Lehekülgi: 1 2 3 |
at60
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant quattro
|
postitati 24.03.09 17:25
|
|
|
Veelkord roolivõimu õlist
Auto siis 96a A6 2.0 ja plaan vahetada rolivõimu õli.Niipalju kui forumist selle teema kohta lugeda oli siis nö.ainus ja õige on roheline LHM
mineraalõli.Õlipaagil kah kiri"only mineral..."
Lähen siis poodi osma,müüja vaatab kataloogidest ja helistab veel kellelegi targemale.Ja tulemus: Audi WV originaalõli oli küll roheline
mineraal,spetsifikatsiooni nr. G002000 aga poes müüdav LHM ei vasta sellele üldse mitte ja orig.õli saab ainult Audi esindusest.Pakkus mulle
täissüntõli CHL8642 või CHF115 põhjendusega et õlid on 96-st aastast edasi arendatud.Küsisin et kuidas sünt ja mineraal omavahel kokku sobivad(pese
süsteemi palju tahad midagi ikka jääb) sügas kukalt.Helistasin siis Reval Autosse.Nemad muidugi soovitasid nende juures orig.õli sise panna.Hind
iseenesest polnud hirmus aga sõida siis kas Tartu või Pärnu.
Nüüd siis küsimus neile kes on omale roolivõimu pannud LHM õli mida poodides müüaksse ca.120eek/l.Kuidas tulemused on?
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 24.03.09 17:36
|
|
|
Vaatasin oma "hooldusraamatust" järgi, et 13 kuud tagasi sai vahetatud roolivõimendi õli sellises pudelis Valvoline LHM Plus'i vastu. Mingeid muutusi halvenemise suunas küll ei tähelda. Kindlasti parem kui vana
kollakas-pruunikas pläga.
Pane otsingusse "LHM", siis leiad palju-palju sarnaseid teemasid. Mitmed autoremontijadki soovitavad ja lubavad, et midagi ei juhtu Audi süsteemiga
kui sinna kvaliteetse tootja rohelist LHM hüdroõli kallata.
Aga seda originaalõli müüakse kuulu järgi Revalist kaasa ka hinnaga ~150kr liiter ja oma ämber võiks kaasas olla
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.03.09 17:41
|
|
|
Pole küll oseselt vastus su küsimulsele, kuid ...
Olen oma autol pidanud paaril korral roolivõimendi õli vahetama ja otsustasin, et see mõnekümne kroonine sääst liitrilt pole väärt neid küsimusi ja
muret "kas toimib" "kas sobib" jne.
Seni olen kasutand ainult audi/wv "rohelist kulda" ja pole mingeid probleeme.
Soovitan ka sinule : Lase tuttaval, või sõbral või heal foorumikaaslasel see 2x1L purk ära osta ja sinule saata, vahetusega saad ka ise hakkama, või
lased selle siis oma kohalikus remonditöökojas teha.
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 24.03.09 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Pole küll oseselt vastus su küsimulsele, kuid ...
Olen oma autol pidanud paaril korral roolivõimendi õli vahetama ja otsustasin, et see mõnekümne kroonine sääst liitrilt pole väärt neid küsimusi ja
muret "kas toimib" "kas sobib" jne.
Seni olen kasutand ainult audi/wv "rohelist kulda" ja pole mingeid probleeme.
Soovitan ka sinule : Lase tuttaval, või sõbral või heal foorumikaaslasel see 2x1L purk ära osta ja sinule saata, vahetusega saad ka ise hakkama, või
lased selle siis oma kohalikus remonditöökojas teha. |
Sama siin. Olen kasutanud samuti kõigil oma audidel seda G0002000 originaalõli.
Seda peaksid pakkuma ka VW esindused. (Juhuslikult, kui sul mõni VW esindus vm peaks lähemal olema).
Vähemalt ise ostsin viimase pudeli VW esindusest.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.03.09 18:08
|
|
|
Febi-Bilstein pakub ka poodides täpselt sellise koodiga G002000 rohelist mineraal õli. Liitrine purk oli alla soti, kui õieti mäletan. Pakun, et
sellega on täpselt sama teema, nagu kurikuulsa G052162 orig. käigukasti õliga. Sõltuvalt pakendist võib hind olla väga erinev. Ja kui veel OOOO WV
peal on, siis on hind ka kohe vastav.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 24.03.09 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Febi-Bilstein pakub ka poodides täpselt sellise koodiga G002000 rohelist mineraal õli. Liitrine purk oli alla soti, kui õieti mäletan. Pakun, et
sellega on täpselt sama teema, nagu kurikuulsa G052162 orig. käigukasti õliga. Sõltuvalt pakendist võib hind olla väga erinev. Ja kui veel OOOO WV
peal on, siis on hind ka kohe vastav. |
Ei ütleks nii. Olen hoidnud käes õli,millel ka peal kood G002000 (tootjat ei mäleta), Kuid oli vedelam ja toon oli ka heledam, kui originaaltoode.
Aga samas eks igaüks tea ise, mida ta oma autosse kallab.
|
|
|
Sumpa
huviline
Registreerunud 20.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.09 18:32
|
|
|
Soovitan panna ikka originaalõli, hind ju praktiliselt sama. Lisan homme hommikul e-poodi http://autofer.ee/autovaruosad/audi-vw.html
Tsitaat: | Algselt postitas: at60
Auto siis 96a A6 2.0 ja plaan vahetada rolivõimu õli.Niipalju kui forumist selle teema kohta lugeda oli siis nö.ainus ja õige on roheline LHM
mineraalõli.Õlipaagil kah kiri"only mineral..."
Lähen siis poodi osma,müüja vaatab kataloogidest ja helistab veel kellelegi targemale.Ja tulemus: Audi WV originaalõli oli küll roheline
mineraal,spetsifikatsiooni nr. G002000 aga poes müüdav LHM ei vasta sellele üldse mitte ja orig.õli saab ainult Audi esindusest.Pakkus mulle
täissüntõli CHL8642 või CHF115 põhjendusega et õlid on 96-st aastast edasi arendatud.Küsisin et kuidas sünt ja mineraal omavahel kokku sobivad(pese
süsteemi palju tahad midagi ikka jääb) sügas kukalt.Helistasin siis Reval Autosse.Nemad muidugi soovitasid nende juures orig.õli sise panna.Hind
iseenesest polnud hirmus aga sõida siis kas Tartu või Pärnu.
Nüüd siis küsimus neile kes on omale roolivõimu pannud LHM õli mida poodides müüaksse ca.120eek/l.Kuidas tulemused on? |
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.03.09 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Darkdog
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Febi-Bilstein pakub ka poodides täpselt sellise koodiga G002000 rohelist mineraal õli. Liitrine purk oli alla soti, kui õieti mäletan. Pakun, et
sellega on täpselt sama teema, nagu kurikuulsa G052162 orig. käigukasti õliga. Sõltuvalt pakendist võib hind olla väga erinev. Ja kui veel OOOO WV
peal on, siis on hind ka kohe vastav. |
Ei ütleks nii. Olen hoidnud käes õli,millel ka peal kood G002000 (tootjat ei mäleta), Kuid oli vedelam ja toon oli ka heledam, kui originaaltoode.
Aga samas eks igaüks tea ise, mida ta oma autosse kallab. |
Teemaalgatajale soovitaks läbi astuda Linna Autost ja mure murtud.
Samas ei kavatse mina küll hakata silma järgi õlisi võrdlema. Kui tuntud kaubamärgil on peal vastavad kirjad, siis ta ka peab sobima. Ärme siin nüüd
päris raketiteadust tegema hakkame nende tavaõlidega. Õlitootjad toodavad õlisid ja autotootjad seda ei tee mitte. Nende mure on pappi teenida ja kui
kaubamärk õlipurgil maksab, siis miks ka mitte.
Kui aga inimene kahtleb ja autopood ka ei oska nõu anda, siis muidugi ainuõige tee esindusse.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
at60
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant quattro
|
postitati 24.03.09 18:49
|
|
|
Suured tänud vastajaile.Sain tüki maad targemaks.Asi polndki selles et mõnikümend eeku õli hinnas kokku hoida vaid selles et mitte vale õliga süsteemi
p..sse keerata.
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 24.03.09 18:52
|
|
|
Ise sõitsin 2,5 aastat LHM iga ei mingeid anomaalijaid ega probleeme.
|
|
|
|
Sumpa
huviline
Registreerunud 20.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.09 08:46
|
|
|
Palun, kellel vaja, paneme samal päeval posti http://autofer.ee/autovaruosad/audi-vw.html
Tsitaat: | Algselt postitas: at60
Suured tänud vastajaile.Sain tüki maad targemaks.Asi polndki selles et mõnikümend eeku õli hinnas kokku hoida vaid selles et mitte vale õliga süsteemi
p..sse keerata. |
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 25.03.09 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sumpa
Palun, kellel vaja, paneme samal päeval posti http://autofer.ee/autovaruosad/audi-vw.html
Tsitaat: | Algselt postitas: at60
Suured tänud vastajaile.Sain tüki maad targemaks.Asi polndki selles et mõnikümend eeku õli hinnas kokku hoida vaid selles et mitte vale õliga süsteemi
p..sse keerata. | |
Varem oli koodiks G002000, sellel lingil antuna on G004000M2.
Huvitav,mis vahe neil on?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 25.03.09 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Darkdog
Tsitaat: | Algselt postitas: Sumpa
Palun, kellel vaja, paneme samal päeval posti http://autofer.ee/autovaruosad/audi-vw.html
Tsitaat: | Algselt postitas: at60
Suured tänud vastajaile.Sain tüki maad targemaks.Asi polndki selles et mõnikümend eeku õli hinnas kokku hoida vaid selles et mitte vale õliga süsteemi
p..sse keerata. | |
Varem oli koodiks G002000, sellel lingil antuna on G004000M2.
Huvitav,mis vahe neil on? |
See on varuosakoodi muutus seoses pakendi vahetusega, sisu on sama 159EEK/l
Toomas
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 01.02.13 13:52
|
|
|
Vana teema, soojendaks pisut üles. Autol siis roolivõimu õlitase miinimumis, plaanisin juurde valdada. Korgil kenasti kirjas "Nur
Mineralhydrauliköl" G002000. Kusjuures sama tekst ka paagil ja mitmes keeles, mitmel real.
Keldris veledes üks poolik pott BP Hydraulic LHM-i, mis kenasti mineraalõli ja roheline. Kuna kannul ühtegi viidet Audi osas polnud, siis sisetunne
ütles, et asi pole päris õige. Millegipärast pole õlipoti kork kah kapotiall enam roheline nagu vanasti. Hakkasin siis tuhlama, et mida see G002000
siis endast kujutab. Nett muidugi igasugust vastukäivat infot täis ja täna hommikul sai esindusest läbi mindud kindla sooviga, et vaja G002000
mineraalõli roolivõimu. Onu letitaga teatas, et viimane on asendatud G004000M2-ga. Peale arvutusmasinas surfimist leidis, et ikka saab seda G002000
kah. Viimase täpne nimetus siis G002000A2. Palusin siis onul laost mõlemad potid letti tuua ja selgus, et G002000A2 toode on Pentosin CHF 11S ja
G004000M2 on Pentosin CHF 202. Viimased kaks on tootja kodulehe andmetel sünteetilised hüdroõlid. Siinkohal sai minu mõistus pisut otsa, kuna paak ja
punn nõuab Mineraalõli.
Netis pisut kollates jäi mulje, et mineraalõli kasutati VAGi masinates kuni 1989 ja sealt edasi on kasutusel sünteetiline õli. Huvitav küll, et
roolivõimuõli potil on selline vastukäiv info? Äkki mõni audionu oskab kommenteerida.
Kevadel tuleks võimuõlivahetus niikuinii plaani võtta, mida siis sisse valada? Kas mineraal või sünt
Sisetunne ütleb, et CHF11s ja CHF202 on õiged asjad.
Pentosinil on olemas ka mineraalõli CHF7.1, mille tootelehe info sünti ja mineraali omavahel segada ei luba. Lisaks väidab tooteleht, et õli on
kasutatav muldvanades roolivõimudes Viimase VAG-i kood on A0E 041 020 10,
mis mulle kohe kindlasti ei sobi.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.02.13 15:00
|
|
|
Mina kallaks südamerahuga selle õli sisse.
M2 ja A2 tähendavad koodi lõpus pakendi suurust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on foorumis
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.02.13 15:05
|
|
|
My five cents:
Pentosin on Saksa tootja. Sakslaste emakeel on saksa keel. Saksakeelne tooteinfo CHF 202 kohta kinnitab, et tegemist on POOLsünteetilise õliga.
Poolsünteetilise õli hind on odavam kui vastaval sünteetilisel tootel ehk CHF 11S'l. Seda kinnitab nii Pentosin'i enda kui ka VAG hinnakiri.
Hind paneb maailmas palju asju paika.
Audientusiast kasutab aga kumba tahab. Tõenäoliselt on sünteetiline õli pisut paremate omadustega ehk külmas vedelam. Võib olla veel midagi, mida
mõistavad keemia- ja materjalitehnoloogid.
Enamikke juhte või autoomanikke see väike erinevus ei huvita niivõiteisiti.
PS. Sakslased ei kinnita tooteinfos, et CHF 11S oleks TÄISsünteetiline nagu rõhutatakse mootoriõlide puhul.
|
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.13 18:12
|
|
|
Nüüd olen segaduses. Ühesõnaga kui mul on mineraal LHM seal sees, siis ma võin rahumeelselt seda esinduses müüdavad POOLsünteetilist peale valada
(peaasi et rohelist värvi oleks)?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on foorumis
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.02.13 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Pentosinil on olemas ka mineraalõli CHF7.1, mille tootelehe info sünti ja mineraali omavahel segada ei luba. |
KristoK, ära vana mineraali CHF202'ga või CHF11S'ga sega.
Tsitaat kodulehelt:
"Pentosin CHF 7.1 is NOT miscible with modern high performance hydraulic fluids such as the Pentosin CHF 11S or CHF 202."
Väidetavalt Pentosin kui tootja CHF7.1'd enam ise ei pakugi, samas soovitab ta selle välja vahetada vähemalt LHM+ vastu.
Tsitaat kodulehelt:
"Pentosin LHM+ is easily miscible with older LHM liquids, however the quality is superior to the older ones. Therefore a complete oil change is
recommended."
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 18.10.13 06:35
|
|
|
Lasin eelmine sügis rv õli vahetada, kuna vana oli must nagu tökat. Sisse läks G004000 kuna muud nagu enam ei pakutagi. Tänaseks on seis selline, et
pump lekib (avastasin nädal tagasi). Väga raske on öelda, kas pump hakkas lekkima seetõttu et lihtsalt 320000km on oma töö teinud tihenditega, või
seetõttu, et pumba tihendid ei suuda (silma järgi) oluliselt vedelamat G004000 kinni pidada võrreldes mineraalse paksema G002000'ga. Hetkel valan
peale siis seda vedelat ja kui pudel otsa saab siis mõtlen mis edasi teha
Ilmselt pumba tihendite ring tuleb ette võtta ja uuesti vana "hea" LHM siisse valada, kuigi LHM'i spets enam seda sobivust ei kinnita? Mäletan
vanasti et Citroen kasutas oma hüdraulikasüsteemis sama LHM'i mida Audi roolivõimus ja Citroeni spets on tänaseni mineraal LHM.
Otsides hetkel G002000 õli siis selle spetsi järgi otsides satub juba tihti uuema sünteetilise õli otsa.
Mina olen varasemalt kasutanud väga edukalt süsteemis BP LHM+ õli, mille puhul täna enam G002000 sobivusele viidet ei leia.
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/olid-tehnilised-vedelikud-hudraulika-olid-hudroolid/hydraulic
Muide seesama uus G004000 õli läks ka Saabi roolivõimu süsteemi ning ka seal täheldasin nüüd õlikadu. Kas sama probleem? Saab vist kasutas ka varem
LHM'i.
|
|
|
|
Michael
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F31
|
postitati 29.01.14 20:16
|
|
|
Tirin vana teema üles.
Automaailmast anti Carlube'i LHM+
Auto potsiku peal kirjas olevat G002000 koodi pudeli pealt ei leia.
Audi nime samuti pudelilt ei leia, seal vaid Citroen, Rolls-Royce ning Jaguar.
Tegu siiski rohelise mineraalõliga, minu arusaamist mööda LHM'i edasiarendusega.
Küsin lihtsalt südamerahuks, kas võib seda kasutada?
Ette tänades
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 29.01.14 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Michael
Tirin vana teema üles.
Automaailmast anti Carlube'i LHM+
Auto potsiku peal kirjas olevat G002000 koodi pudeli pealt ei leia.
Audi nime samuti pudelilt ei leia, seal vaid Citroen, Rolls-Royce ning Jaguar.
Tegu siiski rohelise mineraalõliga, minu arusaamist mööda LHM'i edasiarendusega.
Küsin lihtsalt südamerahuks, kas võib seda kasutada?
Ette tänades |
Mina seda LHM-i sisse ei valaks
Kui pott nõuab G002000, siis käib sinna G002000 või G004000 (täis või poolsünt) hüdroõli.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.01.14 05:06
|
|
|
Ma olen 8a kasutanud oma C4 S4 süsteemis Totali LHM-i. Siiamaani probleemid puuduvad. Järelikult see tihendeid ei riku ja sobib. Ostes oli üldse
punane ATF vms sees. Kui tihendid sissekallatavat õli ei talu, siis lööb see hiljemalt mõne päevaga välja.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 30.01.14 06:38
|
|
|
Vala see LHM südamerahuga sinna potsikusse - ei juhtu midagi. Nii enda kui ka teiste autodel läbiproovitud nii Castroli, Total'i kui ka mainitud
Carlube'i LHM õlid - ei juhtu mitte midagi halba.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 30.01.14 06:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Vala see LHM südamerahuga sinna potsikusse - ei juhtu midagi. Nii enda kui ka teiste autodel läbiproovitud nii Castroli, Total'i kui ka mainitud
Carlube'i LHM õlid - ei juhtu mitte midagi halba. |
Nõus Fugi-ga 100%. Sai kunagi kogematta sünteetiline pruuni värvi ostetud ja roolilatt muutus mahlakaseks. Peale seda lasin kogu süsteemi, nii palju,
kui seda kätte sai, uuesti tühjaks ja läks sisse Carlube-i LHM+ roheline mineraalvedelik ja peale õhutamist ei tulnud pea tilkagi enam välja kuskilt,
kuniks 3 aastat hiljem auto maha müüsin ja edasine ajalugu ei ole teada.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.01.14 07:26
|
|
|
Kui masina potil on kirjas G002000 siis pane millist LHM'i tahad, sest see tähistus on tegelikult nii mineraal kui ka sünteetiline õli. Vahe neil on
tegelikult see, et mineraalõli oleks soovituslikult kohustuslik max. paari aasta jooksul vahetada (banaanivabariigis reaalelus kahjuks selline
praktika väga paljuski vanemate masinate puhul puudub - antakse ainult minna kuni latt leemetab ja pump puuksus). Sünteetilist kannatab kauem kasutada
ja külmade talveilmadega säästab see ehk paremini pumpa ja latti.
Kui nõue on G004000, siis selles ei soovita mineraali kasutada.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |