TEH
huviline
Registreerunud 29.07.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: D3
|
postitati 20.10.03 19:21
|
|
|
Milline audi A6?
Kuna paljud sõbrad omavad just audit, peavad seda ainuõigeks ja ei vahetaks seda milelgi vastu, siis tekkis ideena uue auto soetamisena variant Audi
A6(vana kerega) Siinkohal huvitaks et millist mootorit eelkõige eelistada. Soovitavalt autom. kastiga ja Quattro ei teeks ka paha. Samas huvitaks
antud mootorite kütusekulu. Kerevariant võiks olla Avant. Samuti ei saa välja jätta ka hooldekulusid- kokkuvõtteks kõike mida peaks teadma enen kui
osta Audi A6.Kuna endal kogemused Audiga praktiliselt puuduvad, siis kuulaks heameelega omanike nõu.
|
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 20.10.03 19:41
|
|
|
Olen kuulnud, et 2.8 V6 pidavat olema väga kylma/kuumakartlik.
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 21.10.03 06:45
|
|
|
mul siis a6 quattro. kuna alles värske omanik siis kohemusi palju ei ole aga esimamuljed ainult positiivsed. mootor 2.8 linna ja mnt keskmine on 10
liitrit.
WarAngel mis mõttes kuuma ja külma kartlik enne ostu sai korralikult uuritud ja puuritud auto kohta seda kuulen küll esimest korda.
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 21.10.03 06:50
|
|
|
Minu teada on 2.8 puuritud 2.6.
Selle 0.2 liitri vörra on sylindri seinad ohemad. Ma pole 100% kindel aga nii olen kuulnud.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 21.10.03 07:15
|
|
|
War, sa pead vist silmas 30V 2.8 mootorit. Vana kohta mina midagi halba ei oska kosta. pigem vastupidi 12V 2.8 isegi ökonoomsem kui 12V 2.6...seda
quattro puhul.
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 21.10.03 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ACE16V
War, sa pead vist silmas 30V 2.8 mootorit. Vana kohta mina midagi halba ei oska kosta. pigem vastupidi 12V 2.8 isegi ökonoomsem kui 12V 2.6...seda
quattro puhul. |
seda olen ka mina kuulnud et 2.8 ökonoomsem
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 21.10.03 07:41
|
|
|
Aasta sõidetud, 2,6 V6, AT, sedaan, oma läbisõit 40 000. Kõige hullem on nö 120 000 km hooldus, mis nii 10k ringis. Muidu kõik ok, vahetanud esimesed
klotsid/kettad, termostaadi ning süüteluku põhja. Midagi paha ei ütle, ainult kahju, et avanti ei taibanud osta. Väga hea auto, hetke keskmine bena kulu lausa 9,2.
Olen ka kusagilt kuulnud 2,8 kohta, et pidada veidi tundlikumad olema, aga reaalselt kellegi kogemust ei tea ning siinkohal sõna sekka ei oska öelda.
Kiirenduse kohapealt samuti - 2,6 110 kw - mingi püss ei ole, aga kohapealt minnes foori all nii mõnelegi kibelejale teeb ära, nii et probeleemi ei
ole.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 21.10.03 08:06
|
|
|
Ma olen kuulnud ka 2,8 kohta just kiidusõnu.
Aga kui kuus ikka on sõitmist 3000 - 5000 nagu mul ikka juhtub siis soovitan soojalt 2,5TDI-d.
Aasta aega tagasi vihkasin diisleid - et jube mootori mölin ja uimased. Kuulake Audi 2,5TDI mootorit kui ta on soojaks läinud - ei mingit mölinat.
Ja uimase jutu koha pealt teeb ikka paljudele bensukatele ära - turbo annab ikka päris palju juurde.
Kütuse kulu on müstika - registrimassiga ~ 2 tonni masin tehase andmete järgi maanteel 90 km/h sõites 4,4 L/100km
Ja se on tõsi ise sõidan pidevalt kütuse kuluga 5 L/100km linnas 7-8 kuidas vajutad.
Pole ka ime kui maanteel sõidad KUUENDA KÄIGUGA 120km/h pöörded on 2000 peal.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 21.10.03 11:29
|
|
|
krt, teeb ikka kadedaks küll. mul naine kogu aeg siunab: osta disla, osta disla. aga nu, püssi ei tahaks kah põõsasse visata! äkki piaks siukse disla
tööautoks ostma ja püssiga põrutaks pühapäeviti aga noh pole ju niipalju pappi, et 2 autot pidada jälle. krt2otsaga asi
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.10.03 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja TEH
Audi A6(vana kerega) Siinkohal huvitaks et millist mootorit eelkõige eelistada. Soovitavalt autom. kastiga ja Quattro ei teeks ka paha. Samas huvitaks
antud mootorite kütusekulu. Kerevariant võiks olla Avant. Samuti ei saa välja jätta ka hooldekulusid- kokkuvõtteks kõike mida peaks teadma enen kui
osta Audi A6.Kuna endal kogemused Audiga praktiliselt puuduvad, siis kuulaks heameelega omanike nõu. |
Hmm. Isend olemas. 2001-2002 aastal omasin 2,6 V6 93.a. Couped. Kütusekulu kohta niipalju, et 2.6 tundus tõesti rohkem rüüpavat, isegi ainult
esisillalise ja manual kastiga auto puhul. 2.6 võttis maantee 8,5-10L, linn 13-14L vahet eriti polnud kas suvi või talv noh mingi 0,5L. Momendil 2002
aastast siis A6 2,8 Q AT Avant Kütusekulu suvel maantee 90-120 ~9L talvel
10L, suvel linnas 12-13L talvel mingi 13-14L. Pean mainima, et eriline imeja tüüpi pole ja sõidumaneer on kiirem kui keskmisel eestlasel. Mis mootorit
puudutab siis 2.6 oli kole uimane. 2.8 peale istudes oli kohe teine tunne. Asi läks tunduvalt paremini pöördesse ja käib kah kuidagi vabamalt. Igasugu
filtrid, küünlad pudipadi loomulikult mõlemal said kohe vahetatud. Arvestades seda, et coupe oli mul 2.6 manual ja esivedu ja momendil a6 2.8 AT
Quattro Avant seega tunduvalt kogukam isend ja mingi 1L keskmiselt juurde pole sugugi palju 12V V6 mootori kohta kokkuvõttes ütleksin üldiselt, et ega ta laksu eriti ei kannata ja kuumaga on tal tõesti
probleemid, mõlema auto puhul aitas väga palju termostaadi väljavahetus. Hea külg on see et talvel pole salongist sauna tegemisega probleemi kui jala
gaasipedaalile unustad Kui ostad vaevalt, et kahetsed. Kogemus eelmisest
kole külmast talvest... Hommik ~35 miinuskraadi, minu 12V läks käima suht nobedalt ilma pikema mureta, aga sõbrapoisi 24V V6 2.8 A6 2000 aasta ei
läinudki käima, jube sahin ja starteri undamine ainult kostus mootorist. Aku oli uus, kõik korras õlid vahetatud jnejne, käivitus alles siis kui
soojas ruumis tükk aega seisis
Krt. Kui olin selle pika jutu kirja pannud koitis, et olen selle kohta ka oma carpagel juba jutu ära kirjutanud. Niiet piilu sinna kah
|
|
|