crisp
huviline
Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.04 06:38
|
|
|
laadimine tühikäigul
Juhtus siis nii et panin eile auto käima ja enää aku tuli põleb. 1000 rpm juures põleb, 1500 hõõgub ja 2000 kustub ära. Sai siis õhutl kohe harjad ära
vahetatud, aga ei midagi.
Milles võib olla probleem???
(ei tea elektri osast suur midagi veel)
autoks audi 200 tq '86
teen ise kõvasti krõpsu
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.04 12:30
|
|
|
ega auto mitu nädalat õues seisnud polnud?
endal juhtus sarnane asi, kui masin 2 nädalat õues niiskuse käes vedeles. Peale 5-10 km sõitu oli kõik endine..
|
|
|
crisp
huviline
Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.04 08:12
|
|
|
nop selles ple asi... auto oli nüüd terve nädalavahetuse soojaks garaazis aga ei midagi...eks võtan mõni õhtu geneka maha
teen ise kõvasti krõpsu
|
|
|
|
Teff
huviline
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn\kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,8 Q C3 2,3 avant
|
postitati 09.02.04 08:24
|
|
|
selge märk sellest ,et tablett e. pingeregulaator ,halvemal juhul harjad veel halvemal juhul mähis.sellega sõita küll ei tasuks.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 09.02.04 09:03
|
|
|
Vea võid leida ka ühenduskohas,asub see parema esilaterna juures,jookseb üks juhe ainult pistikusse,,otsi see pistik ülesse,ja puhasta klemmid ära.
|
|
|
crisp
huviline
Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.04 09:07
|
|
|
Tsitaat: |
,halvemal juhul harjad
|
hmm harjad vahetasin ära
Tsitaat: |
Vea võid leida ka ühenduskohas,asub see parema esilaterna juures,jookseb üks juhe ainult ,klemmi.
|
mille ühendus koht see seal on?
teen ise kõvasti krõpsu
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 09.02.04 10:49
|
|
|
võib ka lihtsalt rihm lõdva olla või kere ja raamivaheline massjuhe kehva ühendusega.
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 09.02.04 16:24
|
|
|
Just, reegline kahtlustatakse meeletuid vigu, kuid nagu audifan ütles - massijuhe võib oksüdeerunud olla. Olen ka ise selle probleemiga mässanud, kuni
asja lõpetas liivapaber
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.02.04 16:55
|
|
|
probleemiks võib olla siis mootorimass(asub vasaku mootorikäpa juures ja ligi saab alt kanalist,sinna jookseb neid massi juhtmeid ikka hunnikus).
Ergutus puudub.(oma kogemus)
Rootori lamellrõngast suure turbotamisega juhtme lahti visanud(oma kogemus).
Rootori lamellrõngas kuni tekstoliidini läbikulunud (ise kogetud)
Vigane diood.
Ja viimane pauk mis omal oli just,sool mis teedel oli läbi mädandanud staatori mähise ja kolm juhet olid omavahel kerges lühises.Laadimine nigu oli ja
ei olnud ka.Sai siis ümber joodetud ja korras jälle .
|
|
|
|
crisp
huviline
Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.04 20:32
|
|
|
Tsitaat: |
Rootori lamellrõngas kuni tekstoliidini läbikulunud (ise kogetud)
|
10p läheb quattrole
teen ise kõvasti krõpsu
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|