Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI 103kw tossab. (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 11825)
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 31.10.08 15:16 Tsiteeri
2.5TDI 103kw tossab.



Mm täna avastasin et, kuskil üle 25-2700rpm minnes hakkab suitsu pilve loopima. Kütuseks on Soome Neste diisel. On keegi kokkupuutunud siukse probleemiga?, õhulõdvikud on kuivad, turbo puhub vähemalt tunde järgi korralikult, kuigi rõhu lekkeid pole kontrollind , visuaalselt on lõdvikud korras.
Või soovitate koheselt diagnosti minna, mida ma juhul teen kui midagi tarka hetkel välja ei pakuta.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antskantoss
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121

postitati 31.10.08 17:04 Tsiteeri


Endal loobib samuti veits tomu kui kiirendada, aga samas nädala tagune disla test ülevaatusel ütles, et veel sumpast tulev tomu normi piires:) Aga ega ilma diagnostita midagi pakkuda ei oska


Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 31.10.08 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antskantoss
Endal loobib samuti veits tomu kui kiirendada, aga samas nädala tagune disla test ülevaatusel ütles, et veel sumpast tulev tomu normi piires:) Aga ega ilma diagnostita midagi pakkuda ei oska

Mm sai ka käidud ka suvel ülevaatusel ja tulemus mahtus nibin nabin lubatud normi. Tossand on ta juba vist ostes saati pakun aga ma alles hiljuti sattusin enda auto taga sõitma ja vaatepilt oli päris kummaline kui jõulisemalt vajutades jättis mingi musta pilve enda järgi, nüüd sõites peeglist ka vaadata kui lasta teise käiguga pikemalt kuskil peale 3k rpm tekib pilv peeglisse. Aga ehk saab sellest vabaneda kuidagi? Või käituvad 2.5tdi kõigil nii nagu ma kahtlustan, nähes teisi. Õli eriti ei võta ja käivitub hästi, ei tee imelike helisi kui välja jätta vahel harva natuke lagisev vaakumpump.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.08 18:09 Tsiteeri


Kui igapäevaselt sõita ütleme kuni 2000 pöördega, siis selliste pöörete juures ei teki summutisse piisavalt kõva heitgaaside liikumist, et nad kõik ka tagant välja jõuaksid ja nii see tahm summuti seintele jääbki. Nüüd kui ükskord üle pikema aja kõvemini kiirendades (ikka üle sellest 2000 vms.) siis suureneb turbo tahatulemisel väljuva õhu kogus märgatavalt ja lööb ka enne seintele kinni jäänud tahma sumpast välja, sellest ka tahmapilv kõvemal tallamisel.

Iseenesest ei tohiks diisel kõrgematel pööretel rohkem tossata kui madalatel.

Näiteks kui lasta autol öö otsa käia ja siis sellejärelsõitma minna on tahmalont koguaeg järel, ka väga madalatel pööretel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antskantoss
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121

postitati 31.10.08 18:33 Tsiteeri


Mina lohutan ennast sellega, et auto juba vanem ja iga põlemisega tekib seda tomu, mis peeglist vaadates kahtlane tundub;)


Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marx0
klubiliige



Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B6

postitati 31.10.08 19:33 Tsiteeri


mina lasen oma diislil ikka igapäev mitu korda niiöelda lõõrid puhtaks, siis ei kogune seda tahma niipalju sumpasse.
kui õhufilter ka väga vana siis hakkab ka natuke rohkem tossama kuna ei saa piisavalt hästi õhku kätte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 31.10.08 19:48 Tsiteeri


Anna hagu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gollum
huviline



Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 02.04.09 13:36 Tsiteeri


kui ausalt öelda siis mul sama mootoriga ja vajuta kui palju tahad ja mul ei tule sealt tagant kül praktiliselt grammigi välja...igaljuhul peeglist pilve annab otsida...
aga kunagi kui sai ostetud siis mul hakkas ka nädala pärast tossama hirmsasti ja siis otsisin ka et mis pull on ning avastasin et turbo lõdvikus oli mõra...kui sai asi korda siis ka väljas puhas õhk:D..ja siiamaani pole häda..
sai just ülevaatuselgi käidud ja kõik normis...lubatud ülemine piir oli vict 3.0 ja endal oli 1.02
niiiet pole paha..elu kui kuld..:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.04.09 16:18 Tsiteeri


Kuna õhufilter ning klapisääretihendid viimati vahetatud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 02.04.09 19:20 Tsiteeri


Õhufiltri vahetus aitab ikka päris kõvasti kaasa. Seda siis ikka juhul, kui pikemat aega on vahetamata see asjandus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 03.04.09 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Mm täna avastasin et, kuskil üle 25-2700rpm minnes hakkab suitsu pilve loopima. Kütuseks on Soome Neste diisel. On keegi kokkupuutunud siukse probleemiga?, õhulõdvikud on kuivad, turbo puhub vähemalt tunde järgi korralikult, kuigi rõhu lekkeid pole kontrollind , visuaalselt on lõdvikud korras.
Või soovitate koheselt diagnosti minna, mida ma juhul teen kui midagi tarka hetkel välja ei pakuta.



Kusjuures, enda Audi viskas külmast peast käivitades ka korraliku sinise pilve selja taha, samuti külmemast peast kiirendades. Kütuseks Eesti Neste diisel.
Panin hiljuti paagi Statoili Diesel Fortis´t täis. Sõitnud nüüd selle diisliga ca 300km ja tomutamine on kadunud. Külmkäivitusel väga õrn sinakas vine on seljataga ja kiirendustel ei suitseta üldse :D Sõber sõitis sabas, et vaadata, kuidas maanteekiirendustel (möödumisel vms kiirendus) on lood- korras, ei suitse üldse. Nii vana diisli kohta (1995a) on ikka väga hea näitaja, kui suitsu ei tule ;)

Niiet proovi vahelduseks mujalt tankida. Ehk aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gollum
huviline



Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 05.04.09 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
kusjuures täiesti võimalik see jutt ett diislit vahetada..ise tangin ka ainult statoilist...kui ei eksi siis oma juhi aja jooksul ei olegi vict muid tanklaid kasutanud:)..
statoili kuldkaardiga ju siiski päris hea hind hea ja kvaliteetse kauba kohta:)
et siis miks mitte proovida.

Kusjuures täiesti võimalik see jutt, et diislit vahetada. Ise tangin ka ainult Statoilist. Kui ei eksi, siis oma juhiaja jooksul ei olegi vist muid tanklaid kasutanud. :)
Statoili kuldkaardiga ju siiski päris hea hind hea ja kvaliteetse kauba kohta. :)
Et siis miks mitte proovida.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.09 17:23 Tsiteeri


Pidevalt tangitud Statoilist ja mingit muret pole olnud. Pisikene õrn sinakas vine on küll olnud, aga nüüd peale tankimist Unost on peale poolt paagitäit olukord järgmine - foori taga seistes ajab juba märgatavalt sinakat vinet välja tagant. Kui nüüd foori tagant liikuma hakata(atm kast), siis jääb autost maha ikka paras sinine pilvekene.

Käivitub mootor iga ilmaga ilusti ja ilma tõrgeteta. Samuti ei ole täheldanud olulist mootori jõu vahet ega midagi sarnast. Mõnikord on õrnalt ka hommikuti löönud pisikese sinise tossu summutist välja, kuid ei midagi erilist.

Kas viga võib olla turbos? Läheb see läbi nii kiirelt? Klapisääred? Klapisäärte vahetusega saab hakkama ka kodustes tingimustes? (võtmed püsivad käes küll :))

Auto Volvo S70(mootor 1:1 2,5TDi 103kW)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ekku
huviline



Registreerunud 08.10.06
Asukoht: Tartumaa,tartu vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 ja Audi 80 B4 kere

postitati 03.05.09 17:41 Tsiteeri
tere tere



Sellele tahmamisele kui kõik on enam vähem ok lekkeid pole. Võta turbo vaakumklapp maha ja vaata kas see töötab korralikult, või võid seda piduripesuga seest ära ka pesta.
Seda sa saad ka kontrollida ka kergemalt. Proovi suuga tekitada vaakumit siis tunned ka seda kas vaakum klapp liigub või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.09 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ekku
Sellele tahmamisele kui kõik on enam vähem ok lekkeid pole. Võta turbo vaakumklapp maha ja vaata kas see töötab korralikult, või võid seda piduripesuga seest ära ka pesta.
Seda sa saad ka kontrollida ka kergemalt. Proovi suuga tekitada vaakumit siis tunned ka seda kas vaakum klapp liigub või ei.


