Lehekülgi: 1 2 3 |
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 12.03.09 08:10
|
|
|
Diisel ilma katalüsaatorita
Autoks siis 2001 aasta B5 85 kw diisliga. Kuna katalüsaatori sisu tuli aasta tagasi lahti ja ummistas väljalaske ära, sai katalüsaator seest puhtaks
tehtud. Aga mai kuus on vaja ülevaatusele minna.
Kui palju mängib antud mootori juures rolli katalüsaatori olemasolu, ehk kas ülevaatuselt saab läbi olematu katalüsaatoriga?
Muidu võiks ju osta sinna asemele universaalse katalüsaatori, kuid ei ole selliste mõõtudega ja kujuga kuskilt silma hakanud.
Originaali hinda ei julge hästi kuuldagi.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 12.03.09 11:10
|
|
|
tühi katalüsaator
Sellest, et sa katalüsaatori tühjaks lõid, ei tohiks ülevaatuse seisukohast küll probleemi olla. Diisli puhul on katalüsaatori ülesandeks vähendada
lämmastikoksiidide hulka, seda aga ülevaatusel ei mõõdeta. Diislitel mõõdetakse vaid tahma sisaldust ja katalüsaator tahma ei vähenda. Tahma vähendab
ainult kübemefilter. Nii, et ei tohiks probleeme olla sul ülevaatusel tehtava heitgaasi testiga.
|
|
|
aron20
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW
|
postitati 12.03.09 15:55
|
|
|
Mul ka katalüsaator vahelt läinud, eelmisel aastal ülevaatusel sellega probleeme ei olnud, arvan, et sellel aastal ka ei ole.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.03.09 17:40
|
|
|
Mul A100 pole juba tehasest katti all. TDI mootoritel ei tohi tahm olla üle 3(mingi ühik taga). Nii et muretsemiseks pole põhjust
|
|
|
|
aron20
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW
|
postitati 13.03.09 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Autoks siis 2001 aasta B5 85 kw diisliga. Kuna katalüsaatori sisu tuli aasta tagasi lahti ja ummistas väljalaske ära, sai katalüsaator seest puhtaks
tehtud. Aga mai kuus on vaja ülevaatusele minna.
Kui palju mängib antud mootori juures rolli katalüsaatori olemasolu, ehk kas ülevaatuselt saab läbi olematu katalüsaatoriga?
Muidu võiks ju osta sinna asemele universaalse katalüsaatori, kuid ei ole selliste mõõtudega ja kujuga kuskilt silma hakanud.
Originaali hinda ei julge hästi kuuldagi. |
Aga kas kati väljalõõmine mõjutas kuidagi minekut ja kütuse kulu ka või vahet pole mitte midagi?
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 13.03.09 17:19
|
|
|
Kui katt umbes, siis vahe on ikka päris suur kui sõita kinnise kati või puhta toruga.
***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.09 20:31
|
|
|
TDi-l peaks ju olema nagu igal turbokal - mida vähem takistust väljalaskes, seda parem
On mul õigus?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.03.09 20:50
|
|
|
Just, mida vähem tahma enda külge kogujaid, seda parem!
|
|
|
|
antskantoss
huviline
Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121
|
postitati 20.03.09 12:58
|
|
|
Lase enne ÜV torud vähe kõrgemate pööretega läikima ja probleeme ei tohiks tulla.
Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.09 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tdiquattro
Sellest, et sa katalüsaatori tühjaks lõid, ei tohiks ülevaatuse seisukohast küll probleemi olla. Diisli puhul on katalüsaatori ülesandeks vähendada
lämmastikoksiidide hulka, seda aga ülevaatusel ei mõõdeta. Diislitel mõõdetakse vaid tahma sisaldust ja katalüsaator tahma ei vähenda. Tahma vähendab
ainult kübemefilter. Nii, et ei tohiks probleeme olla sul ülevaatusel tehtava heitgaasi testiga. |
Kas C4 A6 2.5 TDi kah see kübemefilter on ja kus see asub ? Kas seda saab ka vahetada, puhastada või eemaldada ?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 20.03.09 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Tsitaat: | Algselt postitas: tdiquattro
Sellest, et sa katalüsaatori tühjaks lõid, ei tohiks ülevaatuse seisukohast küll probleemi olla. Diisli puhul on katalüsaatori ülesandeks vähendada
lämmastikoksiidide hulka, seda aga ülevaatusel ei mõõdeta. Diislitel mõõdetakse vaid tahma sisaldust ja katalüsaator tahma ei vähenda. Tahma vähendab
ainult kübemefilter. Nii, et ei tohiks probleeme olla sul ülevaatusel tehtava heitgaasi testiga. |
Kas C4 A6 2.5 TDi kah see kübemefilter on ja kus see asub ? Kas seda saab ka vahetada, puhastada või eemaldada ? |
Sellel autol sellist asja olla ei tohiks. Sellisel audil on ainult katalüsaator.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 20.03.09 18:57
|
|
|
Vanematel diisel mootoritel katalüsaatori moodi moodustis ongi kübemefilter.Kas ta auto all on või puudub ülevaatuse jaoks mingit rolli ei tähenda.
