Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8 TQ - 1995 - cino MÜÜDUD (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 7528)
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 03.09.08 23:05 Tsiteeri
Audi A4 1.8 TQ - 1995 - cino MÜÜDUD



Kuna juba mingit aega olen oma Audikesega ringi vudanud siis ehk lubate ma tutvustan ka seda siis teile.

Autoks nagu pealkirjas kirjas, et 1995 aasta A4 1.8 Turbo Quattro ;)
lisasid teavad kõik.

alustame siis algusest.

Nimelt sai masin soetatud alles hiljuti ja seda vahetuse teel Honda prelude 2.0 98Kw 1997a vastu.

Kohe esimesest päevast hakkas rist ja vaev. Nimelt turbo ei puhunud nii nagu peab, selleks sai vahetatud solenoid, bypass, õhukulu mõõtja jne, kuid ei miskit 0,2bar nagu oli nii ka jäi. sai juba tartus Dia diagnostikas püsikliendiks peaaegu hakatud, kuna umbes 4-5 tunniste vahedega sai kontrollimas käidud. Lõppkokkuvõte oli, et hakkasin siis rahulikult turbot maha kiskuma ja oi imet, WG klapp kukkus lihtsalt küljest ära. Sjelge vaja turbot remontida. Võtsin siis kätte ja käiasin ja treisin kunagisest üle jäänud Honda Accordi tagasilla poldist siis uue klapi ning keevitasin selle korraliku moskva sulaga külge, kohe parem, sai rõhu ilusti 0,6-0,7bar'i spike'ma. muidugi sel ajal kui ma rõhu viga otsisin(3 päeva) jõudsin sisse osta A piilarile käiva kellade aluse, XS'i BOV, denso iridium küünlad, lambda, A/F meter kella, Boost'i kella, voltmeetri, magnat car-x3 3 ribalised kõlarid tagaaknale, tagatuled ning bypass'i mida enam pole üldse küljes.

matsin nende esimeste päevadega autosse mingi 15500.- lolli peaga, kuid nagu äeldakse eks loll pea teeb ikka vaeva küll. Nimelt autol on tegelikkuses tehnilisi muresid veel.

hakkame siis tehnilisi muresid lugema,
esisillas vajaks vahetamist juba piduriklotsid, kettad, roolivarda otsad, parempoolse pooltelje sisemine kumm on auguga ning no tahaks autot kõrgemaks saada, seega amordid ja vedrud ka. Tagasillas on rattalaagrid läbi

Välisteks vigaseks siis natuke roostet pagassi luugil, kapottil ning sellega, et see sport pütt pornolt taha ehitatud on tuleb ka midagi ette võtta, pagassi luugil mis nupu ümber see plastik on, see on pooleks.

keskluku vaakumpump on puudu(vihale juba ajab see iga ukse eraldi lukustamine:D )

vigu leiab veel kui otsima hakata, nimelt pole jõudnud juba 2 nädalat autot pesta, seega pole jõudnud seda ka poleerida ega ka vahatada.

lisan mõned pildid mis ma senimaani ainult teha olen jõudnud

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0023.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0039.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0041.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0042.jpg


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 04.09.08 11:37 Tsiteeri


Isegi jälgisin selle auto müügikuulutust pidevalt, hind oli väga hea ja praeguseid pilte nähes ja juttu lugedes ka selge, et miks

Esistangele on saatuslikuks saanud madaldus? Muidu ma jätaks madalduse alles küll, muidu tundub A4 liialt kõrge ja kitsas, madalama aga nn ülbem look :)

Aga tagatuled? :o Kui ma ühes teises foorumis seda pilti nägin, mõtlesin, et vana omanik oli sellist porni teinud, aga näed, eksisin. Tohib küsida, et miks :D ?

Samuti pole //S märk ka päris teemasse taga :)

Lisaks soovitan muretseda parandus värvi, vähemalt ajutiseks ja palja tsingi kihi üle värvida, muidu leiad sealt paari kuu pärast puhta rooste.
Samuti uksepolstri käetoe võiks värviga üle katta uuesti.

No tundub, et asja saab autost aja pikku :) Siiski TQ


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.09.08 12:33 Tsiteeri


Tagatuli on tõesti õudne. Lisaks hopp hopp sumpa töökotta ja lase tagumine pütt õigesti alla panna.

"Tüüpiline autoomanik"- enne ostetakse kõllid, siis hakatakse sillajuppidele mõtlema :P Vähemalt oled sa asjade järjekorra õigsusest ise aru saanud vist lõpuks.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 04.09.08 16:47 Tsiteeri


nu sillaremondiks jäi summast väheks ning mõne päeva jooksul tuleb uus rahahunnik. siis silla kallale. ning taga tuled ilma autota olid ilusad :D aga auto küljes ei ole jah just päris see. kuid no kui kellegil soovi annaks need tuled mingi 1500 tingitava hinnaga ära.

sumpsi jaoks on eelmine omanik lausa taga stanget lõikunud. Ega nigunii kui kellegil soovi võin selle püti ka maha parseldada... sorry kuid ei meeldi e30 look audile...

s märki pole ka mina sinna istutanud, ja parandusvärvi ei osta kohe põhimõtte pärast(ise automaaler) kere on vaja nigunii ette võtta kuna kapottil on ikka ülipalju roostet juba.

kuid eks aeg näitab mis järjekorras mis korda saab. Sillad jäävad küll esimeseks asjaks mis tegemisse lähevad.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.09.08 21:38 Tsiteeri


Üldiselt kehtib (tuunigus) rusikareegel. Tume auto- tumedad tuled ning hele auto- heledad tuled. Sama ka selle "tuuningvõrguga".


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 04.09.08 21:53 Tsiteeri


Kas mul jäi midagi märkamatuks aga esistangel pole nagu midagi saatuslikuks saanud ju? Mingi põhjakaitse paistab sealt alt ainult...
Aga jah tagatuled on väga jubedad imho...
Ma kusagilt kaugelt tean seda pilli ja julgen väita, et see sumps on seda tagapamprit lihtsalt sulatanud :)
Aga nagu juba õeldi :P - siiski TQ ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 05.09.08 06:48 Tsiteeri


ei stanget on lõigatud... lausa pool retsides... suht porrilt on tehtud.

hetkel väike 0 seis muidu ikka sebiks täispika rv väljalaske sinna.

ja muidugi TQ. Ma selle tõttu selle sebisingi üldse... muidu oleks ikka mingi perfekt korras pilli soetanud.
Ega vist täna kruvingi originaal tuled taha tagasi.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaspa
huviline



Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.08 08:22 Tsiteeri


Tuttav auto jah. Pakuti seda mulle oma A6 vastu vahetuseks. Sai klubist eelmise omaniku postitusi uuritud ja sealt võis välja lugeda nii üht koma teist, selle tõttu vahetusest loobusin. Hetkel vigadenimekirja lugedes tundub õige otsus;) Aga edu omanikule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 05.09.08 12:40 Tsiteeri


ega jah jõudu on vaja... teha on päris kõvasti kuid ma suht autopede seega ega sellest loomast saab ka veel asja.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 09.09.08 05:27 Tsiteeri


Küsimus suurele ringile. Kas mõni 6 käiguline käigukast istuks minu A4'le alla ilma suuremate ümberehitusteta?

maanteesõidul jääb käike väheseks:D Pidevalt maanteel kruiisides tuleb isu 6's käik sisse panna aga mida pole seda pole. Samas tahaks ikka 4vedu ka alles jätta, seega ikka Quattro käigukast 6 käiguline.

ning teiseks kas sellele masinale kui peale istutada facelifti kellade plokk kas siis on ka mingi suurem ooper, et kogu see keskmine kompuutri süsteem toimima saada?


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 09.09.08 07:07 Tsiteeri


Kelladega on audidel selline asi, et seal sees on immoblokk. Ehk kui on kelladevahetus, on revali ots (aktiveeritakse).


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 09.09.08 07:35 Tsiteeri


Ja selle 6-käigulise kasti kohta oli ka kuskil teema, et kütusekulu võitu ei tule midagi erilist (max pool liitrit 100km-le) ja kaua sa peaks sõitma, et see investeering ära tasuks.
Tore oleks muidugi kasutada 6-ndat käiku maanteel aga ega see 6 käik ei tuleks sinu praegust käigukasti arvestades 5-ndale juurde vaid ka teiste käikude ülekannete arvud on teised, niiet ega pöörded kolinal tundmatusse ei lange.
Kelladeplokiga ei ole minu arust ka mõtet aretada, liialt palju jamamist, peaaegu iga kelladeplokk on erinev ja variatsioone palju, lisaks immo möll + lisaks kaablite vedu.
Müts maha, kui selle omal käel tööle saad.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.09.08 18:13 Tsiteeri


käigukasti kohta esimene teema,mis silma jäi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55183&page=1&highlight=käigukast#pid316574


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 09.09.08 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
Küsimus suurele ringile. Kas mõni 6 käiguline käigukast istuks minu A4'le alla ilma suuremate ümberehitusteta?

maanteesõidul jääb käike väheseks:D Pidevalt maanteel kruiisides tuleb isu 6's käik sisse panna aga mida pole seda pole. Samas tahaks ikka 4vedu ka alles jätta, seega ikka Quattro käigukast 6 käiguline.

ning teiseks kas sellele masinale kui peale istutada facelifti kellade plokk kas siis on ka mingi suurem ooper, et kogu see keskmine kompuutri süsteem toimima saada?


Käigukasti vahetada 6 vastu saab aga on kallis ja väga mahukas töö.
Kompu saab ka tööle ja pole eriti rasket midagi.
Minu auto oli algselt ilma komputa, nüüd on kompu peal ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 10.09.08 11:07 Tsiteeri


einoh kui 6'ne kast pöördeid maanteel mingi 2000 ligidala ei tõmba siis ei hakka jebimagi, kuid kompuga kellasid tahaks küll.


muidu praegusteks vigadeks on jäänud:

tagaratta laager undab,
esimesed piduriklotsid suht viimase piiripeal,
kesklukk ei toimi kuna pole vaakumpumpagi,
tagapütt vaja sirgeks ajada,
roolivarda otsad tahaks vahetust,
kundepoolsed uksed seest toimivad nagu jumal juhatab, kord töötab siis jälle ei tööta,(korras)
VL.kollektor on mõrades,(korras)
turbo kuum osa on mõrades,(korras)
turbol jahutuskambris on pisike mõra sees kust immitseb õrnalt tosooli,(korras)
seisupidur ei pea nagu peab,
kõrgemat vedrustust oleks vaja.
keretöid oleks ka vaja teha veel(auto värvideks tuleb must ja oran˛ kuid hetkel ei tea veel millises kombinatsioonis.)


