sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.08.12 10:36
|
|
|
Eks ta ole paratamatu, et Audi quattro tulevikus iga ratta sees piduriketta kõrval paiknevat suure läbimõõduga generaator-mootorit (a la kunagiste
Tuula rollerite generaator-käivitid) pluss akupakki tähendab. Kompaktne ja hästidoseeritav variant. Kui nad piisavalt kergeks saab, et vedrustamata
massi osakaalule mitte väga suurt põntsu panna.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 21.08.12 12:12
|
|
|
Esimene postitus räägib B8'st.
Teine postitus aga B9'st. Lingitud eestikeelne artikkel võib jätta eksliku mulje, et mehhaanilist nelivedu B9'l enam ei pakuta. Tegelikult jääb
e-Quattro kõrval sisepõlemismootoriga autodel ka klassikaline neliveosüsteem alles.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.08.12 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Esimene postitus räägib B8'st.
Teine postitus aga B9'st. Lingitud eestikeelne artikkel võib jätta eksliku mulje, et mehhaanilist nelivedu B9'l enam ei pakuta. Tegelikult jääb
e-Quattro kõrval sisepõlemismootoriga autodel ka klassikaline neliveosüsteem alles. |
Kust selline info? Selgelt on Kuitsi pandud lingil kirjas, et kaovad nii mehaanilised diferentsiaalid kui ka kardaanivõll. Tagumistele ratastele
lisanduvad elektrimootorid, esirattaid käitab ikkagi sisepõlemismootor, nagu tavalistel esiveolistel. Ühtlasi ei pakuta B9 kerele ka enam multitronic
käigukaste.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.08.12 13:48
|
|
|
Kui vaid mõistaks seda va sakslaste keelt
Aga no kui sa väidad, et nii on, siis ma ei hakka vaidlema ka. Ja pole erilist mõtet ka, see ei muuda midagi. Välimus on sel conceptil aga krdi
ilus...kui ma vaid poleks varem C7 kerega A6 näinud. See B9 on peaaegu nagu pesus kokku tõmmanud C7. Kahjuks.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.08.12 14:10
|
|
|
Tore, et ära viitsisid selle abil tõlkida. Seda ma tean ammuilma, et nad erinevas suurusklassis on- pidasin silmas just ühesugust välimust. Aga noh,
see on alles concept, niiet eks näeb, milline seeriaauto välja nägema hakkab. Ahjaa, sõna variant kirjutatakse i-ga, mitte j-ga.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 21.08.12 17:54
|
|
|
See, millest te räägite, on A4 (B9) Hybrid koos e-Quattro süsteemiga.
B9 kerega Audi A4 ja A4 quattro ei kao aasta-pooleteise pärast veel kuskile
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.08.12 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Audi A4 ja A4 quattro ei kao aasta-pooleteise pärast veel kuskile
|
Ega saagi kaduda, kuna vanema pölvkonna isendid jäävad hetkel traditsioone kandma.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|