Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Nukkvõllide kulumise tuvastamine? (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 13597)
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 23.02.09 08:54 Tsiteeri
Nukkvõllide kulumise tuvastamine?



Tere
mul siis nüüd selline küsimus, mille järgi teha kindlaks kas nukad kulunud või mitte
(Igal inimesel on sellest rääkida oma versioon tahaks teada mis nüüd siis lõpuks kõige õigem)

Autoks a4 2.5 tdi 114kw


Ootan siis mingit infi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 23.02.09 09:11 Tsiteeri


Klapikambrikaaned maha ja visuaalne vaatus, asi selge.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 23.02.09 09:23 Tsiteeri


tehtud, nüüd ongi et tahaks teada mis nendel see eripära on, kas kellegil on pilti või midagi kulunud nukkadest ma ise krt ei teinud ka pilte siis oleks saanud panna üles, et siis ntx siin targemad oskavad öelda.

öeldakse et jooned on peal aga millise osa peal neil täpsemalt olema peaks ńeed jooned


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 23.02.09 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Klapikambrikaaned maha ja visuaalne vaatus, asi selge.
Võlli nukad kuluvad just kiiremini salongipoolsest otsast.Kui nookur on võllile sisse kulutanuda ca 2mm vao siis võib öelda et hakkad kohe pappi välja käima. Kaani maha võtmata võimatu nende eluiga määrata.Kui nad juba on õhtal siis sa kindlasti tunneksid seda .....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 23.02.09 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taf
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Klapikambrikaaned maha ja visuaalne vaatus, asi selge.
Võlli nukad kuluvad just kiiremini salongipoolsest otsast.Kui nookur on võllile sisse kulutanuda ca 2mm vao siis võib öelda et hakkad kohe pappi välja käima. Kaani maha võtmata võimatu nende eluiga määrata.Kui nad juba on õhtal siis sa kindlasti tunneksid seda .....




suured tänud, lõpuks siis täpsem vastus.
autol hakkab 200000 täis tiksuma, vahetasin kaane tihendeid et siis nagu oli korralik ülevaade neist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.02.09 12:48 Tsiteeri


Nookurist näed kulumust isegi paremini. Kuluvad konkreetselt pooleks, kui õigel ajal peale ei satu. Klapitõusu vähenemises on igatahes kulunud nookur nukast suurem süüdlane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 02.03.09 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Nookurist näed kulumust isegi paremini. Kuluvad konkreetselt pooleks, kui õigel ajal peale ei satu. Klapitõusu vähenemises on igatahes kulunud nookur nukast suurem süüdlane.


Ok, selle osa jätsin kontrollimata, ei tulnud ise selle peale.
Tuleb siis järelikult oodata millal mootor kotti jookseb või kui enne juhuslikult rikkamaks saab.

Tnx vastuste eest.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.03.09 12:00 Tsiteeri


Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi;).
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 02.03.09 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi;).
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti.


Kust see info pärineb? Tood ehk mõne konkreetse allika.

Lihtsalt statistika mõttes huvitab, kuna siin foorumis toodud info ütleb, et 2004 tulid muudatused V6 2,5 TDI ülakorrusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dimka70
huviline



Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.03.09 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi;).
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti.


Kust see info pärineb? Tood ehk mõne konkreetse allika.

Lihtsalt statistika mõttes huvitab, kuna siin foorumis toodud info ütleb, et 2004 tulid muudatused V6 2,5 TDI ülakorrusel.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100&page=7&highlight=bau%20bdg#pid269874


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.03.09 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis tähega mootori kood algab? See räägib nii mõndagi;).
2002 a. oli kasutusel mõlemat varianti.


Kust see info pärineb? Tood ehk mõne konkreetse allika.

Lihtsalt statistika mõttes huvitab, kuna siin foorumis toodud info ütleb, et 2004 tulid muudatused V6 2,5 TDI ülakorrusel.


Näit. siit http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2002/249/49/3120396/ võib välja lugeda, et 2002 a. masinatel on vägagi erinevaid mootoreid peal. Nii A kui ka B - ga algavaid koode.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 03.03.09 08:14 Tsiteeri


Pisike pilt nukkadest mis on sõitnud ca 30Kkm.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.03.09 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Pisike pilt nukkadest mis on sõitnud ca 30Kkm.

30? Või 230?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 03.03.09 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
30? Või 230?


Ikka 30 000 km, ja pood keeldub vahetamast või raha tagasi maksmast kuna ma ei suuda mitte kuidagi kinnitada, et ma pole oma autol vahepeal õlituskanaleid kinni pannud. Need nukad on muidugi ka B varuosana ostetud auto eelmise omaniku poolt.
Suvel lasin töö uuesti siis teha ja seda siis Saksa Autost ostetud jubinatega. Siiani (ca 30 000km) on asi ennast ilusti ülal pidanud.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 03.03.09 13:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Pisike pilt nukkadest mis on sõitnud ca 30Kkm.


No vaadates neid siis mul olid ainult minimaalsed triibud sisse kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.09 15:32 Tsiteeri


Kui nukad kuluvad kiiresti siis on olemas 2 varianti.

Odavad ja ebakvaliteetsed nukad, juhtub paljudel kes säästa üritavad...

Kui nookurid on ära lennanud ja nii on sõidteud siis jäävad klapid kinni ja ei liigu enam korralikult ning selle tagajärjel on nukkadele suurem surve ja kulub kiiresti.

Seega on ainuõige variant aegsasti antud remont teostada või siis hiljem teostada see romont koos plokikaante remondiga.

Hindadega saab tuttvuda www.audihooldus.ee kodulehel.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marti4
huviline



Registreerunud 03.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 10.03.09 20:25 Tsiteeri


http://img8.imageshack.us/img8/6118/img0559d.th.jpg

240 000 ls. Ranti ei ole nukkidele sisse kulunud, ainult paaril nukil oli vaevutuntav rant. Samas on kõik sellised triibulised. Nookurite olukorda ei tea, ei hakanud selleks nukkvõlle maha kiskuma.

Kas laseks edasi sellistega? Hammasrihma vahetus tuleks ka alles 300 000 peal, sest 180k peal sai rihmamajandus vahetatud veepumba lõppemise tõttu. Õlivahetust teinud iga 10k tagant (Saksas iga 30k kuni 120k-ni, alates millest on minu käes).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalkulaator
huviline



Registreerunud 21.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 22:20 Tsiteeri


Ei hakkand uut teemat tegema kuna see tundus igati sobilik.

Nimelt selgus tõsiasi, et ka minu autol on vaja see kulukas ja aeganõudev ettevõtmine ära lasta teha.
Klapikambri kaante eemaldamisel oli 3 nookurit oma kohalt ära ja nukkadel sooned sees. Selge et vahetusse läheb terve kompott.
Kahjuks A varuosa ehk originaal nukkade kompl. hind on minujaoks liiga kaliis:(
Siit ka küsimus: Et milliseid B varuosa tootjaid siis eelistada?? Internetis natuke ringi vaadates leidsin 5 tootjat, kes pakuvad 2.5tdi v6-le nukakomplekti. Ajusa, Febi Bilstein, SWAG, Campro, AMC. Vaid Campro nukad tundusid teistest odavamad, seega arvatavasti kannatab ka kvaliteet? Arvamusi ja kogemusi ehk teadjamatelt foorumikasutajatelt??

Mainiks veel ära et autot niipea müüma pole plaanis hakata, seega säästuremonti ja iga 30tuhkm tagant neid samuti vahetada ei tahaks.
Mootoriks 2.5TDI V6 132kw AKE

Aitäh!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 27.01.10 23:18 Tsiteeri


Huvi pärast tekkis küsimu, kas keegi nukkade taastamisega ka kokku on puutunud? Kui jah, siis kuidas vastupidavuega lood. Olen ise näinud kui võidusõidumasina nuka otse on ümaramaks keevitatud, seega peaks asi teorretiliselt võimalik olema?


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 27.01.10 23:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Huvi pärast tekkis küsimu, kas keegi nukkade taastamisega ka kokku on puutunud? Kui jah, siis kuidas vastupidavuega lood. Olen ise näinud kui võidusõidumasina nuka otse on ümaramaks keevitatud, seega peaks asi teorretiliselt võimalik olema?


Taastatakse küll, sõber lasi teha, Tatari tänaval tegutses see firma, nüüd nad ei pesitse enam minuteada seal ja kahjuks uut kohta kuhu nad kolisid ei oska öelda momendil. Minuteada vennad ise ei taastanud neid vaid saatsid Soome tegemisse. Need nukad mis seal taastati kimasid kuni auto müügini mingi 30tkm kindlasti ok, mis edasi sai ei tea. Hindasid ei mäleta täpselt aga võrreldes uutega oli odav. Ps. nüüd meenus, et koha nimeks oli vist OÜ Tõukur. http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1313


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 28.01.10 00:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalkulaator
Ei hakkand uut teemat tegema kuna see tundus igati sobilik.

Nimelt selgus tõsiasi, et ka minu autol on vaja see kulukas ja aeganõudev ettevõtmine ära lasta teha.
Klapikambri kaante eemaldamisel oli 3 nookurit oma kohalt ära ja nukkadel sooned sees. Selge et vahetusse läheb terve kompott.
Kahjuks A varuosa ehk originaal nukkade kompl. hind on minujaoks liiga kaliis:(
Siit ka küsimus: Et milliseid B varuosa tootjaid siis eelistada?? Internetis natuke ringi vaadates leidsin 5 tootjat, kes pakuvad 2.5tdi v6-le nukakomplekti. Ajusa, Febi Bilstein, SWAG, Campro, AMC. Vaid Campro nukad tundusid teistest odavamad, seega arvatavasti kannatab ka kvaliteet? Arvamusi ja kogemusi ehk teadjamatelt foorumikasutajatelt??

Mainiks veel ära et autot niipea müüma pole plaanis hakata, seega säästuremonti ja iga 30tuhkm tagant neid samuti vahetada ei tahaks.
Mootoriks 2.5TDI V6 132kw AKE

Aitäh!:cool:

B varuosal on vahest komme lõpetada tööleping oluliselt varem kui planeeritud. Tean, et Eestisse on saabunud millalgi partii väga kiirelt kuluvaid võlle (tõenäoliselt karastuse tehnoloogiast mittekinnipidamine). Kokkuhoid 3-4k 50k eelarve juures ei ole nii mainimist väärt kui pead 30kkm prast kogu töö uuesti ette võtma. Ja siis ostad ikka originaalvaruosad aga tööraha maksad topelt. Nean oma auto eelmise omaniku koonerlust maapõhja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalkulaator
huviline



Registreerunud 21.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.10 02:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Tsitaat:
Algselt postitas: kalkulaator
Ei hakkand uut teemat tegema kuna see tundus igati sobilik.

Nimelt selgus tõsiasi, et ka minu autol on vaja see kulukas ja aeganõudev ettevõtmine ära lasta teha.
Klapikambri kaante eemaldamisel oli 3 nookurit oma kohalt ära ja nukkadel sooned sees. Selge et vahetusse läheb terve kompott.
Kahjuks A varuosa ehk originaal nukkade kompl. hind on minujaoks liiga kaliis:(
Siit ka küsimus: Et milliseid B varuosa tootjaid siis eelistada?? Internetis natuke ringi vaadates leidsin 5 tootjat, kes pakuvad 2.5tdi v6-le nukakomplekti. Ajusa, Febi Bilstein, SWAG, Campro, AMC. Vaid Campro nukad tundusid teistest odavamad, seega arvatavasti kannatab ka kvaliteet? Arvamusi ja kogemusi ehk teadjamatelt foorumikasutajatelt??

Mainiks veel ära et autot niipea müüma pole plaanis hakata, seega säästuremonti ja iga 30tuhkm tagant neid samuti vahetada ei tahaks.
Mootoriks 2.5TDI V6 132kw AKE

Aitäh!:cool:

B varuosal on vahest komme lõpetada tööleping oluliselt varem kui planeeritud. Tean, et Eestisse on saabunud millalgi partii väga kiirelt kuluvaid võlle (tõenäoliselt karastuse tehnoloogiast mittekinnipidamine). Kokkuhoid 3-4k 50k eelarve juures ei ole nii mainimist väärt kui pead 30kkm prast kogu töö uuesti ette võtma. Ja siis ostad ikka originaalvaruosad aga tööraha maksad topelt. Nean oma auto eelmise omaniku koonerlust maapõhja.


Kui kokkuhoiust rääkida, siis minu arvutuste põhjal on kokkuhoidu B nukkade näol pigem 13-14k mitte 3-4k, mis on minujaoks piisav summa et kaaluda nende ostu ja tööraha jätaks ka siinkohal kõrvale, kuna teeb hea tuttav.
Ei ootagi et need odavama klassi nukad kestaksid mul seal 250tuh km(ka korraliku hoolduse juures). Muidugi nõus sinuga et originaal on ikka originaal ja võimaluse korral kasutangi A varuosa juppe, kuid see selleks.

Siiski äkki kellelgi kogemusi Febi, Campro või AMC nukkadega? Vb keegi kasutand või vahetand neid??
Arvamused oodatud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 28.01.10 06:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalkulaator
Kui kokkuhoiust rääkida, siis minu arvutuste põhjal on kokkuhoidu B nukkade näol pigem 13-14k mitte 3-4k, mis on minujaoks piisav summa et kaaluda nende ostu ja tööraha jätaks ka siinkohal kõrvale, kuna teeb hea tuttav.
Ei ootagi et need odavama klassi nukad kestaksid mul seal 250tuh km(ka korraliku hoolduse juures). Muidugi nõus sinuga et originaal on ikka originaal ja võimaluse korral kasutangi A varuosa juppe, kuid see selleks.

Siiski äkki kellelgi kogemusi Febi, Campro või AMC nukkadega? Vb keegi kasutand või vahetand neid??
Arvamused oodatud;)


Vaatasin raamatupidamisest järgi - kogu varuosale (tihendid, nukad, tõukurid, nookurid, veepump, rihm jnejnejne) kuuluv summa oli Aasta Autos 29 534.40. Kuhu see 14k kokkuhoidu veel mahub? Kas tõesti on kahe aastaga hinnad nii alla läinud? Kusjuures hinna kauplesin alla ja sain kokku isegi odavamalt kui oleksin Forssist kõik võtnud (AC kuldkaardiga). Kuigi mõned osad olid Forsis odavamad (komplekti ostrmise puhul), otsustasin ikka AA kasuks väiksema kogu summa tõtu. Siiamaani on tegelikult veel kollektori tihend üle jäänud - ei mäleta miks ta vahetusse ei läinud.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 28.01.10 08:20 Tsiteeri


Febi peaks olema vägagi asjalik firma. Ostsin febi täiesti uued karbis mootori padjad ja neilt olid freesiga vw/audi logod ära kustutatud (logod on valatud originaalis pinnast kõrgemateks). Tekib kahtlus, et nad toodavad vw audile ka a varuosa. See on küll spekulatsioon aga mina ilmselt ostaks nende toodet. Muude firmade kohta ei oska öelda.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 02.02.10 22:00 Tsiteeri


Aru ma ei saa, kust võetakse nii müstilised hinnad. Sellega teenitakse siinmail ikka ropult vahelt. Kui natuke netis surfata siis eBays maksab kõige kallim komplekt 749 euri ja sama jutt on pumpadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]