Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mida mingi kaitse kaitsmeteblokis tähendab? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2441)
MisterX
klubiliige



Registreerunud 03.03.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel Volvo aga südames AUDI

postitati 13.02.04 21:48 Tsiteeri
Mida mingi kaitse kaitsmeteblokis tähendab?



AUDI 100 2,3 AVANT 89.a NF tüüpi mootor. Probleem on järgmine, et auto aku läheb 4 ööpäevaga tühjaks. Kahjuks ei ole teada, kas kaitsmeteblokis on mõni kaitse liigne ja selle kaitsme taga võib olla mingi juhe, mis on lühises ja seetõttu "imeb" aku lihtsalt tühjaks . Olen otsinud mitmest kohast kaitsmete tähendusi aga asjata. Muidugi kaane all on saksa keeles kirjeldus olemas aga sellest keelest on raske aru saada, sest terminoloogia on liiga spetsiifiline. Kas keegi oskaks öelda või anda vihje, kuskohast saada kaitsmetebloki kirjeldust.
Lugupidamisega AUDICLUB liige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 14.02.04 07:58 Tsiteeri


Sind aitab kindlasti selline mees nagu Patrik. Tel.nr. 05028520
Las ta vaatab masina yle... kellegil oli analoogne juhtum ja sai korda ;)

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3981


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jasu
huviline



Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 14.02.04 11:57 Tsiteeri


mul tarbib kesklukk voolu.Sama jama et seistes läheb aku tühjaks.Ma tegin nii:
Võtsin aku +klemmi maha ja panin ampermeetri vahele jah ja voolu tarbimine oli 0,2 amprit.Peaks olema mitte üle 0,09 amprit kuskil.
Jätsin siis ampermeetri sinna klemmi vahele ja hakkasin kaitsmeid üks-haaval välja tirima.
3kaitset tarbis voolu.Vasakult 4s mille all on aju, kell,raadio jne.(audi 80)Ok see normaalne.
Ja eelviimane(ma ei mäleta mis selle all on)mis tarbis ime-vähe.
Aga viimane kaitse võttis kõvasti,kui kaitsme välja vätsin kukkus seier üle poole võrra.Otsetõlkes olid seal:tagajooksupump,õli jahutaja,diagnoos.pärast selgus et sinna oli pandud kesklukk see kurja juur.
Pikk segane jutt.Loodan et see kedagi aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 04.03.04 22:10 Tsiteeri


Oli sama lugu, et aku jooksis tühjaks. Kurjajuur samuti kesklukk. Ehk siis natuke valepidi ühendus s.t. keskluku releed olid pidevalt järgi ja tarbisid voolu. Väike juhtmete ümber ühendus ja asi korras.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]