Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kas plastist tuleklaasidel on kaitsekiht? (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 12459)
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 27.03.09 21:29 Tsiteeri
Kas plastist tuleklaasidel on kaitsekiht?



Küsimus oleks selline, et olen poleerinud paljudele plastklaase tuledel. Siiani ei ole probleemi olnud, ka enda masinal ilusad tuled ja näitavad hästi, kuid täna tuli klient rääkima, et poleerin kaitsekihi maha ja kas panen ka uue. Uurisin ka mõndades esindustest kuid keegi ei osanud selle kohta midagi öelda. Ehk oskavad foorumlased midagi selle kohta mainida, poleerivad nii mõnigi veel ja mingit kaitsekihist pole kuulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 27.03.09 21:49 Tsiteeri


Võimalik,et klient oli lasknud paigaldada selle nn. kaitsekile sinna ette,et tulesid kaitsta?


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 27.03.09 22:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: exess
Võimalik,et klient oli lasknud paigaldada selle nn. kaitsekile sinna ette,et tulesid kaitsta?
Asi oligi selles, et klient mainis, et originaalis kui tehasest tuli tuleb on mingi kaitsekiht peale kantud, nagu näiteks lakk. Ütlesin, et ise nagu ei ole sellest midagi kuulnudki ja niipalju kui olen teinud, siis ei ole probleemi olnud ja ka keegi pole maininudki sellist asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 27.03.09 22:17 Tsiteeri


Iseenesest on teema huvitav. Ka siin foorumis kusagil tule-teemas mainis keegi, et poleeritud tuli läheb kiiresti tuhmiks.. Minul on aga selline küsimus, et kas poleeritud tulel klaas kuidagi moonutama ei hakka valgusvihku? Võib-olla loll küsimus, aga üks isiklik kogemus pleksiklaasi poleerimisega viis selleni. Kuna Sa Tartus sellist teenust teed, siis mis hinnaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 27.03.09 22:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Iseenesest on teema huvitav. Ka siin foorumis kusagil tule-teemas mainis keegi, et poleeritud tuli läheb kiiresti tuhmiks.. Minul on aga selline küsimus, et kas poleeritud tulel klaas kuidagi moonutama ei hakka valgusvihku? Võib-olla loll küsimus, aga üks isiklik kogemus pleksiklaasi poleerimisega viis selleni. Kuna Sa Tartus sellist teenust teed, siis mis hinnaga?
Oleneb kõik tegijast, kui palju kriime sisse jäetakse. Kui lihtsalt poleerimise peale minna pastaga ainult, siis läheb klaas samuti läbipaistvaks ja kõvasti paremaks kui ennem oli. Mina hakkan pihta 1000 paberiga ja lõpetan 3000 paberiga, ning siis lõpuks poleerin. Otseselt teenust sellist nagu ei osutagi ametlikult lihtsalt tuttavatele ja nende tuttavatele olen teinud. Kui suuremad tegijad teevad seda tööd üsna kiiresti, siis minul kulub selleks vähe rohkem aega kuna üritan võimalikult korralikult teha ja mitte just teenimise eesmärgil ja teen seda käsitsi. Muidugi väga sügavaid kriime ja kivitäkkeid välja ei poleeri sest klaasi tuleb ikka võimalikult minimaalselt lihvida. EI saa ju päris paberiks ka lihvida. Aga kui oled huvitatud asjast siis võin mõned pildid saata, ning kui aega siis võin ka teha. See nagu rohkem hobi korras, muidugi materjali kulub ka juba nt. nelja numbrit paberit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad

postitati 27.03.09 23:08 Tsiteeri


Siin teemas natuke juttu sellest kaitsekihist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 29.03.09 19:27 Tsiteeri


Nii siis, sai uuritu veel paarilt tuttavalt kellel on automüügiesindustes sidemeid. Selle kohta pole kuskil kellegil mingit infot, et tehase poolt on mingisugune lisakaitsekiht tuleklaasidel. See mis tundub nagu kaitsekihina kuluvat, on arvatavasti see sodi mis tuleklaasidele pritsib ja ka vahad mis tulesoojusel pikapeale nii kõvasti kinni jääb. Kui kellegil on kindla väitena tuua välja selline kaitsekihi nimetus millega kaetakse originaalis, siis oleks see usutav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 30.03.09 07:18 Tsiteeri


