Haudujoudu
huviline
Registreerunud 19.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.08 18:56
|
|
|
Audi A6 99a 2,5 tdi paagi sisese pumba juures mingi jama
Niisiis hommikul tahtsin autot käima panna aga isegi ei kõssanud , uurisin assja ja jõudsin siis ette ande pumba juurde välja , et äkki läbi aga ei
ole vaid lööb aga mitte ette kapoti alla filtrisse vaid paneb paagis ringe see kyte mul ja seal ette ande pumba kõrval on kohe mingi must junn et kas
to on siis mingi klapi moodi asjandus või mis junn too on et äkki tolles asi et ei lase kytet suure ringi peale .
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 19.02.08 19:06
|
|
|
Kasuta otsingut,sellest palju räägitud.Paagi sisene pump ei ole etteande pump,see pumpab lihtsalt kütust ühelt poolt teisele poole(paak on kaheosaline
vms).Kui käima ei lähe siis ilmselt kõrgsurvepumba viga,mine asjatundja juurde,tuleb odavam kui ise 2 nädalat viga otsida
|
|
|
Haudujoudu
huviline
Registreerunud 19.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.08 19:38
|
|
|
ma panin ka läppari taha aga ei näidanud mingit viga, aga kas siis kõrg surve pump tõmbab ise paagist endale kytet , maru kahtlane kuidagi , sest
eelnevates sellistes olukordades on kirjeltatud kõrgsurve pumba sedasi et talle ei peab kytet ette tootma mitte et ta ise seda ise seda paaki otsima
läheb , ja et teenintusse minna siis seda ma ei taha teha sest ei asu eestis ja see läheks mul siin väga kalliks ma arvan 
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.08 19:46
|
|
|
2,5 V6 TDI omab mittekäivitumisel vägagi palju vigu ning paljudel juhtudel on veani jõudmine vägagi keerukas ning aeganõudev töö.
Harva kui ta näitab arvutiga vaadates mingit viga, või siis reaalset põhjust miks auto ei käivitu.
Meil on palju juhuseid kus tuleb auto sisse ning ajame talle elujõu taas sisse ning hommikuti ei käivitu enam, sllisel juhul on ilmselt tegemist
õhulekkega kuskilt või ka väsinud pumbas.
Nii mõnigi auto on meie käes käivitunud ka peale mitmepäevast seisimist aga kliendi käes jällegist hommikuti ei käivitu...
Raske, väga raske on õiget diagnoosi panna. Alustab alati odavamatest vidinatest ning siis peab lootma, et läheb õnneks, tavaliselt ka läheb aga osad
juhud on lihtsalt aeganõudvad.
Nagu juba mainisin siis põhjuseid on palju ning mingit ühist lahendust/soovitust ei ole, tuleb vaadata ja uurida iga autot eraldi ning siis saab
alles mingeid oletusi teha.
|
|
|
|
Haudujoudu
huviline
Registreerunud 19.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.08 20:09
|
|
|
hea oleks juba teada saada et kas see kõrgsurve pump imeb ise kytet paagist või kuidas moodi see sealt paakist peaks siis selle kõrgsurve pumbani
jõudma , ja kuidas ma peaks seda kõrgsurve pumpa proovima testida et kas asi on kõrgsurve pumbas või mitte , või on seal paagis mingit klabid mis ei
avane siis kui vaja või on kusagi mingid releed mida peaks kontrollima , ja seda ka kui ma hommikul käiamise lõpetasin vaatasin kytuse filtrit ja
see oli pool tyhi ,ööga ei saa ju lambist ise asi katki minna sest kui õhtul ära parkisin oli kõik tibitobi , ei mingit tõrkumist ega midagi sellist
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
Haudujoudu
huviline
Registreerunud 19.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.08 04:32
|
|
|
seal ei ole sellest varjandist nagu juttu , niisiis ma ei saa aru kas kõrgsurve pump võib sama olla et seal on sees veel oma korda ette ande pump ja
kuidas sinna lähedale pääseb ja kontrollida saab , ja mul oli paakis yle poole kytet ka et see 40 liitri värk ka ei ole mis seal kirjeltati
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.08 06:54
|
|
|
Kõrgsurve pumba sees on etteande pump mis imeg kütust paagist (silmaga näha ei ole ja käega katsuda ei saa). Kui kusagilt saab lisaõhku siis vajub
kütus ööga ära ja imema ka ei hakka.
Kuna paagis olev pump hakkab tööle siis kui mootor käib siis ei õnnestu õhutamine kui vähe kütust paagis.
|
|
|
Haudujoudu
huviline
Registreerunud 19.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.08 04:31
|
|
|
ma tegin nyyd nii et lasin teise pumbaga surve taha kuni kõrg surveni ja keerasin peale kõrgsurve pumppa torukese lahti ja siis starterit ja sealt
kust ma lahti keerasin sealt kytust ainult voolas , kas seal ei peaks olema nagu mingit survet vms , kas kõrgsurve pump võib läbi ollla hoopis , kui kõrgsurve pump läbi siis ma ei saa aru kuidas ma sain ilusasti koju ja
hommikul oli filtris ainult põhjapeal kytus
|
|
|
metsakas
huviline
Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro
|
postitati 22.02.08 12:10
|
|
|
Ja-jaa, mul läks ka nii, et õhtul sõitsin ilusti koju ja hommikul
enam käima ei läinud - kõrgsurvepumba elektroonika andis saba.
|
|
|
Haudujoudu
huviline
Registreerunud 19.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.08 13:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: metsakas
Ja-jaa, mul läks ka nii, et õhtul sõitsin ilusti koju ja hommikul
enam käima ei läinud - kõrgsurvepumba elektroonika andis saba. |
ja mis sa tegid siis ? vahetasid pumba välja või ?
|
|
|
metsakas
huviline
Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro
|
postitati 23.02.08 13:47
|
|
|
Noh esialgu proovin taastada lasta.
|
|
|
Haudujoudu
huviline
Registreerunud 19.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.08 15:34
|
|
|
aga kas eelsyyte kyynaldes ei või asi olla et tööle ei lähe , sest testimise käigus töötas ainult 1 kyynal
|
|
|