Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mis 4wd driftimiseks vajalik? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3305)
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 21.03.09 22:54 Tsiteeri
Mis 4wd driftimiseks vajalik?



Et huvitaks kuida oleks kõige parem 4 veolisega driftida ka suvel näiteks rajapäevadel jne. Tahaks lihtsalt funnida.

Vw klubis sai kah teema üles lükatud:

Niih otsing tulemust ei andnud, küsiks mis rehviga on hea ja odav rajal näiteks driftida?

Mida tehakse veermikuga ? mis amorte vedrusi kas peab olema võimalikult jäik?

Ma muidu mõtlesin, et äkki see haige saksa lamell, millega pole talvel midagi teha. Ehk see on hea, või üldse veel kõvem segu. Samas üks driftisõbrast tuttav ütles, et pidamist peab ikka olema. aga ühesõnaga madal profiil ja normaalne pidamine. ja ilsmelt mida kitsam seda vähem peab mootoril võimu olema.

Rain.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 22.03.09 00:21 Tsiteeri


Rehvi valikuks soovitan sellist kõvaseguga saksa lamelle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 22.03.09 06:07 Tsiteeri


Rehvina vana plastiks muutunud saksa lamell hea valik. Peaasi, et ringi jõuab vedada ning kallis poleks.
Vedrustus on üldjuhul driftimasinatel reguleeritav kuna rajad-katted on erinevad. Aga jäik peab olema- kindlasti külgkalde suhtes ehk stabikad. Sa uuri, kuidas Henri oma driftikat ehitab- ehk leiad mõne hea odavama lahenduse.
Ja muidugi Soome driftiassotsiatsiooni foorumis ehitatakse maailmatasemel masinaid, ise käin seal aeg-ajalt lugemas.
Samas tunnistan, et tean ainult mõnda audil põhinevat 4wd driftivat masinat kuna minu loogika järgi on see liiga kallis (rohkem jõudu vaja jne). Ning needki masinad pole põhikohaga drifterid.
Omast kogemusest piisaks viletsama rehvi ja natukene libedama raja (ntx tabasalu katte poolest) jaoks sellisest 300-350hj´st. Aga oma autoga mäletan ikka seda audi rõõmu kui auto libisemisse läks- alajuhitavus. Masin läks lihtsalt otse(ok mul oli 18" Eagle F1 all ka aga mõtet ei muuda). Henri on oma masina teemas juba suhteliselt ektreemseid samme teinud selle likvideerimiseks. Hooaeg on varsti algamas ning kuidas audiga driftida saab, on peagi näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 22.03.09 07:53 Tsiteeri


Siiani olen aru saanud, et otse läheb sõiduoskuse vea tõttu. Passatiga (2004 pidev 4 vedu 96kw td) olen nüüd proovinud siduriga kässarit libedal tõmmata, ehk nö nõelasilma tehnikat. On ikka raske pedaali vajutada ja siis täpselt kässar lahti lastes sidur kokku ja veel jääda õigesse ehk tugeva tõmbega pöörete vahemikku :), aga tulemus on hoopis teine kui jõuga minnes ja gaasi ja rooliga sisse keerata selleks peab enne kurvi juba tegutsema. Aga torseni puhul ei tohi ju jõuga sõites kässarit tõmmata peab siduri alla laksama et autole mitte liiga teha.


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Rehvina vana plastiks muutunud saksa lamell hea valik. Peaasi, et ringi jõuab vedada ning kallis poleks.
Vedrustus on üldjuhul driftimasinatel reguleeritav kuna rajad-katted on erinevad. Aga jäik peab olema- kindlasti külgkalde suhtes ehk stabikad. Sa uuri, kuidas Henri oma driftikat ehitab- ehk leiad mõne hea odavama lahenduse.
Ja muidugi Soome driftiassotsiatsiooni foorumis ehitatakse maailmatasemel masinaid, ise käin seal aeg-ajalt lugemas.
Samas tunnistan, et tean ainult mõnda audil põhinevat 4wd driftivat masinat kuna minu loogika järgi on see liiga kallis (rohkem jõudu vaja jne). Ning needki masinad pole põhikohaga drifterid.
Omast kogemusest piisaks viletsama rehvi ja natukene libedama raja (ntx tabasalu katte poolest) jaoks sellisest 300-350hj´st. Aga oma autoga mäletan ikka seda audi rõõmu kui auto libisemisse läks- alajuhitavus. Masin läks lihtsalt otse(ok mul oli 18" Eagle F1 all ka aga mõtet ei muuda). Henri on oma masina teemas juba suhteliselt ektreemseid samme teinud selle likvideerimiseks. Hooaeg on varsti algamas ning kuidas audiga driftida saab, on peagi näha.



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 22.03.09 09:16 Tsiteeri


Mingil hetkel jooksis ka siit foorumist minu meelest läbi teema, kus üks tuuningfirma audi alajuhitavuseprobleemi lahendas esiratastel tagaratastest oluliselt laiemate rehvide kasutamisega. Täpsemalt enam ei mäleta ja hetkel nagu ei leia võrgust üles ka.

Tänan indrekk :D just seesama.


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 22.03.09 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Mingil hetkel jooksis ka siit foorumist minu meelest läbi teema, kus üks tuuningfirma audi alajuhitavuseprobleemi lahendas esiratastel tagaratastest oluliselt laiemate rehvide kasutamisega. Täpsemalt enam ei mäleta ja hetkel nagu ei leia võrgust üles ka.



http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=5&id=12


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 22.03.09 09:45 Tsiteeri


Rehvideks kasuta neid odavaid hiina rehve, nendel ei ole ka suvel eriti pidamist ja driftimiseks peaks ideaalsed olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 22.03.09 09:57 Tsiteeri


Samzik ma pigem rääkisin 4wd jõulibisemisest, mitte kässariga kunstlikust libisemisele viimisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 22.03.09 09:58 Tsiteeri


Neliveolise auto saab tõesti ülejuhitavaks nii, et ees on laiemad rehvid kui taga. Ma praegu ei jõudnud Indrekk linki põhjalikult uurida, kuid seal vist on sellest ka juttu. Tean, et vist üks inglane oli ka oma Audi S2 Avantiga MTM lahendust proovinud. Ta pani ette rehvid mõõtudega 255/35 R18 ja veljed 8Jx18 ET32, taga olid kasutusel 235/40 R18 8Jx18 ET30. Selgus, et MTM väljapakutu peab paika ja auto muutus ülejuhitavaks. Ma ei oska sellele eriti muud seletust anda kui, et esimeste rataste pidamine piki- ja külgsuunas on lihtsalt märgatavalt parem kui tagumistel ratastel.
Teine võimalus on muidugi taga kasutada kõvasti jäigemat stabilisaatorvarrast kui ees.
Seda kui palju jõudu vaja on, ma täpselt ei tea, kuid teades rehvide hõõrdetegureid ja mõningaid andmeid veel, pole eriti raske välja arvutada kui palju momenti on vaja, et rattad kohal ringi hakkaksid käima. Natuke raskem juba on teha arvutusi selle kohta, mis toimub kurvis, sest tuleb arvesse võtta ka auto kaalu ülekandumist piki- ja põikisuunas.
Lihtne soovitus oleks, et mida kitsamad ja väiksema diameetriga on rehvid, seda lihtsam on ajada rattad ringi ja libisema. Lisaks veel soovitati ka eelmistes postitustes juba kõvemat rehvisegu ja libedamat rada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 22.03.09 10:36 Tsiteeri


DRIFTIME.EE ehk Eesti Drifti Assotsiatsioon vms. www.DRIFTIME.ee kodulehekülg ilmselt pole veel valmis.

Käis kunagi ka siit foorumist läbi seoses ühe teise teemaga. Aga seal tundus olevat päris palju tehnikaalast inffi driftimise kohta. Sealse info õigsuse eest ei saa ma seista loomulikult, aga vaata ise järgi.

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]