Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.08 06:41
|
|
|
A
-.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.07.08 07:03
|
|
|
Võib ka öelda, et mõningad (mitte kõik!!!) nn. arendajad ja ehitajad loobuvad valusatest liisingu ja kindlustuse kuumaksetest.
Lisaks Allroad'ile müügis ka äsja salongiuksest väljunud S3'sid, (R)S4'sid, S5'sid, (R)S6'sid, S8'said jne.
|
|
|
|
Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.08 08:06
|
|
|
-.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.07.08 08:36
|
|
|
Allroad´idele on veaks kirjutatud õhkvedrustuse kiire väsimine. Vähemalt oli seda C5 keremudelil. Korrapärased hooldused ning muretud kilomeetrid on
tagatud.
Ajaviiteks võid lugeda SIIT
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.08 08:47
|
|
|
nendel ja teistel uutel Audiedel on juba väga hea ja vastupidav õhkvedrustus ning kindlasti on tegemist väga hea autoga. See või siis Q7 on minu
järgmiseks autoks!
Selle aasta autol ei ole ka ketipinguti probleemi, mis oleks lahendatav u 4000 eest.
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 29.07.08 16:14
|
|
|
Minusilmis viga mis on TDI kõik ei vaata jälle minu nurga alt.
muidu hea auto.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 08:27
|
|
|
-.
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 08:49
|
|
|
Noh, näiteks on uue kerega tava a6-l minu meelest täiesti veider see, et piduriklotsid kestavad ca 22-30tkm. St et põhimõtteliselt pead ka iga
hooldusega klotse vahetama, jälle ca 2-3K lisakulu.
Et eks selliseid lisakulusid kindlasti tekib, mille peale esmalt nagu ei oskakski tulla.
Aga no kui on aasta vana masin, siis küsi parem esindusest hooldusprogramm ning hinnad ja ongi suht hea ülevaade oleamas. Vaevalt et nüüd mootor,
turbo, roolilatt vms esimeste aastate jooksul lähevad..
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.08.08 08:57
|
|
|
Klotsid ja puksid kuluvad ikka vastavad sellele, kuidas ise pedaale pressid ja kurve kallutad. Esisilla lõtkud ja kõik rattalaagrid võiks küll enne
ostu üle kontrollida.
Ja mõni õõtshoob võib vähemalt koodi poolest erineda, kuid sildade ehitus on ju sama mis A6 quattro'l.
Tänapäeval on ka klotside ja õõtsadega see teema, et neid võid küll ise odavalt kuskilt tellida, kuid eelnev diagnostika, pädev paigaldus ja õige
reguleerimine spetsiaalsete seadmetega nõuab tihti rohkem.
|
|
|
|
Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 09:03
|
|
|
-.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.08.08 09:48
|
|
|
Esimeste klotsidega on vähemalt minul see mure, et nad ei kulu ühtlaselt.
Eelmine kord oli mul üks esimene sisemine klots kulunud, tagajärjeks nelja vahetus.
Nüüd umbes 25tkm hiljem mõlemad esimesed sisemised kulunud, jälle nelja klotsi vahetus.
|
|
|
|
Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 10:16
|
|
|
-.
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 10:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zarvik
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Esimeste klotsidega on vähemalt minul see mure, et nad ei kulu ühtlaselt.
Eelmine kord oli mul üks esimene sisemine klots kulunud, tagajärjeks nelja vahetus.
Nüüd umbes 25tkm hiljem mõlemad esimesed sisemised kulunud, jälle nelja klotsi vahetus. |
Halvasti!
Ise olen mitmete erinevate tootjate autodega sõitnud - viimane on mitsu mis sai soetatud uuena ja millega on 60t km täiesti murevabalt kulgetud -
mitte ainsamatki viga ei ole ilmnenud! Sõida ainult õlivahetusest õlivahetuseni!
Tundub, et VAG ja üldse saksa autod vajavad ikkagi rohkem tähelepanu.
Peab asja ikka tõsiselt mõtlema - tundub muidu hea auto aga kui pead ikka mingite mõtetute asjade pärast pidevalt peale maksma, et viibida mõnevõrra
kvaliteetsemana tunduvas masinas siis kas asi on seda väärt. |
Kui keskmisest suuremad arved (ka kütuse, st mingi imeline ökopill ta ei ole) pika peale ära ei tüüta/väsita, siis auto ja sõiduelamus on seda
väärt!
Räägin siis a6 3.0tdiQ-st.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 10:59
|
|
|
See klotside kulumine on suhteline ja harva esinev juhtum.
Enamus kellel klotsid kiirelt kuluvad (meil 2 aastaga 2 autot) on olnud sõitmist kruusateedel ning siis jäävad klotsid kinni ja kuluvad ära, asjad
puhastatud ja sõit jätkub ning klotsid ka kestavad.
Ise olen sõitnud esimeste klotsidega üle 50 000km'i ning ma ei tea kuna nad eelnevalt vahetatud olid, seega kulumine nullilähedane.
|
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
See klotside kulumine on suhteline ja harva esinev juhtum.
Enamus kellel klotsid kiirelt kuluvad (meil 2 aastaga 2 autot) on olnud sõitmist kruusateedel ning siis jäävad klotsid kinni ja kuluvad ära, asjad
puhastatud ja sõit jätkub ning klotsid ka kestavad.
Ise olen sõitnud esimeste klotsidega üle 50 000km'i ning ma ei tea kuna nad eelnevalt vahetatud olid, seega kulumine nullilähedane.
|
No siis sul hästi läinud. Igaljuhul täiesti tavalise sõidu puhul (kusjuures oligi esimene hooldus üldse (28tkm vist) ) lõi piduriklotsi tule põlema
ning korras.
Revali mehega rääkisin, ütles, et see ongi täiesti normaalne (jutt siis A6-st). Väga kõvad pidurdajad saavad klotsidest jagu juba 20tkm peal ning
sellised maanteesõitjad ehk max 35tkm peal.
Miks see kõik nii kiirelt kulub (põhjendus), tundus mulle küll pigem selline PR jutt, et seda ei viitsi siia kirjutadagi.
Aga noh, kui ostad 500K+ masina, siis ilmselt need mõned lisakilod klotsi jms kulumaterjali eest nagu ei tohiks ju tappa 
|
|
|
Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.08 18:25
|
|
|
-.
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 07.08.08 06:41
|
|
|
Selle kulumise arvelt saab ka auto oluliselt kiiremini pidama. Klotsi materjal on pehmem ning hõõrdumine kettaga tugevam. Ma pakun, et seda teed
lähevad enamus autotootjad, sest autoajakirjade pidurduskatsetes kiiresti pidama saamine on juba omaette reklaam!
Kulumisele lisa annab kindlasti ka automaat kast, sest pidurdamist ju sellega rohkem.
Tüüpveaks mina seda pisiprobleemi ei peaks, kõik käib ohutuse arvelt...pigem vaata, et veermik/mootor/jõuülekandeosad korral oleks.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.08 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkel
Tüüpveaks mina seda pisiprobleemi ei peaks, kõik käib ohutuse arvelt...pigem vaata, et veermik/mootor/jõuülekandeosad korral oleks.
|
Kuldsed sõnad. Selle peale inimesed ei mõtle, et tegu väga raske autoga, mida pole lihtne seisma saada. Aga pidama ta jääb ja vägagi edukalt.
|
|
|
Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.08 09:07
|
|
|
-.
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 08.08.08 09:32
|
|
|
No olete ka leidnud toreda ``tüüpvea´´ sellises hinnaklassis auto juures
Minu arust on selle auto puhul kõige tüüpilisem viga pigem selle hind .
Ma saan aru kui inimene ostab omale viimase raha eest odava ja mittemidagiütleva jaapanlase ning siis kirub, et koguaeg vaja klotse osta.
Kui kord aastas klotside vahetuseks sellise auto puhul on palju anda siis tuleb midagi taskukohasemat vaadata.
Ja veel. Audi inseneride ebakompetentsuses pidurisüsteemide juures ma kahtlen. Kui tegemist oleks tõesti tüüpveaga siis peaks ka Audi selle
kompenseerima.
|
|
|
Zarvik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.08 09:45
|
|
|
-.
|
|
|
Gr
huviline
Registreerunud 04.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.08 13:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkel
No olete ka leidnud toreda ``tüüpvea´´ sellises hinnaklassis auto juures
Minu arust on selle auto puhul kõige tüüpilisem viga pigem selle hind .
Ma saan aru kui inimene ostab omale viimase raha eest odava ja mittemidagiütleva jaapanlase ning siis kirub, et koguaeg vaja klotse osta.
Kui kord aastas klotside vahetuseks sellise auto puhul on palju anda siis tuleb midagi taskukohasemat vaadata.
Ja veel. Audi inseneride ebakompetentsuses pidurisüsteemide juures ma kahtlen. Kui tegemist oleks tõesti tüüpveaga siis peaks ka Audi selle
kompenseerima. |
Ei tea, ei tea. Mõne uue allroadi omaniku jaoks on isegi kuluvad rehvid arvestatav tüüpviga - oli viitsimist naelrehvidest naelad välja tõmmata ja sõidab Tallinnas praegugi nendega.
|
|
|