Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Kütuse hind (Vastuseid: 128 | Vaatamisi: 24949)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.08 06:21 Tsiteeri
Kütuse hind



Teeme siis eraldi teema arutamaks ja muljetamaks kütuse hindade üle. Selleks, et ei hakataks kohe kõiges süüdistama riiki, toon välja Alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seadusest mõned lõigud.

7. peatükk
KÜTUSEAKTSIIS

66. Kütuse ja elektrienergia aktsiisimäär

(1) Pliivaba bensiini aktsiisimäär on 5620 krooni 1000 liitri pliivaba bensiini kohta.
(2) Pliibensiini aktsiisimäär on 6600 krooni 1000 liitri pliibensiini kohta.
(3) Lennukibensiini aktsiisimäär on 1120 krooni 1000 liitri lennukibensiini kohta.
(4) Petrooleumi aktsiisimäär on 5165 krooni 1000 liitri petrooleumi kohta.
(5) Vedelgaasi aktsiisimäär on 1960 krooni 1000 kilogrammi vedelgaasi kohta.
(6) Diislikütuse aktsiisimäär on 5165 krooni 1000 liitri diislikütuse kohta.
(7) Eriotstarbelise diislikütuse ja kerge kütteõli aktsiisimäär on 960 krooni 1000 liitri eriotstarbelise diislikütuse või kerge kütteõli kohta.
(8) Raske kütteõli aktsiisimäär on 235 krooni 1000 kilogrammi raske kütteõli kohta.
(9) Põlevkivikütteõli aktsiisimäär on 235 krooni 1000 kilogrammi põlevkivikütteõli kohta.
(10) Maagaasi aktsiisimäär on 157 krooni 1000 m3 maagaasi kohta.
(11) Kivisöe, pruunsöe ja koksi aktsiisimäär on 4,7 krooni kivisöe, pruunsöe või koksi ülemise kütteväärtuse gigadžauli kohta.
(12) Elektrienergia aktsiisimäär on 50 krooni ühe megavatt-tunni elektrienergia kohta.
(13) Kütuse, mille KNi esimesed neli numbrit, KNi esimesed kuus numbrit või KNi kaheksa numbrit on 2707 10, 2707 20, 2707 30, 2707 50, 2710 11 11 – 2710 11 25, 2710 11 90, ex 2901 (ained, mis atmosfäärirõhul ja 15 ºC juures ei ole gaasilises olekus), 2902 20 00, 2902 30 00, 2902 41 00, 2902 42 00, 2902 43 00 või 2902 44 00, aktsiisimäär on 5620 krooni 1000 liitri kütuse kohta.
(14) Kütuse, mille KNi kaheksa numbrit on 2710 19 11 või 2710 19 15, aktsiisimäär on 5165 krooni 1000 liitri kütuse kohta.
(15) Kütuse, mille KNi esimesed kuus numbrit on 2711 12–2711 14 ja mida kasutatakse mootorikütusena, kaasa arvatud statsionaarses mootoris, aktsiisimäär on 1960 krooni 1000 kilogrammi kütuse kohta.
(16) Kütuse, mille KNi kaheksa numbrit on 2710 19 31 või 2710 19 35, aktsiisimäär on 5165 krooni 1000 liitri kütuse kohta.
(17) Kütuse, mille KNi kaheksa numbrit on 2710 19 51 või 2710 19 55, aktsiisimäär on 235 krooni 1000 kilogrammi kohta.
(18) Vedela põlevaine aktsiisimäär ja biokütuse aktsiisimäär alates käesoleva seaduse § 27 lõike 1 punktis 28 nimetatud loa kehtivuse lõppemisest on sama, mis pliibensiini, diislikütuse, kerge kütteõli või raske kütteõli aktsiisimäär, kui neid kütuseid kasutatakse samal otstarbel kui bensiini, diislikütust, kerget kütteõli või rasket kütteõli.
(19) Kui biokütus on lisatud käesoleva seaduse § 19 lõikes 1 nimetatud kütusele, siis selles kütuses sisalduv biokütuse osa vabastatakse aktsiisist kuni käesoleva seaduse § 27 lõike 1 punktis 28 nimetatud loa kehtivuse lõpuni.
(20) Tarbimisse lubatud eriotstarbelise diislikütuse ja kerge kütteõli, millest on erimärgistusaine eemaldatud, aktsiisimäär on võrdsustatud diislikütuse aktsiisimääraga.
(21) Aktsiisisumma arvutatakse temperatuuril 15 ºC oleva kütuse kohta.
[RT I 2007, 45, 319 – jõust. 1.01.2008]
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12906565


Vaatame lähemalt diisli hinda. Statoilist ma parem ei räägi. Seal tankisin eile 30l ja summa oli ca 600 krooni (kuldkaardiga sain 10 krooni alla). Hommikul vaatasin, et Nestes oli 20,05 kr/l. Teeme lihtsa arvutuse. Kui diisli aktsiisimäär on 5165 krooni 1000 liitri diislikütuse kohta, siis saame, et antud hetkel moodustab diisli hinnas aktsiis jämedalt üks neljandik. 20,05 x 1000 = 20050 - 5165 = 14885. 5165 krooni moodustab 20050'st krooni 25,76 %.
Bensiini hindasid ma ei vaata.

Konstruktiivne arutelu on teretulnud.


Marko


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.05.08 06:43 Tsiteeri


Diislikütuse aktsiis on küll 5165 krooni 1000 liitrilt, kuid sellele lisandub samuti nagu kütuse hinnalegi 18% suurune käibemaks.
Lihtsalt täpsustuseks.
Kes natuke mõtleb, saab aru, et siin võetakse maksustaja poolt nii-öelda topelt- aktsiisi tõstmine on kergitanud ka käibemaksu osa.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.05.08 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
(6) Diislikütuse aktsiisimäär on 5165 krooni 1000 liitri diislikütuse kohta.
(7) Eriotstarbelise diislikütuse ja kerge kütteõli aktsiisimäär on 960 krooni 1000 liitri eriotstarbelise diislikütuse või kerge kütteõli kohta.


Vaatame lähemalt diisli hinda. ...... .......siis saame, et antud hetkel moodustab diisli hinnas aktsiis jämedalt üks neljandik. 20,05 x 1000 = 20050 - 5165 = 14885. 5165 krooni moodustab 20050'st krooni 25,76 %.
Marko


Ma küll ei tea kui palju kütteõli v erimärgistatud kütus praegu maksab, kuid tavaliselt on jaemüügihind olnud u kolmandiku kuni neljandiku märgistamata kütusest odavam. Aktsiis aga on tavakütuse neljandiku asemel vaid kahekümnendik hinnast?:o Umbes sama lugu on gaasiga.
Põnev oleks veel teada millised umbes võiksid olla kütuste reaalsed hinnad tehases ja juba eestisse tooduna?

Järelduse saab teha vaid sellise, et kütuse ja vedelate toodete (sh ka transiidi)äri on üks tulusamatest ettevõtmistest üldse.:D ja seda eriti riigi :D jaoks kes sisuliselt mittemillegi eest võtab tervelt neljandiku.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.08 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Diislikütuse aktsiis on küll 5165 krooni 1000 liitrilt, kuid sellele lisandub samuti nagu kütuse hinnalegi 18% suurune käibemaks.
Lihtsalt täpsustuseks.

My bad, käibemaks ununes hetkeks. Kuid kas käibemaks ei lähe nö lõpphinnale otsa mitte igale osale eraldi? Ehk siis mitte me ei liida kütuse omahinnale 18%, aktsiisile 18%, kasumile 18%, vaid me paneme 18% otsa summale, kus kõik need on kokku arvutatud. Siis tegelikult me peaksime praegusest 20,05 kroonist maha lahutama 18% käibemaksu ja sealt omakorda aktsiisi maha arvutama. Parandage mind, kui olen valesti aru saanud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 28.05.08 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Järelduse saab teha vaid sellise, et kütuse ja vedelate toodete (sh ka transiidi)äri on üks tulusamatest ettevõtmistest üldse.:D ja seda eriti riigi :D jaoks kes sisuliselt mittemillegi eest võtab tervelt neljandiku.;)


seda nüüd küll ei saa öelda, et riik mittemillegi eest seda aktsiisi võtab. pigem tõstku seda aktsiisi kui kehtestagu igasuguseid imelikke automakse. sõidad - maksad, ei sõida - ei maksa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Krooniline
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC; Volvo V70

postitati 28.05.08 08:22 Tsiteeri


Diisli omanikel on odavam poest toiduõli osta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.08 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Konstruktiivne arutelu on teretulnud.
Marko
Tsitaat:
Algselt postitas: Krooniline
Diisli omanikel on odavam poest toiduõli osta :)


Kuidas need kaks asja omavahel seotud on?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arts
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 28.05.08 09:58 Tsiteeri


Käive peaks ikka lõppsummasse juurde minema

Seega

20500 - 3690 (18%) = 16810

Sellest summast on aktsiis 5165 seega 30%

16810 - 5165 = 11645 on summa mis võiks saada kütuse müüa (see ei ole kasum!)

1 barreli nafta hind maailma turul on 129 USD praegu see teeb 1290 krooni barrelist. 1 barrel on 158,987 liitrit. 1000 liitrit on seega 6,29 barrelit mis teeb 1000 liitri nafta hinnaks 8114 krooni.

Lahutame 11645 - 8114 = 3531 krooni nafta töötlemiseks, transpordiks ning müügiks mille kõik osapooled tahavad saada kasumit. See number tundub natuke liiga väike. Nii et ma ei ole üldse kindel kas selliselt ikka arvutada saab. Kui see arvutus siiski vett peab on riik see kes meilt seitse nahka koorib.


Vana auto on must auk!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.08 10:12 Tsiteeri


Sarnane ja suhteliselt informatiivne teema teises klubis:

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=27049&page=1


Tsitaat:
R.Ott::

------------
1 barrel naftat on 158.98729 liitrit
1 barrel naftat maksab umbkaudu 122 USD
1 USD = 10.1915
bensiini aktsiis ühelt liitrilt on 5.62
kõigele sellele (+maaletooja/turustaja kulud ja marginaal) lisandub käibemaks 18%

1 liiter toornaftat maksab seega 7.82 EEK
+ aktsiis
+käibekas
ja saamegi juba 15.85

Sellele lisandub naftast bensiini keetmine, selle Eestisse toimetamine, eesti sisene laialivedu ja jaemüük ning kõige selle pealt suurenev käibekas

Jääb küsimus, et palju need kampaaniaga liitujad soovivad kütuse hinda alla saada? Enamus liitujaid arvab vist, et nõnda saame hinda vähemalt kolm krooni alla... Mille arvelt?


Tsitaat:
Jesper: 1 liitrist toornaftast saab laias laastus pool liitrit bensiini, samas ei lähe ülejäänud osa ka kaduma, aga protsess (kaasa arvatud teekond puuraugust bensiinipaaki) pole jälle päris tasuta. Seega see arvutus ei ole nii lihtne.?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C20XE
huviline

Avatar


Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525TD

postitati 28.05.08 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Konstruktiivne arutelu on teretulnud.
Marko
Tsitaat:
Algselt postitas: Krooniline
Diisli omanikel on odavam poest toiduõli osta :)


Kuidas need kaks asja omavahel seotud on?


Päris poes müüdava toiduõliga ei saa autot sõitma panna, kuid diisliomanikud saavad alternatiivina kasutada kütuseks nt. fritüürõli. Enamus Taisto liinide bussegi selle peal sõidavad. Kahjuks on aga sellele õlile väga suured järjekorrad ja raske on seda hankida.

Karl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.05.08 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arts
Käive peaks ikka lõppsummasse juurde minema

Seega

20500 - 3690 (18%) = 16810

Sellest summast on aktsiis 5165 seega 30%

16810 - 5165 = 11645 on summa mis võiks saada kütuse müüa (see ei ole kasum!)

1 barreli nafta hind maailma turul on 129 USD praegu see teeb 1290 krooni barrelist. 1 barrel on 158,987 liitrit. 1000 liitrit on seega 6,29 barrelit mis teeb 1000 liitri nafta hinnaks 8114 krooni.

Lahutame 11645 - 8114 = 3531 krooni nafta töötlemiseks, transpordiks ning müügiks mille kõik osapooled tahavad saada kasumit. See number tundub natuke liiga väike. Nii et ma ei ole üldse kindel kas selliselt ikka arvutada saab. Kui see arvutus siiski vett peab on riik see kes meilt seitse nahka koorib.


Käibemaks on siiski 18/118 ehk 15.25 % lõpphinnast.
Lõpptulemus muutub sellest tulenevalt ca 560 krooni suuremaks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ivoonu
huviline



Registreerunud 25.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Shadow vt750c

postitati 28.05.08 13:20 Tsiteeri


http://www.bioenergybaltic.ee/?id=1134&news_id=90


Kui ei ole midagi asjalikku õelda, siis ole palun vait!!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
skyaudi
huviline



Registreerunud 23.05.07
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.08 18:30 Tsiteeri


Mina olen kahe käega kütusehindade tõusu poolt, tehke või tina aga kuni 30 eeku liiter võiks vabalt tõusta ja loodetavasti oleks palju vähem autosid liikvel, jääks linnas ummikud väiksemaks ja ma loodan, et siis igasugused joodikud ei jaksaks endale enam kütet osta, et ringi rallida teedel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 28.05.08 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: skyaudi
Mina olen kahe käega kütusehindade tõusu poolt, tehke või tina aga kuni 30 eeku liiter võiks vabalt tõusta ja loodetavasti oleks palju vähem autosid liikvel, jääks linnas ummikud väiksemaks ja ma loodan, et siis igasugused joodikud ei jaksaks endale enam kütet osta, et ringi rallida teedel.


kuidas vötta.autosid vähem vöi mitte,kuid ei tahaks nagu magamata ka mitte olla.ei viitsi kogu aeg passida,et äkki keegi tuleb ja lööb paagile augu sisse,selleks,et kasvöi pöllurallit kusagil korraldada.
sellega tekib sama olukord nagu stagna ajal,kus bensiin oli defka-käidi ja imeti zillide ja gaz´ide paake tilgatumaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 28.05.08 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: skyaudi
Mina olen kahe käega kütusehindade tõusu poolt, tehke või tina aga kuni 30 eeku liiter võiks vabalt tõusta ja loodetavasti oleks palju vähem autosid liikvel, jääks linnas ummikud väiksemaks ja ma loodan, et siis igasugused joodikud ei jaksaks endale enam kütet osta, et ringi rallida teedel.


kuidas vötta.autosid vähem vöi mitte,kuid ei tahaks nagu magamata ka mitte olla.ei viitsi kogu aeg passida,et äkki keegi tuleb ja lööb paagile augu sisse,selleks,et kasvöi pöllurallit kusagil korraldada.
sellega tekib sama olukord nagu stagna ajal,kus bensiin oli defka-käidi ja imeti zillide ja gaz´ide paake tilgatumaks.


Ainus eelis oli siis see et diisliga ei olnd midagi teha ja seda ei varastatud, tankisin omal suurel täna paagi täis ja sisuliselt parkisin paagi poolse külje magamistoa akna vastu. Korra juba käidi.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 28.05.08 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C20XE
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Konstruktiivne arutelu on teretulnud.
Marko
Tsitaat:
Algselt postitas: Krooniline
Diisli omanikel on odavam poest toiduõli osta :)


Kuidas need kaks asja omavahel seotud on?


Päris poes müüdava toiduõliga ei saa autot sõitma panna, kuid diisliomanikud saavad alternatiivina kasutada kütuseks nt. fritüürõli. Enamus Taisto liinide bussegi selle peal sõidavad. Kahjuks on aga sellele õlile väga suured järjekorrad ja raske on seda hankida.

Karl






Päris poes müüdav toiduõli sobib sinna kohe väga hästi, nimelt see fritüürist läbikäind õli on lihtsalt odavam. Topgearis tehti kunagi katse kus vana 700 volvo paak tõmmati tühjaks filtrid asjad ka paaki läks tagasi toiduöli mida osteti kohalikust marketist õlise sekati 15% vaitspirti ja käivitus ja sõitis väga hästi.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arts
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 29.05.08 07:02 Tsiteeri


Selle asja olete märkamata jätnud, et tõusevad ka kõigi tarbekaupade hinnad koos kütusega. Seega kütuse hind mõjutab ka neid kellel autot ei ole ja parastav jutt, et näe ma käin jala ja mind see kütuse hind üldse ei morjenda on lühinägelik.


Vana auto on must auk!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 29.05.08 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C20XE
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Konstruktiivne arutelu on teretulnud.
Marko
Tsitaat:
Algselt postitas: Krooniline
Diisli omanikel on odavam poest toiduõli osta :)


Kuidas need kaks asja omavahel seotud on?


Päris poes müüdava toiduõliga ei saa autot sõitma panna, kuid diisliomanikud saavad alternatiivina kasutada kütuseks nt. fritüürõli. Enamus Taisto liinide bussegi selle peal sõidavad. Kahjuks on aga sellele õlile väga suured järjekorrad ja raske on seda hankida.

Karl
Seleta palun mulle lollile fritüürõli ja toiduõli erinevust ja miks seda raske hankida on..:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 29.05.08 18:56 Tsiteeri


eeee... seda nüüd, et ... mis selle teadmisega nüüd siis peale hakata? milleni see jutt välja peaks viima? (kuigi ega midagi eriti uut siit muidugi minu jaoks välja ei koorunud). Sõidame Brüsselisse seadusemuudatuse ettepanekuga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 29.05.08 19:04 Tsiteeri


Mis ägate suve lõpuks pidigi miski 30.-L olema


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
C20XE
huviline

Avatar


Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525TD

postitati 29.05.08 22:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat:
Algselt postitas: C20XE
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Konstruktiivne arutelu on teretulnud.
Marko
Tsitaat:
Algselt postitas: Krooniline
Diisli omanikel on odavam poest toiduõli osta :)


Kuidas need kaks asja omavahel seotud on?


Päris poes müüdava toiduõliga ei saa autot sõitma panna, kuid diisliomanikud saavad alternatiivina kasutada kütuseks nt. fritüürõli. Enamus Taisto liinide bussegi selle peal sõidavad. Kahjuks on aga sellele õlile väga suured järjekorrad ja raske on seda hankida.

Karl






Päris poes müüdav toiduõli sobib sinna kohe väga hästi, nimelt see fritüürist läbikäind õli on lihtsalt odavam. Topgearis tehti kunagi katse kus vana 700 volvo paak tõmmati tühjaks filtrid asjad ka paaki läks tagasi toiduöli mida osteti kohalikust marketist õlise sekati 15% vaitspirti ja käivitus ja sõitis väga hästi.


See video on nähtaval siin:
http://youtube.com/watch?v=GOFbsaNeZps
Seal videos ei kasutatud poest ostetud õli. Vaid kui nüüd natuke hoolikamalt kuulata, siis kasutati ja soovitati kasutada kasutatud õli, sest see pidi töötama paremini.

Ma ei räägi küll enda kogemustest, vaid räägin seda, mida on mulle rääkinud mu tuttav, kes tegi enda Opel Vectra 1,7D peal katsetusi õliga.

Karl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Menthor
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.08.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audid

postitati 30.05.08 05:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Mis ägate suve lõpuks pidigi miski 30.-L olema

No karta on, et see neil ei õnnestu :) Igal pool mujal maailmas juba kisa tõstetud ja kütusehind maailmaturul juba langes ju kartuses, et usas jäetakse paljud sõidud tegemata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 30.05.08 06:27 Tsiteeri


No kütuse hinnad tõusevad, see on paratamatus. Aga see õilga sõitmine on ka nii 2 otsaga asi. Ta on küll alternatiiv kütusele aga samas jälle raskem hankida. Õliga on need käivitamised raskemad ja pidi saastama rohkem õhku.
Eriti hea õli on trafodes kasutatav õli. Sinna ei ole vaja midagi sissegi lisada, kuigi ise panime nati diislit ka hulka, et tagada talvel parem käivitus. Aga jah, üritage seda trafo õli saada :)


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 30.05.08 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Menthor
Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Mis ägate suve lõpuks pidigi miski 30.-L olema

No karta on, et see neil ei õnnestu :) Igal pool mujal maailmas juba kisa tõstetud ja kütusehind maailmaturul juba langes ju kartuses, et usas jäetakse paljud sõidud tegemata.

30.- liiter tähendab ma usun seda, et VÄGA suure osa inimeste jaoks, eriti maapiirkondades, muutub elu nii kalliks, et piltlikult öeldes ei tasu enam ära. Kujutage ette, mis maksab ntx päts leiba/saia kuskil maapoes, kuhu see tuleb vedada bensiinijõul.
Kui kütuse hind läheb kalliks, siis lähevad ka paljud esmatarbe kaubad/teenused kallimaks - paraku ei jõua siis paljud neid enam tarbida -> läbimüük kahaneb-> ettevõtlus hääbuhb -> riigi maksumaksjad ei jõua enam riiki ülal pidada.
Minu must stsenaarium :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 30.05.08 08:19 Tsiteeri


Imelik on see, et näidishindasi tuuakse skandinaaviast.
Mis pistmist on eestis müüdaval kütusel skandinaavia hindadega?
Ainuke vahe vist on kvaliteedis aga see peaks ju hindasid mõjutama? Aga jah, eestlane maksab kõik kinni mis küsitakse, olgu see siis leedu mööbel, läti juust või venemaa kütus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]