|
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 24.03.09 07:22
|
|
|
Mu AAT mootoril oli ka umbes, võtsin vahelt ära, mitte ei löönud tühjaks, ehk kat.i asemele panin tavalise torujupi. Vahe märgatav, liigub paremini ja
kütust võtab ka vähem. Ma mõtlen kas selle pärast ei tule üv probleemi, et kat peaks nagu vahel olema, aga pole, on lihtsalt toru selle asemel, et
pole mingit suurt moodustist.
|
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 25.03.09 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Vanematel diisel mootoritel katalüsaatori moodi moodustis ongi kübemefilter.Kas ta auto all on või puudub ülevaatuse jaoks mingit rolli ei tähenda.
|
Audi VW kontserni autodele tuli kübemefilter kasutusele 2005. aastast kui ma õigesti mäletan. Vanematel diislitel on vaid katalüsaator, mitte
kübemefilter.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 25.03.09 14:39
|
|
|
Tsitaat: | Mu AAT mootoril oli ka umbes, võtsin vahelt ära, mitte ei löönud tühjaks, ehk kat.i asemele panin tavalise torujupi. Vahe
märgatav, liigub paremini ja kütust võtab ka vähem |
Kas keegi julgeb käia välja ka konkreetsed numbrid, kui palju reaalselt kulu vähenes diislil kati vahelt ära võtmisega? Mõtlen, et äkki viskaks ise
kah dislal kati vahelt välja...
|
|
|
aron20
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW
|
postitati 25.03.09 18:46
|
|
|
Nii, täna käisin ülevaatusel ja sain puhtalt läbi, kuigi kat välja lõõdud. Lubatud oli see tahma värk 3.00 mul näitas 0,47
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 26.03.09 06:48
|
|
|
Mul oli see kat. nii umbes, et sealt ei käinud enam mingisugune õhk läbi. Kui enne võttis talvekuudel Võru-Tallinn otsa peale 20l kütet, siis nüüd
võtab 17,.. midagi, enne oli kulu ~7,5/100km, nüüd võtab 6,5/100km ehk kulu vähenes umbes liitri jagu 100km kohta. Tegemist siis 100 Avandiga 2,5 TDi.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.09 17:37
|
|
|
Kas keegi katalüsaatori eemaldamise/tühjaks tegemise järel mingit häälemuutust kah on tähedanud ? Hakkab kõvemini mürisema ?
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 11.04.09 09:49
|
|
|
Kui tühjaks lüüa, tekib küll veidike teine hääl, kui panna toru asemele ei muutu hääl niipalju kui tühjaks lüües.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.04.09 11:23
|
|
|
Samas palju sa neid 85 kW 1.9TDi-sid meil kohanud oled? Enamik on ju 81 kW. Ilmselt see ongi kat'i arvelt.
Tühi katikest toimib kõlakojana. Kuna turbiin võtab gaaside esialgse ülikiire hoo maha, pole turboautol resoka järele erilist vajadust. Otsetoru on
parim valik.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.09 14:41
|
|
|
Kas mitte 81 ja 85kW TDi vahe ei seisne selles, et 85kW on juba pumppihustitega, aga 81kW veel oldschool pumbaga?
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 11.04.09 19:17
|
|
|
Mul omal juba kaks aastat tagasi katt välja lõõdud. Seal,kus seda teha lasin,rääkisin ka,et pangu otsetoru.Ei pandud,õeldi,et see ei anna midagi ja
nii see jäi.Aga ma ei saanud ikka aru nüüd siin,et mida see halba võib teha,kui seda otse toru siiski pole?
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 12.04.09 12:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Mul omal juba kaks aastat tagasi katt välja lõõdud. Seal,kus seda teha lasin,rääkisin ka,et pangu otsetoru.Ei pandud,õeldi,et see ei anna midagi ja
nii see jäi.Aga ma ei saanud ikka aru nüüd siin,et mida see halba võib teha,kui seda otse toru siiski pole? | Minu omal katt samuti
ammu tühjaks löödud ja halba see midagi ei tee. Ei tekkinud müra ega muid komplikatsioone sellest. Vot, üks jama tekkis küll, pöördesse läheb
kergemalt ja kütet läheb mingil määral vähem
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 12.04.09 16:33
|
|
|
Kas kellelgi 2,5Tdi mootoriga ka kogemusi on? seal neid andureid tibake rohkem kuidas sellele mõjub tyhi toru?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |