Lehekülgi: 1 2 |
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 23.02.09 08:54
|
|
|
Nukkvõllide kulumise tuvastamine?
Tere
mul siis nüüd selline küsimus, mille järgi teha kindlaks kas nukad kulunud või mitte
(Igal inimesel on sellest rääkida oma versioon tahaks teada mis nüüd siis lõpuks kõige õigem)
Autoks a4 2.5 tdi 114kw
Ootan siis mingit infi
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.02.09 09:11
|
|
|
Klapikambrikaaned maha ja visuaalne vaatus, asi selge.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 23.02.09 09:23
|
|
|
tehtud, nüüd ongi et tahaks teada mis nendel see eripära on, kas kellegil on pilti või midagi kulunud nukkadest ma ise krt ei teinud ka pilte siis
oleks saanud panna üles, et siis ntx siin targemad oskavad öelda.
öeldakse et jooned on peal aga millise osa peal neil täpsemalt olema peaks ńeed jooned
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 23.02.09 09:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Klapikambrikaaned maha ja visuaalne vaatus, asi selge. | Võlli nukad kuluvad just kiiremini salongipoolsest otsast.Kui nookur on
võllile sisse kulutanuda ca 2mm vao siis võib öelda et hakkad kohe pappi välja käima. Kaani maha võtmata võimatu nende eluiga määrata.Kui nad juba on
õhtal siis sa kindlasti tunneksid seda .....
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 23.02.09 09:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taf
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Klapikambrikaaned maha ja visuaalne vaatus, asi selge. | Võlli nukad kuluvad just kiiremini salongipoolsest otsast.Kui nookur on
võllile sisse kulutanuda ca 2mm vao siis võib öelda et hakkad kohe pappi välja käima. Kaani maha võtmata võimatu nende eluiga määrata.Kui nad juba on
õhtal siis sa kindlasti tunneksid seda ..... |
suured tänud, lõpuks siis täpsem vastus.
autol hakkab 200000 täis tiksuma, vahetasin kaane tihendeid et siis nagu oli korralik ülevaade neist.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.02.09 12:48
|
|
|
Nookurist näed kulumust isegi paremini. Kuluvad konkreetselt pooleks, kui õigel ajal peale ei satu. Klapitõusu vähenemises on igatahes kulunud nookur
nukast suurem süüdlane.
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 02.03.09 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Nookurist näed kulumust isegi paremini. Kuluvad konkreetselt pooleks, kui õigel ajal peale ei satu. Klapitõusu vähenemises on igatahes kulunud nookur
nukast suurem süüdlane. |
Ok, selle osa jätsin kontrollimata, ei tulnud ise selle peale.
Tuleb siis järelikult oodata millal mootor kotti jookseb või kui enne juhuslikult rikkamaks saab.
Tnx vastuste eest.
***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.03.09 12:00
|
|
|
Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi.
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 02.03.09 12:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi.
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti. |
Kust see info pärineb? Tood ehk mõne konkreetse allika.
Lihtsalt statistika mõttes huvitab, kuna siin foorumis toodud info ütleb, et 2004 tulid muudatused V6 2,5 TDI ülakorrusel.
|
|
|
dimka70
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 02.03.09 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi.
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti. |
Kust see info pärineb? Tood ehk mõne konkreetse allika.
Lihtsalt statistika mõttes huvitab, kuna siin foorumis toodud info ütleb, et 2004 tulid muudatused V6 2,5 TDI ülakorrusel. | http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100&page=7&highlight=bau%20bdg#pid269874
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.03.09 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi.
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti. |
Kust see info pärineb? Tood ehk mõne konkreetse allika.
Lihtsalt statistika mõttes huvitab, kuna siin foorumis toodud info ütleb, et 2004 tulid muudatused V6 2,5 TDI ülakorrusel. |
Näit. siit http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2002/249/49/3120396/ võib välja lugeda, et 2002 a. masinatel on vägagi erinevaid mootoreid
peal. Nii A kui ka B - ga algavaid koode.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 03.03.09 08:14
|
|
|
Pisike pilt nukkadest mis on sõitnud ca 30Kkm.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.03.09 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Pisike pilt nukkadest mis on sõitnud ca 30Kkm.
|
30? Või 230?
|
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 03.03.09 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
30? Või 230? |
Ikka 30 000 km, ja pood keeldub vahetamast või raha tagasi maksmast kuna ma ei suuda mitte kuidagi kinnitada, et ma pole oma autol vahepeal
õlituskanaleid kinni pannud. Need nukad on muidugi ka B varuosana ostetud auto eelmise omaniku poolt.
Suvel lasin töö uuesti siis teha ja seda siis Saksa Autost ostetud jubinatega. Siiani (ca 30 000km) on asi ennast ilusti ülal pidanud.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 03.03.09 13:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Pisike pilt nukkadest mis on sõitnud ca 30Kkm.
|
No vaadates neid siis mul olid ainult minimaalsed triibud sisse kulunud.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.09 15:32
|
|
|
Kui nukad kuluvad kiiresti siis on olemas 2 varianti.
Odavad ja ebakvaliteetsed nukad, juhtub paljudel kes säästa üritavad...
Kui nookurid on ära lennanud ja nii on sõidteud siis jäävad klapid kinni ja ei liigu enam korralikult ning selle tagajärjel on nukkadele suurem surve
ja kulub kiiresti.
Seega on ainuõige variant aegsasti antud remont teostada või siis hiljem teostada see romont koos plokikaante remondiga.
Hindadega saab tuttvuda www.audihooldus.ee kodulehel.
|
|
|
|
marti4
huviline
Registreerunud 03.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 10.03.09 20:25
|
|
|
240 000 ls. Ranti ei ole nukkidele sisse kulunud, ainult paaril nukil oli vaevutuntav rant. Samas on kõik sellised triibulised. Nookurite olukorda ei
tea, ei hakanud selleks nukkvõlle maha kiskuma.
Kas laseks edasi sellistega? Hammasrihma vahetus tuleks ka alles 300 000 peal, sest 180k peal sai rihmamajandus vahetatud veepumba lõppemise tõttu.
Õlivahetust teinud iga 10k tagant (Saksas iga 30k kuni 120k-ni, alates millest on minu käes).
|
|
|
kalkulaator
huviline
Registreerunud 21.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.10 22:20
|
|
|
Ei hakkand uut teemat tegema kuna see tundus igati sobilik.
Nimelt selgus tõsiasi, et ka minu autol on vaja see kulukas ja aeganõudev ettevõtmine ära lasta teha.
Klapikambri kaante eemaldamisel oli 3 nookurit oma kohalt ära ja nukkadel sooned sees. Selge et vahetusse läheb terve kompott.
Kahjuks A varuosa ehk originaal nukkade kompl. hind on minujaoks liiga kaliis
Siit ka küsimus: Et milliseid B varuosa tootjaid siis eelistada?? Internetis natuke ringi vaadates leidsin 5 tootjat, kes pakuvad 2.5tdi v6-le
nukakomplekti. Ajusa, Febi Bilstein, SWAG, Campro, AMC. Vaid Campro nukad tundusid teistest odavamad, seega arvatavasti kannatab ka kvaliteet?
Arvamusi ja kogemusi ehk teadjamatelt foorumikasutajatelt??
Mainiks veel ära et autot niipea müüma pole plaanis hakata, seega säästuremonti ja iga 30tuhkm tagant neid samuti vahetada ei tahaks.
Mootoriks 2.5TDI V6 132kw AKE
Aitäh!
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 27.01.10 23:18
|
|
|
Huvi pärast tekkis küsimu, kas keegi nukkade taastamisega ka kokku on puutunud? Kui jah, siis kuidas vastupidavuega lood. Olen ise näinud kui
võidusõidumasina nuka otse on ümaramaks keevitatud, seega peaks asi teorretiliselt võimalik olema?
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 27.01.10 23:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Huvi pärast tekkis küsimu, kas keegi nukkade taastamisega ka kokku on puutunud? Kui jah, siis kuidas vastupidavuega lood. Olen ise näinud kui
võidusõidumasina nuka otse on ümaramaks keevitatud, seega peaks asi teorretiliselt võimalik olema? |
Taastatakse küll, sõber lasi teha, Tatari tänaval tegutses see firma, nüüd nad ei pesitse enam minuteada seal ja kahjuks uut kohta kuhu nad kolisid ei
oska öelda momendil. Minuteada vennad ise ei taastanud neid vaid saatsid Soome tegemisse. Need nukad mis seal taastati kimasid kuni auto müügini mingi
30tkm kindlasti ok, mis edasi sai ei tea. Hindasid ei mäleta täpselt aga võrreldes uutega oli odav. Ps. nüüd meenus, et koha nimeks oli vist OÜ
Tõukur. http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1313
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 28.01.10 00:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalkulaator
Ei hakkand uut teemat tegema kuna see tundus igati sobilik.
Nimelt selgus tõsiasi, et ka minu autol on vaja see kulukas ja aeganõudev ettevõtmine ära lasta teha.
Klapikambri kaante eemaldamisel oli 3 nookurit oma kohalt ära ja nukkadel sooned sees. Selge et vahetusse läheb terve kompott.
Kahjuks A varuosa ehk originaal nukkade kompl. hind on minujaoks liiga kaliis
Siit ka küsimus: Et milliseid B varuosa tootjaid siis eelistada?? Internetis natuke ringi vaadates leidsin 5 tootjat, kes pakuvad 2.5tdi v6-le
nukakomplekti. Ajusa, Febi Bilstein, SWAG, Campro, AMC. Vaid Campro nukad tundusid teistest odavamad, seega arvatavasti kannatab ka kvaliteet?
Arvamusi ja kogemusi ehk teadjamatelt foorumikasutajatelt??
Mainiks veel ära et autot niipea müüma pole plaanis hakata, seega säästuremonti ja iga 30tuhkm tagant neid samuti vahetada ei tahaks.
Mootoriks 2.5TDI V6 132kw AKE
Aitäh! |
B varuosal on vahest komme lõpetada tööleping oluliselt varem kui planeeritud. Tean, et Eestisse on saabunud millalgi partii väga kiirelt kuluvaid
võlle (tõenäoliselt karastuse tehnoloogiast mittekinnipidamine). Kokkuhoid 3-4k 50k eelarve juures ei ole nii mainimist väärt kui pead 30kkm prast
kogu töö uuesti ette võtma. Ja siis ostad ikka originaalvaruosad aga tööraha maksad topelt. Nean oma auto eelmise omaniku koonerlust maapõhja.
|
|
|
kalkulaator
huviline
Registreerunud 21.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.10 02:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Tsitaat: | Algselt postitas: kalkulaator
Ei hakkand uut teemat tegema kuna see tundus igati sobilik.
Nimelt selgus tõsiasi, et ka minu autol on vaja see kulukas ja aeganõudev ettevõtmine ära lasta teha.
Klapikambri kaante eemaldamisel oli 3 nookurit oma kohalt ära ja nukkadel sooned sees. Selge et vahetusse läheb terve kompott.
Kahjuks A varuosa ehk originaal nukkade kompl. hind on minujaoks liiga kaliis
Siit ka küsimus: Et milliseid B varuosa tootjaid siis eelistada?? Internetis natuke ringi vaadates leidsin 5 tootjat, kes pakuvad 2.5tdi v6-le
nukakomplekti. Ajusa, Febi Bilstein, SWAG, Campro, AMC. Vaid Campro nukad tundusid teistest odavamad, seega arvatavasti kannatab ka kvaliteet?
