Lehekülgi: 1 2 |
zack
|
postitati 30.11.07 20:12
|
|
|
Salongi puhuva õhu ventikas krigiseb
Niisiis kuidas saada lahti sellest härivast kriginast, mida see vent tekitab. Ükskõik kas puhub klaasi peale või salongi, teeb sellist kriginat
armatuuri all, eriti nüüd külmemate aegadega.
Sellele ei saa vist kuidagi ligi kaa, et võib-olla puksid kulund vms.
Kellegil olnud sama probleemi? Mingit lahendust?
Tegemist Audi 100 C3-ga 89a
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 30.11.07 21:06
|
|
|
Viga puksides. Välja tuleb aku poole aga kaitsmeploki pool on stopperrõngas kui selle eemaldad siis tuleb. Väga visa on tuema .
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 01.12.07 11:28
|
|
|
Olen neid mootoreid päris palju remontinud. Pigem on põhjus kulunud harjades. Lühidalt on selle mootori ehitus selline: rootor liigub puksides kahele
poole vabalt. Lõtku piirab harjade poolses otsas oleva plastkapsli kihv mis surub rootorit tiiviku poole. See kapsel on kinnitatud kahe neediga ja
mõnikord on need lahti vöi kihv kulunud ja tiivik hakkab vastu korpust krigisema. Avaldub näiteks pöörates või kurvis. Kui sinna on vett sattunud siis
võib muidugi asi olla ka puksides aga siis peaks ka vent nõrgemalt puhuma st. kinni jäänud pukside tõttu ei jõua korralikult ringi käia. Vabandan kui
natuke segane jutt sai aga üldiselt pole see raske töö ja kui orig harjade eest küsitakse vb. liiga palju saab mõnest el. mootori rem.töökojast harjad
mida mõõtu ajada.
|
|
|
zack
|
postitati 01.12.07 11:48
|
|
|
Äkki keegi oskab täpsemalt seletada, kuidas sinna ligi saab või milline see täpselt välja näeb
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 01.12.07 12:27
|
|
|
Teed kapoti lahti. Võtad torpeedolt plast katte ära so. klaasipuhastite all.ja siis näed suurt plastmassist turbiini , juhipoolses küljes läheb sinna
külge pistik ,võtad selle lahti. sealsamas on stopperrõngas , eemaldad selle , lükkad mootori kõrvalistuja poole korpsest välja , tuleb koos mootori
küljes oleva tiivikuga. See õpetus kehtib ilma kondita auto puhul. Kondiga on asi natuke keerulisem.
|
|
|
zack
|
postitati 01.12.07 14:13
|
|
|
Selge, tänud
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 19.10.10 20:51
|
|
|
Keegi teab kuda C4l see asi lahendada? Rõvedalt piiksub ja kiljub
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 19.10.10 21:30
|
|
|
Mul hakkas kigisema just peale harjade vahetust. Aeglasematel pööretel eriti kuulda, III astmel puhudes juba kostub õhu kohin üle ja ei häiri see
kigin. Alkselt arvasin et uued harjad tahavad sisse töötamist, aga möödas peaks olema juba piisavalt töötunde
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.10.10 07:03
|
|
|
Hoian ka siis sellel teemal silma peal, mul ka nimelt peale ca pooletunnist sõitu hakkab krigistama. Kunagi b5 a4-l läksid harjad läbi, siis jäi
lihtsalt vait, sellele oli aga lihtne ligi pääseda ja harjade vahetamise asemel viskasin päris uue ventika, sest maksis poes 600 eestiraha, nüüd aga
ei teagi, kus c4 a6-l see ventikas asub
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 20.10.10 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Keegi teab kuda C4l see asi lahendada? Rõvedalt piiksub ja kiljub
|
C4-jal vähe keerulisem see lammutamine vist. Ikka mitu tundi tööd(vähemalt diisli puhul, bensukal vist lihtsam). Aga otsing usun, et aitab.
EDIT: Näiteks see.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.10.10 17:16
|
|
|
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas.
Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos
varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla
hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja
võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.10.10 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas.
Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos
varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla
hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja
võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16. |
Sul läks lihtsalt halvasti, mul on näiteks tuttav, kellel krigises 4 aastat, ei juhtunud midagi, müüs lihtsalt edasi!
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.10.10 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas.
Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos
varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla
hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja
võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16. |
Sul läks lihtsalt halvasti, mul on näiteks tuttav, kellel krigises 4 aastat, ei juhtunud midagi, müüs lihtsalt edasi! |
Ma unustasin mainida, et see ventikas tegi kriginat juba natuke aega peale selle auto ostmist, pea 3a tagasi, siis jäi vait see krigin kuni nüüd
laiali lendas.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 21.10.10 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas.
Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos
varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla
hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja
võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16. |
Sul läks lihtsalt halvasti, mul on näiteks tuttav, kellel krigises 4 aastat, ei juhtunud midagi, müüs lihtsalt edasi! | A6l on see
vahetust vist raskem? 100l vist salongifiltrit ei ole? Igastahes hakkan asja uurima, juba häirib
|
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 21.10.10 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
C4-jal vähe keerulisem see lammutamine vist. Ikka mitu tundi tööd(vähemalt diisli puhul, bensukal vist lihtsam). Aga otsing usun, et aitab.
EDIT: Näiteks see. |
See jah kõige kiirem variant aga jõudu pidi üksjagu rakendama, sellegipoolest ei saanud muidu ventilaatorit välja ja sisse kui pidi ovaalseks selle
pigistama.
Kliimaga autost siis jutt.
Lennukiga
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 21.10.10 19:00
|
|
|
Puhuriga autol peaks ikka vahetus kergem olema, kuna kui kate eemaldada on see ventilaatorit kohe näha, kliimal peab ikka jõhkralt lammutama jah.
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 21.10.10 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kõikidele C4 omanikele soovitan see krigin kiiresti likvideerida, enda autol krigises ta samuti aeg ajalt, kuni ükshetk plaksuga ribadeks lendas.
Vahetus on üsna kulukas ja keeruline töö, kirjutasin ka oma autoteemasse sellest, vahetuse viis läbi Dia diagnostika, Tartus Tehase tn, koos
varuosadega läks maksma tegevus 3500 raha. Seal hulgas ka uus salongifilter. Jupp ise maksis Forssis 1026 krooni (audiklubi kaart annab 10% alla
hõbedasemel). Mees, kes seda tööd tegi, ütles, et päev otsa nägi kurja vaeva, kuna kõik torud ja värgid tuleb lahti kiskuda ja kopsik samuti välja
võtta. Auto viisin sisse kella 9-ks, kätte sain natuke peale kella 16. | Ma teen selle töö paari tunniga ära 1000eegu eest, see Dia
töömehe jutt on bull...t ja mootor sobib sinna C3-e oma , mis on ka palju odavam
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 21.10.10 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vrepsMa teen selle töö paari tunniga ära 1000eegu eest, see Dia töömehe jutt on bull...t ja mootor
sobib sinna C3-e oma , mis on ka palju odavam |
See DIA meeste jutt on täielik jama jah. Seda ei tasu uskuda. Mul oli natuke teine teema.Ei töötanud vent. siibreid juhtinud mootor. Lubasid maha
võtta ja puhastada. Küsisid palju raha, et raske kätte saada ja palju lammutada. Ok, töötas. Aasta pärast sama jama.Viisin tagasi. Sama jutt meestel.
Nüüd jälle kinni. Nüüd tuli välja, et nad ei võtagi seda puhastamiseks maha vaid lasevad otse peale voolu,et ta käima hakkaks ja ei puhasta midagi Kolmandat korda sinna enam ei vii. Selle raha eest, mis rõõvisid oleks uue
mootori saanud.
Ja kui pump jamas siis ütlesid hoopis, et juhtpihusti ja et kogugu ma 8000.-, ja tulgu siis tagasi, teeme ära.Viga hoopis oli pumbas ja maksis viga
4x vähem
Sry fot OT
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 21.10.10 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Viga puksides. |
Kusjuures olen kuulnud ka, et kiginat tekitavad ka need puksid, mis seda ventikat nii õelda hoiavad. Võimalik, et helil ja helil on vahe, kuid siin
voorumis kirjapildis kigin/vigin/pigin, on suht sarnase tähendusega.
On keegi lahenduse leidnud mõnele kiginale ka nende pukside vahetus või nende määrimise näol. Uus ventikas iseenesest pole mitte odav, seepärast sai ette
võetud ka harjade vahetus. Uued harjad sain hinnaga 110kr tk.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 22.10.10 19:40
|
|
|
Täna sai algul ilma süüteta puhur sisse keeratud max peale ja ei mingit vilinat ja ei tulnudki teist. Ise arvan, et seda vilinat võib põhjustada ka
leht kuskil puhuris, vähemalt minul! Soovitan üle kontrollida kanalid enne kui uue järgi poodi minna ja raha magama panna!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.10.10 19:51
|
|
|
See krigin võib olla ka seotud temperatuuriga, hiljem süsteem soojeneb ja paisub ning hakkabki krigistama! Mina igatahes võtan selle süsteemi millalgi
lahti ja vahetan ventika ära, kuigi enamus sõitudest on alla poole tunni pikad, seega kriginat ei ilmu tavaliselt, plaan on aga auto ideaalsesse korda
saada!
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 22.10.10 19:53
|
|
|
Ära võta mult lootust! ma loodan et asi korras. Eks homme saab näha mis
temperatuuriga teeb aga tavaliselt(alati) on kohe käivitamisel vilisenud olenemata temperatuurist ja vilisema jäänudki.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 22.10.10 19:55
|
|
|
Mul hakkas väga imeliku häält tegema kui kapoti alt vee äravoolud olid umbes ja vesi salongi imetava torustiku sisse tuli, salongi põrand oli parajalt
märg, ventikas vist oli nagu laeva sõukruvi juba.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.10.10 19:59
|
|
|
Vilin ja krigin on erinevad helid Viliseda võib salongiõhufiltri mustuse
tõttu, kui sul see muidugi on! Mul vanal A4-l tegi see vilet, oli aastaid vahetamata.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |