Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mingi jama õlianduriga!!! (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1697)
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 07.03.04 23:10 Tsiteeri
mingi jama õlianduriga!!!



Mure siis selline, et kui lihtsalt kiirendama hakkan siis 2500-3000 põõrde vahel hakkab õli andur undama. Aga kui niisama maanteel sõita siis on kõik Ok. Milles võib kala olla? Kas on võimalik, et mootori padi on läbi ja kallutab mootorit kiirendamisel liiga palju. :( Andke nõu mida teha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 08.03.04 12:18 Tsiteeri


ehk oskab ikka keegi aidata:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 08.03.04 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja john
Mure siis selline, et kui lihtsalt kiirendama hakkan siis 2500-3000 põõrde vahel hakkab õli andur undama. Aga kui niisama maanteel sõita siis on kõik Ok. Milles võib kala olla? Kas on võimalik, et mootori padi on läbi ja kallutab mootorit kiirendamisel liiga palju. :( Andke nõu mida teha...


Kala võib olla selles, et õli on mootoris liiga vähe.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 08.03.04 13:54 Tsiteeri


Andur välja - mõõda füüsiline surve manomeetriga ära. Sellega välistad kas andruri rikke või on surve tõesti madal. Kallutamise asi ei tundu reaalne olevat, sest et pump tekitab ikkagi surve (muidugi kui on üldse õli :D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 08.03.04 14:01 Tsiteeri


kui õli ei oleks siis oleks mootor ammu kokku jooksud :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 08.03.04 14:19 Tsiteeri


kontrolli anduri juhtmed üle....mul oli kunagi 1,6 mootoriga masinal see jama et kuna mootori padjad olid väsinud andis mootorit palju liikuma ja juhet loksutades tekkis mingi ühenduse jama....peale patjade vahetust ja juhtme lappimist sai korda....


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 08.03.04 16:31 Tsiteeri


kui õli ei oleks siis oleks mootor ammu kokku jooksud


egas õli pea päris otsas olema, lihtsalt suurematel pööretel ei pruugi õli pump enam õli niipalju kätte saada kui vaja

sa kontrolli see õli tase ära enne kui :mad: nägusi tegema kukud!

aga olen ka ANDRESega ühel meelel!

proovi järgi saad targemaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 08.03.04 18:17 Tsiteeri


endal oli sama jama.
üks klubiliige teadis kunagi rääkida, et kuskil 2K/rpm juures hakkab õlirõhu topelt kontroll, ehk siis peab olema saavutatud teatud rõhk.
Endal kadus antud jama, kui instaleerisin keskkonsooli kellad?

Kuigi vahest siiski annab endast ikka hetkeks märku.

Mõõda mamoneetriga üle, on minu soovitus. Ise tegin sama.

vt. ka
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=619


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 08.03.04 18:26 Tsiteeri


tänx infi eest... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]