Oleme ise ka sõpradega enda ja oma tuttavate autodel esitulesid poleerinud. Vahe nagu öö ja päev. Ja siiani ei ole midagi nii ruttu ära tuhmunud. Hea võrdlus - passati xenon tuled näitasid suht notmaalselt, aga TÜV soovitati poleerida. Nii tehtud saigi. Peale seda oli esimest korda meie silmale näha seda, kuidas tuli peale käivitamist kõrgust nivelleerib. Järelikult sai pilt kõvasti selgem. Ja ühe aasta ja 30000km jooksul ei ole see nähtavus veel ära kadunud.
See kaitsekihi jutt ma kipun arvama on mingi kuulujutt. Kui oleks peal kaitsekile, siis see oleks poleerides pidanud narmendama hakkama. Äkki oli autol peal vaha ja ka tuled klaasivahaga üle käidud?
Ja klient, kes toob autol tuled poleerida ja siis hakkab hädaldama, et "nüüd poleerid kaitsekihi maha , aga kas uue asemele ka paned?!" on ilmselt seda tüüp inimene, kes lihtsalt ei oska ilma vingumata olla. V tahtis tark olla ja püüdis ehk jõuda selleni, et töö pole maksmist väärt. Ei näe teise inimese pähe sisse.

Lisaks on esituli siiski ka mingil määral kulumaterjal. Kui ikka tuhmumine häirivaks muutub ja poleerida enam ei saa, siis ei ole midagi teha - tuleb uued külge keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
algajaaudifriik
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T quattro

postitati 30.03.09 09:26 Tsiteeri


Siin on juttu UV kaitsekihist...


@Ranno
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.03.09 09:42 Tsiteeri


Meie sombuses kliimas ei ole UV protectionist mõtet eriti soiguda (see ei käinud nüüd isiklikult sinu pihta, algajaaudifriik). Eelmisel suvel oli Tallinnas päiksepaistelisi päevi täpselt 10. Lugesin üle. Floridas, Kalifornias või Lõuna-Euroopas on tingimused teised.

PS. Panin pealkirja täpsustavalt, et jutt käib plastklaasidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 30.03.09 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Meie sombuses kliimas ei ole UV protectionist mõtet eriti soiguda (see ei käinud nüüd isiklikult sinu pihta, algajaaudifriik). Eelmisel suvel oli Tallinnas päiksepaistelisi päevi täpselt 10. Lugesin üle. Floridas, Kalifornias või Lõuna-Euroopas on tingimused teised.

PS. Panin pealkirja täpsustavalt, et jutt käib plastklaasidest.
Aitäh Black-ile pealkirja täpsustamisele. Paluks abi kui võimalik, et kas oleks paari pilti siia ülesse laadida kuna ise ei ole sellega siiani hakkama saanud. Siis on teistelgi näha mis on vahe.


***
Edit by Black:

http://pildid.audiclub.ee/liikmete_autod/kultz/tulede_poleer_01.jpg

http://pildid.audiclub.ee/liikmete_autod/kultz/tulede_poleer_02.jpg

http://pildid.audiclub.ee/liikmete_autod/kultz/tulede_poleer_03.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.03.09 10:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Paluks abi kui võimalik, et kas oleks paari pilti siia ülesse laadida kuna ise ei ole sellega siiani hakkama saanud. Siis on teistelgi näha mis on vahe.

No pane mulle maili peale või kasuta upload.ee teenuseid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 30.03.09 12:43 Tsiteeri


On küll kaitsekiht peal. Ma ei tea täpselt kõikide teiste autode kohta kuid minu A6'l on raudselt. Oli vanemal 98-01 ja on ka minu omal. Kui ainult poleerid st liivapaberiga külge ei lähe siis on suur võimalus et seda kihti ei kahjusta. Tulemus samas pole kah eriti hea.

Kas sa poleerides ise pole täheldanud, et mõne koha pealt tekivad laigud vms? Minul küll tekkisid, st sealt sai kiht maha hõõrutud. Mis mul muud üle jäi kui tervel tulel maha nühkida. Tulemus on see, et klaas on nüüd väga õrn. Väiksemgi puudutus mingi esemega vms tekitab koheselt uusi kriime. Peale selle ei ole mina enda tuld suutnud kristallselgeks saadagi . Kergelt tuhm on ikka tuli nagu.

