Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 35w xenon pirn 50w takisti kas sobivad omavahel (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1436)
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 14.08.08 18:51 Tsiteeri


Kui originaalpirn on 55W ja Xenon 35W, siis "puudujääv" võimsus ühe poole peal on 55W - 35W = 20W .
20W lisakoormuse tekitamiseks peaks tema takistus olema ca (14.4V *14.4V)/20W = 10 oomi
Ehksiis sobib ka 22W pirn.

Takisti puhul näitavad korpusele trükitud või spetsifikatsioonides avaldatud watid maksimaalset lubatavat soojusena hajuvat võimsust, reaalse võimsuse saab arvutada valemiga: takistit läbiv voolutugevus amprites korrutada takistile langeva pingega voltides, teades samal ajal ka takisti takistust oomides ja võttes puuduolevate suuruste avaldamiseks appi Ohmi seaduse.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 14.08.08 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marttin
selline probleem et armatuuris hakkas põlema vea teade et pirn läbi aga põlesid .
panin 50w takistid vahele ja töötab .
kas nii võib

Ilmselt paigutasid sa koormustakistid siiski algse pirni asemele, mitte uue ahela "vahele", sest vastasel juhul poleks autocheck rahule jäänud.

Kui me oletame, et see takisti koormab originaalset ahelat samamoodi nagu 50W pirn, siis sõltub see, kas tohib või ei, sellest, kuidas on lahendatud uue lambi toide. Kui see on võetud originaalse pirni ahelast, on nüüd koos koormustakistiga ahela koormus 35+50W, mis on ehk suur (xenoni käivitushetkel veel suurem), kuid kui uuele pirnile on toide toodud eraldi ja lülitamiseks kasutatakse releesid, on ideepoolest kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.0% - SQL: 79.0%]