Tahma tahmaks, aga mul on mure pigem sinise suitsuga - põletab õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 04.05.09 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marx0
mina lasen oma diislil ikka igapäev mitu korda niiöelda lõõrid puhtaks, siis ei kogune seda tahma niipalju sumpasse.
kui õhufilter ka väga vana siis hakkab ka natuke rohkem tossama kuna ei saa piisavalt hästi õhku kätte

Kui just nii sama rallitada ei taha,pole küll mõtet iga päev lõõre puhastada. Ega see ka diisel mootorile kõige parem pole,kui põõrded iga päev piirajas:) Ise puhastan lõõre 2-3 korda kuus.Lasin raadil ca 3 nädalat tagasi lõõrid puhtaks ja siiani ei tahma tagant.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.09 08:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Pidevalt tangitud Statoilist ja mingit muret pole olnud. Pisikene õrn sinakas vine on küll olnud, aga nüüd peale tankimist Unost on peale poolt paagitäit olukord järgmine - foori taga seistes ajab juba märgatavalt sinakat vinet välja tagant. Kui nüüd foori tagant liikuma hakata(atm kast), siis jääb autost maha ikka paras sinine pilvekene.

Käivitub mootor iga ilmaga ilusti ja ilma tõrgeteta. Samuti ei ole täheldanud olulist mootori jõu vahet ega midagi sarnast. Mõnikord on õrnalt ka hommikuti löönud pisikese sinise tossu summutist välja, kuid ei midagi erilist.

Kas viga võib olla turbos? Läheb see läbi nii kiirelt? Klapisääred? Klapisäärte vahetusega saab hakkama ka kodustes tingimustes? (võtmed püsivad käes küll :))

Auto Volvo S70(mootor 1:1 2,5TDi 103kW)


Väike update nüüd:
turbol mitte mingit lõtku ei ole ehk kõik normi piires. Klapisääretihendeid ei ole veel vahetama kippunud, kuid kui need on läbi, siis peaks ka hommikul käivitades olema sinakas pilv auto taga, aga seda ei ole.
Kas ja kust veel satub õli põlemiskambrisse või ka otse väljalaskesse? :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 12.05.09 13:26 Tsiteeri


Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda, samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine :( On kellelgi mingeid ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.05.09 14:59 Tsiteeri


Põlemata kütus peaks musta ajama, aga ega sedagi ei tea mis kvaliteediga kütus sees võib olla. Oma sajasel tavaliselt kiirendades ajab musta tagant välja, aga selle eest läheb mehiselt edasi :D Sinise kohta nagu ei oska midagi kosta, talvel panin küll tähele et suurte külmadega külma mootoriga tuli sinist tühikäigul tuksudes ja uuematel disladel olen ka seda märganud. Kas ei või olla sellega seotud pritse nurk, et liiga hiline ja kütus ei põle korralikult? Selle eest pehme käimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.05.09 15:51 Tsiteeri


Sel mootoril kipub ummistuma turbol üks metalltoru, võin eksida aga vist oli nimi turborõhutasandi toru. Kui see kinni on, siis ongi must lont tagant väljas. Muidugi võimalusi on veelgi..
Põhjakate eest ära ning alt pääseb sellele ligi. Surveõhuga lasta korralikult puhtaks ja auto kohe erksam ning mustab vähem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 12.05.09 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starr
Sel mootoril kipub ummistuma turbol üks metalltoru, võin eksida aga vist oli nimi turborõhutasandi toru. Kui see kinni on, siis ongi must lont tagant väljas. Muidugi võimalusi on veelgi..
Põhjakate eest ära ning alt pääseb sellele ligi. Surveõhuga lasta korralikult puhtaks ja auto kohe erksam ning mustab vähem.



Must ei ole probleemiks, sinine on probleem :D Ehk siis- must ei ole probleem, kuna musta ei ole lihtsalt :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 24.08.09 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda, samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine :( On kellelgi mingeid ideid?

Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.08.09 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda, samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine :( On kellelgi mingeid ideid?

Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?:cool:



Jõnksu põhjustas jubedat sodi täis olnud kütusefilter. Sai see vahetatud, arvasin, et ei tossa ka ehk enam. Loota ju võis :( Külmast peast täna hommikul käivitasin, oli ikka päris korralik sinine pilveke peeglist vastu vahtimas. Salongi seda haisu ei tunne (vb on nina kinni vms :D a samas, koguaeg ta ka kinni ei ole ju :P ).Linnas sõites, kui pöördeid üle 2500 ei lase, ei ole tomu näha sabas, nii, kui annad ca 3000 rpm, nii on sinine lont sabas. Mootor käib ilusti korralikult, õli ka ei söö üleloomulikult palju (10000km peale läheb mingi napp liiter peale ehk). Imelik "kobin" jäi kõrva ükspäev kapotialt. Ise ei pannud tähelegi, aga elukaaslane seisis auto nina juures ja ütles, et mis asi see kobiseb. Üks mehhaanik julges oletada, et ehk veepump teeb häält. Võib olla selles asi? Samas veepump töötab korralikult (see sama mehhaanik julges öelda, et kui auto mootoril jahutuse probleeme ei ole, peaks korras olema pump). Muidu ei häiri sõitu ega midagi, mootor käib ilusti, aga inetu kobin on, kui tühikäigul käib kohapeal. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 26.08.09 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda, samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine :( On kellelgi mingeid ideid?

Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?:cool:



Jõnksu põhjustas jubedat sodi täis olnud kütusefilter. Sai see vahetatud, arvasin, et ei tossa ka ehk enam. Loota ju võis :( Külmast peast täna hommikul käivitasin, oli ikka päris korralik sinine pilveke peeglist vastu vahtimas. Salongi seda haisu ei tunne (vb on nina kinni vms :D a samas, koguaeg ta ka kinni ei ole ju :P ).Linnas sõites, kui pöördeid üle 2500 ei lase, ei ole tomu näha sabas, nii, kui annad ca 3000 rpm, nii on sinine lont sabas. Mootor käib ilusti korralikult, õli ka ei söö üleloomulikult palju (10000km peale läheb mingi napp liiter peale ehk). Imelik "kobin" jäi kõrva ükspäev kapotialt. Ise ei pannud tähelegi, aga elukaaslane seisis auto nina juures ja ütles, et mis asi see kobiseb. Üks mehhaanik julges oletada, et ehk veepump teeb häält. Võib olla selles asi? Samas veepump töötab korralikult (see sama mehhaanik julges öelda, et kui auto mootoril jahutuse probleeme ei ole, peaks korras olema pump). Muidu ei häiri sõitu ega midagi, mootor käib ilusti, aga inetu kobin on, kui tühikäigul käib kohapeal. :(
Seda kobinat võib vabalt põhjustada ka vaakum pump.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 27.08.09 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ka mingi jama Audiga. Suitseb raibe miskipärast. Käivitades külmalt on korralik sinakas suitsupilv taga, soojalt õrn vine. Kiirendades viskab päris mõnuga sinist suitsu. Õli vähenemist pole täheldanud. Milles asi võib olla? Kas kütusefilter mõjutab seda värki?
Nüüd sõitsin ükspäev maanteel ja möödasõidul kiirendades 110-lt 120-le, käis imelik jõnks läbi autost. Mingeid muutusi auto käitumises ei tähelda, samuti ei ole kadunud kuhugi ka suitsemine :( On kellelgi mingeid ideid?

Mul täpselt sama jama tekkinud viimase kuuga (seda jõnksu mul ei ole õnneks olnud). See ving on ka hästi salongi tunda. Nii et kui peaksid asjast sotti enda omaga saama,anna julgelt siia ka märku,äkki sama viga ?:cool:



Jõnksu põhjustas jubedat sodi täis olnud kütusefilter. Sai see vahetatud, arvasin, et ei tossa ka ehk enam. Loota ju võis :( Külmast peast täna hommikul käivitasin, oli ikka päris korralik sinine pilveke peeglist vastu vahtimas. Salongi seda haisu ei tunne (vb on nina kinni vms :D a samas, koguaeg ta ka kinni ei ole ju :P ).Linnas sõites, kui pöördeid üle 2500 ei lase, ei ole tomu näha sabas, nii, kui annad ca 3000 rpm, nii on sinine lont sabas. Mootor käib ilusti korralikult, õli ka ei söö üleloomulikult palju (10000km peale läheb mingi napp liiter peale ehk). Imelik "kobin" jäi kõrva ükspäev kapotialt. Ise ei pannud tähelegi, aga elukaaslane seisis auto nina juures ja ütles, et mis asi see kobiseb. Üks mehhaanik julges oletada, et ehk veepump teeb häält. Võib olla selles asi? Samas veepump töötab korralikult (see sama mehhaanik julges öelda, et kui auto mootoril jahutuse probleeme ei ole, peaks korras olema pump). Muidu ei häiri sõitu ega midagi, mootor käib ilusti, aga inetu kobin on, kui tühikäigul käib kohapeal. :(
Seda kobinat võib vabalt põhjustada ka vaakum pump.:cool:



Vaakumpump...okei, a kuidas vahetada, kus asub, palju maksta võib :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]