Lehekülgi: 1 2 |
qqq
huviline
Registreerunud 12.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8
|
postitati 08.04.09 10:18
|
|
|
Lämmastik (N2) rehvidesse!
http://www.tarbija24.ee/210407/esileht/olulised_teemad/tarbija24/auto/256458.php
Rehvi eluiga pikeneb kuni 25%, kütusekulu väheneb kuni 8%. Endal ka sellest kevadest lämmastik rehvides.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.09 10:43
|
|
|
Ma mõtlen, et lasen vist heeliumi rehvidesse, äkki siis tõuseb üldse maast lahti ja rehvid ei kulugi enam.
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 08.04.09 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Ma mõtlen, et lasen vist heeliumi rehvidesse, äkki siis tõuseb üldse maast lahti ja rehvid ei kulugi enam. |
Vot see on üks hea mõte.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.09 11:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 888
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Ma mõtlen, et lasen vist heeliumi rehvidesse, äkki siis tõuseb üldse maast lahti ja rehvid ei kulugi enam. |
Vot see on üks hea mõte. |
Juhitavus muutub kole niruks sedasi ainult.
|
|
|
|
antskantoss
huviline
Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121
|
postitati 08.04.09 11:08
|
|
|
Meeletu meeletu maailm
Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 08.04.09 11:54
|
|
|
Ei tea, kuni pole proovinud. Näiteks Nissan GT-R rehvidesse lastakse juba tehases lämmastik kui õigesti mäletan. Põhjuseks oli just stabiilsem
rehvirõhk.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 08.04.09 14:54
|
|
|
Seal artiklis kirjutab,et tavalise õhuga täidetud rehv laseb 1 kuus välja 1,5 atmosfääri rõhku? Huvitav mis sõelapõhjaga nad seda testi teinud on
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 08.04.09 16:33
|
|
|
Ise pole kunagi tunda saanud, aga sõber lasi talverehvidesse lämmastiku panna ja ütles, et juhitavus ja sõidumugavus läks tunduvalt paremaks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.04.09 16:45
|
|
|
Ei tea kaasa rääkida, pole kunagi sellist survet õhuga rehvi löönud, et asi vedelikuks muutuks ja hakkaks vedelas olekus juhitavust mõjutama . See lahendus on ikka laisematele kodanikele ja ilmastikuoludesse, kus ei suvel
ega talvel rehve vahetata vaid sõidetakse otsejoones siledaks, sel juhul ei pea ei suvel ega talvel oma rehvirõhku kontrollima (pole soojuspaisumist).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 09.04.09 06:30
|
|
|
Lasin eelmisel kevadel panna lämmastiku esimestesse rehvidesse ja tehnilistel põhjustel sai tagumistesse õhk. Sõidetud sai selle jooksuga umbes
12-13tuh km. Tulemus on nüüd selline, et need rehvid mis olid lämmastikuga täidetud on keskelt väga tugevalt kulunud, samas kui need mis olid õhuga ja
tagasillal on veel täiesti korralikud ja kulunud ühtlaselt. Krt ei oskagi midagi arvata. Rehvideks olid tuttuued Pirelli P7
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.04.09 06:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivar80
Lasin eelmisel kevadel panna lämmastiku esimestesse rehvidesse ja tehnilistel põhjustel sai tagumistesse õhk. Sõidetud sai selle jooksuga umbes
12-13tuh km. Tulemus on nüüd selline, et need rehvid mis olid lämmastikuga täidetud on keskelt väga tugevalt kulunud, samas kui need mis olid õhuga ja
tagasillal on veel täiesti korralikud ja kulunud ühtlaselt. Krt ei oskagi midagi arvata. Rehvideks olid tuttuued Pirelli P7 |
Esiveolisel kuluvadki tagumised rehvid umbes 3x aeglasemalt. Ainus eelis on jh lämmastiku natuke väiksem soojuspaisumine, kuid arvestades, et õhust
niigi suurem osa on lämmastik ning rehvi lämmastikuga täites jääb tahes tahtmata üsna suur osa õhku sisse siis on see effekt selgelt ülepaisutatud.
Ilmselgelt on tegemist tellitud reklaamtekstiga uuele teenusele, bensiinilisanditabletid ja voolikumagnetid ju enam eriti ei müü.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 09.04.09 06:48
|
|
|
Eks ma olen esiveolisega oma elu jooksul sõitnud ikka mitmed sajad tuhanded kilomeetrid. Nii kiirelt pole isegi mitte protekteeritud rehvid kulunud.
Ise kahtlustan, et rõhk on olnud liiga suur neis rehvides.
PS sama auto all sõitnud Daytoni naelad 30tuh km ja mustrit esimestel veel 7mm ja tagumistel 9. Kasutusel on ainult õhk olnud. On see normaalne?
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 09.04.09 06:59
|
|
|
Nu keskelt kulunud rehv viitab juba liigsele rehvirõhule ju.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 09.04.09 07:06
|
|
|
Või peaks olema lämmastikuga täites rehvi rõhk madalam kui õhu puhul? Ega ma rõhku ei mõõtnud suve jooksul kordagi, pandi töökojast täis ja nii
sõitsin sügiseni.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.04.09 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivar80
Või peaks olema lämmastikuga täites rehvi rõhk madalam kui õhu puhul? Ega ma rõhku ei mõõtnud suve jooksul kordagi, pandi töökojast täis ja nii
sõitsin sügiseni. |
No oleks pidanud mõõtma siis. Lasti sulle tüüpiline 2.5 baari sisse kindlasti, mis sinu mõõdule on siis lihtsalt liig. Usalda, aga kontrolli. Rõhk on
ikka rõhk, vahet pole, mis gaas seal sees on.
Üldiselt ka minu arust ülepaisutatud teema. Nagu ferdinand juba mainis, moodustab lämmastik niigi õhu koostisest peamise osa. See mõni piisk kompressoriõli või veeauru on tavalise autoga liikleja
seisukohalt nullilähedane tegur. Enne sõidetakse protektor nulli kui rehv seestpoolt lagunema hakkab. Ärge loopige oma raha tuulde. Isegi, kui see on
tavalisest pisut suurema rõhu all.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 09.04.09 19:12
|
|
|
No ma lasin eelmine kevad lämmastiku rehvidesse. Ei saanud küll aru, et midagi muutunud oleks. Kahel autol olid. Ühel talvekates ja teisel
suvekates.
Enam ei pane.
Ja see rehv mis hästi õhku ei pidanud, vajus kaks korda kiiremini tühjaks kui õhu puhul.
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.09 08:05
|
|
|
Pärnus rehviabis pakutakse seda teenust juba ammu ja ühe korra olen lasknud täita ka rehvid lämmastikuga. Et rehv ei pidanud "ulguma" enam nii
palju. Ilus jutt kuid vahe märkamatu
|
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 12.04.09 23:30
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 12.12.09 08:09
|
|
|
Lämmastik!
Olen kogenud lämmastiku tõhusust ja annan ainult austust asjale. Esimest korda kasutasin siis kui tekkis alles eestisse 3a tagasi .Rohkem ma enam peale seda pole rehvides õhku kasutanud. Ja viimased 2a olen ni
talvel kui suvel lämmastikuga rehvid täitnud. Säästab löökaukudes ja rõhk ei muutu ,kuluvus ON väiksem jne. Lämmastik pole mõeldud rehvi
remondiks ,sellejaoks ikka muud meetodid.Rõhku olen lasknud panna selle
mis ettenähtud on!Asi toimib ja on minuarust igati tips_tops värk!
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 12.12.09 19:03
|
|
|
Seletage minule lollile, kuidas te veel mõnes ralli-vormeli-kardi-rinka-vms tippteamis ei ole, kui suudate teha vahet rehvi täitva materiali mõnekümne
protsendilises koostise erinevuses? Profid kulutavad erinevuse tajumiseks sisuliselt laboratoorseid tingimusi, et mingi pisierinevus ka kinnitust
leiaks. Teie tulete aga rääkima, et kohe SUUR erinevus tunda. Kindlasti seal on mingi erinevus, aga kas niisama tuntav???
Allikas
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 12.12.09 19:23
|
|
|
Selle jaoks, et rehvis ikka 100% N2 oleks, peaks rehv enne õhutühi olema(mida on võimalik saavutada vast vaakumkambris või N2 täidetud kambris), mida
on suht keeruline saavutada. Heal juhul suured alkeemikud saavad rehvi segu, mis on natuke suurema N2 sisaldusega, kui ümbritsev keskkond. Sellest
kindlasti juhitavus ja kulumine väga muutuvad. Aa, ja mis hindasi selle eest veel maksta tuleb?
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.09 19:51
|
|
|
On olemas selline hea asi nagu vakumeeria, saab rehvi vaakumisse. Samas aga ütlen, et see asi ei tasu end ära kohe kindlasti.
Ma arvan,et rehvi vahetajad ei viitsi kindlast enne lämmastikuga täitmist jännata 4 rehviga mingi 2 tundi- See ajaks ju firma pankrotti sellise töö
kiiruse juures.
|
|
|
|
oss30
huviline
Registreerunud 21.01.08
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant quattro 142kw 97a
|
postitati 12.12.09 20:08
|
|
|
Aga korraliku vaakumpumba olemasolul?? See jätkux viimasele kommentaarile. Paremini kirjutada ei oska.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.12.09 21:01
|
|
|
Ma tahan näha kuidas te rehve vaakumisse imete. Kui vähegi seebitatud asja on, siis see vaakum imeb lihtsalt rehvi veljepealt uuesti lahti. Edasi on
aga see, et mismoodi eemaldada ventiiliküljest vaakumpumba ilma, et õhk sisse satuks? Selleks peab olema pump koguaeg taga ja mingite kraanidega
erinevad kontuurid avama/sulgema.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 12.12.09 21:05
|
|
|
Tuleb kasutada sisekumme!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |