Lehekülgi: 1 2 3 .. 16 |
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
Sqad
huviline
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 21.11.07 20:31
|
|
|
omanud 3,7 liitrist a8...võrreldes 4,2 ,nu mai tea...ei ole ikka päris see
proovi leida mõni s-i sisuga,päris hea ja mugav on.
aga muidu on a8 väärt auto
edu otsinguil...
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 22.11.07 06:50
|
|
|
169kw? Miks mina teadsin, et 3.7 -ne on kuskil 180 kw?
Neid mootorid muidugi nii palju olnud....
Siin klubiski päris palju A8-said müügis, mis on kindlasti vaatamist väärt. Hind võib olla küll 10-20 tuhat kallim aga ,kui uskuda kirjapandut siis
väga heas korras.See oli küll 2.8 liitsrine vist...Otsi
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 22.11.07 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
169kw? Miks mina teadsin, et 3.7 -ne on kuskil 180 kw?
|
mingi spets tüüp oli vist 260hp'd, aga minuteada on kõik 3,7 mootorid 230hp
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.11.07 07:49
|
|
|
Minu arust oleks küll patt 70-st tasuta hp-st ja 85-st tasuta Nm-st kergekäeliselt loobuda.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 22.11.07 14:30
|
|
|
Kasutan küll teise mehe teemat aga plaan on enamvähem sama.
Nimelt teab keegi selle auto kohta midagi õelda?
Audi A8 2.5TDi v6 110kw -99a
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 22.11.07 14:42
|
|
|
Kas 1997a omadel ei peaks juba"telekas" sees olema?
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 22.11.07 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Kas 1997a omadel ei peaks juba"telekas" sees olema? |
Telekat sai tellida lisavarustusena.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.11.07 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Kas 1997a omadel ei peaks juba"telekas" sees olema? |
Kui esimesel ostjal raha oli, siis ta sai selle tellida jah.
|
|
|
|
Sqad
huviline
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 22.11.07 15:50
|
|
|
ja see 2,5 diisel on ikka jumala saadanst mu meelest
seega ainuõige on valik a8 puhul oleks ,in my eyes, 4,2 quattro...
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 22.11.07 15:53
|
|
|
Huvipärast juhin tähelepanu sellele,et osadel on müügikuulutuses valmimisaasta kahtlane,kuna tuled vanad ja mõned detailid samuti mitte aastale
kohane...
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 22.11.07 15:54
|
|
|
Niipalju kui mina olen Audi 2,5 V6 TDI jutte lugenud, siis seniajani kuni kõik töötab (nukakomplekt + pump), kiidavad audiomanikud seda teavani- väga
hea vääne, hea kiirendus, suht ökonoomne, kui aga pump hakkab jupsima või nukakompekt kulunud on, siis 50 tonni pole probleemiks kulutada mootori
remondiks.
Leian ka, et ainuõige on 4,2 aga miski pole igavane, kui ikka hooldust pole tehtud, siis võib iga mootori kohta öelda crapp.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 22.11.07 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Niipalju kui mina olen Audi 2,5 V6 TDI jutte lugenud, siis seniajani kuni kõik töötab (nukakomplekt + pump), kiidavad audiomanikud seda teavani- väga
hea vääne, hea kiirendus, suht ökonoomne, kui aga pump hakkab jupsima või nukakompekt kulunud on, siis 50 tonni pole probleemiks kulutada mootori
remondiks.
Leian ka, et ainuõige on 4,2 aga miski pole igavane, kui ikka hooldust pole tehtud, siis võib iga mootori kohta öelda crapp. |
See nuka teema siiski 132kw tdi teema minuteada...110kw`se kohta pole nagu midagi halba kuulnud, sellest ka valik.
Valik on selline kuna selle raha eest paremat kombinatsiooni ma küll ei osanud valida....4wd, tiptronic, ülimugav, ökonoomne ja hea varustusega....on
midagi kõrvale tuua?
Muidugi sai kaalutud alternatiive, näiteks 7. seeria BMW, selle auto kahjuks on tagavedu, korralike autode vähesus ja olen kuulnud, et laguneb ka
rohkem kui A8.
Japside poolelt vb meeldiks Avensis(uuem mudel) aga nende hinnad alles algavad kõnealusest summast.
Noh, igaüks peaks nüüd mõistma, et minu valitud kooslus on just ideaalne arvestades seda et raha ülempiir on 175000.-
|
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
postitati 22.11.07 18:05
|
|
|
Härrased.... ärge ostke A8-id... - ärge nendega isegi proovisõitu tehke... kui te minu nõu ei kuula - nakatute ilmselt mugavus/sõidunaudingu pea aegu
ravimatusse haigusesse....
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 22.11.07 18:54
|
|
|
Kle nii ongi....Tahan siin endale miskit uuemat ja ehk ka natukene ikkagi ökonoomsemat....POLE!
Tõesti tangin pigem 2 korda rohkem,aga midagi head ma turult leidnud ei ole..(räägin autodest,millele ka "hammas-peale-hakkaks")
Naine keeldus samuti mingise "muusse-panni" istumast
Kurat----
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.07 19:19
|
|
|
Tsitaat: |
kui aga pump hakkab jupsima või nukakompekt kulunud on, siis 50 tonni pole probleemiks kulutada mootori remondiks.
|
Tsitaat: |
See nuka teema siiski 132kw tdi teema minuteada...110kw`se kohta pole nagu midagi halba kuulnud
|
Kas on ka nii v et 110kw nukkadega probleemi pole? Teadjamad ehk kommenteerite.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.07 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
Kas on ka nii v et 110kw nukkadega probleemi pole? Teadjamad ehk kommenteerite. | Natuke lugemist.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 22.11.07 21:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
Kas on ka nii v et 110kw nukkadega probleemi pole? Teadjamad ehk kommenteerite. | Natuke lugemist. |
110kw`se kohta polnud seal midagi, peale selle, et 1 vahetas pumba ära...see pole mingi näitaja.
Ei tea kas täpsed andmed aga kui neid uskuda siis ta nagu ei tarbikski kütust arvestades rasket kaalu ja luksust mis ta pakub http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=17904&cache=no
Jääbki üle ainult küsida, kas 110kw`l isendil esineb ka anomaaliaid?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.07 21:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Jääbki üle ainult küsida, kas 110kw`l isendil esineb ka anomaaliaid? |
Milliseid anomaaliaid sina silmas pead?
Nii palju, kui mina tean, siis mootori ülemine ots on neil sama. Seega 240k pealt on suur hooldus. Ma ei usu, et need anomaaliad jaotuvad nii, et
132kw on ja 110kw pole. Miks peaks 110kw olema töökindlam kui seda on 132kw? Loogiliselt võttes on ühel suurem turbo jms aga töökindlus neil sellega
ei muutu.
Kui sa tahad täpsemalt teada, siis helista audihooldus.ee Raulile ja küsi, mis ta arvab 110kw V6 dislast ja millised probleemid nendega on esinenud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.11.07 22:01
|
|
|
Väga vabandan, aga diisel a8 scks (kui just juttu v8 tdi'st pole)
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 23.11.07 09:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
Kas on ka nii v et 110kw nukkadega probleemi pole? Teadjamad ehk kommenteerite. | Natuke lugemist. |
110kw`se kohta polnud seal midagi, peale selle, et 1 vahetas pumba ära...see pole mingi näitaja.
Ei tea kas täpsed andmed aga kui neid uskuda siis ta nagu ei tarbikski kütust arvestades rasket kaalu ja luksust mis ta pakub http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=17904&cache=no
Jääbki üle ainult küsida, kas 110kw`l isendil esineb ka anomaaliaid? |
See nukkade probleem on kõigil Audi ja VW 2.5 TDI V6 mootoritel olenematta kilowattidest!!!
Rullnookurid tulid vist aastast 2003.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 16 |