Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: valgustuskauguse automaatse regulaatori järelpaigaldamine A6 C5 (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1307)
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 06.01.09 21:26 Tsiteeri
valgustuskauguse automaatse regulaatori järelpaigaldamine A6 C5



Niisis, valikuid on mul hetkel 2:

1. kasutada Hella universaal lahendust mis töötab ühe ultraheli anduriga ning mida on suhteliselt lihtne paigaldada

2. paigaldada originaalosadest koosneb süsteem

Hella variant läheb maksma umbes 4000.- Enamvähem sama läheks ka originaal lahendus. Seega otsustasin teise kasuks, originaal ikkagi :D

Nüüd asja juurde. Vajan natuke abi kuidas see süsteem õigesti toimima saada.

Kufatec pakub valmis packi: andurid, kinnitused, kontrollplokk ja juhtmestik koos õpetusega. Hind 250 EUR'i, transport juurde, seda eitea palju läheb veel:
http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p669_Auto-Leveling-Headlights---Retrofit---Audi-A6-4B.html

Lihtsam oleks kindlasti see valmis pakett osta ja kogulugu. Aga ma mõtlen, et kui ma need asjad eraldi sebin endale, et ehk on mul siis võimalus asi ise odavamalt kokku panna ja noh nats huvitavam ka. Juhtmestiku saab sealt näiteks eraldi tellida.

Minu põhiline küsimus on see, et kas mul on vaja peale 2 anduri, juhtploki ja juhtmestiku veel midagi vaja ?(jätame tuled välja, eeldame et mul siis õiged xenoni tulede regulaatoriga tuled ees) Mul esialgu torgatas pähe see tulede lüliti, mul on ju reostaat seal aga xenonitega autodel pole seal midagi.
Lugedes skeemi natuke lähemalt ja vaadates ka kufateci paketti kus seda sees pole sain aru, et see reostaat ei ole osa lülitist, vaid käib sinna eraldi külge, ning juhib eraldi neid mootoreid. Aga ma pole päris kindel kah.

Siin on mõned dokumendid elektriskeemidest Autodatast ja mõned jupid ETKA'st.

Suspension control system

Xenonitega tule el. skeem
Exterior lamps - Gas Discharge Lamps

Tule el. skeem ilma xenoniteta aga päevatuledega ja katkise pirni märguandega
Exterior Lamps - DLR + Bulb failure warning

Põhiliste komponentide asukohad - juhin tähelepanu punkt 40 - seal peaks control unit olema, on tõesti kah seal all ?
General components locations

ETKA komponendid
941-25

ETKA juhtmestik
972-76

Siit failidest tuli välja, et see on seotud nagu õhkvedrustusega? Vähemalt andurid, aga peaksid ka iseseisvalt ilmselt toimetama sõltumata kas ühe või teise olemasolul?
Ning teine asi, kus see control unit siis ikkagi asub? ETKA väidaks nagu oleks tagatiiva juures, Autodata aga väitis et on kõrvalistuja pool armatuuri liistu all.

Niiet aga huvitav oleks teada kas see tulede lüliti juures olev reostaat ka pärast mingit rolli mängib? Ning teine asi mis muret teeb on see juhtmestik, nimelt on seal ju mitmeid juhtmeid mis ei ole lihtsalt pistikuga vaid tuleb kuskile olemasolevasse kaabeldusse ühendada, selle sekeemi pealt leiaksin võibolla veel üles aga ma arvan et auto küjes ma ei leiaks elusees üksi seda õiget kohta üles. Vaevalt et kufatec oma juhendit jagaks mulle, või siiski peaks küsima?

Ja veel, kas selle aastakäigu autole sai siis lisana tellida õhkvedrustuse või? Ma teadsin, et ainult Allroadil on see..


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.01.09 21:39 Tsiteeri


Self-levelling suspension (rear) on ju kõigest tagumised nivooamordid, niipalju kui ma süveneda jõudsin !!!

Vaadates seda Kufatec'i joonist, tuleb sul ainult Gala, S21, Diagnose ja S10 signaalid üles leida, ülejäänud nagu plug-and-play. Ei tohiks iseenesest probleemi olla, joonistelt peaks aru saama, mis need S10 ja S21 on, üks on tõenäoliselt tulede lüliti ja teine on pluss 12v kui auto käib. Diagnose ja Gala on selged.
Reostaat ja/või tema mingi lisaplokk jääb siis mängust välja, nemad enam midagi uues süsteemis ei kontrolli.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 06.01.09 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Self-levelling suspension (rear) on ju kõigest tagumised nivooamordid.


Ehk, mis nad teevad?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 06.01.09 21:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Self-levelling suspension (rear) on ju kõigest tagumised nivooamordid.


Ehk, mis nad teevad?


Peaksid hoidma koormatud tagaotsa sama kõrgel kui tühjal autol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 07.01.09 13:16 Tsiteeri


Minu autol on peal kogu see kupatus e. siis taga nivookate andur ja kaks tulede andurit(üks ees ja teine taga). Nivookate andur töötab sõltumatult tulede anduritest ja vastupidi. Kood on neil kolmel üks, kui vagcat-i uskuda, seega kasutatakse samasugust andurit nii tulede kui nivookate jaoks. Mõlema süsteemi jaoks on ka eraldi kaitse, tulede oma oli vist nr.10 ja 5A juhipoolses armatuuri otsas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 07.01.09 13:21 Tsiteeri


Jep, andurid on vist samad jah mida kasutatakse. Vahe on ainult Quattrol ja esiveolisel.

Elsawin'ist sain paar päris head skeemi, nüüd asi juba nata selgem. Ainuke asi mis veel segaseks on jäänud, on see et kufateci juhtmestik on 3 tule mootori juhtmega, elsawini skeemi järgi on 4, ja minu mootorid on kah nelja juhtmega. Originaal juhtmestik on jälle nats kallis (oli vist midagi 180 EUR.)

Uurin neilt veel, äkki on neil mingi teistsugune komplekt kah.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]