Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 16.07.07 11:08
|
|
|
Turbo peetis? - 00575 - Intake Manifold Pressure
Kes oleks abis järgmise veakoodi põhjuse väljaselgitamisel?
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Kas siin on tegemist kuidagi turboga ja selle korrasolekuga, kuna ka tõmme jätab kõvasti soovida?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.07.07 11:35
|
|
|
Leke sisselaskes, rõhuandur peetis.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 16.07.07 21:25
|
|
|
Kust seda andurit täpsemalt otsida ja kas on remonditav või läheb vahetusse? Kas ka tõmbe puudumine võib olla sellega seotud? Küsin seda siis selleks,
et ei hakkaks turbot heast peast demonteerima. See va turbo korrasoleku kahtlus tuli peale seda, kui lugesin järgmist teemat:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41198#pid254963
Iseenesest viga on siis selline, mis tekib üsna ootamatult, mõnikord võib päris mitu päeva sõita ja viga ajju ei löö kuid mõnikord ka peale lühikest
otsa on viga ajus.
Teab keegi ka rääkida sellisest klapist nagu N75, mis see on ja kus see asub? Leidsin erinevatest foorumitest, et just selle klapi viga põhjustab seda
viga ajus.
Veel... On keegi kokku puutunud turbo korrastamisega, ehk siis puhastamisega leidsin ka oma probleemiga haakuva teema: turbo puhastusprotsess
|
|
|
metsakas
huviline
Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro
|
postitati 06.09.07 12:24
|
|
|
Niih, omal sama veakood, sai kontrollitud
turbo rõhku, see tõusis ilusti 1,8 bar-i peale.
Kas järgmine variant on, et õhukulu lugeja on
saba andud, või on veel mingeid värke,
mida kontrollida?
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 07.09.07 06:57
|
|
|
Endal on olnud 2 autot millel selline viga ilmnes. Ühel kadus see iseenesest kui sai korra Soomes tangitud, teisel oli turbo täiesti otsas omadega.
Seda viga põhjustavaid tegureid võib aga veel teisigi olla. Kas mootorist õli kah kaob? Proovi alustuseks võtta otsast turbo välja puhuv lõdvik ja
proovi käega järgi turbiini risti ja pikilõtkud. Risti võib väike lõtk olla, pikkupidi ei tohi.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 07.09.07 15:32
|
|
|
Ja veel kui see õline siis uut vaja.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 07.09.07 17:54
|
|
|
Nu nii, minu seiklustest siis seoses selle veateatega. Alustuseks lisan siis, et koos antud veateatega oli ka see jama, et autol kiirendus puudus
täielikult. Käisin sõiduriistaga Jõhvis LM servises (Karla koostööpartner), võeti lahti, öeldi, et turbo peal asetseva klapi membraan lõhki,
audikeskus pakub vaid originaali, pakkusid omalt poolt klappi hinnaga 3800.- ja lisaks töö!!!!!! Sama Tallinnas Joe's Garages maksis 2300.- plus töö.
Ühesõnaga viisin auto üleeile Tallinnasse, kus meistripoiss vahetas mul selle klapi poole tunniga ära, lisaks aga selgus, et õhulugeja valetab, s.t.
loeb tagurpidi. Gaasi lisades näitab, et õhukogus väheneb... Ühesõnaga soovitati soojalt ka see jupp ära vahetada. Maksma peaks vahetusjupina ca
1500.- Praeguse seisuga on minu sõiduk megaökonoomse küttekuluga kuid ilma kiirenduseta. Küttekulu on praegu 100 km/h ga liikudas 4,5-5 liitrit -
100-le. Tahaks siiski kiirenduse kätte saada. Ootan nüüd, paremaid aegu, eks siis vahetan ka selle õhulugeja.
|
|
|
Renza243
huviline
Registreerunud 03.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 Q
|
postitati 09.05.18 06:32
|
|
|
Kiirendus vilets..
Tere, värskendan teemat
autoks c5 avant q 03 lõpp.
sama küsimus kuna diagnosti pole veel jõudnud minna,et kas turbo hakkab otsa saama?
Kohalt minnes tuleb gaasipedaal põhja suruda, siis u 3s pärast alles kiirendab..
veel ilmnes et õhukululugeja lõdvik turbopoolsest otsast veidi pidune...
Mis variandid on? Tänud ette!
|
|
|
Renza243
huviline
Registreerunud 03.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 Q
|
postitati 09.05.18 06:44
|
|
|
mainin veel ära et vasakpoolses ( turbo p.) sisselaske kolle tihendi vahelt kergelt immitseb õli
|
|
|
Renza243
huviline
Registreerunud 03.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 Q
|
postitati 15.06.18 20:39
|
|
|
...ei midagi hullu , õhulugeja oli peetis selgus diagnostis.
|
|
|