Lehekülgi: 1 2 |
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 31.10.08 15:16
|
|
|
2.5TDI 103kw tossab.
Mm täna avastasin et, kuskil üle 25-2700rpm minnes hakkab suitsu pilve loopima. Kütuseks on Soome Neste diisel. On keegi kokkupuutunud siukse
probleemiga?, õhulõdvikud on kuivad, turbo puhub vähemalt tunde järgi korralikult, kuigi rõhu lekkeid pole kontrollind , visuaalselt on lõdvikud
korras.
Või soovitate koheselt diagnosti minna, mida ma juhul teen kui midagi tarka hetkel välja ei pakuta.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
antskantoss
huviline
Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121
|
postitati 31.10.08 17:04
|
|
|
Endal loobib samuti veits tomu kui kiirendada, aga samas nädala tagune disla test ülevaatusel ütles, et veel sumpast tulev tomu normi piires Aga ega ilma diagnostita midagi pakkuda ei oska
Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 31.10.08 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antskantoss
Endal loobib samuti veits tomu kui kiirendada, aga samas nädala tagune disla test ülevaatusel ütles, et veel sumpast tulev tomu normi piires Aga ega ilma diagnostita midagi pakkuda ei oska |
Mm sai ka käidud ka suvel ülevaatusel ja tulemus mahtus nibin nabin lubatud normi. Tossand on ta juba vist ostes saati pakun aga ma alles hiljuti
sattusin enda auto taga sõitma ja vaatepilt oli päris kummaline kui jõulisemalt vajutades jättis mingi musta pilve enda järgi, nüüd sõites peeglist ka
vaadata kui lasta teise käiguga pikemalt kuskil peale 3k rpm tekib pilv peeglisse. Aga ehk saab sellest vabaneda kuidagi? Või käituvad 2.5tdi kõigil
nii nagu ma kahtlustan, nähes teisi. Õli eriti ei võta ja käivitub hästi, ei tee imelike helisi kui välja jätta vahel harva natuke lagisev vaakumpump.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.08 18:09
|
|
|
Kui igapäevaselt sõita ütleme kuni 2000 pöördega, siis selliste pöörete juures ei teki summutisse piisavalt kõva heitgaaside liikumist, et nad kõik ka
tagant välja jõuaksid ja nii see tahm summuti seintele jääbki. Nüüd kui ükskord üle pikema aja kõvemini kiirendades (ikka üle sellest 2000 vms.) siis
suureneb turbo tahatulemisel väljuva õhu kogus märgatavalt ja lööb ka enne seintele kinni jäänud tahma sumpast välja, sellest ka tahmapilv kõvemal
tallamisel.
Iseenesest ei tohiks diisel kõrgematel pööretel rohkem tossata kui madalatel.
Näiteks kui lasta autol öö otsa käia ja siis sellejärelsõitma minna on tahmalont koguaeg järel, ka väga madalatel pööretel.
|
|
|
antskantoss
huviline
Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121
|
postitati 31.10.08 18:33
|
|
|
Mina lohutan ennast sellega, et auto juba vanem ja iga põlemisega tekib seda tomu, mis peeglist vaadates kahtlane tundub
Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
|
|
|
|
Marx0
klubiliige
Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B6
|
postitati 31.10.08 19:33
|
|
|
mina lasen oma diislil ikka igapäev mitu korda niiöelda lõõrid puhtaks, siis ei kogune seda tahma niipalju sumpasse.
kui õhufilter ka väga vana siis hakkab ka natuke rohkem tossama kuna ei saa piisavalt hästi õhku kätte
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 31.10.08 19:48
|
|
|
Anna hagu.
|
|
|
gollum
huviline
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 02.04.09 13:36
|
|
|
kui ausalt öelda siis mul sama mootoriga ja vajuta kui palju tahad ja mul ei tule sealt tagant kül praktiliselt grammigi välja...igaljuhul peeglist
pilve annab otsida...
aga kunagi kui sai ostetud siis mul hakkas ka nädala pärast tossama hirmsasti ja siis otsisin ka et mis pull on ning avastasin et turbo lõdvikus oli
mõra...kui sai asi korda siis ka väljas puhas õhk..ja siiamaani pole
häda..
sai just ülevaatuselgi käidud ja kõik normis...lubatud ülemine piir oli vict 3.0 ja endal oli 1.02
niiiet pole paha..elu kui kuld..
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.04.09 16:18
|
|
|
Kuna õhufilter ning klapisääretihendid viimati vahetatud?
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 02.04.09 19:20
|
|
|
Õhufiltri vahetus aitab ikka päris kõvasti kaasa. Seda siis ikka juhul, kui pikemat aega on vahetamata see asjandus.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 03.04.09 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kenwood
Mm täna avastasin et, kuskil üle 25-2700rpm minnes hakkab suitsu pilve loopima. Kütuseks on Soome Neste diisel. On keegi kokkupuutunud siukse
probleemiga?, õhulõdvikud on kuivad, turbo puhub vähemalt tunde järgi korralikult, kuigi rõhu lekkeid pole kontrollind , visuaalselt on lõdvikud
korras.
Või soovitate koheselt diagnosti minna, mida ma juhul teen kui midagi tarka hetkel välja ei pakuta. |
Kusjuures, enda Audi viskas külmast peast käivitades ka korraliku sinise pilve selja taha, samuti külmemast peast kiirendades. Kütuseks Eesti Neste
diisel.
Panin hiljuti paagi Statoili Diesel Fortis´t täis. Sõitnud nüüd selle diisliga ca 300km ja tomutamine on kadunud. Külmkäivitusel väga õrn sinakas vine
on seljataga ja kiirendustel ei suitseta üldse Sõber sõitis sabas, et
vaadata, kuidas maanteekiirendustel (möödumisel vms kiirendus) on lood- korras, ei suitse üldse. Nii vana diisli kohta (1995a) on ikka väga hea
näitaja, kui suitsu ei tule
Niiet proovi vahelduseks mujalt tankida. Ehk aitab.
|
|
|
|
gollum
huviline
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 05.04.09 18:04
|
|
|
Tsitaat: | kusjuures täiesti võimalik see jutt ett diislit vahetada..ise tangin ka ainult statoilist...kui ei eksi siis oma juhi aja
jooksul ei olegi vict muid tanklaid kasutanud..
statoili kuldkaardiga ju siiski päris hea hind hea ja kvaliteetse kauba kohta
et siis miks mitte proovida. |
Kusjuures täiesti võimalik see jutt, et diislit vahetada. Ise tangin ka ainult Statoilist. Kui ei eksi, siis oma juhiaja jooksul ei olegi vist muid
tanklaid kasutanud.
Statoili kuldkaardiga ju siiski päris hea hind hea ja kvaliteetse kauba kohta.
Et siis miks mitte proovida.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.09 17:23
|
|
|
Pidevalt tangitud Statoilist ja mingit muret pole olnud. Pisikene õrn sinakas vine on küll olnud, aga nüüd peale tankimist Unost on peale poolt
paagitäit olukord järgmine - foori taga seistes ajab juba märgatavalt sinakat vinet välja tagant. Kui nüüd foori tagant liikuma hakata(atm kast), siis
jääb autost maha ikka paras sinine pilvekene.
Käivitub mootor iga ilmaga ilusti ja ilma tõrgeteta. Samuti ei ole täheldanud olulist mootori jõu vahet ega midagi sarnast. Mõnikord on õrnalt ka
hommikuti löönud pisikese sinise tossu summutist välja, kuid ei midagi erilist.
Kas viga võib olla turbos? Läheb see läbi nii kiirelt? Klapisääred? Klapisäärte vahetusega saab hakkama ka kodustes tingimustes? (võtmed püsivad käes
küll )
Auto Volvo S70(mootor 1:1 2,5TDi 103kW)
|
|
|
|
ekku
huviline
Registreerunud 08.10.06
Asukoht: Tartumaa,tartu vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 ja Audi 80 B4 kere
|
postitati 03.05.09 17:41
|
|
|
tere tere
Sellele tahmamisele kui kõik on enam vähem ok lekkeid pole. Võta turbo vaakumklapp maha ja vaata kas see töötab korralikult, või võid seda
piduripesuga seest ära ka pesta.
Seda sa saad ka kontrollida ka kergemalt. Proovi suuga tekitada vaakumit siis tunned ka seda kas vaakum klapp liigub või ei.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.09 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ekku
Sellele tahmamisele kui kõik on enam vähem ok lekkeid pole. Võta turbo vaakumklapp maha ja vaata kas see töötab korralikult, või võid seda
piduripesuga seest ära ka pesta.
Seda sa saad ka kontrollida ka kergemalt. Proovi suuga tekitada vaakumit siis tunned ka seda kas vaakum klapp liigub või ei. |
Tahma tahmaks, aga mul on mure pigem sinise suitsuga - põletab õli.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 04.05.09 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marx0
mina lasen oma diislil ikka igapäev mitu korda niiöelda lõõrid puhtaks, siis ei kogune seda tahma niipalju sumpasse.
kui õhufilter ka väga vana siis hakkab ka natuke rohkem tossama kuna ei saa piisavalt hästi õhku kätte |
Kui just nii sama rallitada ei taha,pole küll mõtet iga päev lõõre puhastada. Ega see ka diisel mootorile kõige parem pole,kui põõrded iga päev
piirajas Ise puhastan lõõre 2-3 korda kuus.Lasin raadil ca 3 nädalat tagasi
lõõrid puhtaks ja siiani ei tahma tagant.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.09 08:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Pidevalt tangitud Statoilist ja mingit muret pole olnud. Pisikene õrn sinakas vine on küll olnud, aga nüüd peale tankimist Unost on peale poolt
paagitäit olukord järgmine - foori taga seistes ajab juba märgatavalt sinakat vinet välja tagant. Kui nüüd foori tagant liikuma hakata(atm kast), siis
jääb autost maha ikka paras sinine pilvekene.
Käivitub mootor iga ilmaga ilusti ja ilma tõrgeteta. Samuti ei ole täheldanud olulist mootori jõu vahet ega midagi sarnast. Mõnikord on õrnalt ka
hommikuti löönud pisikese sinise tossu summutist välja, kuid ei midagi erilist.
Kas viga võib olla turbos? Läheb see läbi nii kiirelt? Klapisääred? Klapisäärte vahetusega saab hakkama ka kodustes tingimustes? (võtmed püsivad käes
küll )
Auto Volvo S70(mootor 1:1 2,5TDi 103kW) |
Väike update nüüd:
turbol mitte mingit lõtku ei ole ehk kõik normi piires. Klapisääretihendeid ei ole veel vahetama kippunud, kuid kui need on läbi, siis peaks ka
hommikul käivitades olema sinakas pilv auto taga, aga seda ei ole.
Kas ja kust veel satub õli põlemiskambrisse või ka otse väljalaskesse? :S
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 12.05.09 13:26
|
|
|
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris
mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda,
samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine On kellelgi mingeid ideid?
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.05.09 14:59
|
|
|
Põlemata kütus peaks musta ajama, aga ega sedagi ei tea mis kvaliteediga kütus sees võib olla. Oma sajasel tavaliselt kiirendades ajab musta tagant
välja, aga selle eest läheb mehiselt edasi Sinise kohta nagu ei oska
midagi kosta, talvel panin küll tähele et suurte külmadega külma mootoriga tuli sinist tühikäigul tuksudes ja uuematel disladel olen ka seda märganud.
Kas ei või olla sellega seotud pritse nurk, et liiga hiline ja kütus ei põle korralikult? Selle eest pehme käimine.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.05.09 15:51
|
|
|
Sel mootoril kipub ummistuma turbol üks metalltoru, võin eksida aga vist oli nimi turborõhutasandi toru. Kui see kinni on, siis ongi must lont tagant
väljas. Muidugi võimalusi on veelgi..
