Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A8-le (algupärane D2) xenon'ite paigaldus (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 13110)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.10.07 20:58 Tsiteeri
A8-le (algupärane D2) xenon'ite paigaldus



Kuna mu A8 ees nägid halogeenid kuidagi maru haledad välja, siis otsustasin kohe pärast ostu, et asendan need xenonidega. Ei hakka üldse keerutama ja õigustama, et seepärast, et pimedal maanteel oleks hea ja ohutu sõita jne bla-bla. Puhtalt edevusest. Et sõita nendega nii päeval kui ööl mingist päeval udutuledega sõites xenonide hoidmisest jahumata. Seega valisin 6000K H1 komplekti. Boonusena on siiski sõita ka muidugi tükk maad valgem ja mõnusam. Ja muidugi on ilus, mis oli esmatähtis.

Töö käik: Kapott üles. Tulede aluse liistu kapotialusest otsast kruvi välja ja liist maha. Tule alt 2 kruvi lahti. Tule pealt 2 kruvi lahti. Ongi tuli käes. Suunaka võib eemaldada vabal valikul kas enne või pärast tule demontaa˛i. Alustasin tööd töökojas, aga kui siis seal avastasin, et A8 tule korpuse sees on juba kõrgepingebloki jaoks koht olemas ja kapoti alla ei pea lisaks midagi paigaldama, viskasin tule tagaistmele ja sõitsin koju edasi nokitsema. Lammutasin tule diivanilaual laiali. 8 plekkklambrit maha ja saab eest klaasi kätte. Klaas rändas kohe vanni fairilahusesse ligunema ja pesusse. Seestpoolt oli ta ikka suht hall. Järgmisena tuleb kroomitud iluliist küljest ära tõmmata. Pärast seda eemaldada elektriline kõrguseregulaator ja siis kruvida reflektor mõlema reguleerpoldi küljest lahti. Ongi ligipääs bloki paigaldamiseks olemas. Mina surusin ta otsapidi sinna pesasse ja kinnitasin kuumliimiga. Ja võiski hakata jälle kokku panema. Enne veel peenikese pintsli ja lapiga luubid ka seest ja väljast puhtaks. Samuti kaugtulereflektor ja muud kroompinnad läikima. Reflektor uuesti kinni kruvida, kõrguseregulaator paika, ilurant paika, tihend puhtaks, silikooniga üle ja oma pesasse, säravpuhtaks pestud klaas ette, klambrid paika, tuld ümbritsev kummitihend oma kohale, tagant juhtmed ära ühendada ja plastkaas uuesti peale. Ja ongi tuli jälle koos. Väljast ei ütle keegi, et ta juba xenonina sündinud pole. Autole paigaldus käib vastupidiselt ülalpool kirjeldatud demontaa˛ile. Jääb veel üle tuled reguleerida. Kel vähem kogemusi, võib lasta seda kuskil ÜV punktis teha. Mina sain seina peal tehtud. Pärast veel tühjal pimedal teel fine tuning.

Kui ülevaatuspunkt juba jutuks tuli, siis olen mitmelt poolt kuulnud, et orig. xenonitega alguseaja A8-tel pole paljudel ei automaatset tulede kõrguse regulaatorit ega ka tulepesurit. Nii et seal ei tohiks eriti virisemist tulla. Tulede valgusvihk jäi mul väga konkreetne, valgus murtakse maha täpselt õiges kohas ja ei ole mingit võimalust, et vastutulijat hakkaks häirima muu, kui xenoni halogeenist suurem eredus. Samas regullisin tuled isegi varasemast natuke madalamaks.

BTW, lähitule luupide tagant avastasin eelmise omaniku paigaldatud Bosch Xenon Blue H1 55W halogeenid. Kui nüüd võrrelda saadud tulemusega, siis minu arvates ei olnud neil peale nime küll midagi xenoniga ühist. Hale vari. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.10.07 21:06 Tsiteeri


Olemas tulede regulaator ja xenonid, aga tulepesureid pole. Viriseti ja põhimõtteliselt läbi ei lastud ;) Seega valmistu ennast selleks kadalipuks ette :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.10.07 21:29 Tsiteeri


Praegu käiks sinna sisse ajutiselt halogeenide tagasipanek 5 minutiga. :) Pesurid mul on olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 11.10.07 21:58 Tsiteeri


Blackile tänud igati informatiivse teemapüstituse eest. Millega sa kroompindu puhastasid?


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 11.10.07 22:05 Tsiteeri


ma muretsen tulevase ylevaatuse p2rast.. aftermarket xenonid on, s6idan tuled keeratud "alla", kuid see pole ilmselt piisav:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 12.10.07 06:10 Tsiteeri


Tsitaat:

Olemas tulede regulaator


Peaasi, et ei aja sassi manuaalset salongist kõrguseregulaatorit ja automaatset vastavat. Just siis see viimane on nõutud xenonite puhul ja selle olemasolul puudub salongist reguleerimise võimalus.
Lihtsalt nii info mõttes.

Black: kuumliim on fikseerimiseks hea aga kinnitusvahendina mitte suurem asi, kipub vibraga lahti põruma. Pane törts klaasiliimi näiteks alla (ilma krundita), siis peab hästi ja saab ka kerget jõudu rakendades taas lahti.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.07 06:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Millega sa kroompindu puhastasid?

Vileda mikrofiiberlapiga. Algul piiritusega niisutatult, pärast kuivaga üle.
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Black: kuumliim on fikseerimiseks hea aga kinnitusvahendina mitte suurem asi, kipub vibraga lahti põruma. Pane törts klaasiliimi näiteks alla (ilma krundita), siis peab hästi ja saab ka kerget jõudu rakendades taas lahti.

Tegelikult nad läksid sinna pesasse ka juba kerge istuga. Vastu seina sõites lendavad nad sealt ilmselt minema, aga siis on see juba suht tühine mure. :P Vaevalt, et ma viitsin neid enam uuesti laiali võtta. Aga eks järgmine kord targem. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.10.07 07:02 Tsiteeri


Aga kogu rõõmu jätkub aastaks siis vaja ülevaatusele minna ja selleks ajaks nokid ära ja paned tavalised halogeenid asemele?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.07 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Aga kogu rõõmu jätkub aastaks siis vaja ülevaatusele minna ja selleks ajaks nokid ära ja paned tavalised halogeenid asemele?

Ah, loe ülevaltpoolt. Ütlen kohe ära, et moraalijüngritel pole mõtet siin teemas sõna võtta. See ei muuda mitte grammigi minu tegemisi ja selleks ma seda teemat ei teinud. Edaspidi kustutan sellised postid siit. Jäävad ainult informatiivsed postid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 12.10.07 07:20 Tsiteeri


Ei, ma ei loe moraali-tahan enda A4-jale ka Xenonid panna aga ma ei tea kuidas seda lahendada, et aastas korra pean tuled laiali kakkuma.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.07 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ei, ma ei loe moraali-tahan enda A4-jale ka Xenonid panna aga ma ei tea kuidas seda lahendada, et aastas korra pean tuled laiali kakkuma.

Ei pea ju täielikult laiali võtma. Lihtsalt xenonpirn pesast välja, halogeen asemele ja juhtmed xenoniblokki mineva juhtme küljest halogeeni taha. 5 min töö, nagu eelpool juba mainitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 12.10.07 10:57 Tsiteeri


Tänud juba ette ära :D

Ma ei saa aru miks kõik ülevaatuse pärast põevad ja üleüldse siin teemas selle kohta sõna võtavad. 6k Xenoni tulemus on igal juhul väärt seda tulemust, et kasvõi kordusülevaatus teha. Või hoopis "mustalt". Lisaks kui ühes kohas läbi ei saa, tuleb järgmine kord minna teise kohta.
Mina käisin ÜV-l oma kodu lähedal, mis on ajapikku kujunenud üheks täitsa rangeks kohaks. Ja mitte üht sõna ei tulnud xenoni kohta, kui tulesid kontrolliti. Olgugi, et mul on 91 aasta c4.
Ja kui muud moodi ei saa, siis aastas pooleks tunniks pirnid ümber vahetada ei ole vist kõige raskem ega kulukam ülesanne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 23.10.07 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Peaasi, et ei aja sassi manuaalset salongist kõrguseregulaatorit ja automaatset vastavat. Just siis see viimane on nõutud xenonite puhul ja selle olemasolul puudub salongist reguleerimise võimalus.
Lihtsalt nii info mõttes.

mul olid A8'l tehase xenonid, puudusid nii pesurid kui ka automaatne nivoo. manuaalne rull oli salongis ja klepsud kapoti all olemas... ülevaatusel ei kobisend keegi midagi. sõbra E38'l on nt. automaatne nivoo+man.rull ka veel.

võta nyyd kinni. kas esimestel S6'l on automaatne nivoo?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 25.10.07 20:48 Tsiteeri


Ei ole automaatset nivood esimestel S6 C4'l.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 29.11.07 07:18 Tsiteeri


Kas see sinu paigaldatu on mingi aftermarketi komplekt või originaal? 6000k on ilus, aga kas ka piisava valgustusvõimega? Ehk mingi 4000-5000k oleks tõhusam? Või võid olla rahul ka 6000k-ga? Kas A8-l on kaug ja lähituli eraldi pirniga? Mõtlen, et kui juba ka sama töö ette võtta, siis üritaks juba Bi-Xenoni organiseerida? Kuid kui kaks pirni, siis kas üks plokk...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.11.07 08:51 Tsiteeri


Ikka aftermarket. 6000K on selline paras kompromiss valgustuse ja ilu vahel. Vihmamärjal maanteel sõites olen mõelnud, et oleks ehk võinud 5000K olla, kuid igal juhul on ka 6000K xenon nii tavalistest kui ka ebatavalistest (+70% jms) halogeenidest mäekõrguselt üle. A8 tules on 3 eraldi pirni - kaug-, lähi- ja udutule jaoks. Kui tahad kaugtuld ka xenonit panna, pead selleks eraldi pirnid ja blokid ostma. Teine blokk tule korpusse enam ei mahu.

PS. Ülevaatuse läbisin kuu aega tagasi puhtalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.08 00:42 Tsiteeri


Suutsin enda autol ühe nn. xenon effekt pirni ära lõhkuda. Kuna neid müüakse paaris, siis mõtlesin, et äkki ei hakkaks uut komplekti pirne ostma vaid läheks päris xenonite peale üle. Valida oleks aftermarket HID - komplektid 35W 4300K või 6000K. Samas oleks võimalik ka 55W võtta, aga need on täpselt poole kallimad. Ma ei suuda otsustada, millised võtta. Kas see 6000K jääb loomulik valgus või vaatad juba kaugelt, et mingid vuhvlid? Võrdluseks võiks tuua replica veljed, mõned on sellised, et 100m pealt vaatad, et pole originaal. Osa on jälle sellised, et võid originaaliga kõrvuti panna, aga ei saa aru kumb on kumb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.05.08 06:29 Tsiteeri


Ei, sellist siniste või roheliste halogeenidega sõitjate muigamapanevat pilti küll ei jää. Luup murrab niikuinii servast kiiri, nii et ka 4300K valgus sillerdab kohati väga siniselt. Välimuse poolest olen mina siiani 6000K valikuga rahul. Kui ma peaks pimedal ajal iga päev maanteed sõitma, valiksin 4300K, neeldub mustal märjal teel veidi vähem. Mingit mäekõrgust vahet siiski ei ole.

35W vs 55W jäägu su enda südametunnistusele.

Sinised tuled räägivad. Rahast. Ksenoontuled. Kaugelt paistab ära, et raha tuleb. Hea ja rahulik. Ma tean, et mulle sõidab vastu rikas inimene. Ma tean, et ta teab, et mina olen rikas, sest ka minu autol on sinised ksenoontuled. Rikkad austavad üksteist. Rikas laseb alati teise rikka vahele, rikas vilgutab rikkale, kui teel on politsei, rikas naeratab sõbralikult, kui teine rikas ohtliku möödasõidu teeb või vales kohas vale tule ajal vales suunas sõidab. Ja selleks sinised tuled ongi. Kus on, sinna antakse. Ja pidevalt mõõdetakse välja asju, mis lasevad märgata ja märgistada.
/K. Kender, "Check out", 2001/

Sobib siia alla väga hästi. :) Eks me kõik taha alateadlikult rikkad välja näha. :P Aastast 2001 on aega mööda saanud ja ksenoon ses mõttes tänaseks muidugi tänavapildis devalveerunud, aga mingi mõte on seal senini olemas. :P Psühholoogilisest, mitte tehnilisest küljest vaadatuna siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.08 07:42 Tsiteeri


Sõnastan enda küsimust natukene ringi. Tahaksin, et jääks tehasest paigaldatud xenonitega sarnased, st, et kohe aru poleks saada, et aftermarket xenonid on. Kas see 6000k liiga sinine ei jää, st. kohe saab aru, et hiljem ise paigaldatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 23.05.08 07:51 Tsiteeri


Siis pane 4300K, kui ei taha eristuda ja eesmärk on tehase välimuse säilitamine.
Kui Black'iga hiljuti kokku saime ja ta oma "uue" A8'ga tuli, siis tundsin ta Xenon'i järgi ilma kahtluseta ära ;-)


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.08 13:32 Tsiteeri


Mida arvab algupärase A8 kompuuter 35W xenon pirnidest, kas hakkab veateadet näitama , et pirn läbi põlenud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.05.08 16:11 Tsiteeri


Kompuuter ei arva pirnidest midagi, kuna ta ei näe pirne. Tema näeb ballaste. Minu paigaldatud komplektiga katkise pirni viga ette ei tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.08 16:31 Tsiteeri


Sul on 35W? Tahtsin 35W osta, kuid kartsin, et hakkab veateadet andma ja peab takistid vms ostma lisaks. Muidu ostsin juba 55W 4300K ära. Mis vahet nendel on, 55W on tugevam valgus lihtsalt või on värv ka erinev? Kas pirnid on kõigil samad, olenemata kas ballast on 35w või 55w?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.05.08 17:00 Tsiteeri


Mul on ikka 35W jah. Selline komplekt:

http://pildid.audiclub.ee/black/a8xenon06.jpg

Minu arust on valgust piisavalt ja nii pohhuistlikult ma kaasliiklejaisse ei suhtu, et lähituledes omajagu eredamaid 55W kasutada. Xenon'e ei tasu vattide osas mingi juhul halogeenidega võrrelda, kuna nende kasutegur on lihtsalt niivõrd palju suurem.

55W on tugevam valgus, värvuse osas saab valida erinevat värvustemperatuuri. Nii pirnid kui ka ballastid on erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.08 17:46 Tsiteeri


Ok, sellega läks siis vähe nihu. Vaatan, äkki saan 35W vastu ära vahetada komplekti. Kui keegi 55W H1 4300K komplekti tahab, siis olen pakkumistele avatud.

Edit: Pole enam pakkuda 55W komplekti, sain 35W vastu vahetatud. Originaalis on ka A8-l 35W xenonid pooltuledes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 76.3% - SQL: 23.7%]