alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.12.08 10:15
|
|
|
arvata on,et kast nöuab korraliku uurimist j ka kenakest kopikat remondiks.lisaks kastile on rooste tollele ikka kövasti kallale kippunud.ühel pildil
näha,kuidas ukse vahelt roostetab ja ka kapoti all toda samuti.kahtlustan,et uputada saanud auto.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.08 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
arvata on,et kast nöuab korraliku uurimist j ka kenakest kopikat remondiks.lisaks kastile on rooste tollele ikka kövasti kallale kippunud.ühel pildil
näha,kuidas ukse vahelt roostetab ja ka kapoti all toda samuti.kahtlustan,et uputada saanud auto. |
See peaks olema juba Al kerega ja see ei roosteta teadupärast.
Pigem tekitab minul küsimust, et miks on parempoolse ukse juures näha makrot tiiva vahel ja armatuuri vahel ka.
Ja mis teema selle tüübikinnitusega on? Sama mudel peaks ju ka siinpool ookeani kasutusel olema või kuidas?
|
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.08 12:04
|
|
|
paremale on laksu saanud ja see on usas vist taastatud, teadupärast ei oska need murjamid seal korralikult keretöid teha. Tüübikinnitusega pidi kõik
OK olema, vaja ainult teha tuled ümber ja siis ülevaatusele käia.
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 30.12.08 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
See peaks olema juba Al kerega ja see ei roosteta teadupärast.
|
Al kerega oli sel ajal a8 ja 1999 tuli a6 4,2 millel osad plekid (esitiivad ja kapott vb. midagi veel) olid alumiiniumist ülejäänud ikka teras, mis
teras.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.12.08 12:25
|
|
|
Mina ei arva sellest autost isegi selle hinna juures mitte midagi. See kasti paukumine ja käikude mittevahetamine elektri süüks ajada on jama. Kui ecu
suudab autot käima panna, siis kast on palju väiksem asi. Turul on sõitvaid selliseid saadaval 80 ja üles, milleks sellist risu endale kaela võtta
. Maksud ja kasti remo on juba sama summa juurde soetusele lisaks.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.08 14:12
|
|
|
Maksud pidid juba makstud olema ja ma päris küsitud hinda ei kavatse maksta ka
Natuke nokkimist ja saab hea pilli kellegile.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.12.08 14:47
|
|
|
Igal juhul on ameeriklased eurosaradega võrreldes mõnusamad- väliselt kenad (nagu keep smiling) ja ei ole varustuselt plangud (ikka the real thing)
!!!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.08 19:15
|
|
|
Selle järgi ta lõhnab tõesti Muidugi tuleb juhul kui libedat annab endal
ikka isu täis trallida ennem.
Eks lähen kaen asja üla ja panen juhtme külge, vaatame mis teada saab.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.08 19:39
|
|
|
Anna pärast meile ka teada, et kas sellest masinast "saia" ka saab või mitte
|
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.08 20:52
|
|
|
eks juhul kui ma ta soetama peaksin, siis nii-ehk-naa vaja siinsete "tarkadeklubi" nõuandeid, et kus kohast mida otsida ja testida.
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 30.12.08 20:59
|
|
|
OT:
Vat mul tekkis selline kõrvaline küsimus, et miks seal see Conserti makk sees on? Lugesin kuskilt, et selle aastakäigu jooksul ei pandudki ameerika
versioonidele neid makke sisse. Lihtsalt uudishimust.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
mig
huviline
Registreerunud 14.04.07
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: A8 quattro 4,2 '99 / Chrysler Grand Voyager Ltd CRD
|
postitati 30.12.08 21:12
|
|
|
mu meelest varusadena peaks sellest laibast lihtsamini vabanema kui ühes tükis...
vähem vastutust ja peavalu kah.
mig
eturunduse töövahendid: mail, twitter, facebook marketing; CRM; eCommerce, web
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 31.12.08 15:07
|
|
|
Tsitaat: |
See peaks olema juba Al kerega ja see ei roosteta teadupärast.
|
kollases ringis olevat ollust mina nimetaksin küll roosteks!
makro tundub samuti jah kahtlane.kui keegi seda töesti soovib soetama minna siis ainult heal juhul vast varuosadeks.

Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.08 16:47
|
|
|
Käisin just vaatamas. Asi siis Usas taastatud nii sitalt kui saab. Seest oli ka räämas ja lõhn oli selline nagu keegi oleks kusend soendussüsteemi.
Mootor käis ilusti aga kast jamas kõvasti, kord toimetas ja siis jälle ei toimetanud. 4wd toimis. Kapott tundus ,et on alumiinumist, kuna
lappimiskohad olid väga imelikud, esitiivad aga roostetasid, kere oli kõvasti mastiksi ja maksroga lapitud. Elektroonika jamas samuti osaliselt
aegajalt.. Varuosadeks osta oleks ta vast kõige mõistlikum. Või siis enda laksu pannud A6-le saaks US turu välimuse, kuna stanged-tuled olid terved.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 09.01.09 12:08
|
|
|
No räägi siis lähemalt, klatsid võõrast autost aga info lähtekohta ei maini.
Kust tead, et auto, lühidalt õeldes, puhas pask on?
Arvad? Eeldad?
Kusjuures see masin üle aasta juba müügis.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.01.09 12:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mack
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
See peaks olema juba Al kerega ja see ei roosteta teadupärast.
|
Al kerega oli sel ajal a8 ja 1999 tuli a6 4,2 millel osad plekid (esitiivad ja kapott vb. midagi veel) olid alumiiniumist ülejäänud ikka teras, mis
teras. |
See on mulle küll uudis, kas keegi kinnitab?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.01.09 12:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
No räägi siis lähemalt, klatsid võõrast autost aga info lähtekohta ei maini.
Kust tead, et auto, lühidalt õeldes, puhas pask on?
Arvad? Eeldad?
Kusjuures see masin üle aasta juba müügis. |
Käisin vaatamas/näppimas/proovimas. Selle, kas ta puhas pask on, pead ikka ise otsustama.
Iseenesest tunnen müüjale kaasa, sellise hinnaga lihtsalt raske müüa, hinnahäving talle paratamatu, kuigi ostuhind oli vist veel 100k peale! Ta tundub
vähemalt aus ja ei ürita sind hämada.
Kuid eks me kõik õpi ju ikka enda vigadest. Kes tahab, läheb vaatama ja veendub ise. Mina lihtsalt pikalt imetlesin ja pärast, reaalsust nähes, pidin
väga pettuma. Eelnevalt ma millegipärast arvasin, et veniva müügi põhjuseks ainult ameerika päritolu. Kiirendus, turbo(de) pöörlemise peenikese pinina
saatel, oli muidugi okei asi.
VIN oli tõesti WAUYP54B71N084715
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.01.09 16:13
|
|
|
Tsitaat: | Käisin vaatamas/näppimas/proovimas. Selle, kas ta puhas pask on, pead ikka ise otsustama.
Iseenesest tunnen müüjale kaasa, sellise hinnaga lihtsalt raske müüa, hinnahäving talle paratamatu, kuigi ostuhind oli vist veel 100k peale! Ta tundub
vähemalt aus ja ei ürita sind hämada.
Kuid eks me kõik õpi ju ikka enda vigadest. Kes tahab, läheb vaatama ja veendub ise. Mina lihtsalt pikalt imetlesin ja pärast, reaalsust nähes, pidin
väga pettuma. Eelnevalt ma millegipärast arvasin, et veniva müügi põhjuseks ainult ameerika päritolu. Kiirendus, turbo(de) pöörlemise peenikese pinina
saatel, oli muidugi okei asi. |
Mis sind selle auto juures veel häiris,et pidid pettuma?
Kui näppimas käisid siis eeldatavalt oled ka kursis tehnilise poolega,et kuidas too nagu visuaalselt on?
Piltide järgi muidugi on too küll vinks-vonks,kuid mida too rooliga seoses viga ennast kujutada vöib?
Mis ameerika ja euroopa päritoludel veel vahet vöib olla peale osade detailide sobivuses jne?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 09.01.09 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: mack
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
See peaks olema juba Al kerega ja see ei roosteta teadupärast.
|
Al kerega oli sel ajal a8 ja 1999 tuli a6 4,2 millel osad plekid (esitiivad ja kapott vb. midagi veel) olid alumiiniumist ülejäänud ikka teras, mis
teras. |
See on mulle küll uudis, kas keegi kinnitab? |
võta magnet kätte ja käi tiir ümber oma auto, saad täpselt teada mis su autol on alumiinium ja mis mitte. Mina ka enam täpselt ei mäleta. võimalik et
mingi kaalujaotuse teema, et esiots tänu suurele mootorile liiga raske ei oleks.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|