Põhjakate eest ära ning alt pääseb sellele ligi. Surveõhuga lasta korralikult puhtaks ja auto kohe erksam ning mustab vähem.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 24.08.09 14:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris
mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda,
samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine On kellelgi mingeid ideid?
|
Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast
sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.08.09 14:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris
mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda,
samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine On kellelgi mingeid ideid?
|
Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast
sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?
|
Jõnksu põhjustas jubedat sodi täis olnud kütusefilter. Sai see vahetatud, arvasin, et ei tossa ka ehk enam. Loota ju võis Külmast peast täna hommikul käivitasin, oli ikka päris korralik sinine pilveke
peeglist vastu vahtimas. Salongi seda haisu ei tunne (vb on nina kinni vms a samas, koguaeg ta ka kinni ei ole ju ).Linnas sõites, kui pöördeid
üle 2500 ei lase, ei ole tomu näha sabas, nii, kui annad ca 3000 rpm, nii on sinine lont sabas. Mootor käib ilusti korralikult, õli ka ei söö
üleloomulikult palju (10000km peale läheb mingi napp liiter peale ehk). Imelik "kobin" jäi kõrva ükspäev kapotialt. Ise ei pannud tähelegi, aga
elukaaslane seisis auto nina juures ja ütles, et mis asi see kobiseb. Üks mehhaanik julges oletada, et ehk veepump teeb häält. Võib olla selles asi?
Samas veepump töötab korralikult (see sama mehhaanik julges öelda, et kui auto mootoril jahutuse probleeme ei ole, peaks korras olema pump). Muidu ei
häiri sõitu ega midagi, mootor käib ilusti, aga inetu kobin on, kui tühikäigul käib kohapeal.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.08.09 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris
mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda,
samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine On kellelgi mingeid ideid?
|
Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast
sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?
|
Jõnksu põhjustas jubedat sodi täis olnud kütusefilter. Sai see vahetatud, arvasin, et ei tossa ka ehk enam. Loota ju võis Külmast peast täna hommikul käivitasin, oli ikka päris korralik sinine pilveke
peeglist vastu vahtimas. Salongi seda haisu ei tunne (vb on nina kinni vms a samas, koguaeg ta ka kinni ei ole ju ).Linnas sõites, kui pöördeid
üle 2500 ei lase, ei ole tomu näha sabas, nii, kui annad ca 3000 rpm, nii on sinine lont sabas. Mootor käib ilusti korralikult, õli ka ei söö
üleloomulikult palju (10000km peale läheb mingi napp liiter peale ehk). Imelik "kobin" jäi kõrva ükspäev kapotialt. Ise ei pannud tähelegi, aga
elukaaslane seisis auto nina juures ja ütles, et mis asi see kobiseb. Üks mehhaanik julges oletada, et ehk veepump teeb häält. Võib olla selles asi?
Samas veepump töötab korralikult (see sama mehhaanik julges öelda, et kui auto mootoril jahutuse probleeme ei ole, peaks korras olema pump). Muidu ei
häiri sõitu ega midagi, mootor käib ilusti, aga inetu kobin on, kui tühikäigul käib kohapeal. | Seda kobinat võib vabalt põhjustada ka vaakum pump.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.08.09 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris
mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda,
samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine On kellelgi mingeid ideid?
|
Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast
sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?
|
Jõnksu põhjustas jubedat sodi täis olnud kütusefilter. Sai see vahetatud, arvasin, et ei tossa ka ehk enam. Loota ju võis Külmast peast täna hommikul käivitasin, oli ikka päris korralik sinine pilveke
peeglist vastu vahtimas. Salongi seda haisu ei tunne (vb on nina kinni vms a samas, koguaeg ta ka kinni ei ole ju ).Linnas sõites, kui pöördeid
üle 2500 ei lase, ei ole tomu näha sabas, nii, kui annad ca 3000 rpm, nii on sinine lont sabas. Mootor käib ilusti korralikult, õli ka ei söö
üleloomulikult palju (10000km peale läheb mingi napp liiter peale ehk). Imelik "kobin" jäi kõrva ükspäev kapotialt. Ise ei pannud tähelegi, aga
elukaaslane seisis auto nina juures ja ütles, et mis asi see kobiseb. Üks mehhaanik julges oletada, et ehk veepump teeb häält. Võib olla selles asi?
Samas veepump töötab korralikult (see sama mehhaanik julges öelda, et kui auto mootoril jahutuse probleeme ei ole, peaks korras olema pump). Muidu ei
häiri sõitu ega midagi, mootor käib ilusti, aga inetu kobin on, kui tühikäigul käib kohapeal. | Seda kobinat võib vabalt põhjustada ka vaakum pump. |
Vaakumpump...okei, a kuidas vahetada, kus asub, palju maksta võib
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |