Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.08 06:29
|
|
|
See on ju täiesti 1:1'le A4, mis on minumeelest jama, et nii täpne koopia valmistatakse....
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 17.11.08 06:35
|
|
|
Minu meelest on ka jama - see nagu justkui oleks arengumaadele mõeldud teisejärguline toode, nagu näiteks Mehhiko ja India tarbeks toodetakse autodest
eelmisi ja üle-eelmisi mudeleid. Seat, kes pushib ennast VAG grupis taskukohase sportlikkuse poole (Alhambra lõpetati selletõttu ära) ei lõika 1,6
esiveolise Exeo turustamisega küll mitte halligi imagoloogilist kasu. Aga ju siis kellelegi VAG'i ülemisest otsast B6/B7 nii meeldis, et oli kahju
seda prügikasti saata...
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.08 07:37
|
|
|
See on ju sama lähenemine mis kodal esimest Superbi tehes. Räägitud on et väikseim mootor mida paigaldatakse on 1,4T. Ja piirdutakse 4 pütiste
mootoritega, ehk siis 2,0 TFSI peaks olema tipuks. Tuleb välja ka universaal ja ka nelivedu hakatakse pakkuma.
Hinnaskaala algust lubatakse 340 tuh pealt. Nagu Seatile kombeks siis pakun et eraldiseivat lisade tellimist hakatakse vähe harrastama. Erinevalt
Audist lisad vast jaotatakse 2-3 erineva paketi vahel ära ja need on siis "hinnas sees".
Siin veel paar juttu autost: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/230880/seat_exeo.html
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Seat-Exeo-2.0-TDI-SE/235790/
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 17.11.08 21:43
|
|
|
Vaesemehe audi . Mul pole selle vastu midagi kui hea auto soodsamalt
kätte saaks. Aga sõidaks küll sellega....ärge nüüd foorumist päris välja ka pekske
|
|
|
Krooniline
huviline
Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC; Volvo V70
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 18.11.08 08:07
|
|
|
Kui nüüd rääkida selles teemas ehtsast kopi-peistist siis vaadake Hiina ja RUS autotööstust, kuidas üritatakse kopeerida ja lõpptulemus on 10-15
aastat vana disain ja tehnoloogia, kuid Seat Exeo on väga hea uus A4 tulemine, kuna facelift muudab masina oluliselt tänapäevasemaks, kuigi kerejooned
on tajutavad A4-st. Ilmselt arendustööd täiesti uue mudeli puhul on päris suured, niiet tänu sellele on Exeo hind arendstööde võrra soodsam, miks
mitte seda teha, ikkagi VAG.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.11.08 08:35
|
|
|
Mis kopi-peistist te siin rääkite ... kogu Audi A4 koosteliin on Barcelona'sse ümberkolitud, samuti on armatuur koos näidikutega A4 Cabriolet'ilt.
Muudetud on vedrustust ja uued luugid, tuled, pamprid.
Aga need Seat'i peeglid- tõeliselt koledad jurakad uksepleki sisse torgatud.
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.08 08:35
|
|
|
Kindlasti hakatakse sellistest avarii läbi teinud autodest uesti Audisid aretama.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 18.11.08 08:38
|
|
|
Mina arvan, et siin ei olegi räägitud kopeerimisest, vaid pigem sellest, et sellise vana mudeli üleandmisega positsioneeritakse Seat ja Skoda
konkreetselt ja rõhutatult madalamale kui seda on Audi ja VW. Fakt on see, et nad mõlemad ongi odavama otsa margid VAG kontsernis, kuid see, et neile
antakse tootmiseks nö kallimate markide mudelite vananenud ülejäägid on minu hinnangul väga otsene vihje, et Seat ja Skoda ei ole mitte ainult
suunatud hinnatundlikumale kliendile, vaid on konkreetselt s*temad autod, ehk nende brändide all kõlbab uhiuue mudelina tutvustada 6-7 aastat tagasi
välja töötatud autosid. Seejuures on hämmastav, et kõikides ametlikes promotekstides pole mainitud mitte ühtegi vihjet mudeli päritolule, justkui
olekski tegemist enda arendustöö viljaga. Piinlik ei ole see, et toodetakse kellegi vana mudeli facelifti, vaid just see, et seda ilmselget fakti
üritatakse varjata. Seat Exeo puhul võinuks IMO jumala vabalt viidata näiteks B7 RS4 juurtele...
Aga autotööstusel on praegu rasked ajad ja hästi välja kukkunud mudelite äraviskamise asemel edasi andmine on mõistetav.
