Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Esivedru murdus (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 6844)
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.07 07:02 Tsiteeri
Esivedru murdus



Õhtul siis sõidan maanteel ja täiesti lambi kohas viskas eest vasakult midagi kobinaga lendu. ei olnud seal auku ega midagi. Arvasin et mõni rattapolt äkki lendas. need siiski alles. pidasin kinni kõndisin teedmööda ja leidsin jupikese vedru ja nüüd selgus et kurat ongi minu auto küljest. esi vasak alumine ots peaaegu pool keerdu. edasi sõites küll midagi aru ei saanud et teisiti oleks midagi. Kuidas nüüd toimida?
1. Kas võib sõita üldse või tuleb kohe poodi joosta uue vedru järgi?
2. Kui ma hangin uue vedru siis tuleb vist mõlemad vahetada ees ära?
3. lammari vedru pole ka vist mõtet panna sinna?

hapu pilt kah
http://olc.planet.ee/vedru/Cam000150.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 19.06.07 07:17 Tsiteeri


1. Kui murdekoht seal taldrikut ära ei äesta, siis miks ei võiks edasi sõita ?!?!?

2. Oleneb, mis vedrud (sport/tavaline, madaldatud/kõrgendatud, avant/sedaan, kliimaga/ilma, R4/V6 jne.) seal ees üldse on/olid, teine küsimus on see, kui väsinud nad on. Vedrudel on peal täpid/värvikoodid, mille järgi peaks saama neid eristada. Ühele poole uus vedru jääb tõenäoliselt kõrgem. Samas ka mõlemale poole uued vedrud võib kogu esiots kõrgem jääda, aga see pole nii hull.

3. Kui õige leiad või üldse tead mida/kuidas otsida, siis miks mitte lammarikas. Koos vedrupulliga ma vaataks kindlasti amordid üle ja pigem paneks need (poe)uued.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.07 07:45 Tsiteeri


Käisin nüüd siis konsulteerimas töökojas. Ütlesivad et vahetada tuleb, aga see kas uue või kasutatu vastu on juba oma asi välja mõelda. pidavat hakkama ikkagi miskit sööma seal all, eks ta ole ju piust lühem kah seal nüüd.
Lõpuks jõudsin järeldusele et vahetan nii amordid kui vedrud mõlemad ära, üks lammutamine kõik. sügisel said tagumised juba uued.
all muidu tavalised vedrud musta värvi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 19.06.07 08:21 Tsiteeri


Mul ka selline probleem. Tükk aega kilises tagumise ratta juures miskine asi, aru ei saanud, mis täpselt kuni lõpuks käega vedru koputama hakkasin, siis tuli välja, et tagumisel vedrul alumisest keerust mingi kolmandik murdunud ja see kiliseski taldriku peal. Kuna amordid on täiesti tip top korras ja tagumine ots oluliselt vähem koormust saab kui esimene, siis ma vist ei hakkagi neid kohe vahetama, või arvate et peaks seda ikkagi kiiremas korras tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 29.06.07 23:38 Tsiteeri


Sõitsin pikemat aega katkise esivedruga ilma et ise aru oleks saanud. Kord läksin siis esisilla õõtsasid vahetama ja saingi teada, et alumine keerd läinud vedrul...lolli peaga lasin ainult katkise välja vahetada(ühe uue orig. vedru hind oli ~500.-).
Auto esiosa nagu viltu ei olegi aga võrreldes tagumise otsaga on ikka suht taevas.

Ehk kellegil pakkuda 4x madaldusvedrusid Audi a4 esiveoline ja 1.8 vabalthingav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 30.06.07 10:04 Tsiteeri


Teemast mööda, aga mul jällegi peale õõtsade vahetamist esiots ikka jumala taevas. Nii esimesel korral tõsusis ja nüüd paar nädalat tagasi uuesti vahetades on esiots veelgi kõrgemal. Rehviga 205/55R16 mahub mu üsna suur rusikas ratta ja rattakoopa vahele ja ruumi jääb ülegi. Imelik

Autoks samuti esiveoline 1.8 N/A


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.07 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Teemast mööda, aga mul jällegi peale õõtsade vahetamist esiots ikka jumala taevas. Nii esimesel korral tõsusis ja nüüd paar nädalat tagasi uuesti vahetades on esiots veelgi kõrgemal. Rehviga 205/55R16 mahub mu üsna suur rusikas ratta ja rattakoopa vahele ja ruumi jääb ülegi. Imelik
Autoks samuti esiveoline 1.8 N/A

Omal sai siis operatsioon tehtud ja auto esiosa tõusis kohe mõnusalt kõrgemale:D enne oli ikka puhta maas.
Aga et puhtalt õõtsade vahetusest esiosa kõrgemale tõuseb?? kuidas küll mulle ei mahu pähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reimers
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.07 19:04 Tsiteeri


paljud muidu lasevad tavalistel vedrudel 1,5 keeret maha lõigata ´ja siis esiots madalam !

ei tea jah mis jama on audidel et nina nii kõrgel peab olema :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaspa
huviline



Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.07 19:14 Tsiteeri


No aga mina küsiks selle peale, et kas teil ikka ees ja taga samasugused amordid. Tean, et sõbra 100 -l olid all õli amordid ja minu omal gaasid siis vahe oli ikka kohe silmaga märgatav. Tal istus ratas üsna koopas aga omal võin samuti seal rusikaga vehkida. Rehvimõõt mõlemil sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 03.07.07 22:59 Tsiteeri


Minu nägemus on küll selline, et see kõrgus ikka vedrus kinni on... Amordil reaalselt ju mingit tõstejõudu polegi... Ja kui linnapilti vaadata siis enamus A4-jad on suht offroaderid tglt ma arvan, et uue vedruga see rusikas peabki mahtuma sinna vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cossu
huviline



Registreerunud 10.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro sedan 98a.

postitati 12.03.08 16:04 Tsiteeri


aga kas keegi oskab kogemustest väita, et kaua läheb aega kui vedru uuesti oma normaalasendisse vajub. eks uus vedru ongi alul nati kõrgem aga kaua ta peab töötama, et uuesti ära vajuks. või jääbki kõrgem?
et lahendus oleks siis tagumised vedrud ka uued panna või?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 12.03.08 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cossu
aga kas keegi oskab kogemustest väita, et kaua läheb aega kui vedru uuesti oma normaalasendisse vajub. eks uus vedru ongi alul nati kõrgem aga kaua ta peab töötama, et uuesti ära vajuks. või jääbki kõrgem?
et lahendus oleks siis tagumised vedrud ka uued panna või?


milline see vedru normaalasend peaks välja nägema?
ta ongi koguaeg normaalasendis vastavalt oma väsimusastmele

ja selleks ajaks kui nad hakkavadki väsima, on tagumine osa samamoodi edasi väsinud, et lahendusi on siin ainult üks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cossu
huviline



Registreerunud 10.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro sedan 98a.

postitati 12.03.08 21:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
Tsitaat:
Algselt postitas: cossu
aga kas keegi oskab kogemustest väita, et kaua läheb aega kui vedru uuesti oma normaalasendisse vajub. eks uus vedru ongi alul nati kõrgem aga kaua ta peab töötama, et uuesti ära vajuks. või jääbki kõrgem?
et lahendus oleks siis tagumised vedrud ka uued panna või?


milline see vedru normaalasend peaks välja nägema?
ta ongi koguaeg normaalasendis vastavalt oma väsimusastmele

ja selleks ajaks kui nad hakkavadki väsima, on tagumine osa samamoodi edasi väsinud, et lahendusi on siin ainult üks



mõtlesin siin selle ("normaalasendi") all seda, et millal uus vedru vajub samasse asendisse tagasi nagu vana seda oli? hetkel on autol ikka nina nii püsti (ette said uued vedrud - ja pilt on tõesti selline, et vaadates autot küljepealt, tundub nagu esiotsal oleks koguaeg tungraud all) võrreldes tagumise osaga, kus on veel vanad vedrud all!

et sinu arust siis paneme taha ka uued vedrud ja tavalisest a6-st ongi saanud allroad!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 12.03.08 21:54 Tsiteeri


siis said ilmselt väheke kõrgemad vedrud ette. Või on tõesti ka tagumised väsinud. Sry kui mööda panin.

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 12.03.08 22:43 Tsiteeri


kui sa tähelepanelikult vaatad, siis on paljud a6'ed just nagu allroad'id

on olemas ju sportvedrustus, mis sõidunauditavuse tallinnas pea 0 lähedale viib

aga seda momenti, millal sul need esivedrud piisavalt vajund on, ma arvan, et seda momenti seeauto sinukäes enam ei näe

mul on endal 17'' veljed ja samuti uued vedrud ja tundub veits kõrge, aga eks ikka ole ilusam vaadata.kui rehvi ülemine äär koopa ääre lähedal on, aga need hooldamata teed ja sportvedrustus ei sobi kokku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 20.03.08 18:32 Tsiteeri


Mis siis juhtub kui tavalisel vedrul täpselt üks keere maha lõigata. (esimestel) Kas siis hakkab läbi lööma? on keegi katsetanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 20.03.08 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pilsner777
Mis siis juhtub kui tavalisel vedrul täpselt üks keere maha lõigata. (esimestel) Kas siis hakkab läbi lööma? on keegi katsetanud?

Midagi ei juhtu,vedrukäik jääb lühemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 20.03.08 19:59 Tsiteeri


lugesin siin kuskilt foorumist, et ei soovitata seda teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 20.03.08 20:53 Tsiteeri


Vedru jääb ikkagi pehmem kui keerd puudu. Läbi lööma ei hakka, aga juhitavus küll halveneb tunduvalt. Samuti tapab see amordi lähiajal ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.08 10:14 Tsiteeri


täpselt ühe keeru lõikamine ei ole ka ikka hea lahendus, sest vedru otsad on üldjuhul ju painutatud üksteisele lähemale. raske seletada kui vedru peal näpuga ei saa näidata, ehk aitab pilt.:P
http://www.scoot-parts.com/catalog/70190000.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]