Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: probleem turvapoltidega (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 3645)
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 29.10.07 15:48 Tsiteeri
probleem turvapoltidega



mure selline, et hakkasin mina talvekumme alla panema ja
võti mis peaks lahti keerama turvapoldid läks katki kuna poldid olid liiga kõvasti kinni. Seejärel käisin ühes töökojas
kus olid olemas spetsiaalsed riistad just sellejaoks et keerata lahti turvapoldid kui see võti on kadund, katki või
mis iganes. Ei andnud ka see tulemust, soovitati minna sinna
poodi kust need poldid ostetud ja uurida kas on kõikidel
sellistel komplektidel ühesugune võti ja kui on ,siis õige võti
hankida, ehk siis uus komplekt koos poltidega osta.
Mõeldud, tehtud.
Uus komplekt olemas ja uuesti töökotta.
Ei andnud ka see tulemust kuna poldid ikka müstiliselt kõvasti
kinni ja uus võti läks samuti puruks:(

Nüüd ongi mure et tahaks talvekad alla panna aga ei saa
suve rattaid alt kätte ja samas vaja ka piduri klotsid vahetada.

On kellegil äkki mingi hea idee kuidas need poldid lahti saada
või kus need lahti tehtaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lepapriit
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.07
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Celica 2.0 '88

postitati 29.10.07 15:51 Tsiteeri


Rehvieksperdis, Peterpuri mnt-l ise käinud kaks korda sarnase murega. Seal kogemustega poisid võtavad jõuga välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
HrOnkel
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q (C4)

postitati 29.10.07 16:06 Tsiteeri


Võid proovida ka nn "lahti ehmatada" st gaasikeevitusega kuumaks ja siis viskad vett peale.

enne seda sai ka ca 3m jõuõlaga proovitud polte lahti keerata ja ei midagi. Muidugi sai ka erinevaid rehvitöökodasi tülitatud eelnevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maitz
huviline



Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.07 16:49 Tsiteeri


Proovi polti põrutada,suure haamri ja toruga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vuchmann
huviline



Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: CLS 55 AMG 400 kW

postitati 29.10.07 16:56 Tsiteeri


Ma ei saa üldse aru,miks igasuguseid polte ja mutreid looma jõuga kinni keeratakse.:mad:Läksin ükskord Audiga õlivahetusse,õli väljalaskmis polti keerati 3h lahti.Keevitati ja mässati seal.Tlnas kadaka tee CarStopis.


Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 29.10.07 17:31 Tsiteeri


praegu just sai proovitud mutrit sinna otsa keevitada ja kasu mitte midagi:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 29.10.07 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vuchmann
Ma ei saa üldse aru,miks igasuguseid polte ja mutreid looma jõuga kinni keeratakse.:mad:Läksin ükskord Audiga õlivahetusse,õli väljalaskmis polti keerati 3h lahti.Keevitati ja mässati seal.Tlnas kadaka tee CarStopis.


ei mõista ka aru miks nii kõvasti kinni on keeratud.
tavalised poldid tulid lahti (need ei olnud ka just eriti õrnalt kinni) aga just turvapolte ei saa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.10.07 17:49 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=15617


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 29.10.07 19:09 Tsiteeri


Poldid jäävad kinni tavaliselt sellepärast, et kasutatakse valesid polte. Poldi koonuse kuju peab sobima velje koonusega. 2 sorti on neid laias laastus.
Audidel on (vist) kõigil ümara koonusega poldid kasutusel. Samas enamus turvapolte on järsu koonusega (õige väljend?).
Kinni poob.

Muidugi on ka kohti kus rattad ikka looma jõuga kinni keeratakse.
Siis aitab päris edukalt meetod, mida eelpool juba kirjeldati: üks inimene ripub paarimeetrise toruga poldi otsas ja teine annab haamriga poldi pihta paar kõva litakat. Ja peksma peab polti, mitte velge. Võtme põhja/sisse peab vajadusel panema näiteks seibi või mutri vms, et võti veljeni ei ulatuks vaid kannaks ainult poldi peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 29.10.07 19:11 Tsiteeri


polt ise näeb välja selline
http://iuq.planet.ee/POLT.JPG?2

ja asi mis selle oleks pidand lahti keerama
http://iuq.planet.ee/KEERAJA.JPG?2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.10.07 19:15 Tsiteeri


Osta uus analoogne otsik ja tule Tallinnasse, keeran lahti, helista ennem ette:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 29.10.07 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Osta uus analoogne otsik ja tule Tallinnasse, keeran lahti, helista ennem ette:)


analoogse otsikuga töökojas prooviti, järele jäi sellest
samapalju kui sellest mis pildil


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.10.07 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: iuq
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Osta uus analoogne otsik ja tule Tallinnasse, keeran lahti, helista ennem ette:)


analoogse otsikuga töökojas prooviti, järele jäi sellest
samapalju kui sellest mis pildil


Osta uus ots ja helista mulle.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cmp
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.07 19:28 Tsiteeri


ise pääsesin rehvivahetusel kerge ehmatusega. turvapoldid saadi lahti, aga üks tavaline polt oli hullult kinni. hakati käsitsi kangutama ja siis keerati pea ka maha. tuli välja, ei kui tavalisel poldil pea on maha keeratud, siis see on ilge jama, ainult mingis eritöökojas saab lahti. õnneks mul piisas võimsama kompressoriga suruõhu keerajast (padrun ei käinud peal ringi) - peterburi tee vianor aitas mind
vianoris öeldi muidu, et nad võtavad turvapoldi ka lahti.

polte tasuks mingi aja tagant lahti keerata, sõites poovad poldid end kinni ja alumiinium valuvelg + teraspolt + talvesooladega vesi = oksüdatsioon.
igaljuhul tasub polte määrida (litooli või grafiitmäärde vms), käivad libedamalt ja ei oksüdeeru nii lihtsalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.10.07 19:43 Tsiteeri


Aga miks ei saa sinna mutrit otsa keevitada?:o Paistab ju ruumi küll olevat?

Mina olen alati rehviremontijatel keelanud suruõhutööristadega kinni keeramise ja pingutanud ise tavalise võtmega. Ei poo ka terav koonus veljel kinni kui normaalset pingutusmomenti kasutada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 29.10.07 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Aga miks ei saa sinna mutrit otsa keevitada?:o Paistab ju ruumi küll olevat?


keevitada sai küll aga see murdus ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 29.10.07 19:55 Tsiteeri


Vahepalaks, et selliseid asju vältida, kas kõige õigem viis kinni polte kinni keerata oleks nii, et tavalised poldid suruõhuga ja turvapoldid käsitsi? Kas suruõhust väheks ei jää tavaliste poltide puhul, üle ei pea keerama käsitsi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 29.10.07 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tort
Vahepalaks, et selliseid asju vältida, kas kõige õigem viis kinni polte kinni keerata oleks nii, et tavalised poldid suruõhuga ja turvapoldid käsitsi? Kas suruõhust väheks ei jää tavaliste poltide puhul, üle ei pea keerama käsitsi?


Kindluse mõttes tuleks käsitsi ikka üle keerata aga mõistuse piires.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 29.10.07 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: iuq
ei mõista ka aru miks nii kõvasti kinni on keeratud.
tavalised poldid tulid lahti (need ei olnud ka just eriti õrnalt kinni) aga just turvapolte ei saa

Omal on jäänud Audilt valuveljed varastamata just selle pärast, et poldid olid looma jõuga kinni keeratud. Osa polte osadel ratastel saadi lahti, lõpuks loobusid. Seejärel olen ka ise vähegi väärtuslikumate velgede poldid "looma jõuga" kinni keeranud. Seni pole ühtegi pead veel puruks keeranud. Aga kui velg maksab mõnel autol ca 15K tk, siis tõesti ei taha jääda lootma nendele vargapoltidele, mille lahtisaamine ei ole eriti suur probleem :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.07 20:55 Tsiteeri


kasutan ka sama varianti pättide vastu nagu krss, ja määret ka ei pane vahele. enne külgekruvumist ilusti koonuspinnalt värv ka ikka maha. ja mis teemasse, siis need ongi ühed kõige nõmedamad turvapoldid üldse, sellistega on pidevalt üks häda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.07 21:01 Tsiteeri


Kas poltide määrimine (näiteks grafiitmääre, litol24...) on hea mõte? Selles mõttes, et siis on üsna lihtne polti nö. üle pingutada kuna ei tunneta momenti (läheb kergemalt). Üldiselt pole märganud, et kusagil töökojas, kus rattaid alt ära on võetud, rattapolte määritud oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MD83
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.0 tdi

postitati 29.10.07 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: iuq
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Osta uus analoogne otsik ja tule Tallinnasse, keeran lahti, helista ennem ette:)


analoogse otsikuga töökojas prooviti, järele jäi sellest
samapalju kui sellest mis pildil


Mul üks selline otsik peaks üle olema, kui vaja siis võin ära kinkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.10.07 05:15 Tsiteeri


Ega inimesed vist ei tea, et kinni keeratakse velje poldid suruõhuga vaid niipalju, et polt vastu. Edasi on juba momentvõtme töö.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 30.10.07 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lepapriit
Rehvieksperdis, Peterpuri mnt-l ise käinud kaks korda sarnase murega. Seal kogemustega poisid võtavad jõuga välja.

Sama seal abi saanud.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lohe
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw

postitati 30.10.07 09:00 Tsiteeri


Poetaks ka oma kogemuse siia.
Sai kunagi yhel riisiraketil mutritega mässatud. Sai puuritud ja soojendatud ja muid imevigureid tehtud, aga ei midagi. Lõpuks lahendas asja jupp kolmveerand tollist veetoru (selline nõukaaegne ja paar milli paksu seinaga). See sai niimoodi mutri otsa pekstud, et venitas toru siseava 1-2mm võrra. Edasi tulid appi kõige suuremad torutangid mis hetkel käepärast olid + 5kg kuvalda. Viimasega toru pihta tagudes ja samal ajal keerates andis pika peale järgi ja sain mutrid lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]