eXa6
huviline
Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.07 09:48
|
|
|
Tiptronicuga jama
Autoks on 2000 a a6 2.5 tdi quattro tiptronic kastiga. Probleemiks see, et ei vaheta käike korralikult: algul vahetab kuni 2. käiguni, siis lööb
pöörded gaasi vajutades üles, aga edasi ei lähe ja käiku ära ei vaheta. Vahetab alles siis, kui natuke gaasi lahti lased. Samas manuaalse lülituse
korral kõik toimib. Mis viga võib olla? Selline küsimus ka siis, et kuidas kontrollida õlitaset käigukastis? Mootoris sai õli vahetatud ja õlituli
nullitud, aga kohe hakkab uuesti põlema, kas see sama tuli näitab ka käigukasti õli taset? Aa, ja mis õli tuleks kasutada?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.06.07 10:05
|
|
|
Proovi kõigepealt kasti aju resettida - akujuhe mõneks ajaks maha. Enne veendu, et Sul orig. maki kood olemas on.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.07 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eXa6
Autoks on 2000 a a6 2.5 tdi quattro tiptronic kastiga. Probleemiks see, et ei vaheta käike korralikult: algul vahetab kuni 2. käiguni, siis lööb
pöörded gaasi vajutades üles, aga edasi ei lähe ja käiku ära ei vaheta. Vahetab alles siis, kui natuke gaasi lahti lased. Samas manuaalse lülituse
korral kõik toimib. Mis viga võib olla? Selline küsimus ka siis, et kuidas kontrollida õlitaset käigukastis? Mootoris sai õli vahetatud ja õlituli
nullitud, aga kohe hakkab uuesti põlema, kas see sama tuli näitab ka käigukasti õli taset? Aa, ja mis õli tuleks kasutada? |
Oled kindel, et tegemist on tiptronic kastiga, multitronic ei ole!? Kas auto on esiveoline?
|
|
|
|
eXa6
huviline
Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.07 11:09
|
|
|
quattro on 4-vedu ja kast ON tiptronic
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.07 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eXa6
quattro on 4-vedu ja kast ON tiptronic |
Sry, ei pannud quattro kirja tähele...
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.07 11:15
|
|
|
Aga esmalt peab uurima veamälusid, võib olla, et on multifunktsionaallüliti viga...
|
|
|
|
eXa6
huviline
Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.07 12:22
|
|
|
diagnostis ei näidanud ühtki veakoodi, aga öeldi et äkki võib olla turbo juhtklapi membraan, et mootor on jõuetu, lükkab küll pöörded üles, aga edasi
ei lähe ja sellest võib ka kast lolliks minna. oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 25.06.07 16:22
|
|
|
jehh..... kaua ootasin, aga lõpuks siis ka keegi sarnase probleemiga. Minu tiptronicu kala teema siis selline. Sümptomite järgi sama. Proovisin kasti ni resettida kui vahetada koode, ei midagi.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.06.07 19:19
|
|
|
Tegelt ei tohiks multifunktsionaalse lüliti "rike" põhjustada "tühja käimist", pigem süüdistaks kehva õli, filtrit, kehvemal juhul vale õli (kui
mingi teadur on kastist üle käinud). Tiptronic kasti valet õli kallates hakkab just see tühjakäimise ja käikude ebastabiilne lülitus pihta. Ise
nähtud, tuntud ja ka hiljem paranemist tuntud kui õige õli sisse sai. Kõige kehvemal juhul on kast lilleks ja "elu" vahetusse
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
eXa6
huviline
Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.07 10:05
|
|
|
kõige suuremaks üllatuseks lõhnab asi vist hoopis mittetoimiva turbo järele. s.t. kui mootoril turbot taha ei tule, on ta nii jõuetu et gaasi põhja
vajutades läheb kast lolliks ja lükkab küll käigu alla, aga edasi ei lähe. sest kui vaikselt kiirendada, no ikka vaikselt, vahetab kõik käigud õigetel
pööretel ja ilusti ära. vaatab edasi, täna külastan üht turbomeest, äkki oskab midagi kosta selle jutu peale.
|
|
|
saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.07 13:25
|
|
|
mul oli aasta tagasi selline lugu, et kast "viskas" käikke välja ja ei võtnud vedu ennem taha, kui gaas maha lasta ja 2-3 sekundit oodata. Ja
aeg-ajalt viskas kasti avariirezhiimile..Ja seda sooja mootoriga, külmast peast toimis kõik hästi. Kast võeti laiali ja ühel alumiiniumist
sidurikorvidest oli põhjas suur pragu. Uus korv, ja muud vajalikud ja asi töötas nagu ponks. Kui täpselt mäletan, siis see lõbu maksis 12 tuh.
|
|
|
eXa6
huviline
Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.07 19:06
|
|
|
õnneks jääb vist kasti remont ära, turbo on ka korras...Tuleb välja et see klapp, mis turbosse õhku laseb vms (turbo juhtklapp, aktuaaktor, on katki
ja turbot järgi ei võta, klapp on alumises asendis ja juhib õhu sujuvalt mööda. sellepärast pullib ka kast. vähemalt esialgne arvamus on selline, eks
vaatab, mis edasi saab.
|
|
|
eXa6
huviline
Registreerunud 18.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.07 15:29
|
|
|
Wastegate ongi läbi omadega. Tuleb nüüd uus otsida. Teab äkki keegi kust seda saada võiks?
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 05.09.07 16:54
|
|
|
mul nüüd siis selgus, et sama jama, turbo juhtklapi membraan katki, esindusest tuli info, et eraldi siukest jubinat ei saa, ainult koos turboga.
Töökojas öeldi, et siiski on ka aftermarket tootja, kes pakub sellist juppi. On keegi varem sarnase probleemiga kokku puutunud, milline oleks selle
juhtklapi hind? Oleks kiiremas korras tarvis infot hinna kohta!
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 05.09.07 18:40
|
|
|
Saab küll eraldi osta ja vahetada.Joe's garages on asi täitsa olemas hinnaga ca 2000 eeku.
|
|
|