Arvamusi ja kogemusi ehk teadjamatelt foorumikasutajatelt??
Mainiks veel ära et autot niipea müüma pole plaanis hakata, seega säästuremonti ja iga 30tuhkm tagant neid samuti vahetada ei tahaks.
Mootoriks 2.5TDI V6 132kw AKE
Aitäh! |
B varuosal on vahest komme lõpetada tööleping oluliselt varem kui planeeritud. Tean, et Eestisse on saabunud millalgi partii väga kiirelt kuluvaid
võlle (tõenäoliselt karastuse tehnoloogiast mittekinnipidamine). Kokkuhoid 3-4k 50k eelarve juures ei ole nii mainimist väärt kui pead 30kkm prast
kogu töö uuesti ette võtma. Ja siis ostad ikka originaalvaruosad aga tööraha maksad topelt. Nean oma auto eelmise omaniku koonerlust maapõhja.
|
Kui kokkuhoiust rääkida, siis minu arvutuste põhjal on kokkuhoidu B nukkade näol pigem 13-14k mitte 3-4k, mis on minujaoks piisav summa et kaaluda
nende ostu ja tööraha jätaks ka siinkohal kõrvale, kuna teeb hea tuttav.
Ei ootagi et need odavama klassi nukad kestaksid mul seal 250tuh km(ka korraliku hoolduse juures). Muidugi nõus sinuga et originaal on ikka originaal
ja võimaluse korral kasutangi A varuosa juppe, kuid see selleks.
Siiski äkki kellelgi kogemusi Febi, Campro või AMC nukkadega? Vb keegi kasutand või vahetand neid??
Arvamused oodatud
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 28.01.10 06:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalkulaator
Kui kokkuhoiust rääkida, siis minu arvutuste põhjal on kokkuhoidu B nukkade näol pigem 13-14k mitte 3-4k, mis on minujaoks piisav summa et kaaluda
nende ostu ja tööraha jätaks ka siinkohal kõrvale, kuna teeb hea tuttav.
Ei ootagi et need odavama klassi nukad kestaksid mul seal 250tuh km(ka korraliku hoolduse juures). Muidugi nõus sinuga et originaal on ikka originaal
ja võimaluse korral kasutangi A varuosa juppe, kuid see selleks.
Siiski äkki kellelgi kogemusi Febi, Campro või AMC nukkadega? Vb keegi kasutand või vahetand neid??
Arvamused oodatud |
Vaatasin raamatupidamisest järgi - kogu varuosale (tihendid, nukad, tõukurid, nookurid, veepump, rihm jnejnejne) kuuluv summa oli Aasta Autos
29 534.40. Kuhu see 14k kokkuhoidu veel mahub? Kas tõesti on kahe aastaga hinnad nii alla läinud? Kusjuures hinna kauplesin alla ja sain kokku isegi
odavamalt kui oleksin Forssist kõik võtnud (AC kuldkaardiga). Kuigi mõned osad olid Forsis odavamad (komplekti ostrmise puhul), otsustasin ikka AA
kasuks väiksema kogu summa tõtu. Siiamaani on tegelikult veel kollektori tihend üle jäänud - ei mäleta miks ta vahetusse ei läinud.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 28.01.10 08:20
|
|
|
Febi peaks olema vägagi asjalik firma. Ostsin febi täiesti uued karbis mootori padjad ja neilt olid freesiga vw/audi logod ära kustutatud (logod on
valatud originaalis pinnast kõrgemateks). Tekib kahtlus, et nad toodavad vw audile ka a varuosa. See on küll spekulatsioon aga mina ilmselt ostaks
nende toodet. Muude firmade kohta ei oska öelda.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 02.02.10 22:00
|
|
|
Aru ma ei saa, kust võetakse nii müstilised hinnad. Sellega teenitakse siinmail ikka ropult vahelt. Kui natuke netis surfata siis eBays maksab kõige
kallim komplekt 749 euri ja sama jutt on pumpadega.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |