Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Turbo õlitustorud (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6715)
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 13.08.07 06:50 Tsiteeri
Turbo õlitustorud



Oskab keegi öelda, et kui tihti 1,9TDI mootoril (85kW PD) neid vahetama peab? Olen otsinud siit ja sealt a pole mingit inffi leidnud selle kohta. Kas vahetada tasuks ka tagasivoolu toru? Minu arvates on see viimane kollektorist piisavalt kaugel et vaevalt sellesse õli sisse kõrbeb a krt teab...
Üks turbospets väitis, et neid tuleks mõlemaid vahetada nii umbes iga paari õlivahetuse järel :o
See ju paari tonnine lisalaks kui see tõesti nii peaks olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 13.08.07 07:42 Tsiteeri


Tee nii,kisu õlitoru maha ja tsekka üle, kui on umbes siis lükka see mingi traadiga läbi, leota bensiinis vms. Minuarust on see jutt suht BS, aga parem karta kui kahetseda. Olen ise ka veebist otsinud infot aga siiani pole adekvaatset infot leidnud (vilets otsija vbl :)). Aga uue ostmisel ja kaupmeeste nuumamisel ei näe mõtet, kui toru tõesti omadega nii pees pole.
Enda liikuril ei avastanud sealt küll mingit ummistust, ju need jutud on sellised piimapoesabas tekkinud ja räägivad sellised vennad kes pole kunagi õli vahetanud või sõidavad pidevalt pöörded punases :)
1 faktor kuulujuttude tekkeks on kindlasti hooldama "high mileage vehicle" ostmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 14.08.07 08:23 Tsiteeri


sileem11 parem karta enne kui turbo lendab.
Traadi ja muu sodiga leotades võid ainult hullemaks asja teha.
Leotad pasa pehmeks, et see siis ilusti turbost läbi käiks.
Õlitoru on neil mootoritel tüüpviga ja soovitaks seda vahetada.
Alles hiljuti uks mees kel turbo lendas ja uue müüsin soovitasin ka torud vahetada muidu läheb uus sama teed.
Siis arvati ka, et loll jutt ja nad ei pidanud vajalikuks torusi vahetada kuna on normaalsed.
Ei saanudki uue turboga rohkem sõita kui ~50km ja tõmbas sodiga võlli kinni ja pooleks ka kohe.
Ei tea ka ise seda vahetus välpa, aga teie huvides soovitaks neid torusi ikka vahetada miski aja tagant.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.08.07 09:00 Tsiteeri


Kas see kehtib ka 1,8T bensuka kohta?
Ma kasutan täissünti.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.08.07 09:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Kas see kehtib ka 1,8T bensuka kohta?
Ma kasutan täissünti.


1.8T R4-l on see tüüpviga.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.08.07 09:14 Tsiteeri


Tegelt ka?
Palju need torud maksavad?
Mina pole siiani vahetanud, kuigi varsti on õlivahetus tulemas.
Millised nad välja näevad?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andero
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 3.0 TDI Quattro

postitati 14.08.07 09:20 Tsiteeri


Õlitustoru jookseb turbo juurest ülesse väljalaske kollektori pealt ümber mootori tagumise nurga ja alla filtri juurde.

Hind oli u. 900 - 1000.- kr ringis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.08.07 09:23 Tsiteeri


Ja kus krt ma peaks sellist asja teadma, et seda vahetada ka vaja? Esimest korda kuulen sellisest vahetusest.
Mis see vahetusvälp peaks olema?
1 õlitustoru ainult?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 14.08.07 10:42 Tsiteeri


See pole ju kosmosetehnika, tavaline metallist toru ja suht lühike, ma ei kujuta ette mis tingimustel see ummistub, mingi vene õliga lasta järjest 50000 või mis on ikkagi selle ummistuse põhjus ja kui tihti siis seda esineb - paluks nüüd konstruktiivset infot kes seda väidavad!

Aga eks tuleb siis seda jälgida, õnneks käib see kergelt maha ja ligi pääseb ka suht hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 14.08.07 10:47 Tsiteeri


Oleks vaja sellist head pika sabaga "pudeliharja" millega selle ära saaks puhastada seestpoolt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 14.08.07 11:55 Tsiteeri


Vabandan OT jätkamise eest aga

reval auto andmetel 1,8 T

ese millest ilmselt on juttu, ehk õlifilri juurest turbole pealejooksev metalltoru. sellest sõltub otseselt õlitus, kuna ta on sisenev.

Tootekood Artikli nimetus Hind (km-ga)

058145778 õLITORU 851.00


lisaks on veel ka oil return line (turbost allpool karteri suunas minev ja juba kaugemal kollektorist) selle toru ummistumine ei ole nii tõenäoline.

Tootekood Artikli nimetus Hind (km-ga)
058145735E õLITORU 1205.00


parandatagu mind, kui ma eksin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.08.07 12:13 Tsiteeri


Pohh, mis mootoriõli kasutad. Viimastel tuhandetel, ennem õlivahetust on niiehknaa õli piisavalt pask. Oletame ,et ühel õhtul annad kõvasti piitsa.... jätad mootori seisma, väljlaske kolle on punane pauguatmisest, õlitoru jookseb sealt samast lähedusest ning ei oma erilist soojusisolatsiooni, õli kukub kõrbema torus. Pärast igat analoogset juhtumit lihtsalt kõrbemis tagajärjel kinnitub kiht kihi haaval õlitoru siseseinale, ükskord on ristõige olematu ning vile ei saa õlitust - korras.

Pärast pauguatmisi tuleks mootor jahedaks sõita, just sõita, mitte koahpeal vuristada. Seisva mootoriga ei toimu mingit tsirkulatsiooni õlitussüsteemis ning torusse jääv õli omastab korraliku kuumuse ( 300 ja rohkem kraadi ), õli peabki kõrbema ning tahkestuma. Sellistes tingimustes.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 14.08.07 12:42 Tsiteeri


Tark teebki nii et sõidab jahedaks ja laseb koha peal ka seista - auto on ju piisavalt kallis asi ;). Aga kui mootori seisma jätad valgub see õli sealt torust minema (gravitatsioon ja pump seisab) või arvad et see toru on seistes õli täis ja "kõrbeb/keeb" seal, mina kasutan kaasaaegset sünt õli millel on hea voolavus - eriti kuumana, seega igasugu ilusaid teooriad (jura) pole mõtet välja mõelda :cool:


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Pohh, mis mootoriõli kasutad. Viimastel tuhandetel, ennem õlivahetust on niiehknaa õli piisavalt pask. Oletame ,et ühel õhtul annad kõvasti piitsa.... jätad mootori seisma, väljlaske kolle on punane pauguatmisest, õlitoru jookseb sealt samast lähedusest ning ei oma erilist soojusisolatsiooni, õli kukub kõrbema torus. Pärast igat analoogset juhtumit lihtsalt kõrbemis tagajärjel kinnitub kiht kihi haaval õlitoru siseseinale, ükskord on ristõige olematu ning vile ei saa õlitust - korras.

Pärast pauguatmisi tuleks mootor jahedaks sõita, just sõita, mitte koahpeal vuristada. Seisva mootoriga ei toimu mingit tsirkulatsiooni õlitussüsteemis ning torusse jääv õli omastab korraliku kuumuse ( 300 ja rohkem kraadi ), õli peabki kõrbema ning tahkestuma. Sellistes tingimustes.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 14.08.07 12:47 Tsiteeri


Ametlike põhjustena 1.8l bensiinimootorite puhul on välja toodud:

1) regulaarse hoolduse puudumine
2) ja kõrgenenud temperatuur (või nende koosmõju)

3) piisavalt efektiivse soojuspeegeldi, mille kood on 058129585B, puudumine teatud aastakäikude VW/Audi grupi mudelitel


Turbo vahetusega koos soovitab tehase ringkiri vahetada õlitoru (058145778) ja nimetatud soojuspeegeldi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 14.08.07 12:48 Tsiteeri


See mudeliti tõesti nii olla, kas mudeleid/aastarve ka oskad välja tuua?

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Ametlike põhjustena on välja toodud:

1) regulaarse hoolduse puudumine
2) ja kõrgenenud temperatuur (või nende koosmõju)

3) soojuspeegeldi (058129585B) puudumine teatud aastakäikude VW/Audi grupi mudelitel


Turbo vahetusega koos soovitab tehase ringkiri vahetada õlitoru (058145778) ja nimetatud soojuspeegeldi.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 14.08.07 12:51 Tsiteeri


disla kolle külge see jublak (soojuspeegeldi) ei sobi ilmselt http://www.avtoshop.net/vw.php?mdl=221&bildid=299000B9&grp=2&check=8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.08.07 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Tark teebki nii et sõidab jahedaks ja laseb koha peal ka seista - auto on ju piisavalt kallis asi ;). Aga kui mootori seisma jätad valgub see õli sealt torust minema (gravitatsioon ja pump seisab) või arvad et see toru on seistes õli täis ja "kõrbeb/keeb" seal, mina kasutan kaasaaegset sünt õli millel on hea voolavus - eriti kuumana, seega igasugu ilusaid teooriad (jura) pole mõtet välja mõelda :cool:





Sa, sileem11, võid ju hüper-super määrdeained kasutada ning igasugu ilusaid teooriaid (jura) välja mõelda, kuid fakt jääb faktiks. Ei ole mina seda välja mõelnud, seda kirjtab/näeb ette ka margiesindus.
Õli voolabki välja torust, kuid seinale jääb mingi kiht, mis kõrbeb veel kiiremini toruseinale kui õli täis torus toimuv kõrbemine.

