Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S6 4.2 vs A6 2.8Q 2000-2002a (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2753)
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 26.10.08 08:38 Tsiteeri
Audi S6 4.2 vs A6 2.8Q 2000-2002a



Olen kahevahel kumba eelistada.Olen uurinud mõlema mudeli varuosade hindasi ja kas on võimalik,et mõned varuosade hinnad on suht samasse auku (erinevad seal mõne saja krooni ringis)? Mootori detaile on S6's rohkem ja eks kulukam ole(kuid mitte oluliselt kallim kui A6 2,8?) aga samas need ei maksa nüüd niipalju et peaks loobuma.

Mida peaksin kõige kriitilisemalt vaatama S6 juures?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 26.10.08 09:01 Tsiteeri


4.2'se automaadil sureb tagurpidikäik, mis tuleks kindlasti üle kontrollida ja seda erinevates olukordades.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 26.10.08 09:21 Tsiteeri


mis selle tagurpidikäiguga on??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.10.08 10:57 Tsiteeri


Pole selle tüübi kastil mingeid tragöödiaid. Vääne tapab kõike 4,2 puhul. S'i puhul soovitan igasugu lisade toimimist kontrollida, nende likvideerimine tüütu ja kulukas. Samuti otsi kõiksugu lekkeid. Kui mõlemad isendid on täispauk lisadega siis muud vahet polegi peale tõmbe ja hoolduskulude, ning mõni liiter keskmisele kulule lisaks. 2,8 isendi puhul on lootust, et vääne pole kogu liikurit väga ära väntsutanud :). S'i puhul mina kardaks rohkem manuali kui automaadi rikkeid.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 26.10.08 12:20 Tsiteeri


Vastab muidu tõele,et varuosade hinnad on enamvähem samasse auku? Natuke kahtlen selles...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 26.10.08 12:38 Tsiteeri


Sõltub asjast, aga väga ei erine ka.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.10.08 14:13 Tsiteeri


Kõik, mis puudutab väänet ja selle taltsutamist on tummisemas hinnaklassis, muu on sama. Ma ütleks pigem nii, et kui sa kavatsed seda liikurit kohe välja osta, siis osta 4.2, kui tahad lisiida või kuratteabkuidasmuudmoodi finantseerida, siis 2.8. Need sadakond KW lisavad kõigile muudele maksudele mõnusalt koefitsenti juurde.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 26.10.08 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kõik, mis puudutab väänet ja selle taltsutamist on tummisemas hinnaklassis, muu on sama. Ma ütleks pigem nii, et kui sa kavatsed seda liikurit kohe välja osta, siis osta 4.2, kui tahad lisiida või kuratteabkuidasmuudmoodi finantseerida, siis 2.8. Need sadakond KW lisavad kõigile muudele maksudele mõnusalt koefitsenti juurde.


Tänapäeval midagi liisida on paras "kuritegu",loodan ikka otse välja osta ja nuh kui enamus kompott varuosadest lähevad sama piirdesse siis ei näe mõtet 2,8.
Aga eks raske ole leida heas korras S6'te eestis,enamus on "vägistatud" või lihtsalt omanik on kokkuhoidnud hoolduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.10.08 19:20 Tsiteeri


Tartus raadil must 4.2 a6 S lisadega. Hoia sellest eemale. Rohkem ei kommenteeri!


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 26.10.08 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tartus raadil must 4.2 a6 S lisadega. Hoia sellest eemale. Rohkem ei kommenteeri!


Kui mõtled seda mida mina siis miks selline arvamus?Muidugi S lisadega ei soovi,samas sama müüja pakub ka S6'te 2001a.Oskad ka selle kohta kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.10.08 19:35 Tsiteeri


Motlesin seda jah :) S6 oli pisemate mingite hingehadadega toomise hetkel ja pigem too, a6 oli kere poolest raibe, kast oli rikkega jne.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 26.10.08 19:39 Tsiteeri


Tundub,et seal raadil on kõik raiped,samas kui soovid ülevaadet teha tauf-autos siis kätt ette ei lööda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.10.08 19:44 Tsiteeri


Kui taufist midagi ostad siis ainult nende toodud liikureid. Ara komisjonimyygi otsa roni ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
badog
huviline

Avatar


Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW

postitati 27.10.08 16:56 Tsiteeri


käi ja proovi... 4.2 proovisõitu tehes sa enam 2.8 rooli ei taha :) s6 ülalpidamine mingi ulme ei ole aga kui auto tahab hoolt siis raha kokku hoida pole mõtet... maksab kätte hiljem... hoiad autot, hoiab auto sind...

küsi kui midagi täpsemaltg huvitab


A6 C4 Avant 1.8 92 kw 1997 a. ; A4 B5 Avant 1.8 92 kW 1997 a. ; A6 C5 Avant quattro 2.5 tdi 132 kW 2000 a. ; A4 B5 quattro 2.8 142 kW 1997 a. ; S6 C5 Avant quattro 4,2 250 kW 2000 a. A4 B5 Avant 1.8 TQ 132 kW 2000 a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.10.08 10:33 Tsiteeri


Mina julgen ka 4,2 - st soovitada. Pole seal hullu midagi, peaasi, et raipe otsa ei satu. Siis võib küll kalliks minna.
Suurt väänet ei pea ju koguaeg kasutama, linnas rahulikult liigeldes 50-55 km/h näitab tahhokas 1200 p/min. Maanteel sajaga on 1800 P/min. Siit ka mootori suur resurss. Jõudu on piisavalt ja kui vajutada on vaja, siis tõmbab näo selliseks :D. Minul on keskmine küttekulu u. 11,5 L/100, üldiselt sõidan rahulikult. Kui väga tallata siis muidugi hoopis teised numbrid. Peale 4,2 soetamist on üldse sõidustiil rahulikumaks muutunud üllatuseks iseendalegi. Pole nagu pointi tõmmelda, kui tead, et nagunii oled peaaegu kõigist liiklejatest vajadusel kiirem. Mõõdasõidud käivad vajadusel väga kähku.
Lisaks on 4,2 hoopis teise välimusega kui 2,8. (auto ninaosa, laiad koopad, karbilaiendid) ja muidugi on üldjuhul olemas enamus lisasid, nagu nahksisu, navi, TV, püsikas, jne.
Väga mugav auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 28.10.08 10:49 Tsiteeri


Janniga suht nõus kõiges.
Ise sõidan ka oluliselt rahulikumalt, sest vajadusel masin liigub ikka.
Pole mõtet foorist-foori tõmmelda.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 28.10.08 11:46 Tsiteeri


Tänud soovituste eest:)

Kõige rohkem kahtlen käigukastis,kuna siiamaani olen truu manuaalile olnud siis peaksin automaadile üle minema.Manuaal on mind probleemi vabalt teenindanud st mitte ühtegi probleemi kuid automaadiga olen oma rindkonnas näinud neid probleeme omajagu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badog
huviline

Avatar


Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW

postitati 28.10.08 18:44 Tsiteeri


minule öeldi et 4.2 v8 automaadi pärast ostmata jätmine on omaette patt :) ning öeldi et kui quattro manuaal laiali lendab siis on peavalu palju rohkem kui automaadiga...


A6 C4 Avant 1.8 92 kw 1997 a. ; A4 B5 Avant 1.8 92 kW 1997 a. ; A6 C5 Avant quattro 2.5 tdi 132 kW 2000 a. ; A4 B5 quattro 2.8 142 kW 1997 a. ; S6 C5 Avant quattro 4,2 250 kW 2000 a. A4 B5 Avant 1.8 TQ 132 kW 2000 a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.10.08 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: badog
ning öeldi et kui quattro manuaal laiali lendab siis on peavalu palju rohkem kui automaadiga...

Siin pole midagi öelda, uurige mis maksab juba veovõll ja kus asub esimese käigu hammastik ;) Kui see on selge, siis mõelge edasi, mida tähendab neliveo pidamine ja siduri rullnokalik kasutamine sellise rammu juures :cool:. Ning kui ikka veel mõelda viitsite, siis mõelge, kust võivad veel "lahkunud" metallosakesed läbi käia.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 12.11.08 08:06 Tsiteeri


Otsinud mis otsinud aga hetkel enamus millegipärast raiped siin eestis,tartu platsil nagu sääsed hakkasid peale käima oma toredate juttudega...otsingud jätkuvad:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]