Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kütus ei tule peale (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2829)
raika61
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 1993 c4 AAT

postitati 14.11.07 15:07 Tsiteeri
Kütus ei tule peale



Täna hommikul käiasin masina käima (2,5 turbo anno 93)
Viisin plika lasteaeda ja lõuna paiku kimasin töökotta et vahetan filtri ära. Tulemus: nii kaua kui filtris kütet nii kaua ka töötab. Küsimus kas on disladel on baagis pump mis annaks ettepoole kütet, või on siis tõesti trass umbes?
Millest järeldun; ennemalt viskas aegajalt küünalde tule vilkuma ja kui hakkasin settet välja laskma siis imas õhku süsteemi :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 14.11.07 15:45 Tsiteeri


sellel ei tohiks pumpa paagis olla ette ande pump on kõrgsurve pumba sees kohe kui süüte sisse keerad siis peaks seal sirin pihta hakkama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.07 07:38 Tsiteeri


minu 100 2,5 tdil oli kunagi sama mure, viga oli kütuse imipoolses torustikus nimelt tõmbas lisaõhku ühenduskohast. sinu kirjelduse järgi arvan, et sul sama mure


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 15.11.07 11:06 Tsiteeri


Sellel ei ole paagis pumpa, võib olla paagi sisene plastikust sõel on umbes ja süsteemi rõhk hakkab kusagilt viletsamast vooliku kinnitus kohast õhku vahele imema. Paagisisese olukorraga on lihtne tutvuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raika61
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 1993 c4 AAT

postitati 15.11.07 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellel ei ole paagis pumpa, paagi sisene plastikust sõel on umbes Paagisisese olukorraga on lihtne tutvuda.

:cool: Oligi nii et tuli see sõel Puhtaks kraapida ja puhuda ja pesta. ;) Lõpptulemuseks käsi kaltsuga sisse ja seinad ja põhi LEBRAST puhtaks. Muidugi eelnevalt tuli kütus välja pumbata ja imeda.
Kardan et kodus õues ei oleks sellega hakkama saanud.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.11.07 14:06 Tsiteeri


mina tegin sellist tööd talvel kui väljas oli -15 kraadi külma ja ega see põnev töö nagu eriti ei olnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raika61
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 1993 c4 AAT

postitati 15.11.07 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
mina tegin sellist tööd talvel kui väljas oli -15 kraadi külma ja ega see põnev töö nagu eriti ei olnud

Palju sul sooja rohtu kulus või naine küttis sauna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 15.11.07 18:56 Tsiteeri


Alla -20 külma besiini sisse käppapidi ronida on veel parem- kohalik tuimestus nii et hambad kukuvad ka suust ära :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raika61
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 1993 c4 AAT

postitati 03.12.07 20:10 Tsiteeri


Seoses selle kõigi eelnevaga tekkis küsimus. Kas pumbas on mingi klapp mis võis kah sadestuda et laseb kuskilt maalt tagasi või on siis tõesti tagasi voolu torud nigald.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.07 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
sellel ei tohiks pumpa paagis olla ette ande pump on kõrgsurve pumba sees kohe kui süüte sisse keerad siis peaks seal sirin pihta hakkama


See ei ole etteande pump mis siriseb.Pump on mehaaniline ja hakkab tööle kui pump ringi käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.07 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raika61
Täna hommikul käiasin masina käima (2,5 turbo anno 93)
Viisin plika lasteaeda ja lõuna paiku kimasin töökotta et vahetan filtri ära. Tulemus: nii kaua kui filtris kütet nii kaua ka töötab. Küsimus kas on disladel on baagis pump mis annaks ettepoole kütet, või on siis tõesti trass umbes?
Millest järeldun; ennemalt viskas aegajalt küünalde tule vilkuma ja kui hakkasin settet välja laskma siis imas õhku süsteemi :P


Mul jäi auto ükspäev samuti seisma ja vilgutas küünalde tuld, mul oli see esimene kord. Igastahes - põhjuseks osutus peaaegu tühi paak (kuigi eeldavasti pidi seal olema way üle 10l ja seda ka anduri järgi... aga ilmselt oli liiga vähe ja 3 päeva auto seisis õues ) ja tõmbas kuidagi äkki midagi paagis kinni.. igastahes, peale kütte juurdevalamist sain asja korda , tükk õhutamist ja asja oli ka eelnevalt...

btw, 10l juurdevalamisesti ei muutunud sittagi kummalisel kombel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.07 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Mul jäi auto ükspäev samuti seisma ja vilgutas küünalde tuld, mul oli see esimene kord. Igastahes - põhjuseks osutus peaaegu tühi paak (kuigi eeldavasti pidi seal olema way üle 10l ja seda ka anduri järgi... aga ilmselt oli liiga vähe ja 3 päeva auto seisis õues ) ja tõmbas kuidagi äkki midagi paagis kinni.. igastahes, peale kütte juurdevalamist sain asja korda , tükk õhutamist ja asja oli ka eelnevalt...

btw, 10l juurdevalamisesti ei muutunud sittagi kummalisel kombel...


Kui paagis oleva pumbaga tegemist on siis ei saagi lihtviisil õhutada peab vähemalt 40 liitrit kütust olema.Selle kohta leidsin ühe lingi (vene keeles) kui huvilisi on võib üles otsida uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 06.12.07 10:56 Tsiteeri


a kuidas sa avandil(c4) paaki sisenesid,kas pagassist või taga sadula alt ? vaja endal ka vist teha .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 06.12.07 13:24 Tsiteeri


Avandile saab paaki siseneda pagassist. Lase tagumised istme seljatoed alla, pagassi põhi välja ja võtad polsterduse lahti(luuk on kohe seal kus tagumise istme seljatoed lõppevad) ja siis juba näed luuki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.07 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Mul jäi auto ükspäev samuti seisma ja vilgutas küünalde tuld, mul oli see esimene kord. Igastahes - põhjuseks osutus peaaegu tühi paak (kuigi eeldavasti pidi seal olema way üle 10l ja seda ka anduri järgi... aga ilmselt oli liiga vähe ja 3 päeva auto seisis õues ) ja tõmbas kuidagi äkki midagi paagis kinni.. igastahes, peale kütte juurdevalamist sain asja korda , tükk õhutamist ja asja oli ka eelnevalt...

btw, 10l juurdevalamisesti ei muutunud sittagi kummalisel kombel...


Kui paagis oleva pumbaga tegemist on siis ei saagi lihtviisil õhutada peab vähemalt 40 liitrit kütust olema.Selle kohta leidsin ühe lingi (vene keeles) kui huvilisi on võib üles otsida uuesti.


The inner section of the baffle housing must be kept full of fuel (capacity approx. 0.5 litre) while bleeding the fuel system.When the engine is not running (electric fuel pump off), the inner section of the baffle housing will only stay full if there are more than 40 litres of fuel in the tank. For this reason, put in enough fuel to bring up the contents of the tank to more than 40 litres before bleeding the fuel system.

http://diesel.irkutsk.ru/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=1479


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]