Panen tavaliselt pärast vaha ka peale, siis kestab natukene. Poleerimistehnika on sama, alustan kõvema paberiga ja lõpetan 2500-3000 paberiga. Peale seda 3M pasta peale ja masinaga üle. Pastasid kasutan ka erinevaid, ühesõnaga sama tehnika mis auto laki poleerimisel.

Moonutuste kohapealt on see tegelikult täiesti võimalik. Plast on suht õrn ja seal võib kergelt mõne koha õhemaks lihvida kui teise, samas mingit tohutut anomaaliat ei ole ma märkand.

Poleerinud olen ühte tuld, teisel on see kaitsekiht peal ja tollele ei ole liivapaberiga kallale läinud. Poleeritud tuli kestab üsna vähe aega ja peab koguaeg üle poleerima. Ja nagu ma ütlesin, pole tulemus ikkagi mingi megahea.

Ma olen ka USA foorumitest või kuskilt seda UV kihi juttu kuulnud. Ma ütleks sellepeale, et miks mitte. Vaevalt, et spets lõunamaa turu jaoks on teised klaasid neil tehasest tulnud, nagunii tehakse kõik korraga ja ühesugused. Neil on isegi xenoni ja halogeeni klaas täpselt sama. Meil ei ole see UV efekt vb ni tugev lihtsalt, üle lombi seal räägivad et lõhub plasti päris ära ja kahjustab tuld seest ka, st teeb tuhmimaks jne. Nagu päike ikka. Mingi usa firma kes müüb tulede poleerimispastasid kodukal oli kah sama jutt, sellest UV kihist.

Ma vist ostan B osa tuled endale ja panen sealt uued klaasid. Ja siis 3M kaitsekile peale, hea rahutu päris pikaks ajaks.

Ühesõnaga fakt on see, et seal mingi kiht on peal. Mis see täpselt on seda ma eitea. Kes on tule lahti teinud ja seestpoolt näperdanud siis teab, et sinna tulevad kriimud väga kergelt. Ilmselt seespool seda siis ei ole. Üks pilt on mul ka sellest laigust mis mul oli, pole kõige parem pilt aga aru peaks saama ikka.


http://www.kaarna.net/audi/tuli.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 30.03.09 12:56 Tsiteeri


Saan ka ise kaasa rääkida, et see UV-protect ei ole mingi soigumine, nimelt mul venna B5 kerega passatil olid plastikklaasid ees ja samamoodi poleeritud tuled ja nüüdseks on forssist uued tulede klaasid ees, sest vanad ei olnud enam valgelt läbipaistvad vaid lausa kollased ja mõralised- niiet on seal peal raudselt miskine asi, mida maha nühkides jäädki poleerima.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 30.03.09 14:37 Tsiteeri


Võibolla on see tobe mõte aga äkki on tegemist mingisuguse kuumtöötlusega. Nt. omavalmistatud pussnugade pleksiklaasist käepidemed lasti leeklambiga üle, et ilus ja läikiv jääks. Hiljem ei tekkinud kriime ka käepidemele pärast sellist töötlust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.03.09 14:54 Tsiteeri


Miski pindkarastuse mõte käis mul ka hetkeks peast läbi. Tihedama pinnakihi pressimine vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 30.03.09 17:11 Tsiteeri


Mina sain sellist infot, et peale poleerimist on tuled tavalise autolakiga üle lakitud.. Kui effektiivne see ettevõtmine on, pole aimugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 30.03.09 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Mina sain sellist infot, et peale poleerimist on tuled tavalise autolakiga üle lakitud.. Kui effektiivne see ettevõtmine on, pole aimugi.
Autolakk ei lähe mitte kuidagi see on pehme ja esimesed sitikad teevad oma töö. Värvi peal seda aru ei saa, aga kuna klaas peab läbipaistev olema, siis see laki pehmus kohe näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 30.03.09 18:32 Tsiteeri


Klubilisele laur, selle UV kaitsekihi suhtes ei pea ikkagi minu meelest paika. Kõigil on ainult oletused ja kõik on kuskilt kuulnud, aga kindlat vahendit ei oska keegi mainida. See mis on kihina plastikklsaasidel siis nagu ma ennem juba mainisin, siis samuti juttude järgi on see hooldusvahendid tulesse sissesööbinud plastikklaasi. Seda loomulikult ei saagi sellisel juhul seespool klaasi olla sest sealt ju ei vahata ja ei pese tulesid keemiaga. Huvitav siis miks ei panda siis klaasist tuledele UV kaitset peale ja ei teki mingit laigulist hollust. Asi selles, et klaas ei ole ju plastik mis kuumusega söövitab keemia ilusasti sisse. Sorry kui segane sai, aga mõte siiski olemas. Saatsin ka likkmele Black-ile paar pilti kus on poleerimata tuledega jube sõita ja kui ära poleerisin siis inimeselt küsisin kuidas on poolteist kuud olnud, siis väga rahul vastus tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: TFSI

postitati 30.03.09 19:01 Tsiteeri


Plastiktulede põhimaterjal on polükarbonaat, mis on kaalult kerge ja vastupidav löökidele (järelikult ka mingil määral elastne), et saavutada vastupidavus ka abrasiooni ja kriimustuste suhtes kaetakse polükarbonaat kõvema plastiku (näiteks CR-39) kihiga, mis lisaks võib tagada ka UV kindluse jne.

Selline link näiteks

Ja veel
Tsiteerin viimaselt lingilt:
To protect the polycarbonate, manufacturers coat the headlight with a primer and a sealer. It is this coating that deteriorates and causes the cloudiness and yellowing.
95% of all damage to cloudy headlights is on the outside and is limited to the factory protective coating.



Audi kui autotootja ei valmista esitulesid, neid toodavad näiteks Bosch ja Valeo, kes plastiku ostavad omakorda oma allhankijatelt !!!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C7 ja A4 B5-B8'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 30.03.09 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Klubilisele laur, selle UV kaitsekihi suhtes ei pea ikkagi minu meelest paika. Kõigil on ainult oletused ja kõik on kuskilt kuulnud, aga kindlat vahendit ei oska keegi mainida. See mis on kihina plastikklsaasidel siis nagu ma ennem juba mainisin, siis samuti juttude järgi on see hooldusvahendid tulesse sissesööbinud plastikklaasi. Seda loomulikult ei saagi sellisel juhul seespool klaasi olla sest sealt ju ei vahata ja ei pese tulesid keemiaga. Huvitav siis miks ei panda siis klaasist tuledele UV kaitset peale ja ei teki mingit laigulist hollust. Asi selles, et klaas ei ole ju plastik mis kuumusega söövitab keemia ilusasti sisse. Sorry kui segane sai, aga mõte siiski olemas. Saatsin ka likkmele Black-ile paar pilti kus on poleerimata tuledega jube sõita ja kui ära poleerisin siis inimeselt küsisin kuidas on poolteist kuud olnud, siis väga rahul vastus tuli.


Aga vaata mu pilti, mis asi see laik siis on mis peale liivapaperiga töötlemist esile tuli? Blacki idee käis ka mul peast läbi, et vb on pinda kuumusega vms töödeldud et tugevam oleks. Seespool seda asja ei ole, sest kui seest kasvõi lapiga paar korda pühkida on kohe kriimud peal. Väljapoole nii ruttu ei tule kriime. Teisel pool on mul üks avariiliselt autolt pärit tuli, selle klaas on ülevaltpool mõraline. Tähendab, tundub et on mõraline, tegelt on ilmselt kuidagi löögi tagajärjel selle pealmise kihi mõraliseks teinud. Võin mõne pildi postitada hiljem.

Ma ei tea jah kindlalt väita, et see mingi UV lakk seal peal on, aga midagi seal ikkagi on. Olgu ta siis mingi karastatud kiht või mis iganes. Kindlalt tean ma seda väita, et peale liivapaberit ja poleerimist tuli mul alguses väike tuhmim laik keset tuld (kust ma rohkem nühkisin), ning hiljem kui ma liivakaga selle üleni maha nühkisin oli mul terve tuli selline. See, et klaas selge paistab kestis vast nädal aega, siis hakkas jälle ära vajuma. Päris rõvedaks ta muidugi ei lähe aga selgelt on näha kriime jne. Samas teist tuld olen ma korraga pastaga lihtsalt üle lasknud ja tollel ei ole midagi viga.
Tundub nagu plast muutuks peale seda lihvimist üsna nõrgaks, isegi selle kaabitsaga millega pesulatest autolt vett maha pühitakse tulid tulelt üle tõmmates kriimud peale.

Klaasi ei ole vaja töödelda mingi spets ainega, klaas ei lagune päikese käes ära, seda aga plasti kohta ei saa öelda.

EDIT: rocket, jah õige asja nimetus on tegelt plycarbonate. Tänud sulle põhjaliku vastuse eest, siis Blacki aimdus ei olnudki mööda.

Siin üks video kah polycarbonate ja akrüülplastiku vahest: http://www.youtube.com/watch?v=Hsls5ZPCUnE

Kusjuures USA's osad teevad ise enda autodele uusi klaase sellest samast polycarbonate'st. Kuumutamisel on ta elastne ja saab mingi vormi peale tõmmata. Täidsa koduste vahenditega tehtud. Mingi tehnikaga oleks ilmselt tähised ka võimalik peale saada. Kellel huvi võin linki jagada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 30.03.09 19:38 Tsiteeri


Laur, mida Sa soovitad siis nendele, kes ei taha hakata tulesid vahetama, aga natuke "kainemat pilku" siiski (mina)? Lasta tuled lihtsalt poleeri ja pastadega üle? Ei saa parimat, aga saab parema. Paljud pesulad/ töökojad pakuvad tulede poleerimise teenust, tulebki välja, et see on suhteliselt suure "agaga" küsimus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 30.03.09 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Plastiktulede põhimaterjal on polükarbonaat, mis on kaalult kerge ja vastupidav löökidele (järelikult ka mingil määral elastne), et saavutada vastupidavus ka abrasiooni ja kriimustuste suhtes kaetakse polükarbonaat kõvema plastiku (näiteks CR-39) kihiga, mis lisaks võib tagada ka UV kindluse jne.

Selline link näiteks

Ja veel
Tsiteerin viimaselt lingilt:
To protect the polycarbonate, manufacturers coat the headlight with a primer and a sealer. It is this coating that deteriorates and causes the cloudiness and yellowing.
95% of all damage to cloudy headlights is on the outside and is limited to the factory protective coating.



Audi kui autotootja ei valmista esitulesid, neid toodavad näiteks Bosch ja Valeo, kes plastiku ostavad omakorda oma allhankijatelt !!!
Ok. Täitsa nõus selle nn. CR-39 plastiku olemasolust (http://www.physic.ut.ee/materjalimaailm/Kirjed/Plastdosimeetrid.htm), kuid kus on kirjas, et autotulede klaasid on kaetud selle eelmainitud plastikuga. Ma saan aru, et terve tuleklaas on sellest materjalist, aga mina ei suutnud seda küll kuskilt välja lugeda, et mingi imeõhuke kiht oleks ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 30.03.09 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Laur, mida Sa soovitad siis nendele, kes ei taha hakata tulesid vahetama, aga natuke "kainemat pilku" siiski (mina)? Lasta tuled lihtsalt poleeri ja pastadega üle? Ei saa parimat, aga saab parema. Paljud pesulad/ töökojad pakuvad tulede poleerimise teenust, tulebki välja, et see on suhteliselt suure "agaga" küsimus.


Tead mõtlesin selle üle isegi, et mida siis teha. Lihtsalt pastaga poleerides saad kindlasti parema tulemuse kui ennem ning ei kahjusta nii palju, et pärast peaksid koguaeg poleerima jne. Alguses mingi jämeda pastaga, siis peenemaga ja lõpuks vaha peale, peaks ok jääma küll.

Samas üle lombi müüakse mingeid spets vahendeid ka, mis ei pidavat kahjustama seda plasti jne. Aga noh ilmselt lihtsaim viis esialgu lihtsalt pastaga üle käia.

Kui soovid võin ka aidata sind sellega Tartus.

EDIT: Muidugi parema kui enneb saab alati, isegi kui liivakaga teed siis üldiselt enamuse vanemate autode tuled näevad lihtsalt jubedad välja. Kel aastast 98 orig. tuled veel ees jne. Mingit ideaali ei maksa loota küll jah.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
altzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q

postitati 03.04.09 07:13 Tsiteeri


Üks teemaga haakuv link tuleklaaside poleerimisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.1% - SQL: 53.9%]