Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
postitati 15.01.08 08:27
|
|
|
Küünlajuhtmed
On kahtlus, et küünlajuhtmed ei anna voolu piisavalt läbi. Tahaks testriga kontrollida, aga kus võiks leida takistusväärtuste normatiivivandmed (A4,
2000a, 142kW). Ja kas takistuse mõõtmisest ainult piisab, et korrasolekut kontrollida. Mida arvate Bremi küünlajuhtmetest või peaks eelistama 2 korda
kallimaid originaale.Tänud!
|
|
|
|
alar008
huviline
Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw
|
postitati 15.01.08 20:50
|
|
|
Enda autol aasta tagasi vahetatud ja ei oska midagi halba öelda.Töötavad siiani korrektselt.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.01.08 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alar008
Enda autol aasta tagasi vahetatud ja ei oska midagi halba öelda.Töötavad siiani korrektselt. |
korrektselt töötavad siis,kas originaalid vöi hoopis bremi?
|
|
|
Stirlitz
huviline
Registreerunud 24.01.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.08 06:53
|
|
|
Takistusväärtustest ei tea, aga Bremiga olin rahul. Mul oli kunagi selline teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=35960#pid232246 , kus pakuti vealahenduseks ka juhtmevahetust. Vahetasin NGK
juhtmete vastu, ega sellest viga ei pranenud - ilmselt olid siis Bremidki korras, mis minu ajal peal olnud 4 aastat ja võimalik et rohkemgi. Käes
tunduvad kõvad (küllap isolatsioon tänastega võrreldes vanamoodne vms), aga laksu kordagi üle ei löönud.
PS - omas teemas tõstatatud veale (mootori kerge vibra "N" asendis teatud pööretel) ei leidnudki lahendust. Võimalik, et mootori tegemisel ongi
insenerid mingi resonantsi kukkumisega arvestanud.
|
|
|
kylaline23
huviline
Registreerunud 17.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1.9tdi 81kw saksa raud
|
postitati 16.01.08 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: alar008
Enda autol aasta tagasi vahetatud ja ei oska midagi halba öelda.Töötavad siiani korrektselt. |
korrektselt töötavad siis,kas originaalid vöi hoopis bremi? |
Alar008 rääkis Bremidest. Mitte üks halb sõna nende kohta.
|
|
|
Rene999
huviline
Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.8Q
|
postitati 17.01.08 11:16
|
|
|
Autodata andmetel võib takistus olla 8000-14000 oomi, see päris suur amplituud.
|
|
|
Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
postitati 17.01.08 11:41
|
|
|
Mõõtsin eile juhtmete takistused ära. Need olid vahemikus 5,2-5,4 kilooomi. Ja ühtlasi avastasin ilmselt tegeliku põhjuse - süütepool, mis kergelt
"sädeleb". Uus pool on 3,5kilo. Kas on ka teisi lahendusi kui välja vahetamine.
|
|
|
|