See jutt käib nii 1.8T kui ka 1.9TDI kohta. On olnud palju juhtumeid, kus ei ole soojustpeegeldavat isolatsiooni mootoriruumis, kollektori juures. Lihtsalt mõni tarkpea otsustab seda sinna enam mitte tagasi panna ja voila ongi selleks korraks vilega.
Juhtub torujama ka korrektse kapotialusega, kuid mitte nii kiiresti, vaid pikema aja jooksul


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.08.07 13:18 Tsiteeri


Minu omal on sellised asjad kõik olemas (pole pederastist automehhaanikud olnud). k.a ka see soojuspeegeldi (selline kaitsetoru seal ümber).
Aga kas ma peaks ikkagi sellest hoolimata vahetama selle õlitoru koos järgmise õlivahetusega?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.08.07 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Minu omal on sellised asjad kõik olemas (pole pederastist automehhaanikud olnud). k.a ka see soojuspeegeldi (selline kaitsetoru seal ümber).
Aga kas ma peaks ikkagi sellest hoolimata vahetama selle õlitoru koos järgmise õlivahetusega?



Ei, ei ole vaja välja vahetada, lihtsalt maha kruvida ning veenduda toru ristlõikepindala olemasolust, et seal ei oleks õli tahkestunud torusisepinnale..


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 14.08.07 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
See on jah iseteema kui isolatsioon jäetakse tagasi panemata, hooletuse ja lolluse eest pole keegi kaitstud.




See jutt käib nii 1.8T kui ka 1.9TDI kohta. On olnud palju juhtumeid, kus ei ole soojustpeegeldavat isolatsiooni mootoriruumis, kollektori juures. Lihtsalt mõni tarkpea otsustab seda sinna enam mitte tagasi panna ja voila ongi selleks korraks vilega.
Juhtub torujama ka korrektse kapotialusega, kuid mitte nii kiiresti, vaid pikema aja jooksul



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.08.07 13:43 Tsiteeri


No mul väidab spidomeeter, et 210 000 on ls.
No eks vast mingi 410 000 on reaalsus.
Ega vist toru maha kakkumata teada ei saa?
Mingi kogu õli jookseb ka välja tänu sellele?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 14.08.07 20:24 Tsiteeri


kui 200 oled sõitnud võid ka toru vahetada.
Pole nii kallis kui uus turbo osta.
Tehase garantii turbole on pikem kui mootori eluiga nii saadeti ametlik vastus.
Ainuke tingimus on hooldus.
Hooldad kehvalt garantiid pole.
Ise saad valida.
Otsast vaatamisega ei näe ka alati toru läbi.
Harjaga ei ole mõtet torus pedereerida lükkad ainult ilusti pasa liikuma.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 27.08.07 11:33 Tsiteeri


Mida see võiks tähendada?
"Tehase garantii turbole on pikem kui mootori eluiga nii saadeti ametlik vastus.
Ainuke tingimus on hooldus.
Hooldad kehvalt garantiid pole."
Kas see tähendab, et minu 96 aasta audi turbol on garantii, kui vahetan õlitustoru ja turbo peaks kotti minema?
St keegi vahetab selle garantiikorras ära?
Kus, kes, kuidas?
Kas mitte 5-7 aastat pole autode garantii ja siis ole ise sepp ja remondi?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 27.08.07 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Mida see võiks tähendada?
"Tehase garantii turbole on pikem kui mootori eluiga nii saadeti ametlik vastus.
Ainuke tingimus on hooldus.
Hooldad kehvalt garantiid pole."
Kas see tähendab, et minu 96 aasta audi turbol on garantii, kui vahetan õlitustoru ja turbo peaks kotti minema?
St keegi vahetab selle garantiikorras ära?
Kus, kes, kuidas?
Kas mitte 5-7 aastat pole autode garantii ja siis ole ise sepp ja remondi?

Arvad, et su turbo läbiks garantii tingimusi?
Tule lammutame lahti ja näitan kuhjaga vigasi mis ei lähe garantii alla ja seotud kehva õlitusega ja õliga seonduvaga.
On sul 96a turbot võimalik müüjale garantiise viia?
Eesti seadused nii ette ei näe ja keegi ei võtaks sind jutule ka.
Turboga võib vabalt sõita miljoni ja rohkem kui oskad kasutada ja hooldada.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 28.08.07 06:07 Tsiteeri


Seda ma just mõtlengi, et kas tõesti on nii:
vahetan regulaarselt õlitustoru, teen hooldust nii nagu vaja
ja oletame, et auto ka Eestist ostetud.
Ja nüüd kui turbo peaks ikkagi kotti minema, siis saaksin teoorias 11 aastat vana auto turbo vahetada garantii korras?
See, kui sa turbo laiali kakud ja näed seal mingeid vigu, no hea küll aga mina kui lõpptarbija, mina ei pea teadma mis seal sees toimub, kui teen regulaarset hooldust (või eeldab, see seda, et olen patriootlik margi esinduseklient?).

Minu turbol pole midagi viga-töötab hetkel ilusti aga mind just huvitabki, mis on need tingimused ja kas leidub ka kuskil keegi kes seda vahetaks garantii korras? Kas worldwide garantii ei kehti esindustel? (ega esindus oma kulusse ühtegi juppi ei lase ju, mis garantii korras välja vahetatakse).


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]