Huvitav kas mõni päris auto ka juba valmis on? Netis liiguvad ainult photoshopi pildid ja arvutiga tehtud videod.
|
|
|
|
meha
huviline
Registreerunud 18.04.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100q ja VW Passat
|
postitati 18.11.08 09:19
|
|
|
koda puhul võib siiski tõdeda,et uued mudeli enam nii copy-paste pole, kui seda näiteks vana Superb oli. Salongis küll aru saada selgelt,et Volkariga
on sugulussidemed,aga siiski mulje väga hea.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.08 09:25
|
|
|
Kui juba selline teema jutuks tuli, siis ütleksin ka paar sõna. On teada tuntud fakt, et mitmed Audi vanemad mudelid ja platvormid kanduvad edasi (või
siis tagasi) VAG-grupi odavamatele "rahva" autodele. Samas, mina ei sooviks siin teha ennatlikke järeldusi auto juhitavuse jms sellise kohta. Toon
näite - A4 ja Passat (ca 2000a). Samal aluses masinad aga iseloomustaks neid väga erinevalt. Minu teada tituleeriti Passatit üheks parimaks
juhitavusega masinaks sel ajal üldse. Samuti ei andnud A4 ruumikus võrrelda Passati omadega. Olen ise lammutanud nii A4-a, kui ka Passatit, ja tuleb
tõdeda, et viimase juhul on teatud kohtades raha kokku hoitud. Näiteks plastikust tüüblid jms. Aga see kõik on rohkem töömehe silmadele, millest
autojuht ei pruugi arugi saada. Üleüldse tundsin ennast Passatiga sõites mugavamalt. Vähe sellest, et tegemist oli hea juhitavusega masinaga, oli see
oluliselt mugavam kui A4. Enamus A4-sid on ikka parajad taburetid. Olgu ära öeldud, et pidasin silmas nelikveolisi masinaid.
Muideks, ei ole mõtet argumenteerida, et A4-al ja Passatil on samad sillaosad. Tean seda isegi. Lihtsalt sõidumugavus, juhitavus ja ruumikus on minu
arvates selle aja Passatil paremad.
Marko
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
meha
huviline
Registreerunud 18.04.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100q ja VW Passat
|
postitati 18.11.08 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Lihtsalt sõidumugavus, juhitavus ja ruumikus on minu arvates selle aja Passatil paremad.
Marko |
Kusjuures nõustun täielikult
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.08 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Huvitav kas mõni päris auto ka juba valmis on? Netis liiguvad ainult photoshopi pildid ja arvutiga tehtud videod. |
On küll olemas, vähemalt ajakirjanikele on ühte autot sõitmiseks juba antud ja ka näitusel oli üks auto ju väljas:
link 1
link 2
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 18.11.08 12:36
|
|
|
Huvitav, kas väliselt B7-ks ka teha annab, tõstab B7 pealt nina plekid ja tagant luugi ja tuled ringi .
Ja vastupidi küsimus, st kas seati jupid on saavad olema odavamad ka et B7-le sobida, näit kui mingit varusosa vaja siis lähed seati müüja juurde näit
tulelülitit ostma jne.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.08 12:58
|
|
|
Seda tulelülitit võid sa praegu ka käia Seati ja koda esindusest ostmas. Aga hinnas ei usu et mingeid erilisi vahesid seal sisse tuleb.
Kapoti jne ringitõstmine on vast võimalik küll aga esiteks on see porno ja teiseks läheb pärast Politseile/Piirivalvele tõestamine et sinu Audi on
tegelikult ikka Seat suhteliselt tülikaks...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 18.11.08 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Muideks, ei ole mõtet argumenteerida, et A4-al ja Passatil on samad sillaosad. Tean seda isegi. Lihtsalt sõidumugavus, juhitavus ja ruumikus on minu
arvates selle aja Passatil paremad.
Marko |
Peabki olema,Passat on ju suurem auto.
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Ja vastupidi küsimus, st kas seati jupid on saavad olema odavamad ka et B7-le sobida, näit kui mingit varusosa vaja siis lähed seati müüja juurde näit
tulelülitit ostma jne. |
Tavaliselt on just vastupidi.
vw ja seati asju tuleb osta audi esindusest sest osad hinnad on seal märgatavalt odavamad.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 18.11.08 19:35
|
|
|
Tsitaat: |
Aga hinnas ei usu et mingeid erilisi vahesid seal sisse tuleb.
|
Toon näite oma lähiajaloost. VAG grupi 1,4 mootor 75kw. Plastikust sisselaske kolle.
Letihinnad kõikusid Revali, Shkoda, VW ja Seati esindustes u. 5000.- ulatuses. Tootenumber kogu aeg sama siis. Ma ei mäleta, et kus mis hind oli aga
lõpuks ostsin hoopiski läbi Forsi u. 7500.-eest.
Praegu olen ka ostnud VW jupid Revalist
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 18.11.08 20:03
|
|
|
Eks see tulene sellest et mark mida esindatakse on nö põhibränd ja kui revalist tuleb mõni seati/vw juppe küsima, why not, mingi kasumikopikas ikka
kuku, saab ju näit top-auto või saksa auto kliendilt papi kätte, eks see
kehtib ka vastu ja ristipidi , äri on äri ja turundus turundus.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 18.11.08 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Letihinnad kõikusid Revali, Shkoda, VW ja Seati esindustes u. 5000.- Tootenumber kogu aeg sama siis. Ma ei mäleta, et kus mis hind oli aga lõpuks
ostsin hoopiski läbi Forsi u. 7500.-eest.
|
Järgmine kord kui Sa 2500 krooni tahad minema visata, siis helista.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 18.11.08 20:33
|
|
|
Lisasin 1 sõna oma postitusse, et ikka "kõik" aru saaksid
Vabandust.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|