Lehekülgi: 1 2 |
siimpois
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.08 17:16
|
|
|
audi b4 80 2.8l v6 128kw quatro mootori vahetus
Tere audi mehed!! Mure sis selline et mu audi tahab uut mootorit saada kuna vana jooksis laiali ja remontida ei ole võimalik enam aga kuna ma ei ole
omale sama mootorit leidnud veel sis tekis mul küsimus et kas mõne muu sama võimsa või veel võimsama audi oma läheks mulle peale ilusti?
Tegemist siis 1991a audi b4 80 2.8l v6 128kw quatroga
Ni et audimehed aidake see Quatro jälle liikuma palun.
Ette tänades Siim
|
|
|
taivo9
huviline
Registreerunud 08.01.06
Asukoht: SAAREMAA
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 Q2.8
|
postitati 04.02.08 17:38
|
|
|
kuidas pole selliseid mootoreid,mina tean tõesti mitut kellel on olemas,sa ainult küsi
|
|
|
Rockkk
huviline
Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 04.02.08 18:10
|
|
|
Võin nati pauku saanud mootori 2k müüa.(2,8 esisild)
|
|
|
siimpois
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.08 22:15
|
|
|
Äki on kellegi tartu läheduses
|
|
|
siimpois
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.08 11:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taivo9
kuidas pole selliseid mootoreid,mina tean tõesti mitut kellel on olemas,sa ainult küsi |
auto 24jast ma igal juhul ei leidnud siukseid mootoreid
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.02.08 19:35
|
|
|
Samas vöid ju korra lammarisse ka sisse pöigata.
Ega keegi siis head motot a24-s kölgutama hakka
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
|
Pahh
huviline
Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal
Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul
|
postitati 05.02.08 21:07
|
|
|
Pakkuda oleks 2.8 v6 128 kw mootor, oli A6 peal
peaks sama mootor olema
mootor võttis enne vahetust õli, nii et vajab ehk mingit remonti, kolvirõngad saab kaasa
|
|
|
siimpois
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.08 22:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Samas vöid ju korra lammarisse ka sisse pöigata.
Ega keegi siis head motot a24-s kölgutama hakka |
suurem osa lammarid kõik läbi helistatud kuid ei olnud sääl 2.8l mootoreid olid enamus kõik 2.6l kuid 2.6 ei taha
|
|
|
audiboy
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III vRS '16
|
postitati 05.02.08 22:44
|
|
|
Kas seda oled ka juba vaadanud? Peaks vist sama mootor
olema. Lisaks veel üks A100 varuosadeks.
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 06.02.08 07:43
|
|
|
kodanik jr asukoht Tartu ...vist oli isegi Tiigi tänaval
kodanik tarts aukoht Tartu Audi 100 2.8
V6
Ja otsingut kasutades on võimalik veel vastuseid leida.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
siimpois
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.08 18:32
|
|
|
aga kas audi 100 mootorid istuvad ilusti vahele muidu?
|
|
|
taivo9
huviline
Registreerunud 08.01.06
Asukoht: SAAREMAA
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 Q2.8
|
postitati 06.02.08 19:18
|
|
|
no pisikesed pudinad on erinevad aga need saad ju enda mootori küljest,ja kui ostad ainult( musta) mootori siis pead kõik enda mootori juppid külge
panema siis pole mingit vahet
|
|
|
siimpois
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.08 14:36
|
|
|
aga öelge kus asub mootori tähis? ja kas minu mootori tähis on AAH
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 07.02.08 14:40
|
|
|
2,8 l 128kw peaks ja aah olema. Seda kus asub, ei tea. Minu omal oli mootorikattele keegi hea inimene kirjutanud
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.02.08 16:58
|
|
|
Kõige lihtsam on pagasnikust üles otsid kleebis,ku on peal nii kasti,mootori kui värvikoodid ja muu.Asub reeglina varuratta koopas.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 07.02.08 19:46
|
|
|
veidike teemast mööda, aga teoorias kui keeruline oleks näiteks 2.8 12v 128kw mootori asemele 2.8 24v 142kw istutamine?
mootoriplokid peaks vist identsed olema?
|
|
|
siimpois
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.08 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kõige lihtsam on pagasnikust üles otsid kleebis,ku on peal nii kasti,mootori kui värvikoodid ja muu.Asub reeglina varuratta koopas. |
aga kas seal on ka tähis nagu aah peal
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.02.08 19:31
|
|
|
Mis sellest tähisest ikka otsida. 12V 2.8 on nii 80, 100, A4, A6 kui ka A8 peal AAH tähisega.
142 kW 2.8 on 30V, mitte 24V. 5 klappi silindri kohta. Asendatavuse kohta ei oska midagi öelda. Ei ole näinud ühtki B4 sellise mootoriga. Samas
piisava motivatsiooni korral on kõik ju tehtav.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.08 19:40
|
|
|
24V 2,8-t ei ole audil
on 12V ja nagu black mainis 30V
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.02.08 21:14
|
|
|
läks see klappide arv jah veidi valesti
kui mootoriplokk on identne, siis piisaks vist aju vahetuse ja mootori ümbertõstmisega, kast, sidur, väljalase ja kinnitused peaksid samad olema.
parandage kui mu mõttekäik veidi valetab
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.02.08 16:09
|
|
|
Igasuguste teiste mootorite vahelepanekust võid siis unistada kui rahakott puuga seljas on.
Teise toitesüsteemiga vahetad peale aju veel sellise hunniku juppe et asi kaotab oma mõtte juba eos.
Kui ehitad mingit projektikat siis palun.
|
|
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 12.02.08 20:41
|
|
|
ehk leiad siit lehelt mõnele oma küsimusele vastuse.
2.6 ja 2.8 motod, lahti seletatud kuidas töötavad ja millest koosnevad
http://12v.org/engine/index.php
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.02.08 22:41
|
|
|
seda viimast lehte olen juba ennemgi veidi uurinud.
kui 30v vahelepanek oleks liiga keeruline, siis kuivõrd keeruline on 12v 2.8 istutamine 12v 2.6 asemele?
projektikat ei kavatse veel ehitama hakata, auto selleks liiga pooleveduline ning projektiks on mul juba uunikum olemas. lihtalt puht teoreetilisest
huvist uurin, sest mootorid peaks ju suhtkoht samasugused olema.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.02.08 23:11
|
|
|
Teise mehe teema on juba suht ära solgitud ja mõte segamini lastud
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |