carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 04.09.08 19:13
|
|
|
diagnostikaga jama a6 c5
Tere,
Nimel sai soetatud diagnostika kaabel OBD II ning pandud autole (Audi A6 C5, 97a) taha ning draiverid ilusti installitud ja kasutatud programmi
VCDS Release 805.1.
Programmi köivitades, tahab teha kohe pordi testi. Pordi leiab ülesse kuid veaks ütleb: Interface: Not found! ning sealt maalt jääb
kõik asi katki.
Ehk keegi on nende asjadega rohkem tegelenud ning oskab näpunäiteid jagada. Otsingut olen kasutanud ning sealt probleemile vastuseid ma kahjuks ei
saanud.
Tänan vastuste eest!
|
|
|
aces
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: lõunas
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5
|
postitati 04.09.08 19:40
|
|
|
Proovi mõne vanema softiga, ise kasutan hetkel 303.1 ja ei ole probleemi.
kus sul aiku 11 kuud kuiv on Eestis??? Viljakuivatis elad vist ja quattroga pole ka järelikult sõitnud. Need kes kogend need teavad...
|
|
|
|
DiaLAB
huviline
Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 05.09.08 04:39
|
|
|
Kui tegemist originaal kaabliga, siis tuleks pöörduda tehnilise toe saamiseks Ross-Techi poole.
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.08 11:20
|
|
|
Tegemist USB kaabliga? Programm ei tunne ilmselt kaablit ära, st pordid on valed. Vaata windowsi device managerist, mis usb portideks (selle USB siis,
kuhu juhtme topid) märgitud on ning seejärel diagnosti programmist endast, et pordid ühtiksid..
Jutt segane, aga kui windowsi pisut tunned, peaksid hakkama saama.
|
|
|
aces
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: lõunas
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5
|
postitati 05.09.08 14:28
|
|
|
See portide jutt ka muidugi õige, minul õnneks probleeme ei olnud, vaatasin, com4, ok, progest panin ka 4 ja asi ok
kus sul aiku 11 kuud kuiv on Eestis??? Viljakuivatis elad vist ja quattroga pole ka järelikult sõitnud. Need kes kogend need teavad...
|
|
|
|
carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 05.09.08 15:46
|
|
|
Portidega on kõik korras, Ütleb et Port: OK, muidu ütleb: Port: Not found. Kaabel on jah USB oma. Proovisin ka
vanema programmiga, kuid edutult. Ta nagu ei tunneks autot ära :S
|
|
|
carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 07.09.08 09:26
|
|
|
Keegi siis rohkem ei jaga mis võiks viga olla ? Võibolla tuleks kellegi klubilise juurde pöörduda Tartus, kes ise vaatab vead üle.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 28.12.09 21:42
|
|
|
Leidsin sarnase teema ja mõtlesin ühe müstika veel lisada. Täna sai siis kohatud sellist isendit, mille sündroomid olid järgmised. Masin siis
klubilise Aifu oma ja a6 c5 ~2000 2.8.
Kas keegi on kohanud sellest ajastust isendit või üldse mõnda sellist isendit, millele pääseb motole ligi nii, et süüdet pole isegi sees ja teine
moodul, mis vastas, oli kesklukustus (mõlemast sai ka selles olekus vead kustutatud ja see info ka reaalselt kustutati). Kui süüde sisse keerata kaob
ühendus ka viimastega ja ka mitte ükski muu moodul ei vasta peale kaootiliselt ennast ilmutava 55 grupi, ehk siis xenon range control moodul.
Kaugemale, kui pilt korra ette paraku ei saanudki ja ühendus katkes enne kui sai üldse midagi tehtud. Proovitud sai ka mitme sülekaga ja erinevate
seadistustega portide bufri suuruses (lühemad paketid kindlamaks ühenduseks). Paaril korral ilmutas group 55 end uuesti, aga teha ikkagi midagi ei
saanud. Endal keris klotsi suht kokku, sest see on ainus isend, mis näitab midagi süüde väljas olekus ja ka ainus isend, millel süüde sees
põhimõtteliselt mitte kuhugi ligi ei saagi. Proovitud sai ka wbdiag softi ja ka see sai ligi nendele moodulitele ja sama kööbakalt nagu vagcom. Homme
hommikul proovime veel ühte võimalikku idiootlikku varianti, aga põhimõtteliselt minu jaoks totaalne müstika (masinaid, mille taga on konkreetne
kaabel käinud on 40+ ja kokku vagcomiga näpimist olnud 100+ isendiga, aga see on esimene selline juhus). Mõtteid?
PS! Interface oli vanakooli kw12xx, mis masinast vastu vahtis.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 28.12.09 21:51
|
|
|
Proovi võta abs-pumbal pistik lahti
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.12.09 21:52
|
|
|
Julgeks arvata, et masina elektrisüsteemi on keegi stereo, immo või alarmi paigalduse käigus kogemata modifitseerinud ja midagi on sattunud
liini(de)le.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.12.09 08:29
|
|
|
Mina olen näppinud ühte Allroadi 2000a., millel sai ka ühendust süüdet sisse keeramata. Ei mäleta, kas midagi tehtud ka sai sellises olekus. Pigem
mitte.
Samas sai ühendust ka süüde sees. Tookord ei süvenenud rohkem asja, kuna toimingud sai tehtud ikkagi süüde sees olekus. Sellel autol oli paigaldatud
lisaimmo, kui õigesti mäletan.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.09 09:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Proovi võta abs-pumbal pistik lahti |
Kuna endal kahetkel ühe autoga jama. Nimelt siis C4 2.6 -92 ja ainuke mille ülesse leiab on ABS, kuna sa soovitasid pistiku lahti võtta ja minul
ainult seda näitab siis tekkis huvi ,miks soovitasid selle just lahti võtta.
Kasutasin testimisel seda 2x2 üleminekut,pool aastat tagasi samasugust autot testides toimis kõik ilusti.
ilma üleminekuta uuematel autodel leiab kõik ilusti ülesse.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 29.12.09 10:15
|
|
|
Sinu probleem on pigem selles, et su autol on Hitachi aju ja tavaline vag-com kaabel ei taha mitte kuidagi sellega ühendust võtta, selleks peavad
olema vähe teised vahendid. C5 kere puhul on aga levinud probleem see, et ABS pump läheb vahest lolliks/katki ja takistab ühenduse loomist peaajuga.
Viimase aasta jooksul olen juba 4 autot näinud. Esimene, mida uurisime koos epic_metal'iga oli selline, millel ABS pump oli päris katki, teistel mida
olen näinud ABS isegi toimis mingil määral 
Tsitaat: | Algselt postitas: alambe
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Proovi võta abs-pumbal pistik lahti |
Kuna endal kahetkel ühe autoga jama. Nimelt siis C4 2.6 -92 ja ainuke mille ülesse leiab on ABS, kuna sa soovitasid pistiku lahti võtta ja minul
ainult seda näitab siis tekkis huvi ,miks soovitasid selle just lahti võtta.
Kasutasin testimisel seda 2x2 üleminekut,pool aastat tagasi samasugust autot testides toimis kõik ilusti.
ilma üleminekuta uuematel autodel leiab kõik ilusti ülesse. |
|
|
|