremini tühjaks kui õhu puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.09 08:05 Tsiteeri


Pärnus rehviabis pakutakse seda teenust juba ammu ja ühe korra olen lasknud täita ka rehvid lämmastikuga. Et rehv ei pidanud "ulguma" enam nii palju. Ilus jutt kuid vahe märkamatu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 12.04.09 23:30 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 12.12.09 08:09 Tsiteeri
Lämmastik!



Olen kogenud lämmastiku tõhusust ja annan ainult austust asjale. Esimest korda kasutasin siis kui tekkis alles eestisse 3a tagasi ;) .Rohkem ma enam peale seda pole rehvides õhku kasutanud. Ja viimased 2a olen ni talvel kui suvel lämmastikuga rehvid täitnud. Säästab löökaukudes ja rõhk ei muutu ,kuluvus ON väiksem jne. Lämmastik pole mõeldud rehvi remondiks:P ,sellejaoks ikka muud meetodid.Rõhku olen lasknud panna selle mis ettenähtud on!Asi toimib ja on minuarust igati tips_tops värk!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 12.12.09 19:03 Tsiteeri


Seletage minule lollile, kuidas te veel mõnes ralli-vormeli-kardi-rinka-vms tippteamis ei ole, kui suudate teha vahet rehvi täitva materiali mõnekümne protsendilises koostise erinevuses? Profid kulutavad erinevuse tajumiseks sisuliselt laboratoorseid tingimusi, et mingi pisierinevus ka kinnitust leiaks. Teie tulete aga rääkima, et kohe SUUR erinevus tunda. Kindlasti seal on mingi erinevus, aga kas niisama tuntav???

http://www.hot.ee/amadeuz/img/ohk.JPG
Allikas


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 12.12.09 19:23 Tsiteeri


Selle jaoks, et rehvis ikka 100% N2 oleks, peaks rehv enne õhutühi olema(mida on võimalik saavutada vast vaakumkambris või N2 täidetud kambris), mida on suht keeruline saavutada. Heal juhul suured alkeemikud saavad rehvi segu, mis on natuke suurema N2 sisaldusega, kui ümbritsev keskkond. Sellest kindlasti juhitavus ja kulumine väga muutuvad. Aa, ja mis hindasi selle eest veel maksta tuleb?


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.09 19:51 Tsiteeri


On olemas selline hea asi nagu vakumeeria, saab rehvi vaakumisse. Samas aga ütlen, et see asi ei tasu end ära kohe kindlasti.
Ma arvan,et rehvi vahetajad ei viitsi kindlast enne lämmastikuga täitmist jännata 4 rehviga mingi 2 tundi- See ajaks ju firma pankrotti sellise töö kiiruse juures.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
oss30
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.08
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant quattro 142kw 97a

postitati 12.12.09 20:08 Tsiteeri


Aga korraliku vaakumpumba olemasolul?? See jätkux viimasele kommentaarile. Paremini kirjutada ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 12.12.09 21:01 Tsiteeri


Ma tahan näha kuidas te rehve vaakumisse imete. Kui vähegi seebitatud asja on, siis see vaakum imeb lihtsalt rehvi veljepealt uuesti lahti. Edasi on aga see, et mismoodi eemaldada ventiiliküljest vaakumpumba ilma, et õhk sisse satuks? Selleks peab olema pump koguaeg taga ja mingite kraanidega erinevad kontuurid avama/sulgema.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 12.12.09 21:05 Tsiteeri


Tuleb kasutada sisekumme!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]