rom666
huviline
Registreerunud 20.05.08
Asukoht: stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant quattro
|
postitati 20.05.08 18:15
|
|
|
kuna peab tegema rihma vahetuse
sai siis ostetud a4 avant quattro 2004 ja sooviks teada palju peab olema läbisõit et teha sellele mootori rihma vahetus ? iga mitme tuhande km tagant
peab seda rihma vahetama ?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.08 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rom666
sai siis ostetud a4 avant quattro 2004 ja sooviks teada palju peab olema läbisõit et teha sellele mootori rihma vahetus ? iga mitme tuhande km tagant
peab seda rihma vahetama ? |
Vot see juba sõltub mootorist...
|
|
|
|
rom666
huviline
Registreerunud 20.05.08
Asukoht: stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant quattro
|
postitati 20.05.08 18:32
|
|
|
2.5 tdi
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.08 18:33
|
|
|
Iga 120 000 km'i järgi tuleb vahetada KÕIK RIHMAD JA RULLIKUD + VEEPUMP
|
|
|
|
rom666
huviline
Registreerunud 20.05.08
Asukoht: stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant quattro
|
postitati 20.05.08 18:35
|
|
|
suured tänud sulle
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.05.08 18:37
|
|
|
mina soovitaksin seda sinul kohe teha,kui juba sellele mötlema hakkasid.ise käitusin samuti nii.tuli möte ja asi süvenes koos katkemis hirmuga ja
audihooldus lahendas selle probleemi.
eks enne ka kuidagi piilusin rihma olukorda ja peale selle nägemist ma enam ei jokutanud.
endal süda rahul ja töö viks ja korralik,samuti ka kiire.
|
|
|
RemyM
huviline
Registreerunud 29.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 20.05.08 19:36
|
|
|
Mis see rihmade,rullikute,veepumba vahetus kõik maksma võiks minna ?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.05.08 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RemyM
Mis see rihmade,rullikute,veepumba vahetus kõik maksma võiks minna ? |
hind söltub reeglina söidukist endast ja ka selles töös vahetust vajavatest detailidest + abimaterjalid.
tee hinnapäring audihooldusesse ja saad teada.
|
|
|
rom666
huviline
Registreerunud 20.05.08
Asukoht: stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant quattro
|
postitati 21.05.08 17:14
|
|
|
no mulle tehti see pakkumine ja hind oli 16200 eeki
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.08 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rom666
no mulle tehti see pakkumine ja hind oli 16200 eeki |
päris huvitav pakkumine!Kas diislil tõesti niii kallis
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.08 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry R
Tsitaat: | Algselt postitas: rom666
no mulle tehti see pakkumine ja hind oli 16200 eeki |
päris huvitav pakkumine!Kas diislil tõesti niii kallis
|
Jep, 120 hooldus 2,5TDI'l on selline summa, seal sees kõik filtrid, kõik rihmad ja rullikud (ka geneka omad), lisaks veepump, mootori õli, osadel ka
kastiõli koos filtriga ning muud toimingud vastavalt sõidukile.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 21.05.08 19:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry R
päris huvitav pakkumine!Kas diislil tõesti niii kallis
|
Jah on küll.Olenevalt varuosade kvaliteedist(originaal vs.tarvik) kõigub hind 10t.-15t.eegu vahel.
|
|
|
goblin
huviline
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: nelivedune
|
postitati 21.05.08 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Iga 120 000 km'i järgi tuleb vahetada KÕIK RIHMAD JA RULLIKUD + VEEPUMP |
Mitte tahes seada kahtluse alla juks11 teadmisi Audi hooldustest, tahaks siiski märkida, et ma julgen selles 120tkm jutus kahelda. Audi 2004 hooldusvälbad. Muide -
sealt saab kõikide aastakäikude kohta, kui aadressis aasta number vahetada....
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 23.05.08 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rom666
no mulle tehti see pakkumine ja hind oli 16200 eeki | ca aasta tagasi vahetasin Joe Garaazis rihmad ja kõik sinna juurde kuuluva ka.
veepumba ja läks koos tööga 8800????Olen kyll kuulnud selle koha kohta ka negatiivset kuid siiani endal kõik ok...
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.08 04:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taf
Tsitaat: | Algselt postitas: rom666
no mulle tehti see pakkumine ja hind oli 16200 eeki | ca aasta tagasi vahetasin Joe Garaazis rihmad ja kõik sinna juurde kuuluva ka.
veepumba ja läks koos tööga 8800????Olen kyll kuulnud selle koha kohta ka negatiivset kuid siiani endal kõik ok... |
Jah, kui vahtada ainult hammasrihm+rullikud ja veepump siis sinna (8 ja 9 tuhande) kanti see summa lähebki...
Kui vahetada kõik rihmad+rullikud+veepump+gen rihma pingutusmehanism siis läheb u 12 kuni 14.
Kui vahetada kõik eelnev ja lisaks teha 120 000km'i hooldus, mis sisaldab õlivahetust+kõik filtrid+muud asjad siis tulebki summa u 16 000.-
Küll Sa varsti aru saad miks on vaja kõiki rihmasid ja rullikuid vahetada, halvimal juhul pead kogu (nii ploki kui ka plokikaaned) uued ostma + veel
kõik sinna juurde kuuluv.
Selles ongi see hindade vahe, osad vahetavad palju vähem asju kui tegelikult vaja, meie vahetame rihmavahetusel alati ka kõik rihmad, rullikud ning
vajadusel ka muud detailid.
Paljud kohad löövadki niiviisi hinnaga, sest otseselt pole ju klient tellinud muude asjade vahetust, lisaks on veel võimalik ilma rakisteta rihma
vahetada (tööaeg vähen peab poole võrra) ning nii tulebki hinnavahe.
Lisaks veel see, et üks räägib 120 hooldusest ja teine rihmavahetusest.
Neid diisleid tuleb meil igapäevaselt sisse millel on rihmad valesti peal, osadel on just rihmavahetus tehtud ning kui hakkame märke õigeks ajama
(tööraha on pea sama mis rihmavahetusel) siis selgub, et sealt kus pannakse märke paika pole korke kunagi eemaldatud ning seega asjad valesti peal.
See jutt ei käi nüüd Joe kohta, üldiselt räägin mis kodumaal toimub...
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.08 04:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: goblin
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Iga 120 000 km'i järgi tuleb vahetada KÕIK RIHMAD JA RULLIKUD + VEEPUMP |
Mitte tahes seada kahtluse alla juks11 teadmisi Audi hooldustest, tahaks siiski märkida, et ma julgen selles 120tkm jutus kahelda. Audi 2004 hooldusvälbad. Muide -
sealt saab kõikide aastakäikude kohta, kui aadressis aasta number vahetada.... |
Sellest ajast ei saa ma küll aru, õlivahetus iga 8 tuhande järgi. tänapäeval on pigem ikka 30 tuuri õlivahetusvälp.
Üldiselt tean omi teadmisi tehase värgist ja nii nagu nad on siin paika pandud ning järgin ka neid, mitte ei hakka kuskilt netist leitud asjade järgi
käituma.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.05.08 05:56
|
|
|
Viidatud Bentley järgi on 8 tuhande pärast õlivahetus ette nähtud tutikal autol, hiljem on välp ikkagi 15 tuhat km.
Kuid tarkade klubi vist unustas selle, et see Bentley info on suunatud tõenäoliselt Ameerika turule ja seal pole ju vähemalt siiani diiselmootoriga
Audisid müüdud.
Järelikult käib Bentley jutt enamasti 1.8T, 2.7T , 3.0 ja 4.2 bensuka kohta, ning longlife service'iga diiselmasinaid viidatud link ei puuduta.
|
|
|
|
goblin
huviline
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: nelivedune
|
postitati 24.05.08 06:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: goblin
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Iga 120 000 km'i järgi tuleb vahetada KÕIK RIHMAD JA RULLIKUD + VEEPUMP |
Mitte tahes seada kahtluse alla juks11 teadmisi Audi hooldustest, tahaks siiski märkida, et ma julgen selles 120tkm jutus kahelda. Audi 2004 hooldusvälbad. Muide -
sealt saab kõikide aastakäikude kohta, kui aadressis aasta number vahetada.... |
Sellest ajast ei saa ma küll aru, õlivahetus iga 8 tuhande järgi. tänapäeval on pigem ikka 30 tuuri õlivahetusvälp.
Üldiselt tean omi teadmisi tehase värgist ja nii nagu nad on siin paika pandud ning järgin ka neid, mitte ei hakka kuskilt netist leitud asjade järgi
käituma. |
Rahu! Selge see, et ma absoluutselt ei kavatse Sinu marjamaale oma infoga trügida. Kuna mul endal ja ma õe Audil hakkasid service tuled põlema imelike
km järgi, siis hakkasingi otsima inffi selle kohta. Ja leidsin need tabelid. Ja minu 2004 aasta 3.0 service kirjad on hakanud põlema TÄPSELT selle
tabeli alusel... :S
Nagu mainis rocket - arvatavasti on lingatud dokumentides siiski tegu just tema nimetatud mootorite kohta. Seega - vabandan OT pärast, kuna teema
algataja soovis infot 2,5TDI kohta
|
|
|
fesa
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,3 92 a4 2,4 97 a8 4,2 99
|
postitati 24.05.08 12:34
|
|
|
nii ja naa
Siis kui vana rihm jääb lühikeseks.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 24.05.08 14:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fesa
Siis kui vana rihm jääb lühikeseks. | Kui vana rihm jääb lühikeseks pea dieeti ja hoiad vahetuse pealt palju pappi kokku.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.08 14:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: goblin
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: goblin
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Iga 120 000 km'i järgi tuleb vahetada KÕIK RIHMAD JA RULLIKUD + VEEPUMP |
Mitte tahes seada kahtluse alla juks11 teadmisi Audi hooldustest, tahaks siiski märkida, et ma julgen selles 120tkm jutus kahelda. Audi 2004 hooldusvälbad. Muide -
sealt saab kõikide aastakäikude kohta, kui aadressis aasta number vahetada.... |
Sellest ajast ei saa ma küll aru, õlivahetus iga 8 tuhande järgi. tänapäeval on pigem ikka 30 tuuri õlivahetusvälp.
Üldiselt tean omi teadmisi tehase värgist ja nii nagu nad on siin paika pandud ning järgin ka neid, mitte ei hakka kuskilt netist leitud asjade järgi
käituma. |
Rahu! Selge see, et ma absoluutselt ei kavatse Sinu marjamaale oma infoga trügida. Kuna mul endal ja ma õe Audil hakkasid service tuled põlema imelike
km järgi, siis hakkasingi otsima inffi selle kohta. Ja leidsin need tabelid. Ja minu 2004 aasta 3.0 service kirjad on hakanud põlema TÄPSELT selle
tabeli alusel... :S
Nagu mainis rocket - arvatavasti on lingatud dokumentides siiski tegu just tema nimetatud mootorite kohta. Seega - vabandan OT pärast, kuna teema
algataja soovis infot 2,5TDI kohta |
3,0 mootoril ongi fikseeritud vahetusvälp ning peab kasutama longlife õli, seega 3,0 bensukal on õlivahetus iga 15 000km'i järgi fikseeritud, või
siis aasta täitumisel.
Ja longlife variante on kah mitut mitut eri variant, osad on isegi kuni 50 000km'i aga enamsti arvestavad uued ise kuna tuleb õlivahetus teostada,
seega vahest saad rohkem, vahest vähem sõita.
Vot tak.
|
|
|
|