Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Salongi puhuva õhu ventikas krigiseb (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 7870)
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 30.11.07 20:12 Tsiteeri
Salongi puhuva õhu ventikas krigiseb



Niisiis kuidas saada lahti sellest härivast kriginast, mida see vent tekitab. Ükskõik kas puhub klaasi peale või salongi, teeb sellist kriginat armatuuri all, eriti nüüd külmemate aegadega.
Sellele ei saa vist kuidagi ligi kaa, et võib-olla puksid kulund vms.
Kellegil olnud sama probleemi? Mingit lahendust?

Tegemist Audi 100 C3-ga 89a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 30.11.07 21:06 Tsiteeri


Viga puksides. Välja tuleb aku poole aga kaitsmeploki pool on stopperrõngas kui selle eemaldad siis tuleb. Väga visa on tuema .


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 01.12.07 11:28 Tsiteeri


Olen neid mootoreid päris palju remontinud. Pigem on põhjus kulunud harjades. Lühidalt on selle mootori ehitus selline: rootor liigub puksides kahele poole vabalt. Lõtku piirab harjade poolses otsas oleva plastkapsli kihv mis surub rootorit tiiviku poole. See kapsel on kinnitatud kahe neediga ja mõnikord on need lahti vöi kihv kulunud ja tiivik hakkab vastu korpust krigisema. Avaldub näiteks pöörates või kurvis. Kui sinna on vett sattunud siis võib muidugi asi olla ka puksides aga siis peaks ka vent nõrgemalt puhuma st. kinni jäänud pukside tõttu ei jõua korralikult ringi käia. Vabandan kui natuke segane jutt sai aga üldiselt pole see raske töö ja kui orig harjade eest küsitakse vb. liiga palju saab mõnest el. mootori rem.töökojast harjad mida mõõtu ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 01.12.07 11:48 Tsiteeri


Äkki keegi oskab täpsemalt seletada, kuidas sinna ligi saab või milline see täpselt välja näeb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 01.12.07 12:27 Tsiteeri


Teed kapoti lahti. Võtad torpeedolt plast katte ära so. klaasipuhastite all.ja siis näed suurt plastmassist turbiini , juhipoolses küljes läheb sinna külge pistik ,võtad selle lahti. sealsamas on stopperrõngas , eemaldad selle , lükkad mootori kõrvalistuja poole korpsest välja , tuleb koos mootori küljes oleva tiivikuga. See õpetus kehtib ilma kondita auto puhul. Kondiga on asi natuke keerulisem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 01.12.07 14:13 Tsiteeri


Selge, tänud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 01.12.07 14:40 Tsiteeri


Aitab ka hea HELITEHNIKA :D:D:D:D


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 19.10.10 20:51 Tsiteeri


Keegi teab kuda C4l see asi lahendada? Rõvedalt piiksub ja kiljub :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 19.10.10 21:30 Tsiteeri


Mul hakkas kigisema just peale harjade vahetust. Aeglasematel pööretel eriti kuulda, III astmel puhudes juba kostub õhu kohin üle ja ei häiri see kigin. Alkselt arvasin et uued harjad tahavad sisse töötamist, aga möödas peaks olema juba piisavalt töötunde:)


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.10.10 07:03 Tsiteeri


Hoian ka siis sellel teemal silma peal, mul ka nimelt peale ca pooletunnist sõitu hakkab krigistama. Kunagi b5 a4-l läksid harjad läbi, siis jäi lihtsalt vait, sellele oli aga lihtne ligi pääseda ja harjade vahetamise asemel viskasin päris uue ventika, sest maksis poes 600 eestiraha, nüüd aga ei teagi, kus c4 a6-l see ventikas asub:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 20.10.10 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Keegi teab kuda C4l see asi lahendada? Rõvedalt piiksub ja kiljub :D


C4-jal vähe keerulisem see lammutamine vist. Ikka mitu tundi tööd(vähemalt diisli puhul, bensukal vist lihtsam). Aga otsing usun, et aitab. :)

EDIT: Näiteks see.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.10.10 17:16 Tsiteeri


Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas. Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 21.10.10 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas. Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16.

Sul läks lihtsalt halvasti, mul on näiteks tuttav, kellel krigises 4 aastat, ei juhtunud midagi, müüs lihtsalt edasi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.10.10 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas. Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16.

Sul läks lihtsalt halvasti, mul on näiteks tuttav, kellel krigises 4 aastat, ei juhtunud midagi, müüs lihtsalt edasi!


Ma unustasin mainida, et see ventikas tegi kriginat juba natuke aega peale selle auto ostmist, pea 3a tagasi, siis jäi vait see krigin kuni nüüd laiali lendas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 21.10.10 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas. Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16.

Sul läks lihtsalt halvasti, mul on näiteks tuttav, kellel krigises 4 aastat, ei juhtunud midagi, müüs lihtsalt edasi!
A6l on see vahetust vist raskem? 100l vist salongifiltrit ei ole? Igastahes hakkan asja uurima, juba häirib :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 21.10.10 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks


C4-jal vähe keerulisem see lammutamine vist. Ikka mitu tundi tööd(vähemalt diisli puhul, bensukal vist lihtsam). Aga otsing usun, et aitab. :)

EDIT: Näiteks see.


See jah kõige kiirem variant aga jõudu pidi üksjagu rakendama, sellegipoolest ei saanud muidu ventilaatorit välja ja sisse kui pidi ovaalseks selle pigistama.

Kliimaga autost siis jutt.


Lennukiga
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 21.10.10 19:00 Tsiteeri


Puhuriga autol peaks ikka vahetus kergem olema, kuna kui kate eemaldada on see ventilaatorit kohe näha, kliimal peab ikka jõhkralt lammutama jah.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 21.10.10 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas. Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16.
Ma teen selle töö paari tunniga ära 1000eegu eest, see Dia töömehe jutt on bull...t ja mootor sobib sinna C3-e oma , mis on ka palju odavam:D


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 21.10.10 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vrepsMa teen selle töö paari tunniga ära 1000eegu eest, see Dia töömehe jutt on bull...t ja mootor sobib sinna C3-e oma , mis on ka palju odavam:D

See DIA meeste jutt on täielik jama jah. Seda ei tasu uskuda. Mul oli natuke teine teema.Ei töötanud vent. siibreid juhtinud mootor. Lubasid maha võtta ja puhastada. Küsisid palju raha, et raske kätte saada ja palju lammutada. Ok, töötas. Aasta pärast sama jama.Viisin tagasi. Sama jutt meestel. Nüüd jälle kinni. Nüüd tuli välja, et nad ei võtagi seda puhastamiseks maha vaid lasevad otse peale voolu,et ta käima hakkaks ja ei puhasta midagi:mad: Kolmandat korda sinna enam ei vii. Selle raha eest, mis rõõvisid oleks uue mootori saanud.
Ja kui pump jamas siis ütlesid hoopis, et juhtpihusti ja et kogugu ma 8000.-, ja tulgu siis tagasi, teeme ära.Viga hoopis oli pumbas ja maksis viga 4x vähem:)
Sry fot OT ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 21.10.10 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Viga puksides.

Kusjuures olen kuulnud ka, et kiginat tekitavad ka need puksid, mis seda ventikat nii õelda hoiavad. Võimalik, et helil ja helil on vahe, kuid siin voorumis kirjapildis kigin/vigin/pigin, on suht sarnase tähendusega.
On keegi lahenduse leidnud mõnele kiginale ka nende pukside vahetus või nende määrimise näol. Uus ventikas iseenesest pole mitte odav, seepärast sai ette võetud ka harjade vahetus. Uued harjad sain hinnaga 110kr tk.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 22.10.10 19:40 Tsiteeri


Täna sai algul ilma süüteta puhur sisse keeratud max peale ja ei mingit vilinat ja ei tulnudki teist. Ise arvan, et seda vilinat võib põhjustada ka leht kuskil puhuris, vähemalt minul! Soovitan üle kontrollida kanalid enne kui uue järgi poodi minna ja raha magama panna!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.10.10 19:51 Tsiteeri


See krigin võib olla ka seotud temperatuuriga, hiljem süsteem soojeneb ja paisub ning hakkabki krigistama! Mina igatahes võtan selle süsteemi millalgi lahti ja vahetan ventika ära, kuigi enamus sõitudest on alla poole tunni pikad, seega kriginat ei ilmu tavaliselt, plaan on aga auto ideaalsesse korda saada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 22.10.10 19:53 Tsiteeri


Ära võta mult lootust! :D ma loodan et asi korras. Eks homme saab näha mis temperatuuriga teeb aga tavaliselt(alati) on kohe käivitamisel vilisenud olenemata temperatuurist ja vilisema jäänudki.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.10.10 19:55 Tsiteeri


Mul hakkas väga imeliku häält tegema kui kapoti alt vee äravoolud olid umbes ja vesi salongi imetava torustiku sisse tuli, salongi põrand oli parajalt märg, ventikas vist oli nagu laeva sõukruvi juba.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.10.10 19:59 Tsiteeri


Vilin ja krigin on erinevad helid:) Viliseda võib salongiõhufiltri mustuse tõttu, kui sul see muidugi on! Mul vanal A4-l tegi see vilet, oli aastaid vahetamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.4% - SQL: 64.6%]