Anca
huviline
Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5 TDI Avant
|
postitati 18.04.05 21:26
|
|
|
Turvapoldid valudele
Kust saaks A6-le
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.05 22:35
|
|
|
Ma kipun arvama et suht igast autokaupade kauplusest on neid saada... et astu vaid sisse ja küsi.
|
|
|
|
Anca
huviline
Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5 TDI Avant
|
postitati 18.04.05 23:58
|
|
|
aga ei ole
olen käinud paljudes kohtades, ja ei ole
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.04.05 06:26
|
|
|
Rehvieksperdis ntx oli neid lausa 3 sorti letis.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 19.04.05 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Anca
olen käinud paljudes kohtades, ja ei ole |
Kus krt sa elad? Iga normaalses rehvitöökojaski on komplekt saadaval ca.
500.-
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 19.04.05 06:31
|
|
|
ProTeam. tel:6726308
|
|
|
tomaza
huviline
Registreerunud 17.04.05
Asukoht: Helsinki/ Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: S8
|
postitati 19.04.05 07:29
|
|
|
drewsauto 150 eeku komp.
|
|
|
dj
huviline
Registreerunud 06.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.05 07:36
|
|
|
ära sa odavaid osta.... Enamvähem normaalne komplekt maksab ca 500 kr. Ostsin mõned nädalad tagasi ADL Symbols poldid, kui amordivahetuseks läks nüüd
mõned päevad tagasi, siis pidin mõned välja puurima. Keerasin kohe nukid
maha ja lahti enam ei saanud, krt nagu vasest olid tehtud. McGard on päris hea... ja Absoluti käest võid saada hea hinnaga.
|
|
|
workout
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at
|
postitati 19.04.05 08:11
|
|
|
uurisin, küsisin erinevatest rehvipunktidest ja enim soovitati osta mcgard tooteid, et kestavad normaalselt ja vajadusel saab koodi järgi ca nädalaga
uue mutri (st see asjandus, mis neid lahti keerab) tellida.
ise ostsin autopartnerist, maksis 550 kr, kataloogist vaatavad mudeli järgi, et mis sobib.
|
|
|
metallica
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Kui Sul on AUDI, siis pole karta miskit!
|
postitati 21.04.05 14:09
|
|
|
No ütleme nii, et kui need turvamutrid on sellised nagu siin pildil näha, siis Ma julgen vastu vaielda nende pädevuses.
Ise töötan rehvitöökojas ja olen neid näinud küll.
Ühe nädala jooksul kolm komplekti läksid tuksi, kui ära võtsime neid alt.
Asi selles, et kui nad on uued ja korralikult kasutada, siis nad on täitsa okei. Aga kui juba vanemad ja hakkavad rooste minema ja oksüdeerima, siis
jah võivad tekkida probleemid.
Kinni saab ilusti keerata, aga lahti keeramisega läheb jamaks.
Sel konkreetsel poldil on kontakt pind liiga väike lihtsalt.
Ise eelistan selliseid polte millel on sakid välja pool, sest kui midagi peaks juhtuma, siis neid saab ikka paremini kätte.
Komplekti hind on 350.- (Saab teha soodust!)
Ainult seal võib olla väike "aga", pätipoisid võivad ju ka neid kergemini kätte saada.
Tsitaat: | Algselt postitas: workout
uurisin, küsisin erinevatest rehvipunktidest ja enim soovitati osta mcgard tooteid, et kestavad normaalselt ja vajadusel saab koodi järgi ca nädalaga
uue mutri (st see asjandus, mis neid lahti keerab) tellida.
ise ostsin autopartnerist, maksis 550 kr, kataloogist vaatavad mudeli järgi, et mis sobib.
|
Kui Sul on AUDI, siis pole karta miskit!
|
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 21.04.05 15:15
|
|
|
Mettalica...
...kas kindlustusfirmad Eestis aksepteerivad sinu poolt pakutud polte?
Lahti keeramisest niipalju, et soovitan panna keermele spets tõrva. Ja tulevad lahti sama kergelt kui kinni keerates.
|
|
|
|
metallica
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Kui Sul on AUDI, siis pole karta miskit!
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
postitati 21.04.05 16:12
|
|
|
Tsitaat: | |
juhtusin just sellise poldi padruni katki keerama ja õnneks käib polt kaheks, et sai kandid peale lasta ja lahti keerata.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 21.04.05 16:26
|
|
|
TO: Hr. Metallica.....Olen müünud erinevaid vargamutreid/polte aastaid 5, olen ka pidanud neid ilma võtmeta eemaldama, NING seni pole McGard`ile meie
turul vastat olnud. Ja mis kuradi kiitus on selle otstarbe poltide puhul et saab paremini kätte.
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 21.04.05 17:19
|
|
|
Minuarust saab sellise poldi/võtme katki keerata ainult siis kui midagi on valesti tehtud: poldid rooste lastud, koonused kulunud (nii veljel kui ka
sellest otseselt sõltuvalt ka poldil), pole käsitsi keeratud vaid õhupüstoliga vms. Mul on endal ka sellised juba mõnda aega kasutusel ja ei ütle
mitte ainsatki paha sõna!
|
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
postitati 21.04.05 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Minuarust saab sellise poldi/võtme katki keerata ainult siis kui midagi on valesti tehtud: poldid rooste lastud, koonused kulunud (nii veljel kui ka
sellest otseselt sõltuvalt ka poldil), pole käsitsi keeratud vaid õhupüstoliga vms. Mul on endal ka sellised juba mõnda aega kasutusel ja ei ütle
mitte ainsatki paha sõna! |
suruõhuga ei tohi turvapolte üldse puututa. eks see polt oli juba päevi ka näinud. pärast vaatasin et mõrad olid ka sees.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.04.05 08:26
|
|
|
Mul õnnestus ka äsja 1 McGard ära lõhkuda. Kuna rattavõti pole mul mitte rist, vaid selline vända moodi (pärand E30 BMW-st), siis ilmselt mõjus
sellega keeramine ka küljesuunas ja võtmesüvendist äärepoole jääv serv murdus tükkidena ära. Alles jäi ainult keskosa, kuid sealt hakkas võti lahti
keerata üritades üle käima. Oleks juba ilmselt keevitusega kallale läinud, kuid Rehvieksperdi tüübid soovitasid 4 ülejäänud polti paar tiiru lahti
keerata ja siis tühjale platsile äkkpidurdusi ja kiirendamisi tegema minna. Ja tõesti - hakkaski varsti keerama ja sain ta sealt kätte.
Lõhkumine oli ilmselt oma viga ja edaspidi olen nende keeramisel ettevaatlikum. Huvitav, kuidas see kõvasulamist osa sinna ülejäänud poldi külge
liidetud on?
Veel üks tähelepanek: Audi originaalpoldid on sfäärilise tugipinnaga, kuid seni minu nähtud turvapoldid on kõik olnud koonilisega. Originaalveljed on
ka kõik sfäärilise pinnaga avadega olnud. Seega hoiab selline turvapolt ratast vaid sellele koonusele jääva kitsa ringjoonekujulise pinnaga, mitte
päris nii, nagu ette nähtud.
|
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
postitati 22.04.05 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: BlackHuvitav, kuidas see kõvasulamist osa sinna ülejäänud poldi külge liidetud on?
|
poldil olid nagad ja kõvasulam oli siis kinni needitud.
ei viitsinud nii detailselt lahti lammutada.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 23.04.05 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Veel üks tähelepanek: Audi originaalpoldid on sfäärilise tugipinnaga, kuid seni minu nähtud turvapoldid on kõik olnud koonilisega. Originaalveljed on
ka kõik sfäärilise pinnaga avadega olnud. Seega hoiab selline turvapolt ratast vaid sellele koonusele jääva kitsa ringjoonekujulise pinnaga, mitte
päris nii, nagu ette nähtud. |
Teema algataja on küsinud, kust A6-le turvapolte saada ja
enamik vastajaid soovitab muidugi autoosade poodi minna.
Tegelikult pole aga mina veel ühtegi A6-e originaalveljele sobivat turvapolti kohanud. Pikkuse ja läbimõõdu poolest parajate poltide tugipind on vale
kujuga, nagu ka Black kirjutas.
Ja kuna valuvelg on pehmemast materjalist kui polt (või vähemalt korralik polt ), siis rikub sellise turvapoldi kasutamine velge. Lihtsalt polti kõvasti kinni keerates keerab poldiaugule ka uue kuju sisse. Ja
tavaline polt sinna pärast enam ideaalselt ei istu. Isegi kui kasutada ainult ühte turvapolti, aga velge mitmeid kordi alt ära võtta ja uuesti alla
panna, ning turvapolt iga kord uude auku keerata, võib juhtuda, et rikub kõik viis auku ära.
Ei tea muidugi, kas veidike muutunud poldiaukude pärast nüüd ratas lausa alt ära tuleb, aga midagi head selles ka ma pole näinud. Sellepärast olen ise
nii teinud, et turvapoldi augu ära märkinud ja alati panen turvapoldi samasse kohta.
|
|
|
C6
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T
|
postitati 25.04.05 14:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Veel üks tähelepanek: Audi originaalpoldid on sfäärilise tugipinnaga, kuid seni minu nähtud turvapoldid on kõik olnud koonilisega. Originaalveljed on
ka kõik sfäärilise pinnaga avadega olnud. Seega hoiab selline turvapolt ratast vaid sellele koonusele jääva kitsa ringjoonekujulise pinnaga, mitte
päris nii, nagu ette nähtud. |
Teema algataja on küsinud, kust A6-le turvapolte saada ja
enamik vastajaid soovitab muidugi autoosade poodi minna.
Tegelikult pole aga mina veel ühtegi A6-e originaalveljele sobivat turvapolti kohanud. Pikkuse ja läbimõõdu poolest parajate poltide tugipind on vale
kujuga, nagu ka Black kirjutas.
Ja kuna valuvelg on pehmemast materjalist kui polt (või vähemalt korralik polt ), siis rikub sellise turvapoldi kasutamine velge. Lihtsalt polti kõvasti kinni keerates keerab poldiaugule ka uue kuju sisse. Ja
tavaline polt sinna pärast enam ideaalselt ei istu. Isegi kui kasutada ainult ühte turvapolti, aga velge mitmeid kordi alt ära võtta ja uuesti alla
panna, ning turvapolt iga kord uude auku keerata, võib juhtuda, et rikub kõik viis auku ära.
Ei tea muidugi, kas veidike muutunud poldiaukude pärast nüüd ratas lausa alt ära tuleb, aga midagi head selles ka ma pole näinud. Sellepärast olen ise
nii teinud, et turvapoldi augu ära märkinud ja alati panen turvapoldi samasse kohta. |
Huvitav tähelepanek, et turvapolt velge rikub. Vaatasin, et mul on veljes see auk teistsugune, kus turvapolt sees oli. õnneks alles hiljuti ostsin
turvapoldid, pole mitmesse auku veel jõudnud panna.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 28.08.05 10:48
|
|
|
jäi vana teema silma kuid ei saa mitte jätta ütlematta...
mitte turvapolt ei riku velge vaid vale koonusega valitud polt. Tehase veljed enamasti kumera koonusega, suurem osa after market velgi aga 60 kraadise
koonusega.
|
|
|
|