Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tiptronicuga jama (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2986)
eXa6
huviline



Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.07 10:48 Tsiteeri
Tiptronicuga jama



Autoks on 2000 a a6 2.5 tdi quattro tiptronic kastiga. Probleemiks see, et ei vaheta käike korralikult: algul vahetab kuni 2. käiguni, siis lööb pöörded gaasi vajutades üles, aga edasi ei lähe ja käiku ära ei vaheta. Vahetab alles siis, kui natuke gaasi lahti lased. Samas manuaalse lülituse korral kõik toimib. Mis viga võib olla? Selline küsimus ka siis, et kuidas kontrollida õlitaset käigukastis? Mootoris sai õli vahetatud ja õlituli nullitud, aga kohe hakkab uuesti põlema, kas see sama tuli näitab ka käigukasti õli taset? Aa, ja mis õli tuleks kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.06.07 11:05 Tsiteeri


Proovi kõigepealt kasti aju resettida - akujuhe mõneks ajaks maha. Enne veendu, et Sul orig. maki kood olemas on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.07 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eXa6
Autoks on 2000 a a6 2.5 tdi quattro tiptronic kastiga. Probleemiks see, et ei vaheta käike korralikult: algul vahetab kuni 2. käiguni, siis lööb pöörded gaasi vajutades üles, aga edasi ei lähe ja käiku ära ei vaheta. Vahetab alles siis, kui natuke gaasi lahti lased. Samas manuaalse lülituse korral kõik toimib. Mis viga võib olla? Selline küsimus ka siis, et kuidas kontrollida õlitaset käigukastis? Mootoris sai õli vahetatud ja õlituli nullitud, aga kohe hakkab uuesti põlema, kas see sama tuli näitab ka käigukasti õli taset? Aa, ja mis õli tuleks kasutada?


Oled kindel, et tegemist on tiptronic kastiga, multitronic ei ole!? Kas auto on esiveoline?


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eXa6
huviline



Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.07 12:09 Tsiteeri


quattro on 4-vedu ja kast ON tiptronic


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.07 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eXa6
quattro on 4-vedu ja kast ON tiptronic


Sry, ei pannud quattro kirja tähele...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.07 12:15 Tsiteeri


Aga esmalt peab uurima veamälusid, võib olla, et on multifunktsionaallüliti viga...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eXa6
huviline



Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.07 13:22 Tsiteeri


diagnostis ei näidanud ühtki veakoodi, aga öeldi et äkki võib olla turbo juhtklapi membraan, et mootor on jõuetu, lükkab küll pöörded üles, aga edasi ei lähe ja sellest võib ka kast lolliks minna. oskab keegi kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 25.06.07 17:22 Tsiteeri


jehh..... kaua ootasin, aga lõpuks siis ka keegi sarnase probleemiga. Minu tiptronicu kala teema siis selline. Sümptomite järgi sama. Proovisin kasti ni resettida kui vahetada koode, ei midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.06.07 20:19 Tsiteeri


Tegelt ei tohiks multifunktsionaalse lüliti "rike" põhjustada "tühja käimist", pigem süüdistaks kehva õli, filtrit, kehvemal juhul vale õli (kui mingi teadur on kastist üle käinud). Tiptronic kasti valet õli kallates hakkab just see tühjakäimise ja käikude ebastabiilne lülitus pihta. Ise nähtud, tuntud ja ka hiljem paranemist tuntud kui õige õli sisse sai. Kõige kehvemal juhul on kast lilleks ja "elu" vahetusse :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eXa6
huviline



Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.07 11:05 Tsiteeri


kõige suuremaks üllatuseks lõhnab asi vist hoopis mittetoimiva turbo järele. s.t. kui mootoril turbot taha ei tule, on ta nii jõuetu et gaasi põhja vajutades läheb kast lolliks ja lükkab küll käigu alla, aga edasi ei lähe. sest kui vaikselt kiirendada, no ikka vaikselt, vahetab kõik käigud õigetel pööretel ja ilusti ära. vaatab edasi, täna külastan üht turbomeest, äkki oskab midagi kosta selle jutu peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saviants
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.07 14:25 Tsiteeri


mul oli aasta tagasi selline lugu, et kast "viskas" käikke välja ja ei võtnud vedu ennem taha, kui gaas maha lasta ja 2-3 sekundit oodata. Ja aeg-ajalt viskas kasti avariirezhiimile..Ja seda sooja mootoriga, külmast peast toimis kõik hästi. Kast võeti laiali ja ühel alumiiniumist sidurikorvidest oli põhjas suur pragu. Uus korv, ja muud vajalikud ja asi töötas nagu ponks. Kui täpselt mäletan, siis see lõbu maksis 12 tuh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eXa6
huviline



Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.07 20:06 Tsiteeri


õnneks jääb vist kasti remont ära, turbo on ka korras...Tuleb välja et see klapp, mis turbosse õhku laseb vms (turbo juhtklapp, aktuaaktor, on katki ja turbot järgi ei võta, klapp on alumises asendis ja juhib õhu sujuvalt mööda. sellepärast pullib ka kast. vähemalt esialgne arvamus on selline, eks vaatab, mis edasi saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eXa6
huviline



Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.07 16:29 Tsiteeri


Wastegate ongi läbi omadega. Tuleb nüüd uus otsida. Teab äkki keegi kust seda saada võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 05.09.07 17:54 Tsiteeri


mul nüüd siis selgus, et sama jama, turbo juhtklapi membraan katki, esindusest tuli info, et eraldi siukest jubinat ei saa, ainult koos turboga. Töökojas öeldi, et siiski on ka aftermarket tootja, kes pakub sellist juppi. On keegi varem sarnase probleemiga kokku puutunud, milline oleks selle juhtklapi hind? Oleks kiiremas korras tarvis infot hinna kohta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 05.09.07 19:40 Tsiteeri


Saab küll eraldi osta ja vahetada.Joe's garages on asi täitsa olemas hinnaga ca 2000 eeku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]