Lehekülgi: 1 2 |
ZzErxzZ
huviline
Registreerunud 12.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.06 17:46
|
|
|
Webasto
Mul on selline rumal küsimus et kus asub Audi A6 1994 a. webasto seisusoojendus.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.06 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ZzErxzZ
Mul on selline rumal küsimus et kus asub Audi A6 1994 a. webasto seisusoojendus. |
kui ta sul autol küljes on, siis ikka kapoti all.
|
|
|
ZzErxzZ
huviline
Registreerunud 12.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.06 14:30
|
|
|
jh tänud leidsin ülesse
|
|
|
kruvits
huviline
Registreerunud 27.10.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 avant
|
postitati 14.11.07 08:36
|
|
|
K webasto eelsoendus
hommikul aknast väljavaadates tundub juba tem päris krõbe, läksin ja lükkasin webasto järgi 30minutiks, tulin tuppa jõin kohvi ja mõtlesin et lähen
vaatan aknast välja ja kapoti alt tuli jõhkralt auru või valget suitsu, kas selline nähtus on normaalne?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.07 08:44
|
|
|
kui pole kaua käinud, eks algul viskabki pahvaka välja, kuid see võiks minutikese jooksul ära lõppeda.
Samas võib seal olla ka süütamise probleem, et küünal on küll kuum kuid ujutab küttega üle, siis ka aind suitseb. Või siis on vent läbi... võimalusi
on mitmeid.
|
|
|
kruvits
huviline
Registreerunud 27.10.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 avant
|
postitati 14.11.07 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
kui pole kaua käinud, eks algul viskabki pahvaka välja, kuid see võiks minutikese jooksul ära lõppeda.
Samas võib seal olla ka süütamise probleem, et küünal on küll kuum kuid ujutab küttega üle, siis ka aind suitseb. Või siis on vent läbi... võimalusi
on mitmeid. |
tänud, õnneks see kestis mingi 10mintsa vist, kui homme taas samuti see webasto talitseb lasen uurida.
Kuid kui ohtlik on selline suitsemine mootorile või sisselaske süsteemile endale?
ette tänades Indrek
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.07 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kruvits
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
kui pole kaua käinud, eks algul viskabki pahvaka välja, kuid see võiks minutikese jooksul ära lõppeda.
Samas võib seal olla ka süütamise probleem, et küünal on küll kuum kuid ujutab küttega üle, siis ka aind suitseb. Või siis on vent läbi... võimalusi
on mitmeid. |
tänud, õnneks see kestis mingi 10mintsa vist, kui homme taas samuti see webasto talitseb lasen uurida.
Kuid kui ohtlik on selline suitsemine mootorile või sisselaske süsteemile endale?
ette tänades Indrek |
no see suits tuleb ikka webasto enda sumpast, seega kuhugi mootorisse see ei jõua.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 15.11.07 07:51
|
|
|
Ei hakka siin uut teemat aretama, küsimus aga selline, et autoks A6 99a ja peal on tehase Webasto puldiga, algul ei pannud tähele aga nüüd hakkan
märkama, et webasto lükkab ennast ka ise järgi kui väljas on külmem ja jahutusvedeliku temp ei ole töösoe. Hakkab pikapeale natukene häirima kuna kui
tegemist on lühikeste linnaotstega siis kütusekulu läheb ikka üpris kõrgeks. Kas seda automaatre˛iimi saab ka kuidagi programmeerida või siis
sisselülitamisvälpa?
Pidurdab see kes suudab!!!
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 15.11.07 08:45
|
|
|
Automaatreziim peaks neil seadmetel olema selline, et koos käivitusega käivitab ka webasto kui temperatuur on allapoole teatud piiri. Kahjuks peast ei
oska kohe öelda seda temp piiri.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 15.11.07 08:55
|
|
|
mul küsimus seoses webastoga, autoks 2002 A6 2,4 V6.
Tal saab kompuutrist seada webastot ja manuaalis promob ka pulti, kuid seda pole leidnud-juu siis pole. (või sellel nii spets koht, et ple leidnud
veel)
kas seda saab juurde osta, paigaldada, sest kompuutrist pakub timerit aga ebaregulaarsete sõitude puhul pole sellest kasu.
Kompuutri töökeeleks on saksa, seda saab vist ainult arvutiga muuta?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.11.07 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vanja
Ei hakka siin uut teemat aretama, küsimus aga selline, et autoks A6 99a ja peal on tehase Webasto puldiga, algul ei pannud tähele aga nüüd hakkan
märkama, et webasto lükkab ennast ka ise järgi kui väljas on külmem ja jahutusvedeliku temp ei ole töösoe. Hakkab pikapeale natukene häirima kuna kui
tegemist on lühikeste linnaotstega siis kütusekulu läheb ikka üpris kõrgeks. Kas seda automaatre˛iimi saab ka kuidagi programmeerida või siis
sisselülitamisvälpa? |
Külma mootoriga võtab auto kõvasti rohkem kütet kui soojaga. Ja Sul on ju diisel, selle küte ei maksa ju midagi. 
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.07 15:18
|
|
|
siinkohal tuleks eristada siis seisu- ja lisasoojendit. 1 neist on programmeeritav/käivitatav mootoritööst sõltumatult (eelsoojendi) ja teine hakkab
toimima siis kui auto mootor käivitatakse ja väljas on madal temperatuur (olen kohanud enamasti, kui need lisasoojendid rakenduvad, kui temp on alla
+5kraadi.
Lisasoojendi saab programmkella lisamisega ka eel- ehk seisusoojendiks teha. Tasuks uurida mõnest soojenditega tegelevast firmast. Minul on selliseid
asju teinud sõber/tuttav, kes tegi seda ka enda firmas teenusena (www.marktomi.ee) kuid nüüd ehitab mees maja ja ajaga kitsas käes, eks uurida
tasub... kontaktid leiab kodulehelt.
ja webasto küttekulu on väga väike, sellest ei maksa küll otsida põhjust suurele küttekulule
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 15.11.07 15:57
|
|
|
Tagasi suitsemise juurde korraks, nimelt suitses ka endal hiljutise proovikäivitamise juures suht palju ja ebameeldivalt alguses, kuid nagu keegi juba
mainis, põhjuseid võib olla vääga mitu ....
Minul oli siis suitsemise põhjuseks põhiliselt sellele väiksele sumbutile sattunud õli, mis seal siis rõõmsalt soojenedes kärssama hakkas, sai
millalgi vahetatud roolivõimu õli ja hiljuti ka mootoriõli , mõlemaist neist õlidest sattus teatud määral ka sinna kuhu poleks vaja olnud ja sealt ka
see suitsemine pärines 
Ehk siis tõesti , põhjuseid on palju ....
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 15.11.07 16:02
|
|
|
Aga oskab keegi öelda, kas saab lisada siis kaugjuhtimispuldi, kui seda ei peaks olema kas siis standardis või lihtsalt kadunud?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 15.11.07 16:21
|
|
|
webasto
Tegelesin just selle webasto teemaga.Esiteks webasto tarbib ca 200g diislit tunnis(väga vähe).Automaatsest käivitamisest saad loobuda küll(aga ma ei
saa aru milleks?),pead ahjule minevatest juhtmetest ühe läbi lõikama(D+ ehk mootori poolt automaatne juhtimine).Ise lasin selle automaatse
lisasoojendi ümber ehitada seisusoojendiks.vaja siis lisada vaid programm kell(ca 1500kr),mõned releed ja natuke kaablit Kui keegi hakkab ümber ehitama võib julgelt nõu küsida,tegelesin sellega
hiljuti.Nüüd kõik töötab,ja hommikuti istun sooja autosse
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 15.11.07 19:37
|
|
|
tegelikult saab lisasoojendi välja lülitada ka ilma juhtmeid lõikumata- nimelt kliimaseadmel lülitad ECON sisse. Vähemalt nii toimib see Audi A4-l (B6
kerega)
Aga distantsjuhtimise lisamine seisusoojendile/lisaküttele huvitaks ennastki
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.07 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jottess
tegelikult saab lisasoojendi välja lülitada ka ilma juhtmeid lõikumata- nimelt kliimaseadmel lülitad ECON sisse. Vähemalt nii toimib see Audi A4-l (B6
kerega)
Aga distantsjuhtimise lisamine seisusoojendile/lisaküttele huvitaks ennastki |
endal diislil oli distantskäivitusega alarm, sellel on ka paar vaba kanalit mõne funktsiooni tarvis, saigi niimoodi ära kasutatud võimalus, et alarmi
puldist sai ka webastot käivitada. Superluks oli ikka, kui kõigepealt puldist ahi kütte, siis mingi hetke (~10min) pärast käru käima (omasin
nahkistmeid, jätsin ka istmesoojad sisse). Isegi kui olid need -30 ilmad, läks auto pärast 10-15min ahju käimist käima ilma eelsüüdet andmata (mootor
oli juba nii soe).
Ja eriti suureks plussiks oli, et mu autol oli juba tehasest ka webasto tarvis eraldi aku, seega auto aku oli 100% käivitamiseks. Uuemate kärudega,
kus kõik käib ühe aku pealt, võib juhtuda, et paar hommikut saad sooja autot nautida, kuid siis ühel hetkel teeb starter ainult klõps ...
