Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi coupe: 2,0;2,3 või 2,8 (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 4158)
kriztjan
huviline



Registreerunud 24.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: bmw E36 coupe + toyota avensis v

postitati 24.03.04 11:00 Tsiteeri
audi coupe: 2,0;2,3 või 2,8






Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kriztjan
huviline



Registreerunud 24.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: bmw E36 coupe + toyota avensis v

postitati 24.03.04 11:02 Tsiteeri


tekkis selline küsimus et milline mootor siis on parim... kes asjast teab võiks kirjutada....bensukulud osade hinnad ja minekud...milline kõige optimaalsem oleks


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 24.03.04 11:34 Tsiteeri


2.3 kohta räägitakse kurjasid jutte, et kui seisma jääb, siis kõnni minema :o


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.04 11:53 Tsiteeri


Üldiselt tasuks ikka alustada sellest, palju on inimesel raha ja milleks tal seda autot vaja on.

Niisama kulgemiseks kärab hädapäraselt võibolla ka see 2.0 või siis 2.3 FWD.
Kui asjast väheke funni tahta, siis oleks 2.8 ja quattro õige valik.

See on ju loogiline, et suurema mootoriga auto rohkem kütust tarbib ja kui tegemist quattroga, siis vaja ka aegajalt seal juppe vahetada, kus FWD-l mitte. Selle kompenseerib muidugi sõidumõnu :)

Ja sellest eelkõneleja jutust ei saa ma üldse aru, mis sellel 2.3-l siis viga on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 24.03.04 12:54 Tsiteeri
mis jama?



Tean, et tõelised audifännid alla 2,2 mootoriga Audi juures ei peatu aga V8-sse ronivad kohe sisse! Coka-Cola on ju kah kahjuks vaid 2 liitrine sest suuremat ei müüda! :D Ja mida rohkem rattaid veab, seda kindlamalt end tunned nii teel, kui kraavis!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 24.03.04 13:12 Tsiteeri


Viga pole 2.3 midagi, aga kui ise autot valisin, siis paljud rääkisid, et tolle remondiga lood suht keerulised.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 24.03.04 13:18 Tsiteeri
ega ma siis paha pärast?!



Lihtsalt, kui ise kahtlesin 2,3l ostu puhul, siis teadjad ütlesid sedasi, et Audil peaks ikka vähemalt 5 pauku olema! Muidu poleks R5 mootorit valmis tehtud?! Kus juures pole ise veel selle mootori kohta küll kuskilt miskit negatiivset kuulnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sill
huviline



Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Pann

postitati 24.03.04 13:21 Tsiteeri


Ärge unustage V6 2,6 mootorit!!!
Minu arvates on see üks optimaalsemaid, st võimsus versus kütuse kulu...
Ja V6 vääne on ka midagi muud kui rida mootoril....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.04 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Sill
Ärge unustage V6 2,6 mootorit!!!
Minu arvates on see üks optimaalsemaid, st võimsus versus kütuse kulu...
Ja V6 vääne on ka midagi muud kui rida mootoril....


2.6 kohta ei küsitud ja selle hea võimsuse ja kütusekulu suhte vastu vaidleks ka.
2.8 võtab põhimõtteliselt samapalju kütust ja on 18kw võimsam + veel see, et 2.6 on vähem liikumas, nii et ei näe nagu mõtet asjal üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 24.03.04 15:12 Tsiteeri


ma 2.3 ja 2.6 vahet küll ei näe(2wd). Tõmme on praktiliselt sama ja kui tehase andmeid võrrelda siis mõni kümnendik sekund mind 2.6 ostma ei ahvatle. Sõber just sellepärast 2.8 q ostiski- mõnu ja naer!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kriztjan
huviline



Registreerunud 24.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: bmw E36 coupe + toyota avensis v

postitati 24.03.04 21:06 Tsiteeri


aga palju 2.8 2wd siis kütust kah neelab....kui sõita ikka enamasti linnas.. ja kas sel on mootorijupid siis kallimad ja raskesti kättesaadavamad kah kui ntx 2.3 omad mis peaaegu igal teisel vastutuleval b4-jal peal


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kriztjan
huviline



Registreerunud 24.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: bmw E36 coupe + toyota avensis v

postitati 24.03.04 21:11 Tsiteeri


üldsegi mis sellise auto kohta head/halba mis e-autoline.com -is müügil ütleksite....olen ise autot näinud ja seest väga korralik...ees ja taga on väiksed kõksud kuid need vajavad vaid väikest värvitööd


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.03.04 21:15 Tsiteeri


revalist üks tuttav ka soovitas et 2,3l ei ole hea mootor et kui midagi juhtub et on kallis remontida aga tema soovitas mulle kas 2.0, 2.6, 2.8 et 2.0on odav ja et V mootor on vastupidav kuid jah ka kallis sest kõike on ju topelt aga ega naljalt selle mootoriga ei juhtu ka midagi!

aga kuna tuli 1.9TDi soodsalt kätte siis ostsin selle, tõmmet küll ja öko ka:D

sõidumõnu üle ei vaidle aga täitsa usun et suure mootoriga audiga hea võib olla, ise aga pole kahjuks üle 2.3 sõita saand:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 24.03.04 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
revalist üks tuttav ka soovitas et 2,3l ei ole hea mootor et kui midagi juhtub et on kallis remontida aga tema soovitas mulle kas 2.0, 2.6, 2.8 et 2.0on odav ja et V mootor on vastupidav kuid jah ka kallis sest kõike on ju topelt aga ega naljalt selle mootoriga ei juhtu ka midagi!

aga kuna tuli 1.9TDi soodsalt kätte siis ostsin selle, tõmmet küll ja öko ka:D

sõidumõnu üle ei vaidle aga täitsa usun et suure mootoriga audiga hea võib olla, ise aga pole kahjuks üle 2.3 sõita saand:(


ärge uskuge kõike mida kuulete.
Ei saa aru kust kurat võetakse need jutud, et 2,3 (10v siis) oleks kallis remontida vms. Samamoodi võiks iriseda iga asja asja kallal ja iga ära antud krooni pärast.

Imo ei tuleks üldse võrrelda 2,3 ja 2,8 (2,6 kohta ütles Indro eespool kõik ära juba). 2,8 parem vääne + vaikus salongis.

Kuid lõppude lõpuks igaühele oma!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 24.03.04 21:28 Tsiteeri


joptvõimatt, niipalju kui inimesi, on ka arvamusi, kuulujutte jms. Mina 2,3 mootori kohta häid sõnu kuulnud. Ei hakka kiitma/laitma mootoreid, aga mina enam alla 100 kw mootoriga autot ei osta. Leian, et alla selle pole võimsust piisavalt, et mitte jalgu jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kriztjan
huviline



Registreerunud 24.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: bmw E36 coupe + toyota avensis v

postitati 24.03.04 21:36 Tsiteeri


aga palju see 2.8 võib siis kütust neelata kah....kui ikka enamasti sõita linnas


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 24.03.04 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Sill
Ärge unustage V6 2,6 mootorit!!!
Minu arvates on see üks optimaalsemaid, st võimsus versus kütuse kulu...
Ja V6 vääne on ka midagi muud kui rida mootoril....


Siit viimasest postitusest võid lugeda, mis ma 2.6 mootorist arvan.

To Kriz: Optimaalne asi sõltub täiesti inimesest ja tema rahakotist. Minu jaoks b4:rida5, c4:v6, a8:v8. B4 kerel rida 4/5 või v6 aiskade vahel on totaalselt erinev sõidumõnu. Endal kontrastivahe 2,0 r4 ja 2,6 v6 b4 kere peal. Olin juba jupp aega v6 sõitnud kui pidin r4 peale istuma. Jube, ma mõtlesin et autol on midagi viga, aga 2,0 mootor lihtsalt väristabki nii palju kerget autot ja müra, mis autosse jõuab, on samuti palju suurem :)
Neile, kes siin tõmmet võrdlevad 2,3 ja 2,6 vahel on tõesti õigus kuni teatud punktini. Näidis (pole just kõige parem, kuna üks automaat ja teine manual, aga ikkagi): ajasime kaks fwd couped Prriga joonele, üks 2,3 automaat ja teine 2,6 manual ja tõesti 2,3A oli stardis teravam. ~80km/h juures läks 2,6 mööda ja edasisest pole mõtet enam rääkida - ei hakanud rohkem üritamagi, kuna võimsused erinevad ja automaadi käigud pikemad ja kohmakamad. Aga alguses sai suur mootor koos manualiga põske.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 24.03.04 21:44 Tsiteeri


Minul 2,8q juba 2aastat veereb,Peale loomulike puksikeste vahetamise ja õlid rihmad no nagu igal autol vaja teha -Peale nende asjade pole nagu midagi teind.:D
Ja vurab siiani ilusti.









Hekel liikvel 55kw-iga.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kriztjan
huviline



Registreerunud 24.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: bmw E36 coupe + toyota avensis v

postitati 24.03.04 21:46 Tsiteeri


ma pole veel ühtegi 2.6-te näinudki...neid ikka eestis suht vähe ja müügil pole praegu küll kindlasti ühtegi

aga ikkagi rääkige kui palju on selle 2.8 V6 kütusekulu umbes...tahaks mingit umbkaudset arvu enamvähem...ei viici nagu enam eriti midagi arvata....auto iseenesest on väga hea ja ostaks ära kohe kui teaks et tai hakka mu rahakotti hiiglaslikke auke puurima ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 24.03.04 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kriztjan
ma pole veel ühtegi 2.6-te näinudki...neid ikka eestis suht vähe ja müügil pole praegu küll kindlasti ühtegi

aga ikkagi rääkige kui palju on selle 2.8 V6 kütusekulu umbes...tahaks mingit umbkaudset arvu enamvähem...ei viici nagu enam eriti midagi arvata....auto iseenesest on väga hea ja ostaks ära kohe kui teaks et tai hakka mu rahakotti hiiglaslikke auke puurima ;)


Tehase andmed 15. Mul harju keskmine 10-11 eriti tihedalt ei talla aga vahest ikka sel juhul saaks isegi vähemaga hakkama. Teadjad mehed räägivad et 2,8 ökonoomsem kui 2,6 ise ei tea ei ole 2,6 sõitnud. Samas suurem mootor kauem vastu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 24.03.04 21:59 Tsiteeri


Siin klubis võrreldes Ranzi 2,3q on minu 2,8 kulu sama.:D
Aga no ei saa ju nii võtta,oleneb kuda tallad,aga siiski kui liikluseeskirjadest kinnipidada ja rahulikult sõitta siis ma küll võin julgalt öelda,et VÄHEMALT MINU:D;) auto üle kümmne ei võta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.03.04 22:00 Tsiteeri


imelik lugeda kohe seda teemat siin

2a. sõitsin 2.0l 92kw BMWga tõmme ikka saast, siis ca 2a. möödudes läks see 2.0 mootor laiali ja sai siis sinna peale tõstetud 2.5l mootor 125kw no ja selle tõmme oli ikka metsik ja nüüd siis hakkasin autot vahetema ja sõitsin siis 2.0 85KW audi b4 ja 66kw b4-ga ja siis sain proovida 2.3 98kw b4-ga ja no platsipeal sõites tundus et see 66kw mootor läheb paremini kui see 85kw mootor ja samas mõtlesin et 2.3 98kw mootor et see peaks ikka metsikult rebima(et esivedu ja 98kw et minekut peaks justkui olema) 2.3 quattro läks justkui paremini edasi kui 2.3 tavaline esiveoline

ja kui te siin räägite et 2.3 teeb alg kiirenduses 2.6 ära siis jääb mulje et need autod ei käi ikka üldse kohe edasi

aru ma ei saa:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 24.03.04 22:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
imelik lugeda kohe seda teemat siin

ja kui te siin räägite et 2.3 teeb alg kiirenduses 2.6 ära siis jääb mulje et need autod ei käi ikka üldse kohe edasi

aru ma ei saa:mad:


Mitte paha pärast, aga lihtsalt võrdlusmomendiks: 525 stock jäi coupe 2,6 fwd stockist väga kaugele seljataha tänu oma kaalule, 325 ei jõudnud enam 150km/h ja edasi sammu pidada.

Üldjuhul on ridamootorid audi puhul need, mis laksule vastu peavad ja on teravama loomuga. V mootorid pole just eriti pöördesse minejad ja 6,4k peal neil pööretel piiraja ees juba.
Kes targem vaielgu mulle vastu, aga ridamootor peab teravale laksule palju paremini vastu kui V mootor, vähemalt audi puhul. V6 pigem rahulikuks sõitmiseks, sest kuuma see mootor ei talu ja sellest tulenevalt ka igasugu probleemid ja suhteliselt kiire mootori "kohviks" sõitmine väga kerge. Teooria, et võimsam mootor peab ka kauem vastu ei pea vist näiteks 2,3 või V6 mootori puhul paika kui sõidustiil on terav ja tõmblev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 25.03.04 06:07 Tsiteeri


alustuseks kui hakkad masinat otma siis pead endale selgeks tegema milleks sul seda üldse vaja on...mis on olulisem kas hea tõmme või väike kütusekulu...selge on see et mida suurem on mootor seda suuremad ülalpidamis kulud...ei vaidle vastu et suure mootoriga on fun, aga kui on eesmärk suuremal osal ajast öko sõitu teha siis pole ju asjal mõtet...olen sõitnud 2.0 coupega....rakett ei ole aga liikluses hätta ka ei jää:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 25.03.04 09:07 Tsiteeri


2,6 on kupeedest üldse pea kõige haruldasem modifikatsioon ( mingid eksemlarid 1,8 tegelikult küll veel harvemad :D)

V6 vrs R5-> aga möödasõitu ikka oled mõlemaga proovinud? Kui oluline kohaltsööst siis muidugi jah, maeitea 2,2 T ehk. Kui alguses ka pelgasin V mootorit siis enam silm ka ei pilguks seda valides. Ainult hooldus võib jah pisut kallim olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.7% - SQL: 31.3%]