Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pidurdamisel automaatkast jõnksutab + natuke kastõli kohta (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3174)
Stirlitz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.07 13:36 Tsiteeri
Pidurdamisel automaatkast jõnksutab + natuke kastõli kohta



96. aasta A6 2.6 : mootor ABC, kast CRD.
Vaikse hoo pealt D-asendil rahulikult pidurdades (nt 40-ne pealt foori alla jõudes) auto jõnksutab ebaühtlaselt. Erineva tugevuse ja intervalliga rabelemine, nagu üritaks mootoriga pidurdades ise pöördeid allapoole tuua - õrnalt, kuid siiski tuntavalt. Neutrali pealt pidurdades probleemi ei ole - väga sujuv. Paigaltvõtt ja käiguvahetus sujuv ja ilma ühegi tuntava jamata.
Infoks: klotsid-kettad korralikud, kasti õli vahetatud 30 tuh. tagasi, õlileket ei ole.
Mis te arvate posid, milles asi ?

Teine asi seoses kastiõliga: Audi standard ja minul sees mineraalne Texron II. Kuulda on, et uuema tootena Texron III sobib kah.
Kas see oleks hädatapmine ja tark oleks ikkagi II-ga jätkata (kui üldse turul liigub)? Või kui III omadustelt II kvaliteeti ületab, ehk siiski asendada sobival hetkel? Ja kui ülemise küsimusega seoses ehk kastilappimiseks läheb, võiks ehk eelistada sünt.õli - mitte ainult pikema välba, vaid ka parema "libesti" mõttes?

Aitäh kõigile ette! Stirlitz


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.07 14:10 Tsiteeri


audi ja automaat kastiga mul kogemused puuduvad
aga mersuga oli mul sama jama ja pärast küünla juhtmete
vahetust sai asi korda. (mersul muide 6 küünalt ja igal
küünlal 2 juhet.:D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Stirlitz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.07 14:29 Tsiteeri


Kui nüüd küünlajuhtme-lugu räägid ... krt hakkan mõtlema - tühikäigul seistes pöördeid aeglaselt varbaga tõstes olen märganud, et vahemikus umbes 1300-1600 pööret viskab mootrile nii kõrvaga kui läbi kere tuntava vibra sisse. Olen kaise mõelnud, nagu pott või 2 kukuks korraks mingil põhjusel tagant ära. Sealt üles on asi sujuv ja tühipöördel 1300-ni samuti. Võibolla tõesti siis Neutraliga mootorijõnksu ei tunneta, D-asendis aga küll ...
Selle autoga olen armatsenud 2 aastat, küünlad vahetasin aasta eest - sel hetkel vanadele peale vaadates olid kõik ideaalsed kakaopruunid. Aga jõnksuviga oli juba enne küünlavahetust ... Äkki ei avaldugi see viga nii nähtavalt.

Mis teised arvavad ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lem
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.4 & A6 3.0 guattro

postitati 24.01.07 17:39 Tsiteeri


Mul oli pööretega sama jama,ainult kast oli manuaal ei aidanud diagnostika ega küünalde vahetus.Olen neid juhuseid just selliste mootoritega enne ka kuulnud.Üks võimalus mida veel välja pakuti oli ,et hooratas pole täiesti tasakaalus ,et mingil teatud pööretel tekib vibra sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 24.01.07 17:56 Tsiteeri


Käiguga pidurdades tekkiv jõnksutamine ei tohiks küünaldega üldse seotud olla, sest kui gaas päris maha võtta, siis kütust peale ei anta ja küünaldel pole ka midagi süüdata. Seega need ei saa mootori ebaühtlast käiku sel hetkel põhjustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.07 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Käiguga pidurdades tekkiv jõnksutamine ei tohiks küünaldega üldse seotud olla, sest kui gaas päris maha võtta, siis kütust peale ei anta ja küünaldel pole ka midagi süüdata. Seega need ei saa mootori ebaühtlast käiku sel hetkel põhjustada.

no jah, ma räägin et audil ei tea aga mersul on nii.
silberis öeldi et küünlajuhtmete viga, vahetati ära
ja enam polnud. ei tea kuidas see käiguvahetus on aga äkki alla 40 ta ei vahetagi enam käike tagasi. on esimene ja siis tulebki jönksutamine kui ma nüüd öigesti aru saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 25.01.07 11:11 Tsiteeri


Loodan, et minu praktika ei pea paika aga..

Algus oli sama, pidurdades väiksed jõnksud.
Hiljem lisandus selline imelik asi, et kui väikesel tõusul aeglaselt sõittes (-10 km/h) pidurdada, ei lahutanud üldse ära, ja suri lihtsalt välja. Kadus ka jõud tagumisest käigust, libises tugevalt.

Maksma läks parandus 1300 euri, http://img98.imageshack.us/img98/5945/audipartsse0.th.jpg mingi andur oli saba andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stirlitz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.07 12:31 Tsiteeri


Alahindamata küünlajuhtmete ja hooratta võimalikku viga, tundub kastilüliti teema asjale ehk tõesti kõige lähemal olevat - autot soetades käisin ka Revali diagnostikast kohe läbi. Muuhulgas tahtsin selle käigus Revalist teada, miks mu tagurpidikäigu valged tuled taga ei põle kuigi pirnid-juhtmed terved. Diagnostik ütles, et kasti multifunktsionaalne lüliti on kutu - sellest ka tuleprobleem. Küsis veel üle, kas käigud lähevad vahetades korralikult sisse. Ütlesin jah sa sellega jutt lõppes, kuna lüliti hind Revalis ilma töörahata oli 4500 krooni. Nüüd mõtlen, et kas tõesti võib see lüliti viga olla - see vibra ja jõnksujama oli juba siis päevakorral. Käiguvahetusele iseenesest ei ole siiani midagi ette heita, armatuuril lüliti kell käiguasendit näitab, aga tagurdades on ikka talveõhtud pimedad ...

Aitäh vihjamast. Kas on veel kellgi miskit tarka välja valada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 25.01.07 16:01 Tsiteeri


Jah, unustasin mainimatta, et tagurdamise tuled olid ka pimedad.

Viga ei ole surmav (ehk siis kriitiline), aga kuna tagumisel käigul enam jõudu ei olnud, oli parkimisega raskusi.
Esindusest õeldi selle kohta, et võiks ära vahetada aga ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stirlitz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.07 14:34 Tsiteeri


Kas keegi asjatundjatest sellest automaatkasti lüliti funktsioonidest lähemalt oskab rääkida ? Mis veel võib teemaks olla peale teadaoleva tagasikäigu-tulede ja armatuuris oleva käiguasendite?

Nii palju uurisin, et foorumi alguses püstitatud "madalate pöörete vibra" siiski hooratta võimalikust balansiveast tuleneda ei saa - sel juhul olevat vibra ka suurematel pööretel progresseeruv. Pakuti võllilaagri kulumist ja isegi mootoripatjade viletsat seisukorda. Viimast millegipärast ei usu - varbaga erinevatel pööretel gaasitades mootori märgatavat tudinat näha ei olnud. Nii et ikkagi siis küünlajuhtmed või laager ... vist ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.07 14:38 Tsiteeri


sul on nii palju varjante pakutud et mis vöib viga olla. ma kohe huviga ootan mis siis tegelikult oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.3% - SQL: 77.7%]