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 15.11.07 21:01
|
|
|
Originaal pult on selline antenn käib ka välja. Kütet ei pidavat asi jah võtma
aga voolu ikka tarbib. Päris paari päevaga akut kutuks ei tee aga ma sain nädalaga hakkama. Oleneb muidugi kui hea aku on. Käisin akutestis seal
väideti et väga hea. Kuna seoses tööga jube palju tiksumisi (2-5km) siis mootor ilma webasto kütteta soojaks minna ei tahagi ja siis piisaski 3 x
20minti 4 päeva ja kutu ta oligi. Samas kui vähekenegi rohkem liigud siis hommikune ja õhtune kütmine ei tohiks akut ära kustutada. Ahjaa juhiistme
ja tagumiste istmete küte oli ka sees.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 16.11.07 07:31
|
|
|
Kas keegi teab, kas sellel originaalpuldil on mingi spets pesa/koht olemas, kus ta pesitseda võiks?
Webastoga on selline rusikareegel, et kui 20 minutit webasto kütab, siis 20 minutit peab ka auto ka käima-sõitma (laadima akut).
Ehk teab Juks11 kas saab pulti lisada ja mitu raha see maksta võiks?
Arvatavasti peaks puldile teada andma, et ta ikka minu autot peaks juhtima, muidu parklatäis autosid hakkab kütma... ideaalversioonis.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 17.03.08 09:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: jottess
tegelikult saab lisasoojendi välja lülitada ka ilma juhtmeid lõikumata- nimelt kliimaseadmel lülitad ECON sisse. Vähemalt nii toimib see Audi A4-l (B6
kerega)
Aga distantsjuhtimise lisamine seisusoojendile/lisaküttele huvitaks ennastki |
endal diislil oli distantskäivitusega alarm, sellel on ka paar vaba kanalit mõne funktsiooni tarvis, saigi niimoodi ära kasutatud võimalus, et alarmi
puldist sai ka webastot käivitada. Superluks oli ikka, kui kõigepealt puldist ahi kütte, siis mingi hetke (~10min) pärast käru käima (omasin
nahkistmeid, jätsin ka istmesoojad sisse). Isegi kui olid need -30 ilmad, läks auto pärast 10-15min ahju käimist käima ilma eelsüüdet andmata (mootor
oli juba nii soe).
Ja eriti suureks plussiks oli, et mu autol oli juba tehasest ka webasto tarvis eraldi aku, seega auto aku oli 100% käivitamiseks. Uuemate kärudega,
kus kõik käib ühe aku pealt, võib juhtuda, et paar hommikut saad sooja autot nautida, kuid siis ühel hetkel teeb starter ainult klõps ...
|
Väga tark lahendus, endalgi mõte peale rüüstamist ja kriipimist peale panna tagasisidega alarm. Kas teaks keegi soovitada kohta, kus saaks alarmi ja
tehase webasto panna koostööd tegema?
Mõtlen siis seda, et alarmi vaba kanali kaudu juhtida webasto sisse ja väljalülitamist.
Pidurdab see kes suudab!!!
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 24.08.08 06:14
|
|
|
Väike küsimus Webasto osas...
nimelt enda masinal Webasto ei toimi millegi pärast. Kardan, et põletusküünal on kutu - eelmised omanikud ei ole seda eriti kasutanud.
Kas keegi teab Viljandis mõnda sellist tegelast, kes oskab Webasto asja ajada? Tegu siis avataris oleva masinaga. Webasto akut peal ei ole masinal,
kuid kui autol süüde sees, siis saab webasto juhtpaneeli kasutada ning kui webasto aktiveerid, siis ei juhtu nagu midagi - isegi külmaga mitte...
vastata privasse vui saata kiri jvilonov(at)hot.ee
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.09.08 17:11
|
|
|
Küsimus webasto kohta
Autoks on a6 2,5 TDi 85kW 96a. Tal peal siis sellised juht seadmed http://www.zone.ee/misvarkon/Pilt102.jpg?2 ja http://www.zone.ee/misvarkon/Pilt103.jpg?2
Mulle jääb selgusetuks et miks neid juhtpulte 2 tükki on? Armatuuri peal olevast saab aegu reguleerida ja käivitada ahju. Aga ukse sees olevas puldis
vilguvad kaheksad. Ja nuppudele ei reageeri. Veel küsiks, et mis temperatuuril webastot käivitada võimalik on. Õhtul proovisin siis hakkas ahi
mühisema kuid natukese aja pärast jäi vaid klõpsuma.
Oleks tore kui keegi natuke asja seletaks. Tahaks talvel sooja autoga sõita. Ja veel süsteem on eraldi akuga.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.09.08 17:39
|
|
|
Pakun, et ukse sees olev originaalpult on lihtsalt "hüljatud" ja juhtimine käib ikkagi läbi uuema armatuuri peal oleva. Võib-olla vahetati kunagi ka
ahi või täiendati süsteemi ainult uue puldiga ...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |