Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Bensiinipaagi vahetus 100 C4 avant q - kuidas/mis/millega (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 5858)
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 27.10.08 08:29 Tsiteeri
Bensiinipaagi vahetus 100 C4 avant q - kuidas/mis/millega



Hei,

Paak hakkas läbi laskma, sai natukene alt piilutud ja torgitud, selgus et juhi poolt valtsi juurest kõik ussitab, seega remontida
seal vaevalt enam midagi on.

Kui keeruline on paaki ise vahetada? Kui suur lammutustöö see oleks?
Mis jupid oleks kasulik vahetada koos paagiga (filter jne)?

Mis paagid sobivad Audi 100 C4 Avant q'le? Sedaani ja esiveolise omad vist mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.10.08 08:41 Tsiteeri


Arvesta kohe terve tööpäevaga ajaliselt vahetuseks.

Tõstuki olemasolu väga soovitatav.

Pidurivoolik kere ja sillatala küljets lahti, pime ette.
Amordid silla küljest lahti - 2 polti/mutrit.
Summuti maha.
Kaitseplekid maha.
Kardaan diffri küljets lahti.
Kässaritrossid liblika küljest lahti, kardaani pealt, parem, kui kogu kardaani saab alt.

ABS andurid tagaistme alt pistikutets lahti või rummu seest välja, reeglina rummu sees ülikinni, lahti ei saa.
Tagasild kere küljest lahti ( 4 mutrit tala küljes ja 6 mutrit õõtsa esipuksikronsadel )

Beanapaak võimalikult tühjaks sõita.

Tagasilt tõstukiga vms põrandale, auto lae alla tõstukiga.

Bensuvoolikud/pistikud paagi pealt lahti ( salongist saab ligi ).
Tankimisvooliku kummikõrilt vitsad lahti lasta.
Paagi kinnitusmutrid lahti lasta.
Nüüd vaja paaki alla sikutama hakata, lapikkangide jms pikkade metallvarrastega hea teha. Samaaegselt pika oraga tankimis vollakõri eemale lükates. Kahekesi või kolmekesi hea paaki maha võtta. Maha tuleb suht raskesti, nõksuga. Tankimisvolla kõri väga pikk, pikalt ulatub paaki. Alla paneb uuesti suht lihtsalt, ennem allapanekut kõri ja voolik, mis paaki läheb, värske mootoriõliga kokku - libedamalt läheb.

Paras jebi on vahetada Quattro puhul, olen korra vahetanud sedaan kerega S4-l, teist korda ei taha seda tööd enam vabatahtlikult teha:D


Esiveolise paagid ei sobi, peaks sobima veel S4 ja S6 avandi paagid. Sedaanil ja avandil peaks samuti erineva kujuga paagid olema.
Jõudu ja head närvi vahetamisel:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 27.10.08 09:06 Tsiteeri


Tänud, väga hea ja põhjalik vastus ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 27.10.08 10:57 Tsiteeri


sobivad ka audi 100/200/v8 quattro kütusepaagid.
kui enda masinal vahetasin siis lasin sillatala rippu ja võtsin difri jalust ära...piduri voolikuid lahti ei keeranud ning sai ka paagi suht edukalt kätte;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 23.11.08 20:04 Tsiteeri


Endal tuleb sama töö nädalavahetusel ette võtta. Sümptomid on lekke suhtes samad aga auto pole quattro õnneks. Seega küsimus et kuivõrd palju lihtsam selle paagi maha võtmine võiks olla. Samas ei tahaks nagu kütust mõttetult maha sõita ja pigem ootaks soovitusi kuidas teistmoodi kütust paagist kätte saaks. Üks mõte käis peast läbi ja selline, et laseks kapoti alt benafiltri juurest toru lahti ... paneks vooliku otsa ja annaks pumbale otse toidet. Pump peaks ju ise lööma tühjaks paagi ... veidi ennem lõppu võtaks siis asja maha. Aga muidugi tundub suht kahtlane idee. Samas kui mõni teadjam mees seda juttu loeb võiks kirjutada tavalise avandi paagi mahavõtu töö kulgemise et lihtsamalt läheks. Kindlasti tuleb vana paagi pealt veel kõik asjad uue paagi peale ringi tõsta ning oleks hea teada mida täpsemalt siis. Vaatasin veidi foorumis ringi ja leidsin kena õpetuse selle kohta kuidas bensiinipumpa vahetada. Link SIIN Et mingil määral peaks kah sellest abi olema.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kolb
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Mitu välismaa autot.

postitati 01.07.09 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
sobivad ka audi 100/200/v8 quattro kütusepaagid.
kui enda masinal vahetasin siis lasin sillatala rippu ja võtsin difri jalust ära...piduri voolikuid lahti ei keeranud ning sai ka paagi suht edukalt kätte;)

Endal ka hiljti vahetatud paak analoogsel teel. Kahjuks pidin peale paagi vahetust umbes kuupärast vahetama ka bensiinipumba.
Paak lekkis valtsikohapealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 01.07.09 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Endal tuleb sama töö nädalavahetusel ette võtta. Sümptomid on lekke suhtes samad aga auto pole quattro õnneks. Seega küsimus et kuivõrd palju lihtsam selle paagi maha võtmine võiks olla. Samas ei tahaks nagu kütust mõttetult maha sõita ja pigem ootaks soovitusi kuidas teistmoodi kütust paagist kätte saaks. Üks mõte käis peast läbi ja selline, et laseks kapoti alt benafiltri juurest toru lahti ... paneks vooliku otsa ja annaks pumbale otse toidet. Pump peaks ju ise lööma tühjaks paagi ... veidi ennem lõppu võtaks siis asja maha. Aga muidugi tundub suht kahtlane idee. Samas kui mõni teadjam mees seda juttu loeb võiks kirjutada tavalise avandi paagi mahavõtu töö kulgemise et lihtsamalt läheks. Kindlasti tuleb vana paagi pealt veel kõik asjad uue paagi peale ringi tõsta ning oleks hea teada mida täpsemalt siis. Vaatasin veidi foorumis ringi ja leidsin kena õpetuse selle kohta kuidas bensiinipumpa vahetada. Link SIIN Et mingil määral peaks kah sellest abi olema.


Miks ajad kütuse kättesaadavuse liiga keeruliseks?
Avant kere puhul lähene asjale salongi kaudu (peaks vist sedaani puhul ka sedasi töötama, kuid pead ei anna)
Pagasiruumi pörandalt kate maha, pääsed ligi paagi peal asuvale kohale, kust saad ka andurid jms jumstükid kätte - sealt edasi juba väike voolikujupp ning edasine töö nagu küttevarastel ;)


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memphisc
huviline



Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.09 21:25 Tsiteeri


Kuits jättis põhi fraasi ütlemata: Imeee!:D


We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 01.07.09 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Memphisc
Kuits jättis põhi fraasi ütlemata: Imeee!:D


Et mis möttes nagu...??
E: Pole midagi teha, et pikad juhtmed - sain fraasile pihta :P


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorroW
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2.6 q

postitati 01.07.09 22:09 Tsiteeri


Käisin eile Jr juures Tiigi tänaval paaki vahetamas - allpool üks udukogu sellest ka, kui uus paak juba all.

Tagasild jäi kinni ainult kardaaniga eespoolt. Paagi lihtsamaks kätte saamiseks läks parem amort kah alt ära.
Üllataavlt hästi tulid 16a vana masina kohta kõik poldid lahti, kuuma said ainult kaks kaitseplastikut kinni hoidvad mutrid.

Ajakulu kokku 4.5h

http://www.upload.ee/thumb/119549/IMG_2335.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 04.10.09 17:27 Tsiteeri


Vahetasin ka 100 Quattrol paaki ja sain siit häid näpunäiteid. Omalt poolt lisaks veel seda, et lihtsam on tankimistoru üldse küljest võtta. Paagi sisse läheb see ca 20 cm sügavuselt ja sealt otsast paagi ära sikutamine on ruumipuuduse tõttu keeruline. Toru on ise kere küljes kinni ainult ühe väikse kruviga, mis asub tankimisava kohal. Parema tagaratta logar tuleb tagantpoolt samuti lahti keerata. Siis saab käega toru välja tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sopp
huviline



Registreerunud 17.06.08
Asukoht: pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.12 10:37 Tsiteeri
audi 100 c4 quattro bensiinipaagi vahetus



Tere

Kuna paak hakkas lekkima, siis tegin foorumisse ostukuulutuse. Aga autoalt vaadates tundub paagi vahetamine suht keeruline. Autoks audi 100 c4 2.8 quattro aastast 1992.
Ehk on kellelgi kogemusi paagi vahetamisega, oleksin abi eest väga tänulik;)

Tänades
sopp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 09.03.12 10:52 Tsiteeri


Kasutades OTSINGUT! leidsin mina sellise teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=58181&page=1&highlight=C4
Seal on protseduur päris hästi lahti seletatud.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sopp
huviline



Registreerunud 17.06.08
Asukoht: pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.12 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Kasutades OTSINGUT! leidsin mina sellise teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=58181&page=1&highlight=C4
Seal on protseduur päris hästi lahti seletatud.


Vabandan et otsingut ei kasutanud.

Aga suur tänu aitamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 09.03.12 17:22 Tsiteeri


Meenutaks selle postitusega seodnuvalt et paak saigi sedasi tühjaks pumbatud nagu ma eelpool arvasin. Kapoti alt küttefiltri küljest voolik lahti ja kummivoolik lisaks sinna otsa. Pagasnikust 12 volti pumbale peale ja sõbral kes ees voolikut hoidis, jäi ainult kanistreid vahetada :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.4% - SQL: 68.6%]