Lehekülgi: 1 2 |
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 12.02.08 23:55
|
|
|
Audi 90 20v - 1991 - Pierre
autoks siis B3 kere Audi 90 20v.
esmane registreerimine on 05.1991
esiveoline 7A, 5se manuaaliga.
palju jõudu on, ei tea, pole mõõtnud aga tehas lubab maksimaalseks 123kW@6000rpm ja miskid 220Nm kuskilt vist 4500pealt äkki....
selliseid variante toodeti ´90 okt - ´91 aug kokku vaid 2293tk.
lisad suht tagasihoidlikud:
*kõik aknad vändaga
*el. peeglid, soojendusega
*katuseluuk
*hele sametsisu
*kesklukk
*roolivõim
*tulede reg.
*ABS
*VDO lisakellad
veljed 5tk sain kaasa mis pildil all on, nende peal on veel norm suvekummid, mis kannatavad ühe hooaja sõitu küll.
praegu vuran mustade plekkvelgedega kus on mingid M/S´id.
ostes: u. 137 000km "kellal"
selline oli ostes:
sõidud 2008:
AC DRAG ET 15.819@144.36km/h
AC MILE 200km/h
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 13.02.08 07:41
|
|
|
Väga korralik aparaat on. Nii korralikku 17 aastast autot väga tihti ikka ei näe küll. Katsu teda siis hoida ja ju ma 'moraalselt' toetan kah siis.
Nagu eile selili auto all olles
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Kikkike
huviline
Registreerunud 25.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat
|
postitati 13.02.08 07:52
|
|
|
Palju Õnne Sulle uue liikuri puhul.
Kui see haigus mu siit toast välja laseb ükskord siis tuleb ka vaatab seda sinu uut "armastust" .
Muutuste tuuled....
|
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.08 12:07
|
|
|
Viisakas masin!
Seda müüdi päris tükk aega auto24-s, imestasin isegi, miks keegi ära pole ostnud.
Igatahes edu!
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 14.02.08 17:08
|
|
|
tänud.
njah. küsisin isegi müüjalt, et mis ajast seda müüd ja saades vastuseks et kevadest, küsisin miks pole ostetud: väidetavalt käisid kohal mehed kes
meeletuid lisasid tahtsid (a la kont, el. lisad jne) ja pidasid seda planguks.
minuarust on seal kõige põhilisim lisa küll puudu (loe: quattro) aga kõik korvab 20v mootori hea akustika ning korralik tõmme
ja hele sisu koos heleda armatuuriga mõjub soliidselt.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 14.02.08 17:34
|
|
|
Sry for OT, aga kas oli siis vanem inimene müüjaks. Vahtisin ise seda autot mõniaeg tagasi ja suht ei usu, et vanemal inimesel sellise motoge isend on
müüa. Kartsin, et miski viga mann.
terv Kivitare
PS! kui 7A korras on, siis liigub väga eduliselt ka esivedune.
|
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.08 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
tänud.
njah. küsisin isegi müüjalt, et mis ajast seda müüd ja saades vastuseks et kevadest, küsisin miks pole ostetud: väidetavalt käisid kohal mehed kes
meeletuid lisasid tahtsid (a la kont, el. lisad jne) ja pidasid seda planguks.
minuarust on seal kõige põhilisim lisa küll puudu (loe: quattro) aga kõik korvab 20v mootori hea akustika ning korralik tõmme
ja hele sisu koos heleda armatuuriga mõjub soliidselt.
|
No kui Quattro puudumine häirib, siis oleksid võinud ju mu sõbra pakutava ära võtta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/749/auto_php-id=454749-www_auto24_ee.html
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 14.02.08 18:41
|
|
|
"meeletute lisade" list
X0A = national sales program Germany
G0C = 5-speed manual transmission
H1V = TYRES 205/50 R 15 V
J0J = battery 300 A (63 Ah)
L0L = left-hand drive vehicle
M5P = 5-cylinder gasoline engine 2.3 L/125 kW 20V closed-loop catalytic converter, base engine is T5F
C1W = forged alloy wheels 7J x 15 type 1, offset 39
0TA = without floor mats
1AC = anti-lock brake system (ABS)
1C1 = antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C
1G3 = alloy spare wheel with original equipment tires
1MP = steering wheel for airbag system
1X0 = front wheel drive
3AF = outer right rear view mirror: convex, powered, heated
3BE = outer left rear view mirror: flat, powered, heated
3FB = spoiler roof
3Y0 = without roll-up sun screen
4F1 = central locking system
4GH = windshield tinted with windshield sunshield
5K0 = without paint preservative
6A0 = without fire extinguisher
6R1 = leatherette gearshift boot
8AD = radio "gamma"
8GD = alternator 90A
9EC = wire assembly for 5-cylinder fuel injected engine
9V1 = anti-theft protection system (burglary and theft alarm) for ROW
aga omanikuks oli tõesti vanem meesterahvas, füüsik hariduselt.
niiet vahest võib luuavarrest ka pauku tulla....
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 13.03.08 12:39
|
|
|
täna sai siis tehtud pisut hooldust.
vahetatud on nüüd hammasrihm (Dayco), veepump ja rullik (mõl. Bilstein) ning uus on käigukastiõli (75W 90) ja tosool (-36*C).
140 600km
järjekorras ootab kindlasti õhufilter, bensufilter ja roolivõimuõli ja ilmselt pean ka piduriõli uuendama...
edit: õhufilter nüüd vahetatud. ja muidu ei saa kui kuskil õhutorustikus peab ikka mingi auk olema
huvitav, kuidas saab põlema tulede regulli lüliti valgustuse?
et lahti võttes vaatasin, justkui tuleks see punane plastmass skeemi ümbert sõna otseses mõttes ära lõhkuda, et siis skeemi külge joodetud lambini
jõuda?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 13.03.08 18:33
|
|
|
Mul endal istmesoojenduste reguleerimis nupu all ka miskit ei põle ja nii palju kui tean ega muu ei aita kui kogu pistik uus osta.
edu
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 20.04.08 22:34
|
|
|
ükspäev avastasin, et tagaluugi servas olevatest juhtmetest mitte kõik ei ole korras. üle poole on katki, ütleme nii .
samas kõik tuled töötasid, v.a. pagassi valgustus aga seal polnud pirni sees.
katki olid:
*kollane
*must/punane
*pruun
*sinine (oli mineku äärel)
parandasin ära, aga ei täheldanud, et kuskilt otsast midagi paremaks oleks läinud.
jäi väike uss hinge närima, et äkki keegi kunagi on seal midagi otse ühendanud vms, kuigi välisel vaatlusel on kõik ilus puhas originaal, et nagu ei
jää kuskilt silma mingit "isearetust".
et kes teab mida mis värvi juhe teeb?
ei oska skeemi kuskilt otsida ja ei taha ka mingit lühist vms kuhugi tekitada...
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 04.08.08 15:21
|
|
|
auto siis vahepeal seisis pea 3kuud, polnud lihtsalt raha, et temaga sõita.
täna tegin kindlustuse ära ja läksin ülevaatusele.
paar asja tuleb üle vaadata varsti, aga läbi sain kenasti.
plaan on tulla AC mile 16 august.
eks näeb.
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 04.08.08 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
huvitav, kuidas saab põlema tulede regulli lüliti valgustuse?
et lahti võttes vaatasin, justkui tuleks see punane plastmass skeemi ümbert sõna otseses mõttes ära lõhkuda, et siis skeemi külge joodetud lambini
jõuda? | Seda lülitit on kahte versiooni. Ühte tuleb oskuslikult lammutada, teine käib juba ise legoks. Olen paarile lülitile uued
pirnid jootnud, suht lihtne töö.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 05.08.08 07:57
|
|
|
kui nii, siis ma üritan seda lülitit rappida natuke mingi päev. vaatab mis seal siis on.
pole küll mingit tahtmist Revalist seda lülitit ostma minna....
8A0941301 01C - mul peaks see lüliti selle koodiga olema
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.08 08:04
|
|
|
Rappida pole seal midagi, läheneda tuleb väga ettevaatlikult.
Kui lülitiosa kestast välja saad, siis tuleb pirni jalad lahti joota ja pirn pinsettidega kätte saada kuidagi. Augud tinast puhastada, uus õiget mõõtu
pirn sisse tagasi ja jalad kinni joota, ongi olemas.
Ahjaa, sees on seal 2 pirni lausa, üks on rulliku valgustus, teine on tähise oma.
Vaja on püsivust ja rahulikku kätt.
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 05.08.08 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Ahjaa, sees on seal 2 pirni lausa, üks on rulliku valgustus, teine on tähise oma.
|
Minu masina lülitil oli 1 pirn. Aga lahti võtmisel tuli see plastik ka nn lahti joota. Plastik kinnitub pruuni plaadi külge pmtselt sulatatult ja siis
tinutuskolviga lasin need kinnitus punktid soojaks ja siis sain alles lahti.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 17.08.08 19:24
|
|
|
tag. pid. klotsid ja bena filter vahetatud, pid. õhutatud, sai siis ndv käidud AC Mile sõitmas.
ilm oli kehvake, sõideti nagu teada vaid 1 voor ja minu sõidu ajal hakkas sadama veel....
tulemusega jäin väga rahule: 1609m paigaltstardist ja 200km/h.
väga adrenaliinirohke oli, eriti lõpupoole kui ilma kojameesteta sõites esiklaas märg ja pea 220 kellapeal , vot ei julgenud kõvasti pidurdada nagu staff soovitas. gaasi normaalselt järgi lastes oli tunda, et taguots läks
ikka väga kergeks....
üldiselt oma sõitu natuke parandada ja nipet näpet veel teha siis järgimine aasta peaks rohkem tulema.
400m peale mul sellega niikuinii asja pole, aga pikka maad võib painutada küll.
üsna fann.
pildiautor ArdoH
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 22.09.08 21:47
|
|
|
täna sai roolivõimuõli vahetatud. jube tökat oli sees. pump tegi külmal hommikul juba natuke häält. ei taha uut latti osta.
siis remondimees vahetas mõni päev tagasi ühe esimese rattalaagri, mis järsku koledat häält tegema hakkas, amorditugilaagri lasin kah siis töö käigus
igaks juhuks asendada.
145 200km
paar defekti on siiski tekkinud. sumpa tagumisse potti on paarisendise
läbimõõduga auk tekkinud ja juhiukse lukk ei käi enam võtmest, hammastega rõngashoob läks pooleks....esimene otsing romulatest oli edutu, neid on
tehtud kahte erinevat ja mul on see b4 lukusüsteem....vaatab edasi.
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 10.10.08 20:25
|
|
|
Noh, tänud vastu võetud. Põhjakaitse allasaamine hakkab juba klassikaks kujunema..........
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 11.10.08 07:54
|
|
|
Millegipärast just Pierrele see tagasipanek ei meeldi, ja paar korda, mis me nüüd õlivahetust oleme teinud, on just tema üksi olnud auto all too
moment kui katet tagasi saada on vaja. Siis hakkab julm sõim tulema alati..... Kahekesi on hulka lihtsam asja alla saada. Muidu on siuke
nokk-kinni-saba-lahti variant tavaliselt. Põhimõtteliselt kui on rahulikku meelt ja kannatust - saab asja ka üksi ilusti paika tegelikult.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 11.10.08 08:21
|
|
|
saab üksi alla küll
oleks auto tõstuki peal ei oleks probleemi
|
|
|
|
Kikkike
huviline
Registreerunud 25.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat
|
|
Lehekülgi: 1 2 |