Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A8 ei käivitu peale pikka seismist (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 5336)
gorm
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2Q

postitati 27.03.09 21:19 Tsiteeri
A8 ei käivitu peale pikka seismist



Jäi A8 seisma pikemaks ajaks, nii 6..7 nädalat. Selle perioodi sees ühtki korda ei sõitnud. Nüüd tahtsin sõitma minna, aga masin ei käivitu. Ok, mõtlesin et aku tühi ja laadisin ära aga ikka ei midagi.

Süüdet andes käib ainult üks plõks, armatuuris jäävad põlema aku tuli ja CAT tuli. Aku peaks ikkagi täis olema.

Katsusin netist uurida, kuid targemaks ei saanud. Oskab keegi teadjam öelda, mis tuleks teha et masinale eluvaim sisse saada? Siin foorumis oli üks sarnane teema, kus ka CAT tuli põles ja ei läinud käima (ja lahenduseks oli läbiläinud kaitsme vahetus), kuid kahtlane kas niisama seismisest saab mõni kaitse läbi minna.. Eks muidugi homme valges vaatan ka selle võimaluse üle.


Autoks 1994 A8 4.2q


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.03.09 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gorm
Süüdet andes käib ainult üks plõks, armatuuris jäävad põlema aku tuli ja CAT tuli. Aku peaks ikkagi täis olema.

Mismõttes üks plõks, kas starterit ikka ringi ajab?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gorm
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2Q

postitati 27.03.09 22:28 Tsiteeri


Ei aja starterit ringi. Süüte keeramisel ei juhtu absoluutselt mitte midagi, v.a. need tuled mis jäävad põlema armatuuris ja plõks. Umbes selline mida mingi relee võiks teha (sarnane ka sellisele häälele, kui mingit lülitit lülitada).

Kui pool süüdet sisse keerata (nii, et armatuuris tuled "ellu ärkavad"), siis nagu ikka igast tehnikat hakkab ellu. Kliima pumba löömist on kuulda (või midagi sarnast) ja immo tuli kustub kenasti ära jne. Aga just sealt asendist edasi keerata võtit, kui peaks käivitumine tulema, et juhtu midagi.

Sõidaks hea meelega diagnostikasse, aga sinna ka ei saa minna sest masin ei ole liikumisvõimeline :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaanpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 3.7 V8

postitati 28.03.09 00:47 Tsiteeri


"Aku" ja "cat" tuled kustuvad alles peale mootori käivitumist, seepärast ei tasu hakata otsima põhjust, miks tulukestele vool peale jääb. Paugupealt vaevalt keegi Sulle täpselt oskab öelda, miks Su sõiduk "plõksib". Põhjused võivad olla erinevad. Võimalik ka, et jätsid midagi tähtsat meile mainimatta. Need 6 - 7 nädalat ei pruugi olla selle vea põhjustajaks. On olnud juhuseid, kus peatusid maanteserval, et metsaääres põit tühjendada ja tagasitulles auto enam ei käivitu :)

Samuti peale Su esimest postitust oli mul kaks vastuse varianti: a) üritad käivitada võõrast autot; b) kasutad käivitamisel korteri võtit. Peale Su teist postitust selgus, et Su sõidukil pole immot maha võetud, seega variant "b" langeb välja.

Kui homse kaitsmete kontrolli käigus tuvastad, et kõik need on terved, siis tasuks kontrollida ka releesid. Üks hea, kuid mitte täiuslik venekeelne sait, kust leiad veidi infot kaitsmete ja releede asukoha kohta: automn.ru.

Jääme kõik ootama Su kolmandat postitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.03.09 04:01 Tsiteeri


Ega lisaimmot ole? Võibolla tuunisid vahepeal toas võtmekimpu ja viskasid sealt clean look'i huvides eelmise omaniku nõmeda "võtmehoidja" välja. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 28.03.09 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gorm
Jäi A8 seisma pikemaks ajaks, nii 6..7 nädalat. Selle perioodi sees ühtki korda ei sõitnud. Nüüd tahtsin sõitma minna, aga masin ei käivitu. Ok, mõtlesin et aku tühi ja laadisin ära aga ikka ei midagi.

Süüdet andes käib ainult üks plõks, armatuuris jäävad põlema aku tuli ja CAT tuli. Aku peaks ikkagi täis olema.

Katsusin netist uurida, kuid targemaks ei saanud. Oskab keegi teadjam öelda, mis tuleks teha et masinale eluvaim sisse saada? Siin foorumis oli üks sarnane teema, kus ka CAT tuli põles ja ei läinud käima (ja lahenduseks oli läbiläinud kaitsme vahetus), kuid kahtlane kas niisama seismisest saab mõni kaitse läbi minna.. Eks muidugi homme valges vaatan ka selle võimaluse üle.


Autoks 1994 A8 4.2q


Päris tihti on A8 D2 ära oksüdeerunud +klemmide liitekoht parema lonzeroni all (veovõlli juurest). Tasuks see koht üle vaadata, puhastada ja korralikult veekindla määrdega kokku teha.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 28.03.09 09:08 Tsiteeri


Mina prooviks mõnda päris akut sinna vahele ühendada;) See nö laetud aku võib ka surnud olla, volte on, aga mahtuvus on null. Pane tarbijaid tööle ja keera võtit äkki ei jätku voolu lihtsalt:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.03.09 09:42 Tsiteeri


Aku laetuse / seisukorra kohta annab parima ülevaate areomeeter. Saadaval suvalises Prismas või bensukas. Maksab ~30 eeku. Pole vaja enam isegi maagilist arvu 1.27 teada, kuna vastavad alad on värvidega tähistatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 28.03.09 10:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Aku laetuse / seisukorra kohta annab parima ülevaate areomeeter. Saadaval suvalises Prismas või bensukas. Maksab ~30 eeku. Pole vaja enam isegi maagilist arvu 1.27 teada, kuna vastavad alad on värvidega tähistatud.


See on tore riist aga paljudel akudel ei pääse happele ligi e. korgid ei käi pealt ära.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janek321
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2 Q

postitati 28.03.09 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Mul oli sama kala autoga kunagi, kui õieti mäletan siis kõrvalistuja esimese ratta juurest jookseb üks juhe läbi, kuna juhe täpselt ratta kõrvalt jookseb on suur tõenäosus et see seal vee kätte ära oksüdeerunud. see tuleks siis ilusti isoleerida. peale seda oli kõik vägev jälle. muidugi sai kõigepealt starter maha võetud ja sealt seest mingi relee vahetatud. seegi võib probleemne olla.

Mul oli sama kala autoga kunagi, kui õieti mäletan siis kõrvalistuja esimese ratta juurest jookseb üks juhe läbi, kuna juhe täpselt ratta kõrvalt jookseb on suur tõenäosus et see seal vee kätte ära oksüdeerunud. See tuleks siis ilusti isoleerida. Peale seda oli kõik vägev jälle. Muidugi sai kõigepealt starter maha võetud ja sealt seest mingi relee vahetatud. Seegi võib probleemne olla.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.03.09 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
See on tore riist aga paljudel akudel ei pääse happele ligi e. korgid ei käi pealt ära.

Enamikul "hooldusvabadel", mida mina näinud olen: kleeps maha, pikk liist maha ja ongi korgid käes. Või siis avanevad koos liistuga ja saab pärast ka ilusti jälle sulgeda. Minul pole ükski veel mõõtmata jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 28.03.09 18:01 Tsiteeri
Sama mure tekkis ka nüüd minul :S



Minu A8 mõtles ka nüüd seda pulli teha. Eile läks ilusti käima töötas sõitis kõik ilus tore kena, aga täna(Tervepäeva seisnud) Ilm kah suht selline niiske ja siis nüüd mõtlesin, et paneks käima ja vaataks mis teeb, aga võta näpust käima ei lähe :( Korra läheb ja nii kui gaasipedaali puutud sureb välja. Aga kui ei puutu pedaali siis käib mingi väike hetk ja siis sureb jälle välja! :/

Tekkis küsimus, et tal peaks olema ka ju selline asi nagu külmkäivitus mootor või midagi sellist, et kas see ei või segast infi anda ajule või miskit sellist.
Ehk on targemaid kes oskavad nõu anda.

Ettetänades: Rene.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gorm
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2Q

postitati 28.03.09 18:31 Tsiteeri


5+ samru, :D mingi voolukarp paremal pool esimese ratta juures sisaldas väga ära kopitanud klemme rohelise sodi sees. Üks klemmidest oli totaalselt läbi mädanenud. Testimise mõttes ühendasin korraks ära ja andsin süüdet ning masin läski tööle. Vea põhjus ongi käes.

Ja aitäh teistelegi kaasa mõtlemise eest, sest seetõttu ma ei hakanud väga valest otsast viga tuvastama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 28.03.09 21:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gorm
5+ samru, :D mingi voolukarp paremal pool esimese ratta juures sisaldas väga ära kopitanud klemme rohelise sodi sees. Üks klemmidest oli totaalselt läbi mädanenud. Testimise mõttes ühendasin korraks ära ja andsin süüdet ning masin läski tööle. Vea põhjus ongi käes.

Ja aitäh teistelegi kaasa mõtlemise eest, sest seetõttu ma ei hakanud väga valest otsast viga tuvastama.


Mis karp seal veel on?
Ma nagu ei ole seal küll ühtki karpi tähele pand:/


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.03.09 08:36 Tsiteeri


Starteri tagumine ots ehk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.03.09 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Starteri tagumine ots ehk.


A8 D2-l on parema lanzeka all selline koht kuhu tulevad kokku + juhtmed akult starterilt ja vist oli üks veel. See on kõige sitasem koht kuhu satub soola ja muda - veest rääkimata.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.03.09 11:44 Tsiteeri


Ok, hea teada. Endal lihtsalt aastase D2 omamise perioodi jooksul sinna piilumiseks asja polnud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 29.03.09 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gorm
Jäi A8 seisma pikemaks ajaks, nii 6..7 nädalat. Selle perioodi sees ühtki korda ei sõitnud. Nüüd tahtsin sõitma minna, aga masin ei käivitu. Ok, mõtlesin et aku tühi ja laadisin ära aga ikka ei midagi.

Süüdet andes käib ainult üks plõks, armatuuris jäävad põlema aku tuli ja CAT tuli. Aku peaks ikkagi täis olema.

Katsusin netist uurida, kuid targemaks ei saanud. Oskab keegi teadjam öelda, mis tuleks teha et masinale eluvaim sisse saada? Siin foorumis oli üks sarnane teema, kus ka CAT tuli põles ja ei läinud käima (ja lahenduseks oli läbiläinud kaitsme vahetus), kuid kahtlane kas niisama seismisest saab mõni kaitse läbi minna.. Eks muidugi homme valges vaatan ka selle võimaluse üle.


Autoks 1994 A8 4.2q


Aga kas Sul ta nagu lubas ka käima minna või nii? Mul ta nagu lubaks minna, aga ei lähe.
Aga ikka ootan vastust sellele, et kas võib viga olla külmkäivitus mootoris ??
Terv. Rene


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.03.09 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
Tsitaat:
Algselt postitas: gorm
Jäi A8 seisma pikemaks ajaks, nii 6..7 nädalat. Selle perioodi sees ühtki korda ei sõitnud. Nüüd tahtsin sõitma minna, aga masin ei käivitu. Ok, mõtlesin et aku tühi ja laadisin ära aga ikka ei midagi.

Süüdet andes käib ainult üks plõks, armatuuris jäävad põlema aku tuli ja CAT tuli. Aku peaks ikkagi täis olema.

Katsusin netist uurida, kuid targemaks ei saanud. Oskab keegi teadjam öelda, mis tuleks teha et masinale eluvaim sisse saada? Siin foorumis oli üks sarnane teema, kus ka CAT tuli põles ja ei läinud käima (ja lahenduseks oli läbiläinud kaitsme vahetus), kuid kahtlane kas niisama seismisest saab mõni kaitse läbi minna.. Eks muidugi homme valges vaatan ka selle võimaluse üle.


Autoks 1994 A8 4.2q


Aga kas Sul ta nagu lubas ka käima minna või nii? Mul ta nagu lubaks minna, aga ei lähe.
Aga ikka ootan vastust sellele, et kas võib viga olla külmkäivitus mootoris ??
Terv. Rene


Misasi on külmkäivitusmootor? Esimest korda kuulen. Kontrolli bensiini rõhk üle või pane arvuti külge äkki see oskab midagi rääkida.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 30.03.09 17:38 Tsiteeri


gorm aga mis sümtomid Sul olid?
Kas ta lubas ültse käima minna?

Ettetänades: Rene


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 3.7 V8

postitati 03.04.09 07:20 Tsiteeri


Loe palun teema uuesti läbi või vähemalt alusta algusest :)
Oli ju öeldud, et tal starterit ringi ei aja, seega mootor lubadust ei anna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martinez
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000

postitati 29.01.10 08:44 Tsiteeri


Nonii, olen minagi nüüd enda 94 aasta D2'ga seal maal.

Nagu enamus teab õnnestus mul eelmise aasta lõpul ninaga läbi jää vajuda. Auto seisis kuuaega +kraadidega garaazis (kus sai teda ka korduvalt käima pandud) ning seejärel ööpäeva kuni -28 kraadise pakasega väljas. Auto läks järgneval päeval ilusti käima ja sõitsin ~ 20km koju.
Uuel hommikul aga auto käima ei läinud. Sai tõstetud tutikas aku peale nii et voolu taha ei tohiks asi jääda. Võtit keerates kõlab samamoodi releeplõks, eeldatavasti starteri oma kuid midagi ringi ajama ei hakka.
Autol oli nina eest aga kunde ratta juures küll mingit karpi ei näinud.
Kuna see starteri maha kiskumine on päris mahukas töö ja auto seisab liikumatult paneelmajade vahel siis vaataks enne kõik võimalikud oksüdeerunud ühendused üle.

Nõuanded ja juhendid kust täpsemalt mida otsida on teretulnud.

Lugupidamisega,
Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 29.01.10 08:52 Tsiteeri


See võib ka benapump olla. Arvatavasti juhtmeotsas laulab sulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 29.01.10 08:58 Tsiteeri


Kuidas bensiinipump ja starter omavahel seotud on?
Starter peaks ju sõltumata kõikidest muudest asjaoludest ringi käima, kui talle vool pähe anda, praegusel juhul aga ei tee seda, auto käivitumisest rääkimata.


Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
See võib ka benapump olla. Arvatavasti juhtmeotsas laulab sulle.



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 29.01.10 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Martinez
Nonii, olen minagi nüüd enda 94 aasta D2'ga seal maal.

Nagu enamus teab õnnestus mul eelmise aasta lõpul ninaga läbi jää vajuda. Auto seisis kuuaega +kraadidega garaazis (kus sai teda ka korduvalt käima pandud) ning seejärel ööpäeva kuni -28 kraadise pakasega väljas. Auto läks järgneval päeval ilusti käima ja sõitsin ~ 20km koju.
Uuel hommikul aga auto käima ei läinud. Sai tõstetud tutikas aku peale nii et voolu taha ei tohiks asi jääda. Võtit keerates kõlab samamoodi releeplõks, eeldatavasti starteri oma kuid midagi ringi ajama ei hakka.
Autol oli nina eest aga kunde ratta juures küll mingit karpi ei näinud.
Kuna see starteri maha kiskumine on päris mahukas töö ja auto seisab liikumatult paneelmajade vahel siis vaataks enne kõik võimalikud oksüdeerunud ühendused üle.

Nõuanded ja juhendid kust täpsemalt mida otsida on teretulnud.

Lugupidamisega,
Martin


Selle karbini jõuad sa salongist kõiki müramatte välja kakkudes, selle koha peal, kus kundepool istuja jalatald.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]