vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.08.08 06:41
|
|
|
See käigukastiviga pidi küll suhteliselt varases nooruses tekkima, et läbisõit kokkuvõttes nii väikseks jäi ;-)
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 07.08.08 07:33
|
|
|
Mida siin arvata. Vale mootor, vale kast, vale vedu.
+ kehv lisavarustus.
Kasti rikkest kõnniskin kohe kauge kaarega mööda
Edit: Vaatasin nii huvipärast ringi,et kas oleks ka mõistlikumat varianti valida ,kui see. On küll! On ka 2.8 quattro, parema varustusega jne..
Või ostad sa auto velgede pärast?
|
|
|
vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.08 08:01
|
|
|
velgede p2rast kull ei osta 2kki keegi oskaks pakkuda monda paremet varjanti
|
|
|
rin
huviline
Registreerunud 31.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2Q
|
postitati 07.08.08 11:30
|
|
|
Eelnevale lisaks ka see, et antud auto on 1998 a mudel kuid facelift keredetailidega. Salongis on asi n-ö paigas. Teadupärast siis värskendatud
mudelit hakati tootma 1999. a. Millisel põhjusel auto endale uued keredetailid sai, jääb selgusetuks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.08.08 14:15
|
|
|
Audi on ennegi hübriide tootnud ülemineku perioodidest, mis selles faceliftis ikka imestada. Kasti remo 15-20k, aga enne peab veenduma, et selletüübi
kastile üldse juppe leidub tegijatel. Kui asi oleks korras, siis mõtleks 90k eest selle peale, hetke hinnaklassis kindlasti ei tasu.
Kui ainuüksi d2 kere mugavus on eesmärgiks, siis saan veel kuidagi sellest vaatest aru, kui mugavust ei osteta saaks palju kobedama c5 kere a6'e
selles hinnaklassis. Ja neid kilomeetreid pole mõtet üldse vaadata kui isegi 2,8 mootori "väände" juures on suutnud kast pilli kotti panna. Ma
eeldaks sellise koosluse puhul kasti elueaks ~300-400tkm kanti ilma probleemideta, kui arvestada seda lollakat seika, et kastis õli ei vahetata ja
öeldakse et on "lifetime". Kui õlisi kastis sel isendil vahetataks siis oleks see kooslus vist igiliikur ja pigem annab mootor enne saba kui kast.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.08.08 16:15
|
|
|
Üks soovitus, kui a8 peaksidki ostma siis ära neljase kastiga osta, kindlasti viiene - pärast ei kahetse.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 07.08.08 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Üks soovitus, kui a8 peaksidki ostma siis ära neljase kastiga osta, kindlasti viiene - pärast ei kahetse. |
Ja osta ikka selline millel kõik rattad veavad Tooli võiks ka nahk
katta
|
|
|
|