Speed
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.04 15:29
|
|
|
Automaatkast -> Manuaali vastu 84a sigar
Autoks audi 100 2.2 84 Automaat andis otsad, tahaks manuaali asemele panna. Kas istub ilusti või on suurem ettevõtmine? Ja mis romulas maksavad üldse
kastid, nii manuaal kui automaat?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.04.04 15:40
|
|
|
kasti panek ei ole kõige suurem mure - jama on siduripedaali lisamisega. Mul üks tuttav kodanik ehitas ümber - selle aja, mis ta ära kulutas oleks
kahe kasti raha teeninud. Ja tulemus oli pehmeltöeldes porno.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 07.04.04 15:53
|
|
|
mul tuttav ehitas kah automaat audi manuaalik ümber...selle käigus vahetas välja käigukasti koos käiguvahetus hoovastikuga, pedaalid, ja mootoril
hooratta...iseenesest midagi üle mõistuse keerulist ei ole...
siduri pedaali lisamisega ei tohiks jama tekkida kui vahetad kogu pedaalikde ploki ära sest keres on kõik vajalikud kinnitused ja avad olemas
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 07.04.04 16:10
|
|
|
Kastid võivad erinevad ka olla!
Näiteks audi 80 manuaal ja automaat on erinevad - elasin ise selle jama kunagi üle - kinnitused siis erinevad ja pidin ka kõvasti keevitustöid tegema.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 07.04.04 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Speed
Autoks audi 100 2.2 83a. Automaat andis otsad, tahaks manuaali asemele panna. Kas istub ilusti või on suurem ettevõtmine? Ja mis romulas maksavad
üldse kastid, nii manuaal kui automaat? |
Olen ise selle tööga maha saanud. Kuskil kunagi kirjeldasin, otsingut kasutades võid üles leida. Vaja on pooltelgesid, kasti hoovastikku, hooratast,
sidurit, pedaale, siduri pumpa ja torustikku. Kõige suurem jama on sellega, et väntvõllis puudub pesa laagrile, kuhu vedava võlli ots toetub. Seal
küll ava olemas, aga peenem. Ise lammutasin kasti pulkadeks ja lasin võlli otsa väiksemaks treida, et sobiks vända avausse. Laagrit ei paigaldanud,
kuid kasutasin mingit kauakestvat määret. Pedaale tuleb ka väänata, sest aut. varjandi põhi erinev. Nipet-näpet ka elektris, näiteks see, et starteri
blokki poleks ja tagurdustuled. Pooltelgi mõõda igaks juhuks, üks võib isegi pikkuselt sobida. Ise ostsin mõlemad uued, aga kes teab...
Kasti leiad ca 1.5k eest.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Speed
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.04 17:13
|
|
|
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati
ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.04.04 17:33
|
|
|
Räägi maqquga,tema lasi oma kastil täis remo teha ja vist oli kogu tööraha koos kasti maha ja pealepanekuga kuskile 4 kilo alla.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 07.04.04 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Speed
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati
ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam. |
Seep see häda ongi, et põrsas kotis. Kardan, et korralikku automaatkasti naljalt alla 5k ei leia. Ise sai ca 5-6 korda automaatkasti peale-maha, enne
kui leidsin, et seda korralikult käima ei saa. Tüütas ära. Ega see ümberehitus midagi üle mõistuse käivat ka ei ole.
NB! Juhul kui ISE vahetama hakkad: Automaatkasti ära võta maha kui manuaali, s.t. ära tõmba lihtsalt mootorist eemale! Eelnevalt tuleb starteri ava
kaudu lahti pöörata (vist 3) polti, mis seovad hüdrotrafot ja veoplaati (täpset nimetust ei tea, ühesõnaga see kus starteri hammasvöö. Ingl. k
driveplate e. sõidu- või veoplaat vms). Siis tuleb kast otse alla ja puudub hüdrotrafo vigastamise oht! (seda kõike muidugi juhul, kui eksisteerib
võimalus, et autom. kast üldse autole tagasi kolib....)
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 07.04.04 18:16
|
|
|
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi
kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte.
Igatahes siduri on tutikas!
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 07.04.04 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi
kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte.
Igatahes siduri on tutikas! |
Mis ta nii palju raha eest tegi. Sõber ehitas enda 200 ka ringi ning vajalikud asjad sai 1500.- eest. Lisaks veel siduriketta katete vahetus ning
mingid nipet-näpet asjad. Aega läks 2 või 3 päeva (ei mäleta enam täpselt). Õnneks oli eelnevalt vahetatud juba mootor ning uuel oli too väntvõlli
otsalaager olemas.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.04 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Speed
Tundub et tuleb odavam vist ikkagi automaat alla panna. Vanal automaadil kadusid kõik edaspidi käigud ära, ainult tagurpidi käik töötab. Automaati
ostes jälle ei oska arvata millal see otsad võib anda. manuaali puhul on asi lihtsam. |
Sul tõenäoliselt 3 käiguline kast. Minul läks 3 käigulise kap remont maksma kokku 4900.- Minul olid kõik 3 plokki omadega läbi, ning pandi täiesti
uued. Seega vanast kastist jäi pmst ainult korpus ja õlipump...
Räägi parem, mismoodi auto seisma jäi, ehk kuidas kast purunes.... Kindlasti andis ta sellest enne ka märku... Kas vahetas külmast peast ilusasti
käike või ei ? kas vahetas sujuvalt või käis käiguvahetusel läbi mingi jõnks ? Mis õlitase tegi, oli õli vähe või liialt palju? Kuidas õli "välja
nägi" ?
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 07.04.04 21:33
|
|
|
Sõbra õnnetu saatusega automaadil olid seevastu läbi ainult esimese ja tagumise käigu kettad. Nende vahetus oli 2000 kanti. Kui tahad automaati jätta,
siis vast mõistlikum lasta mõnel asjatundjal olemasolev üle vaadata ning mingi kalkulatsioon teha. Kui saab selle korda teha, siis pärast tükiks ajaks
jälle rahu majas.
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 08.04.04 07:30
|
|
|
võin pakkuda sulle automaat käigukasti kui huvi on olemas.
abix ps.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 09.04.04 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
Minu autol automaat tehtud manuaaliks. Eelmine omanik väitis, et peale esimese aut. kasti rikke oli ta veel 7 (!!!) aut. kasti "läbi
kärsatanud". Seepeale tegigi manuaaliks, mis omakorda ümmarguselt 10 tuhat eesti raha maksma läks. Võibolla on see lihtsalt jutt, võibolla mitte.
Igatahes siduri on tutikas! |
Mis ta nii palju raha eest tegi. Sõber ehitas enda 200 ka ringi ning vajalikud asjad sai 1500.- eest. Lisaks veel siduriketta katete vahetus ning
mingid nipet-näpet asjad. Aega läks 2 või 3 päeva (ei mäleta enam täpselt). Õnneks oli eelnevalt vahetatud juba mootor ning uuel oli too väntvõlli
otsalaager olemas. |
Ainuüksi enam-vähem korralik käigukast maksab 1500.- ...
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|