Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kas keegi teab mis põhjustab 1.9 d mootori plokikaane mõrasid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2616)
kgg
huviline



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.09 19:39 Tsiteeri
kas keegi teab mis põhjustab 1.9 d mootori plokikaane mõrasid



tere küsimus selline et kas keegi teab miks tulevad audi 80 1,9 d mootori plokikaande mõrad (sisselaske ja väljalaske klapi vahele)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 01.01.09 20:31 Tsiteeri


90% diislitel, millel kaant maha olen võtnud on seal mõrad. Tekivad üldiselt kuumusest. Kui survestamises läbi ei anna, siis pole põhjust muretseda.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 01.01.09 21:41 Tsiteeri


nagu füüsika ikka, on ka seal tegelik põhjus ilmselt külma ja kuuma koosmõjul.

need 1,9 diislid on väga väikese soojuseraldusega, (taksojuhid teavad rääkida, et raske on salongi soe hoida), ja kuna enamus ajast mootor poolkülm on, siis lapakat andes hävitadki mootorit.

lahendus on: sõida bensukaga kui veel noor mees oled.
vanaduses aega dislatada küll. (ehk siis vale auto oled valinud)

uued diislid on hoopis midagi muud kui vanad, jutt umbes selline nagu bemar, uued on enam-vähem vanad on vanaraud! (mis on head kas ainult lõhkumiseks või juppideks, alates 2000 ja edasi, hakati mingit autot tootma, kuigi ka nendel on rõvedaid rikkeid aga see on juba niigi OT)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kgg
huviline



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.09 08:51 Tsiteeri


nu praod on sees ja survestamises oli kõik ok aga klapikambri kaane all on hall ollus ehk siis minu loogika ütleb et jahutus vedelik ja õli on ühinenud ,samas jahutus süsteemis survet ei tähelda. Tõukuris aga öeldi et praod võisid ka pingutamisel veesärki joosta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.01.09 10:34 Tsiteeri


To pierre

Mis seal uutel diislitel siis rõõmustavat ka on ?!?
Ploki materjali sulam natuke täiustatud võib-olla ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.01.09 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kgg
nu praod on sees ja survestamises oli kõik ok aga klapikambri kaane all on hall ollus ehk siis minu loogika ütleb et jahutus vedelik ja õli on ühinenud ,samas jahutus süsteemis survet ei tähelda. Tõukuris aga öeldi et praod võisid ka pingutamisel veesärki joosta.


See hall ollus tekib sinna igal juhul, eriti lühikesi otsi sõites .
Selle asja nimi on kondens, ja sellest ei saa ka tutika kaane paigaldusega lahti.
Kui plokikaan lekiks siis oleks see hall ollus sul karteris ja õlivarda küljes, mitte klapikambrikaanes.
Füüsikaseaduste järgi vadelikud alt üles ei voola ise.
Sellest ollusest lahti saamiseks oleks vaja sõita vähemalt 100 km töösooja mootoriga.
Omal on sama teema, ometi liigun iga päev 35 km tööle ja samapalju õhtul koju. Teen mingi pikema otsa vahest on probleem kadunud ca nädalaks, siis hakkab uuesti tekkima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
aaa
huviline



Registreerunud 23.02.09
Kasutaja on eemal

Auto: 80 1.9 d , 80 avant 2.o

postitati 23.02.09 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kgg
tere küsimus selline et kas keegi teab miks tulevad audi 80 1,9 d mootori plokikaande mõrad (sisselaske ja väljalaske klapi vahele)
Oskan öelda,et tekkivad halbade asjaolude koosmõjul.Esiteks mida vanem kaas,;),seda s..tem.S.t et uued materjalid on tõesti kvaliteetsemad.Omades sama mootorit julgen sul soovitada uus osta.Mõistliku sõidu juures lubati läbisõitu 400 000.Ise ostsin uue 3a.ja 70 000km tagasi(u6k) ja siiamaani probleeme ei esine.Mingisuguse salongi soendusega 1,9D pole kyll kuulnud probleeme olevat,pigem kipuvad need katkise kaanega masinad ülemäära ja:D kontrollimatult palavaks minema.Kindlasti võiks mootori käivituse ja kohaltvõtu vahel pika sigareti tõmmata(ei propageeri suitsetamist,vahi kasvõi niisama)sama vaheaega soovitaks ka ,turbota või ilma,mootori seiskamiseks.Lõpetuseks sooviks kõigile Domanikele plokisoendust,sellega korrutad meie kliimas oma mootori eluea kolmega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antskantoss
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121

postitati 24.03.09 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
lahendus on: sõida bensukaga kui veel noor mees oled.
vanaduses aega dislatada küll. (ehk siis vale auto oled valinud)



Aga millise autoga peaksid sõitma keskealised?:o


Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.5% - SQL: 64.5%]