Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.09.08 18:48
|
|
|
A6 C4 2.5tdiq kiirendamisel müdin
tervist!
mure järgmine, et 3ndast käigust alates on tunda müdinat korralikuma vajutamise juures. maanteel 6ndaga ei tahagi möödasõitu teha, nii
tagasihoidlikult peab gaasi vajutama, et müdisema ei hakkaks.
vahest olen täheldanud ka mingit kerget undamist/virba, ühtlasel sõitmisel 100ga siledal asfaltil, umbes et 1 sekund vaikust, 1 sekund õrna undamist
ja niimoodi kordub siis.
mis võib ära olla?
ette tänades,
ringo
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 28.09.08 08:18
|
|
|
Kat. võib umbes olla.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.08 08:24
|
|
|
katid välja pekstud, chip peal.
täpsustuseks veel, et asi on süvenenud: paar kuud tagasi 3ndaga tunda ei olnud, a nüüd annab juba 3ndaga ka tunda kui korralikult pähe anda ning turbo
järgi.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 28.09.08 08:30
|
|
|
Omal oli kunagi üks pihusti nõrgalt pesas ja tegi ka mingit varase süütega bensuka häält kiirendamisel ,kusjuures kütuseleket ei olnud.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 28.09.08 08:39
|
|
|
kas mitte kardaaniga midagi pahasti pole(pukk või otsa püsikiirusliigend ära)endaomal oli püsikiirusliigend otsas, tegi ka jubedat müdinat
kiirendamisel
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 28.09.08 08:41
|
|
|
Pakuks siis seda, või teine variant, et summuti
tripid/mootori-kasti padjad on väsinud ja suuremal koormusel väänab summuti kuhugile vastu..
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.08 08:46
|
|
|
arvan, et pukis ei tohiks asi olla, kuna on proovitud teist pukki, ei muutnud väidetavalt midagi.
otsa püsikiirusliigend..kus/mis see on?
a6quattro, kuidas sul viimase käiguga tunda andis, mul on nii, et kujutan ette, et paar milli saan pedaali 6ndaga sõites vajutada ja juba tõmbab
vibra/müdina sisse.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 28.09.08 08:53
|
|
|
umb samad sümtomid olid,käigukasti poolses kardaani püsikiirusliigendis kuivab määre ära ja tekkib kulumine,minuomal oli separaator katki läinud(pidi
scorpa oma sobima)ise sain kasutatud otsa
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.08 08:54
|
|
|
mul ei ole kiirusega otseselt seotud, et mingis kiirusevahemikus nagu vibraks, vaid põhimõtteliselt kiiredamisel, kui kange jõud taha tekib. no okei
kui sotiga kulgeda siledal teel, siis see õrn vibra jah on vahepeal.
kasutasin ennem otsinguid ja uurisin quattro teemasid läbi ja lõhki, aga ei märganud, et taolise murega teemat oleks varem läbi käinud.
kuu aega tagasi sai väntsutada patju, tundusid okeid olema. käin igaks juhuks lähipäevil uuesti tõstuki peal ära, väntsutan uuesti läbi ja vaatan
tripid üle.
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Pakuks siis seda, või teine variant, et summuti
tripid/mootori-kasti padjad on väsinud ja suuremal koormusel väänab summuti kuhugile vastu.. |
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.08 09:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
umb samad sümtomid olid,käigukasti poolses kardaani püsikiirusliigendis kuivab määre ära ja tekkib kulumine,minuomal oli separaator katki läinud(pidi
scorpa oma sobima)ise sain kasutatud otsa |
püsikiirusliigend? jätkuvalt arusaamatu, millega tegu.
kas kasti otsas, kust kardaan välja tuleb mingi värk..segane nimi on sellel asjal igatahes
kes oskab võiks vähe täpsustada.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 28.09.08 12:03
|
|
|
kardaani otsas olev liigend
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 28.09.08 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
kardaani otsas olev liigend |
....on kardaanirist .....
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 28.09.08 14:36
|
|
|
kardaanirist on nelja otsaga mis on kardaani keskel(otsas aga püsikiirus või siis lihtsalt kardaani liigend)
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.08 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
kardaani otsas olev liigend |
see juba vähe parem seletus
kardaani risti tean.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.08 11:38
|
|
|
käisin eile tõstuki peal. panin määret kardaanile, sinna kummide alla. katsusin pukki ka, kummipuks andis mängida kuskil 3-5mm, silikooniga oli seda
üritatud tuugamaks teha aga selgus ka see, et käimakoti padjad on õhtal. lähipäevil äkki jõuab kasti padjad ära vahetada, pidid forsis maksma 231 tükk
või midagi seesugust.
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab?
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 06.10.08 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starrpoiss
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab? |
Niipalju, kui kõrvu jäänud on, siis kipubki ta vedel olema- põhiline, et terve oleks.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.08 17:53
|
|
|
kreek ütles ka puki kohta, et ta pemmidel hullemaidki näinud, mis häält ei tee.. nii et võta nüüd kinni..tegelt oleks hea võrdlusmoment.
ma ise mõtlen, et kui käimari padjad on ära olnud mingi aja, siis äkki on ka pukki väsitanud rohkem.
aga no kui käimari padjad vahetatud saan, sisi annan tead, kuidas mõjus.
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat: | Algselt postitas: Starrpoiss
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab? |
Niipalju, kui kõrvu jäänud on, siis kipubki ta vedel olema- põhiline, et terve oleks. |
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 25.11.08 17:03
|
|
|
mul tavaline, esiveoline, ja teeb samamoodi mingil kiirusel kiirendades mingit imelikku heli ning natu ka vibra. ma pakun, et mul võib viga olla
näiteks vända otsas olevas laias leevendiga rihmarattas mis loperdab päris kõvasti.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 25.11.08 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
kreek ütles ka puki kohta, et ta pemmidel hullemaidki näinud, mis häält ei tee.. nii et võta nüüd kinni..tegelt oleks hea võrdlusmoment.
ma ise mõtlen, et kui käimari padjad on ära olnud mingi aja, siis äkki on ka pukki väsitanud rohkem.
aga no kui käimari padjad vahetatud saan, sisi annan tead, kuidas mõjus.
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat: | Algselt postitas: Starrpoiss
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab? |
Niipalju, kui kõrvu jäänud on, siis kipubki ta vedel olema- põhiline, et terve oleks. | |
Arvan ikkagi et tegu kardaani pukiga. Oma endisel diisel C4-jal vahetasin kasti padjad, aga see täis kaasiga kiirendamisega müdin jäi ikka alles. Ei
ole ka järgmine omanik veel viga kõrvaldanud, aga kui leiab lahenduse annan ka siin teada.
|
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.11.08 09:16
|
|
|
asi nüüd nii kaugel hetkel, et kasti padjad vahetatud, üks oli suht kutu. gramm läks paremaks, aga kardaani tagumine ots ikkagi ära.
tõstuki peal katsudes taga loks sees(kardaani ringi keerates edasi-tagasi). esimese otsa lõtku ei tundnud, aga mugavam seda kontrollida, kui kardaan
kõhu alt lahti.
pukk on okei. kummipuks terve.
pole praegu finantsi, et asi ette võtta, raha kulub mujale.
aga teadmiseks teistele, kes sama murega silmitsi seisavad, et fixxus(endine volta auto) pakub scorpa kardaani otsi. a osa hind oli 764 ning b osa
ca400. räägitakse, et b-osa pidi suht pehme olema, et mingine 30 000km ja siis pidi ära väsima, kui masinal väänet korralikult. nii et soovitati a osa
võtta.
ise lähen raudselt a osa teed. kui kunagi saan asja tehtud, annan tulemusest teada.
|
|
|
Vlp
huviline
Registreerunud 23.03.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5TDI 132kw 2004 Ex:Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 132kw 2003a.
|
postitati 09.04.09 18:16
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, aga mul siis selline mure, et mul A6 2,5 tdi q c5 ja separaator katki. Kus kohast uut saada või millega seda
asendada?
Ette tänades!
Veiko
|
|
|
allar1
huviline
Registreerunud 21.12.08
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2.5 tdiq 103kw 90a
|
postitati 10.04.09 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: |
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab? |
minuomal loksub üle poole sendimeetri ja ei häälitse ka kiiremal sõidul. |
Tsitaat: |
küsimus puki kohta: kui tuuga see kumm olema peab? |
Minu omal loksub üle poole sendimeetri ja ei häälitse ka kiiremal sõidul.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
|