Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Webasto (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 8334)
ZzErxzZ
huviline



Registreerunud 12.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.06 17:46 Tsiteeri
Webasto



Mul on selline rumal küsimus et kus asub Audi A6 1994 a. webasto seisusoojendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.06 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ZzErxzZ
Mul on selline rumal küsimus et kus asub Audi A6 1994 a. webasto seisusoojendus.


kui ta sul autol küljes on, siis ikka kapoti all.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ZzErxzZ
huviline



Registreerunud 12.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.06 14:30 Tsiteeri


jh tänud leidsin ülesse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kruvits
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 avant

postitati 14.11.07 08:36 Tsiteeri
K webasto eelsoendus



hommikul aknast väljavaadates tundub juba tem päris krõbe, läksin ja lükkasin webasto järgi 30minutiks, tulin tuppa jõin kohvi ja mõtlesin et lähen vaatan aknast välja ja kapoti alt tuli jõhkralt auru või valget suitsu, kas selline nähtus on normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.07 08:44 Tsiteeri


kui pole kaua käinud, eks algul viskabki pahvaka välja, kuid see võiks minutikese jooksul ära lõppeda.
Samas võib seal olla ka süütamise probleem, et küünal on küll kuum kuid ujutab küttega üle, siis ka aind suitseb. Või siis on vent läbi... võimalusi on mitmeid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kruvits
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 avant

postitati 14.11.07 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
kui pole kaua käinud, eks algul viskabki pahvaka välja, kuid see võiks minutikese jooksul ära lõppeda.
Samas võib seal olla ka süütamise probleem, et küünal on küll kuum kuid ujutab küttega üle, siis ka aind suitseb. Või siis on vent läbi... võimalusi on mitmeid.



tänud, õnneks see kestis mingi 10mintsa vist, kui homme taas samuti see webasto talitseb lasen uurida.
Kuid kui ohtlik on selline suitsemine mootorile või sisselaske süsteemile endale?

ette tänades Indrek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.07 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kruvits
Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
kui pole kaua käinud, eks algul viskabki pahvaka välja, kuid see võiks minutikese jooksul ära lõppeda.
Samas võib seal olla ka süütamise probleem, et küünal on küll kuum kuid ujutab küttega üle, siis ka aind suitseb. Või siis on vent läbi... võimalusi on mitmeid.



tänud, õnneks see kestis mingi 10mintsa vist, kui homme taas samuti see webasto talitseb lasen uurida.
Kuid kui ohtlik on selline suitsemine mootorile või sisselaske süsteemile endale?

ette tänades Indrek


no see suits tuleb ikka webasto enda sumpast, seega kuhugi mootorisse see ei jõua.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 15.11.07 07:51 Tsiteeri


Ei hakka siin uut teemat aretama, küsimus aga selline, et autoks A6 99a ja peal on tehase Webasto puldiga, algul ei pannud tähele aga nüüd hakkan märkama, et webasto lükkab ennast ka ise järgi kui väljas on külmem ja jahutusvedeliku temp ei ole töösoe. Hakkab pikapeale natukene häirima kuna kui tegemist on lühikeste linnaotstega siis kütusekulu läheb ikka üpris kõrgeks. Kas seda automaatre˛iimi saab ka kuidagi programmeerida või siis sisselülitamisvälpa?


Pidurdab see kes suudab!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 15.11.07 08:45 Tsiteeri


Automaatreziim peaks neil seadmetel olema selline, et koos käivitusega käivitab ka webasto kui temperatuur on allapoole teatud piiri. Kahjuks peast ei oska kohe öelda seda temp piiri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 15.11.07 08:55 Tsiteeri


mul küsimus seoses webastoga, autoks 2002 A6 2,4 V6.
Tal saab kompuutrist seada webastot ja manuaalis promob ka pulti, kuid seda pole leidnud-juu siis pole. (või sellel nii spets koht, et ple leidnud veel)
kas seda saab juurde osta, paigaldada, sest kompuutrist pakub timerit aga ebaregulaarsete sõitude puhul pole sellest kasu.
Kompuutri töökeeleks on saksa, seda saab vist ainult arvutiga muuta?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.11.07 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vanja
Ei hakka siin uut teemat aretama, küsimus aga selline, et autoks A6 99a ja peal on tehase Webasto puldiga, algul ei pannud tähele aga nüüd hakkan märkama, et webasto lükkab ennast ka ise järgi kui väljas on külmem ja jahutusvedeliku temp ei ole töösoe. Hakkab pikapeale natukene häirima kuna kui tegemist on lühikeste linnaotstega siis kütusekulu läheb ikka üpris kõrgeks. Kas seda automaatre˛iimi saab ka kuidagi programmeerida või siis sisselülitamisvälpa?

Külma mootoriga võtab auto kõvasti rohkem kütet kui soojaga. Ja Sul on ju diisel, selle küte ei maksa ju midagi. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 15.11.07 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Külma mootoriga võtab auto kõvasti rohkem kütet kui soojaga. Ja Sul on ju diisel, selle küte ei maksa ju midagi. :P
Hmmm, diisli liitri hind juba ümmarguselt 15 eeku :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.07 15:18 Tsiteeri


siinkohal tuleks eristada siis seisu- ja lisasoojendit. 1 neist on programmeeritav/käivitatav mootoritööst sõltumatult (eelsoojendi) ja teine hakkab toimima siis kui auto mootor käivitatakse ja väljas on madal temperatuur (olen kohanud enamasti, kui need lisasoojendid rakenduvad, kui temp on alla +5kraadi.

Lisasoojendi saab programmkella lisamisega ka eel- ehk seisusoojendiks teha. Tasuks uurida mõnest soojenditega tegelevast firmast. Minul on selliseid asju teinud sõber/tuttav, kes tegi seda ka enda firmas teenusena (www.marktomi.ee) kuid nüüd ehitab mees maja ja ajaga kitsas käes, eks uurida tasub... kontaktid leiab kodulehelt.

ja webasto küttekulu on väga väike, sellest ei maksa küll otsida põhjust suurele küttekulule


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 15.11.07 15:57 Tsiteeri


Tagasi suitsemise juurde korraks, nimelt suitses ka endal hiljutise proovikäivitamise juures suht palju ja ebameeldivalt alguses, kuid nagu keegi juba mainis, põhjuseid võib olla vääga mitu ....
Minul oli siis suitsemise põhjuseks põhiliselt sellele väiksele sumbutile sattunud õli, mis seal siis rõõmsalt soojenedes kärssama hakkas, sai millalgi vahetatud roolivõimu õli ja hiljuti ka mootoriõli , mõlemaist neist õlidest sattus teatud määral ka sinna kuhu poleks vaja olnud ja sealt ka see suitsemine pärines :)
Ehk siis tõesti , põhjuseid on palju ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 15.11.07 16:02 Tsiteeri


Aga oskab keegi öelda, kas saab lisada siis kaugjuhtimispuldi, kui seda ei peaks olema kas siis standardis või lihtsalt kadunud?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 15.11.07 16:21 Tsiteeri
webasto



Tegelesin just selle webasto teemaga.Esiteks webasto tarbib ca 200g diislit tunnis(väga vähe).Automaatsest käivitamisest saad loobuda küll(aga ma ei saa aru milleks?),pead ahjule minevatest juhtmetest ühe läbi lõikama(D+ ehk mootori poolt automaatne juhtimine).Ise lasin selle automaatse lisasoojendi ümber ehitada seisusoojendiks.vaja siis lisada vaid programm kell(ca 1500kr),mõned releed ja natuke kaablit;)Kui keegi hakkab ümber ehitama võib julgelt nõu küsida,tegelesin sellega hiljuti.Nüüd kõik töötab,ja hommikuti istun sooja autosse:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 15.11.07 19:37 Tsiteeri


tegelikult saab lisasoojendi välja lülitada ka ilma juhtmeid lõikumata- nimelt kliimaseadmel lülitad ECON sisse. Vähemalt nii toimib see Audi A4-l (B6 kerega)

Aga distantsjuhtimise lisamine seisusoojendile/lisaküttele huvitaks ennastki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.07 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jottess
tegelikult saab lisasoojendi välja lülitada ka ilma juhtmeid lõikumata- nimelt kliimaseadmel lülitad ECON sisse. Vähemalt nii toimib see Audi A4-l (B6 kerega)

Aga distantsjuhtimise lisamine seisusoojendile/lisaküttele huvitaks ennastki


endal diislil oli distantskäivitusega alarm, sellel on ka paar vaba kanalit mõne funktsiooni tarvis, saigi niimoodi ära kasutatud võimalus, et alarmi puldist sai ka webastot käivitada. Superluks oli ikka, kui kõigepealt puldist ahi kütte, siis mingi hetke (~10min) pärast käru käima (omasin nahkistmeid, jätsin ka istmesoojad sisse). Isegi kui olid need -30 ilmad, läks auto pärast 10-15min ahju käimist käima ilma eelsüüdet andmata (mootor oli juba nii soe).
Ja eriti suureks plussiks oli, et mu autol oli juba tehasest ka webasto tarvis eraldi aku, seega auto aku oli 100% käivitamiseks. Uuemate kärudega, kus kõik käib ühe aku pealt, võib juhtuda, et paar hommikut saad sooja autot nautida, kuid siis ühel hetkel teeb starter ainult klõps ...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 15.11.07 21:01 Tsiteeri


Originaal pult on selline antenn käib ka välja. Kütet ei pidavat asi jah võtma aga voolu ikka tarbib. Päris paari päevaga akut kutuks ei tee aga ma sain nädalaga hakkama. Oleneb muidugi kui hea aku on. Käisin akutestis seal väideti et väga hea. Kuna seoses tööga jube palju tiksumisi (2-5km) siis mootor ilma webasto kütteta soojaks minna ei tahagi ja siis piisaski 3 x 20minti 4 päeva ja kutu ta oligi. Samas kui vähekenegi rohkem liigud siis hommikune ja õhtune kütmine ei tohiks akut ära kustutada. Ahjaa juhiistme ja tagumiste istmete küte oli ka sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 16.11.07 07:31 Tsiteeri


Kas keegi teab, kas sellel originaalpuldil on mingi spets pesa/koht olemas, kus ta pesitseda võiks?
Webastoga on selline rusikareegel, et kui 20 minutit webasto kütab, siis 20 minutit peab ka auto ka käima-sõitma (laadima akut).
Ehk teab Juks11 kas saab pulti lisada ja mitu raha see maksta võiks?
Arvatavasti peaks puldile teada andma, et ta ikka minu autot peaks juhtima, muidu parklatäis autosid hakkab kütma... ideaalversioonis.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 19.11.07 16:23 Tsiteeri


No nii, enda murele sain nüüd siis positiivse vastuse, tõesti, kui "econ" nupp on sees siis webasto iseenesest taha ei lähe. See lahendab kõik minu mured antud hetkeks :)
Mis puutub aga sellesse ökonoomsusse, millest siin räägiti. Kui webasto on sees ja poolsooja mootoriga kiirendada, siis on küttekulu gaasi andes ikka seal 50 liitri kandis. Ma ei vaidle vastu, et seistes ja ainult tiksudes võtab ta vähe, liikudes ja tiksudes võtab ta ikka väga palju :)
Kui rääkida aga akust, siis igatahes webastoga puldist ja kompust programmeerides istmesoojendus ei rakendu.


Pidurdab see kes suudab!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 17.03.08 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Tsitaat:
Algselt postitas: jottess
tegelikult saab lisasoojendi välja lülitada ka ilma juhtmeid lõikumata- nimelt kliimaseadmel lülitad ECON sisse. Vähemalt nii toimib see Audi A4-l (B6 kerega)

Aga distantsjuhtimise lisamine seisusoojendile/lisaküttele huvitaks ennastki


endal diislil oli distantskäivitusega alarm, sellel on ka paar vaba kanalit mõne funktsiooni tarvis, saigi niimoodi ära kasutatud võimalus, et alarmi puldist sai ka webastot käivitada. Superluks oli ikka, kui kõigepealt puldist ahi kütte, siis mingi hetke (~10min) pärast käru käima (omasin nahkistmeid, jätsin ka istmesoojad sisse). Isegi kui olid need -30 ilmad, läks auto pärast 10-15min ahju käimist käima ilma eelsüüdet andmata (mootor oli juba nii soe).
Ja eriti suureks plussiks oli, et mu autol oli juba tehasest ka webasto tarvis eraldi aku, seega auto aku oli 100% käivitamiseks. Uuemate kärudega, kus kõik käib ühe aku pealt, võib juhtuda, et paar hommikut saad sooja autot nautida, kuid siis ühel hetkel teeb starter ainult klõps ...


Väga tark lahendus, endalgi mõte peale rüüstamist ja kriipimist peale panna tagasisidega alarm. Kas teaks keegi soovitada kohta, kus saaks alarmi ja tehase webasto panna koostööd tegema?
Mõtlen siis seda, et alarmi vaba kanali kaudu juhtida webasto sisse ja väljalülitamist.


Pidurdab see kes suudab!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 24.08.08 06:14 Tsiteeri
Väike küsimus Webasto osas...



nimelt enda masinal Webasto ei toimi millegi pärast. Kardan, et põletusküünal on kutu - eelmised omanikud ei ole seda eriti kasutanud.

Kas keegi teab Viljandis mõnda sellist tegelast, kes oskab Webasto asja ajada? Tegu siis avataris oleva masinaga. Webasto akut peal ei ole masinal, kuid kui autol süüde sees, siis saab webasto juhtpaneeli kasutada ning kui webasto aktiveerid, siis ei juhtu nagu midagi - isegi külmaga mitte...

vastata privasse vui saata kiri jvilonov(at)hot.ee


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.09.08 17:11 Tsiteeri
Küsimus webasto kohta



Autoks on a6 2,5 TDi 85kW 96a. Tal peal siis sellised juht seadmed http://www.zone.ee/misvarkon/Pilt102.jpg?2 ja http://www.zone.ee/misvarkon/Pilt103.jpg?2
Mulle jääb selgusetuks et miks neid juhtpulte 2 tükki on? Armatuuri peal olevast saab aegu reguleerida ja käivitada ahju. Aga ukse sees olevas puldis vilguvad kaheksad. Ja nuppudele ei reageeri. Veel küsiks, et mis temperatuuril webastot käivitada võimalik on. Õhtul proovisin siis hakkas ahi mühisema kuid natukese aja pärast jäi vaid klõpsuma.
Oleks tore kui keegi natuke asja seletaks. Tahaks talvel sooja autoga sõita. Ja veel süsteem on eraldi akuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.09.08 17:39 Tsiteeri


Pakun, et ukse sees olev originaalpult on lihtsalt "hüljatud" ja juhtimine käib ikkagi läbi uuema armatuuri peal oleva. Võib-olla vahetati kunagi ka ahi või täiendati süsteemi ainult uue puldiga ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]