Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2786)
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.08 07:41 Tsiteeri
A



-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.07.08 08:03 Tsiteeri


Võib ka öelda, et mõningad (mitte kõik!!!) nn. arendajad ja ehitajad loobuvad valusatest liisingu ja kindlustuse kuumaksetest.

Lisaks Allroad'ile müügis ka äsja salongiuksest väljunud S3'sid, (R)S4'sid, S5'sid, (R)S6'sid, S8'said jne.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.08 09:06 Tsiteeri


-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.07.08 09:36 Tsiteeri


Allroad´idele on veaks kirjutatud õhkvedrustuse kiire väsimine. Vähemalt oli seda C5 keremudelil. Korrapärased hooldused ning muretud kilomeetrid on tagatud.
Ajaviiteks võid lugeda SIIT


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.08 09:47 Tsiteeri


nendel ja teistel uutel Audiedel on juba väga hea ja vastupidav õhkvedrustus ning kindlasti on tegemist väga hea autoga. See või siis Q7 on minu järgmiseks autoks!

Selle aasta autol ei ole ka ketipinguti probleemi, mis oleks lahendatav u 4000 eest.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 29.07.08 17:14 Tsiteeri


Minusilmis viga mis on TDI kõik ei vaata jälle minu nurga alt.
muidu hea auto.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 09:27 Tsiteeri


-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 09:49 Tsiteeri


Noh, näiteks on uue kerega tava a6-l minu meelest täiesti veider see, et piduriklotsid kestavad ca 22-30tkm. St et põhimõtteliselt pead ka iga hooldusega klotse vahetama, jälle ca 2-3K lisakulu.
Et eks selliseid lisakulusid kindlasti tekib, mille peale esmalt nagu ei oskakski tulla.

Aga no kui on aasta vana masin, siis küsi parem esindusest hooldusprogramm ning hinnad ja ongi suht hea ülevaade oleamas. Vaevalt et nüüd mootor, turbo, roolilatt vms esimeste aastate jooksul lähevad..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.08.08 09:57 Tsiteeri


Klotsid ja puksid kuluvad ikka vastavad sellele, kuidas ise pedaale pressid ja kurve kallutad. Esisilla lõtkud ja kõik rattalaagrid võiks küll enne ostu üle kontrollida.
Ja mõni õõtshoob võib vähemalt koodi poolest erineda, kuid sildade ehitus on ju sama mis A6 quattro'l.
Tänapäeval on ka klotside ja õõtsadega see teema, et neid võid küll ise odavalt kuskilt tellida, kuid eelnev diagnostika, pädev paigaldus ja õige reguleerimine spetsiaalsete seadmetega nõuab tihti rohkem.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 10:03 Tsiteeri


-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.08.08 10:48 Tsiteeri


Esimeste klotsidega on vähemalt minul see mure, et nad ei kulu ühtlaselt.
Eelmine kord oli mul üks esimene sisemine klots kulunud, tagajärjeks nelja vahetus.
Nüüd umbes 25tkm hiljem mõlemad esimesed sisemised kulunud, jälle nelja klotsi vahetus.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 11:16 Tsiteeri


-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zarvik
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Esimeste klotsidega on vähemalt minul see mure, et nad ei kulu ühtlaselt.
Eelmine kord oli mul üks esimene sisemine klots kulunud, tagajärjeks nelja vahetus.
Nüüd umbes 25tkm hiljem mõlemad esimesed sisemised kulunud, jälle nelja klotsi vahetus.


Halvasti!

Ise olen mitmete erinevate tootjate autodega sõitnud - viimane on mitsu mis sai soetatud uuena ja millega on 60t km täiesti murevabalt kulgetud - mitte ainsamatki viga ei ole ilmnenud! Sõida ainult õlivahetusest õlivahetuseni!
Tundub, et VAG ja üldse saksa autod vajavad ikkagi rohkem tähelepanu.
Peab asja ikka tõsiselt mõtlema - tundub muidu hea auto aga kui pead ikka mingite mõtetute asjade pärast pidevalt peale maksma, et viibida mõnevõrra kvaliteetsemana tunduvas masinas siis kas asi on seda väärt.


Kui keskmisest suuremad arved (ka kütuse, st mingi imeline ökopill ta ei ole) pika peale ära ei tüüta/väsita, siis auto ja sõiduelamus on seda väärt!
Räägin siis a6 3.0tdiQ-st.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 11:59 Tsiteeri


See klotside kulumine on suhteline ja harva esinev juhtum.

Enamus kellel klotsid kiirelt kuluvad (meil 2 aastaga 2 autot) on olnud sõitmist kruusateedel ning siis jäävad klotsid kinni ja kuluvad ära, asjad puhastatud ja sõit jätkub ning klotsid ka kestavad.

Ise olen sõitnud esimeste klotsidega üle 50 000km'i ning ma ei tea kuna nad eelnevalt vahetatud olid, seega kulumine nullilähedane.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
See klotside kulumine on suhteline ja harva esinev juhtum.

Enamus kellel klotsid kiirelt kuluvad (meil 2 aastaga 2 autot) on olnud sõitmist kruusateedel ning siis jäävad klotsid kinni ja kuluvad ära, asjad puhastatud ja sõit jätkub ning klotsid ka kestavad.

Ise olen sõitnud esimeste klotsidega üle 50 000km'i ning ma ei tea kuna nad eelnevalt vahetatud olid, seega kulumine nullilähedane.


No siis sul hästi läinud. Igaljuhul täiesti tavalise sõidu puhul (kusjuures oligi esimene hooldus üldse (28tkm vist) ) lõi piduriklotsi tule põlema ning korras.
Revali mehega rääkisin, ütles, et see ongi täiesti normaalne (jutt siis A6-st). Väga kõvad pidurdajad saavad klotsidest jagu juba 20tkm peal ning sellised maanteesõitjad ehk max 35tkm peal.

Miks see kõik nii kiirelt kulub (põhjendus), tundus mulle küll pigem selline PR jutt, et seda ei viitsi siia kirjutadagi.

Aga noh, kui ostad 500K+ masina, siis ilmselt need mõned lisakilod klotsi jms kulumaterjali eest nagu ei tohiks ju tappa :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.08 19:25 Tsiteeri


-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 07.08.08 07:41 Tsiteeri


Selle kulumise arvelt saab ka auto oluliselt kiiremini pidama. Klotsi materjal on pehmem ning hõõrdumine kettaga tugevam. Ma pakun, et seda teed lähevad enamus autotootjad, sest autoajakirjade pidurduskatsetes kiiresti pidama saamine on juba omaette reklaam!
Kulumisele lisa annab kindlasti ka automaat kast, sest pidurdamist ju sellega rohkem.
Tüüpveaks mina seda pisiprobleemi ei peaks, kõik käib ohutuse arvelt...pigem vaata, et veermik/mootor/jõuülekandeosad korral oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.08 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihkel
Tüüpveaks mina seda pisiprobleemi ei peaks, kõik käib ohutuse arvelt...pigem vaata, et veermik/mootor/jõuülekandeosad korral oleks.


Kuldsed sõnad. Selle peale inimesed ei mõtle, et tegu väga raske autoga, mida pole lihtne seisma saada. Aga pidama ta jääb ja vägagi edukalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.08 10:07 Tsiteeri


-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 08.08.08 10:32 Tsiteeri


No olete ka leidnud toreda ``tüüpvea´´ sellises hinnaklassis auto juures :D Minu arust on selle auto puhul kõige tüüpilisem viga pigem selle hind :D . Ma saan aru kui inimene ostab omale viimase raha eest odava ja mittemidagiütleva jaapanlase ning siis kirub, et koguaeg vaja klotse osta.
Kui kord aastas klotside vahetuseks sellise auto puhul on palju anda siis tuleb midagi taskukohasemat vaadata.
Ja veel. Audi inseneride ebakompetentsuses pidurisüsteemide juures ma kahtlen. Kui tegemist oleks tõesti tüüpveaga siis peaks ka Audi selle kompenseerima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zarvik
huviline



Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.08 10:45 Tsiteeri


-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gr
huviline



Registreerunud 04.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.08 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihkel
No olete ka leidnud toreda ``tüüpvea´´ sellises hinnaklassis auto juures :D Minu arust on selle auto puhul kõige tüüpilisem viga pigem selle hind :D . Ma saan aru kui inimene ostab omale viimase raha eest odava ja mittemidagiütleva jaapanlase ning siis kirub, et koguaeg vaja klotse osta.
Kui kord aastas klotside vahetuseks sellise auto puhul on palju anda siis tuleb midagi taskukohasemat vaadata.
Ja veel. Audi inseneride ebakompetentsuses pidurisüsteemide juures ma kahtlen. Kui tegemist oleks tõesti tüüpveaga siis peaks ka Audi selle kompenseerima.

Ei tea, ei tea. Mõne uue allroadi omaniku jaoks on isegi kuluvad rehvid arvestatav tüüpviga:P - oli viitsimist naelrehvidest naelad välja tõmmata ja sõidab Tallinnas praegugi nendega.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]