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 10.09.08 12:52 Tsiteeri


Esimesi uusi pidurikettaid müüs keegi kodanik siin just hiljuti hea hinnaga.
Turbo ja vl kollektori värk on küll ikka väga kehvasti, nagu sa kirjeldad.
Kasutatud turbosid liigub siin ka.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33421


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 10.09.08 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
einoh kui 6'ne kast pöördeid maanteel mingi 2000 ligidala ei tõmba siis ei hakka jebimagi, kuid kompuga kellasid tahaks küll.


kui tahad 2000 peale pööret siis pole 6 kasti vaja vaid pane alla a4 b5 2.8q manuaal käigukast. sobib 1:1 praeguse kasti asemele aga pöörded langevad vana kastiga võrreldes ca 500 pööret/min.
Aga arvesta, et kiirendus kannatab selle arvelt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 11.09.08 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Esimesi uusi pidurikettaid müüs keegi kodanik siin just hiljuti hea hinnaga.
Turbo ja vl kollektori värk on küll ikka väga kehvasti, nagu sa kirjeldad.
Kasutatud turbosid liigub siin ka.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33421


einoh muud pole teha kui eelmine omanik saab seda turbot tunda omal nahal ja seda sõna otseses mõttes. Kui Diili tegime oli minul kohe esimene küsimus, et kas turbo korras. millele ta vastas, et jah kõik toimib.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 14.09.08 19:40 Tsiteeri


no nii, juba müügis
miks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 14.09.08 20:51 Tsiteeri


Ju ei saanud turbo osas diilile :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 15.09.08 07:13 Tsiteeri


Kasutatud turbo maksab mingi 4-5 kilo, kui nädalaga 15 kilo sisse panid ei tohiks see summa väga hull olla ju? Vägemasti saaksid masina käima.
Kui sa teema alguses turbo klapi ärakukkumisest rääkisid, kas siis ei märkanud, et turbol mõrad sees- ja kuidas ta sul üldse 0.6-0.7 rõhku andis siis?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 15.09.08 09:52 Tsiteeri


eile siis käis turbo "remondis" vahetasin kuumaosa korpuse välja ja jahutusvedeliku toru juurest keevitati kinni asi. nüüd jälle üks mure vähem. kadus see imelik plödin ka ära kiirendusest.

nüüd ongi jäänud veel vaid:

iluvead
kesklukk
tagumine rattalaager
esimesed piduri kettad, -klotsid
ja tahaks ikka originaal vedrustust saada.(või siis midagi lihtsalt kõrgemat)


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 15.09.08 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
no nii, juba müügis
miks?


Hetkel hullud rahavajadused. Kuid kuna mul tänasest on võimalik ta seisma jätta mingiks ajaks siis ajan ta pukkepeale ja hakkan vaikselt kuskilt otsast remondiga pihta. Niikaua on müügis, kui korda saab. Eks siis edasist ole näha.

tuli lihtsalt räme kass peale, kui hakkasin arveid kokku lööma ja avastasin, et siiamaani(mis ta on 3 nädalat mu käes old vist) olen ma sellesse autosse jõudnud juba investeerida 21500.- ning sellest puht enamus on ainult remondid. Ning see ei ole veel lõppenud.

Samas jah olen ise ka kogenud, et ega autosse tuleb peale ostu vähemalt pool hinnast investeerida, et saada ta selliseks nagu peab. Tasuta lõunaid pole olemas. Kui just Honda pole:D Sry, et teist autot reklaamin kuid kui ikka sul on auto mis on 11 aastat vana ja sa pole 1,5 aastat mittemidagi seal remontinud siis ikka on hea auto küll, kuid minu puhul see saigi saatuslikuks, et pold midagi teha;) maksa kindlustust ja kütus paakidesse ja ainult sõida:cool:

see selleks, kuid karta on, et tuleb lihtsalt eelmise omanikuga turbo osas võimuväge kasutada, et kokkuleppele saada.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 15.09.08 15:58 Tsiteeri


Teinekord osta omale korralik auto mitte pool pidune.
Kui läbi aetud Honda ostad siis ei pea sinna raha investeerima vaid ainult tangid poolteist aastat?


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 15.09.08 16:27 Tsiteeri


Ma ka ei üldistaks automarkide põhjal mitte midagi.
Vaadates seda nimekirja koos ülevärvimisega, siis korralikult tehtuna suurusjärk 100 kilo. Ja ma ei räägi "garaazis onu värvis" suurusjärgust.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 77.3% - SQL: 22.7%]