Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem 2000a Audi A6 generaatori kätte saamisega (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2817)
--jaska--
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 03.07.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.09 09:13 Tsiteeri
Probleem 2000a Audi A6 generaatori kätte saamisega



Tsitaat:
kuna aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu(käima tõmmata ei anna kuna on tiptronic).
vea otsimisel ilmnes et generaator ei lae enam. kuidagi oleks vaja se siis nüüd sealt kätte saada agakuidas?
seal on kõik nii üksteise otsa topitud et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili auto all olles kätte saada.

Aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu (käima tõmmata ei anna, kuna on tiptronic). Vea otsimisel ilmnes, et generaator ei lae enam. Kuidagi oleks vaja see siis nüüd sealt kätte saada, aga kuidas? Seal on kõik nii üksteise otsa topitud, et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili auto all olles kätte saada.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 23.03.09 09:26 Tsiteeri


Sa ei kirjuta kahjuks, mis mootoriga tegu, kuid kõhutunne ütleb et see on vist V6 2,5 TDI ;)

Eest tuleb stange ja tuledepealne tala lihtsalt eemale tõmmata ja genekani teed rajada.
Aga infot ja pilte töö käigust saad siit. Lingil jutt küll 2,8 aga põhimõte sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 23.03.09 17:53 Tsiteeri


Geneka saab ka põhja alt väga edukalt kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 23.03.09 22:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: --jaska--
Tsitaat:
kuna aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu(käima tõmmata ei anna kuna on tiptronic).
vea otsimisel ilmnes et generaator ei lae enam. kuidagi oleks vaja se siis nüüd sealt kätte saada agakuidas?
seal on kõik nii üksteise otsa topitud et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili auto all olles kätte saada.

Aku sai maja ees täpselt tühjaks ja enam ei käivitu (käima tõmmata ei anna, kuna on tiptronic). Vea otsimisel ilmnes, et generaator ei lae enam. Kuidagi oleks vaja see siis nüüd sealt kätte saada, aga kuidas? Seal on kõik nii üksteise otsa topitud, et suht võimatu tundub seda lihtsalt selili auto all olles kätte saada.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
c5 v6 mootoril on päris peavalu et selleni jõuda, teeninduses u.3tundi tööd:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.09 05:21 Tsiteeri


Tere
Kui v6 siis oleks minu soovitus vii teenindusse. See väga S..... töö kodus teha.
Alt tuleb küll välja aga...
Parem las tegelevad sellised inimesed kes sellel alal töötavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
--jaska--
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 03.07.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.09 08:43 Tsiteeri


viiks hea meelega. aga kuna auto on mul soomes siis ei raatsi, sest mul läks ainult õli vahetamine( oli oli omal olemas) 350 eurot. ja seda tehti ka 2 päeva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 22.04.09 17:18 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema.

A6, 99a, v6 tdi. Autol oli/on seisnud ligi kuu, täna sai väikesed kevadised hoolded tehtud (piduriklotsid, suve papud) ja peale seda käivitades akutuli "rõõmsalt" silma säramas. Esimest korda käivitades oli laadimine ilusti olemas, sai ainult teise hoovinurka aetud ja 2h pärast olin silmitsi eelpool nimetatud probleemiga.

Kas on üldse midagi võimalik inimlikult kontrollida, ilma et nina lahti kiskuda (kanalit käepärast pole)?

Mõõtsin pinge üle ja see näitab sama mida kell sees, e. 12V.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.09 04:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Ei hakka uut teemat tegema.

A6, 99a, v6 tdi. Autol oli/on seisnud ligi kuu, täna sai väikesed kevadised hoolded tehtud (piduriklotsid, suve papud) ja peale seda käivitades akutuli "rõõmsalt" silma säramas. Esimest korda käivitades oli laadimine ilusti olemas, sai ainult teise hoovinurka aetud ja 2h pärast olin silmitsi eelpool nimetatud probleemiga.

Kas on üldse midagi võimalik inimlikult kontrollida, ilma et nina lahti kiskuda (kanalit käepärast pole)?

Mõõtsin pinge üle ja see näitab sama mida kell sees, e. 12V.


Tere.
Tegelesin sama probleemiga umbes kuu tagasi.
Hommikul kõik OK , lõunast kui poe juures käivitasin jäi tuli põlema.
Mina tõstsin kõrvalistuja poole 2 tellise peale , umbes 3 tunnipärast oli käes ja läks sõit pinki.
Harjad olid kutud. Vahetati ära ka pingekas, laagrid, ankrupea. Remont kokku 1390.- EEK.
Tegelikkuses tuleb kõrgetel pööretel laadimine tagasi korraks ja võib olla olemas kuu aega.
Kui aga nii edasi sõita ei pruugitse pärast enam midagi taastada olla.
Terv.
Marko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 23.04.09 21:07 Tsiteeri


Tänane tulemus on see, et töötab igast asendist.
Esimene käivitus oli imelik, ei tahtnud kohe laadimist korralikult taha võtta, vaid jäi sinna 13V juurde, tuled tööle panned kukkus 11V peale(samas pöördeid tõstes natukene laadimine tõusis), kuid siis käis armatuuri all klõps ja laadimine korras. On seal mingi relee vms, mis seda asjandust juhib? Kontrolliks hea meelega selle üle, enne kui teepeal jama käes.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 21.08.11 10:58 Tsiteeri
re



Tsitaat:
Algselt postitas: mac009
Tsitaat:
Tere.
Tegelesin sama probleemiga umbes kuu tagasi.
Hommikul kõik OK , lõunast kui poe juures käivitasin jäi tuli põlema.
Mina tõstsin kõrvalistuja poole 2 tellise peale , umbes 3 tunnipärast oli käes ja läks sõit pinki.
Harjad olid kutud. Vahetati ära ka pingekas, laagrid, ankrupea. Remont kokku 1390.- EEK.
Tegelikkuses tuleb kõrgetel pööretel laadimine tagasi korraks ja võib olla olemas kuu aega.
Kui aga nii edasi sõita ei pruugitse pärast enam midagi taastada olla.
Terv.





Mul samalaadne probleem . Tegemist siis 2000a 2.5 TDI. Olen nüüd paaril hommikusel käivitusel märganud,et voltmeetri seier jääb alla 12v. umbes 10v. ja kui tiba pöördeid lisada alles siis läheb u. 14 peale. ja sinna jääbki. Aga kui teist korda käivitada siis läheb kohe 14v peale , ka laadimis märguande lamp pole kordagi veel põlenud. Ja lisaks hommikuti seier näitab enne käivitumist 10v ja kui olen juba sõitnud ja uuesti enne käivitust vaatan siis on üle 12v.

Äkki on kellegil olnud sama probleem ja oskab nõu anda.
Lisaks veel ,et aku u. aasta vana ,kuid odavama poolne.




Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]