4x4
huviline
Registreerunud 31.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 quattro avant
|
postitati 23.05.07 18:03
|
|
|
põleb õlituli,,aga ainult siis,kui pöörded kõrgemal,,madalamatel pööretel ei põle
,mure selles et autocheckis põleb õlituli,,aga ainult siis,kui pöörded kõrgemal,,madalamatel pööretel ei põle,,mootor töötab,,kolinat ka nagu ei
kuule,õlid normis,
ja teine asi selline et põleb ka tuli,mis näitab ,pirnide korrasolekut,,kuigi kõik toimivad,
väike abi siis oleks teretulnud,
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 23.05.07 19:29
|
|
|
Andur on vigane.
Vaheta see ära ja mure kadunud.
PS! Kui sul on minichek, siis ei saa see kuidagi näidata pirnide korrasolekut. See lisa on ainult autochekil.
|
|
|
|
4x4
huviline
Registreerunud 31.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 quattro avant
|
postitati 23.05.07 19:41
|
|
|
ega ausalt ,ma ei teagi,kas mini v auto,,igaljuhul,,seal,kus näitab õlikannu,,vedelikke,pidureid,on ka pirnide ,märgutuli,,,pirnikujutis rist peal,
|
|
|
4x4
huviline
Registreerunud 31.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 quattro avant
|
postitati 24.05.07 18:55
|
|
|
pole siis keskit kes jagaks matsu
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 24.05.07 19:26
|
|
|
minu omal näitab riket pidurites,kuigi kõik tegelikult OK.teadjadmehed teadsid rääkida,et viga külmjootes.Pidavat tüüpviga olema
|
|
|
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.07 19:28
|
|
|
1. Otsing abiks
2. mis värk selle,,, komaga,,, on,,,,,,,,,,? (kas nii on lahe?)
3. link foorumis, link s2central'i
|
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 07.07.07 12:40
|
|
|
kasutasin otsingut,lugesin läbi väljatoodud lingid...aa üks küsimus siiski ei ole vastust saanud.
nimelt näitab minu auto kompu aegajalt piduriklotside tult ja vahest ka õlikankut...Olen kuulnud,et kelladeploki taga külmjoode "kalab"...ise
loodan,et see on nii.Õli näidikud bar ja temp on ok.õli ja filtrid on ok.
küsimus olekski:kumba usaldada,kas komput või seiernäidikuid?
statistikat ei ole küll teinud,kuid tundub,et vilgutab õlikankut niiskete ilmadega agaramalt,kui kuivade ilmadega...
Aitähh vastamast
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.07.07 13:17
|
|
|
No mine osta uus andur.
12.301@181km/h
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.07 20:17
|
|
|
Kas mittre asi pole nii, et masinal on mittu õli andurit, et üks mõõdab madalalt ja teine kõrgelt. Ehk siis tüüplevinud süstreemilt oli esimene kuni
200 rmp ja teine üle selle. Loogiliselt võttes sul siis läbi see mis kõrgemalt loeb rõhku õlil. Või eksin ja on sellel masinal ainult 1 andur mis loeb
kogu pöörete allalt?
|
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 08.07.07 15:10
|
|
|
lähen homme poode kammima ja eks näis,mis räägitakse,kas on 1 või 2 andurit.
täna vilgutas eriti pikalt
ekki on õliga kõik ok,käib hullult närvidele selliselt vilkuv õlituli
p.s.selline tähelepanek ka veel,et ei ole vahet ,kas matalatel pööretel,või kõrgetel...
vahepeal vilgutas õlituld,siis vilgutas piduriklotside tuld ja siis mingi aja möödudes jälle õlituld...
kas ehk võib olla viga kelladebloki külmjootes?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.07 17:39
|
|
|
Kui juba niimoodi annab tunda siis kisub külma joote peale asi. Andur vaheta ära (see miski 60-100 krooksu) ja kui tulemust ei anna siis viga plokis.
Mul oli õli viga plokis oleva külmjoote süül. Kui vahetasin välja kompu osa oli viga läinud.
|
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 11.07.07 19:54
|
|
|
minu murega nüüd siis asi nii,et peale seda kui olin päris pikalt rahus kulgenud,hakkas asi jälle piiksuma ja ei lasnud elada mingi 1,5 tundi.otsustasin siis auto alla piiluda ja ohhooooo!!!!anduri juhe oli mingil
põhjusel anduri küljest lahti ühendatud ja pikenduse abil karteripõhja poldi alla keeratud
  
kuna mina olen auto esimene omanik eestis ja mina ei ole selliste lollustega tegelenud,siis tundub,et Edisson ei ole surnud,vaid elab saksas
täisväärtuslikku elu edasi
aaa kindluse mõttes vahetan mõlemad andurid siiski ära
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
postitati 11.07.07 20:22
|
|
|
võibolla ei puutu üldse asjasse, aga...
Minu S6-l oli kombeks kõrge koormusega ja pööretega õlituld vilgutama hakata. Kukkus koormus, kadus vilkumine ära. Asi lõppes kokkujooksnud mootoriga.
Kepsusaale pulbriks. Targemad arvasid, et kuna mul oli õlivann alt pihta saanud, siis pump ei saanud suurtel koormustel piisavalt õli kätte. S6-l pole
õlirõhukella ka.
Lihtsalt, igaks juhuks. Nüüd suht paranoiline õlitulede kohapealt.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 12.07.07 06:59
|
|
|
Ülemine õlirõhu andur ongi selleks ,et teada kas suurtel pööretel piisab õlitusest. Kui see kannuke hakkab seal ikka suurtel pööretel vilkuma , tuleks
hakata esmalt uurima mootori seisukorda. Kui näiteks raamsaaled ikka juba kulunud siis see tuluke läheb kärmelt vilkuma ,kuigi õli ei võta ja ei
suitse.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.07 13:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Xan
võibolla ei puutu üldse asjasse, aga...
Minu S6-l oli kombeks kõrge koormusega ja pööretega õlituld vilgutama hakata. Kukkus koormus, kadus vilkumine ära. Asi lõppes kokkujooksnud mootoriga.
Kepsusaale pulbriks. Targemad arvasid, et kuna mul oli õlivann alt pihta saanud, siis pump ei saanud suurtel koormustel piisavalt õli kätte. S6-l pole
õlirõhukella ka.
Lihtsalt, igaks juhuks. Nüüd suht paranoiline õlitulede kohapealt. |
Seda ma küll ei teadnud, et S6-l pole õlirõhu kella. Huvitav miks ta ju sul sammuti oli-on V8 4.2 ja vanale V8-tele oli ta juba stockis olemas.
|
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
postitati 12.07.07 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Tsitaat: | Algselt postitas: Xan
võibolla ei puutu üldse asjasse, aga...
Minu S6-l oli kombeks kõrge koormusega ja pööretega õlituld vilgutama hakata. Kukkus koormus, kadus vilkumine ära. Asi lõppes kokkujooksnud mootoriga.
Kepsusaale pulbriks. Targemad arvasid, et kuna mul oli õlivann alt pihta saanud, siis pump ei saanud suurtel koormustel piisavalt õli kätte. S6-l pole
õlirõhukella ka.
Lihtsalt, igaks juhuks. Nüüd suht paranoiline õlitulede kohapealt. |
Seda ma küll ei teadnud, et S6-l pole õlirõhu kella. Huvitav miks ta ju sul sammuti oli-on V8 4.2 ja vanale V8-tele oli ta juba stockis olemas. |
S4 4,2 on ka õlirõhukell olemas, aga S6 jah ilma. vähemalt minu oma ja ka teised, mida ma näinud olen.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
|
|
|
|
hornet
huviline
Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.
|
postitati 14.07.07 07:43
|
|
|
Enne kui andureid vahetama hakkad võid igaks juhuks oma auto laadimispinge ka üle vaadata (seda just pööretel). Oli juhus, kus mu auto geneka
probleemidest tulenenud madala pinge tõttu hakkasid erinevad hoiatustuled endast märku andma.
Igaks juhuks tasuks muidugi õlisurveid mõne mehhaanilise mõõdikuga ka mõõta!
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.07 17:28
|
|
|
Need andurid maksavad ju vaid mõned kümned krooksud....On siis nii suur kokkuhoid? Vahetama peaks juba hoolduse ajal mingis tsüklis jne...
Selle asemel ahakkad siin autot opereerima tagant kui viga peas...jessas 
|
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 16.07.07 21:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bobo777
minu murega nüüd siis asi nii,et peale seda kui olin päris pikalt rahus kulgenud,hakkas asi jälle piiksuma ja ei lasnud elada mingi 1,5 tundi.otsustasin siis auto alla piiluda ja ohhooooo!!!!anduri juhe oli mingil
põhjusel anduri küljest lahti ühendatud ja pikenduse abil karteripõhja poldi alla keeratud
  
kuna mina olen auto esimene omanik eestis ja mina ei ole selliste lollustega tegelenud,siis tundub,et Edisson ei ole surnud,vaid elab saksas
täisväärtuslikku elu edasi
aaa kindluse mõttes vahetan mõlemad andurid siiski ära |
mõõtsin igaksjuhtumiks ära laadimispinge,mis kõikus seal 14V ümber,sõltuvalt siis sellest,millised "vidinad"olid sisse lülitatud
täna vahetasin anduri,mis maksis 61eeksu,aga asus ilgelt s..... kohas ja peale seda sõitsin ringi päris pikalt ja käivitasin autot mitmeid kordi ja
VOILA! ei piiksu enam!  
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 18.07.07 14:02
|
|
|
  
nii kauaks siis rõõmu jaguski
Täna hakkas jälle vilkuma ja piiksuma.esmalt läheb põlema see kollane ring,millel sulud ümber (0) (piduriklotside tuluke) ja siis mingi aja möödudes
juba vana tuttav õlituli
Kas peaks pöörduma elektriku juurde,et vaataks üle külmjooted kelladeblokis?
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 26.09.07 10:35
|
|
|
Kergitaks väheke teemat.
Mul siis enamvähem sama teema... üle 2500 rpm ja õlituli vilgub/piniseb. ülemise anduri vahetasin ära kuid mitte midagi. Vahepeal on kõik ok, kuid
mõnikord ikka vilgub/piniseb. Võtsin siis proovipärast anduritelt juhtmed lahti... ja ikka sama jama... üle 2500rpm ja jälle vana tuttav teema. On
veel kuskil tal neid andureid? Autoks 90 2,0 85kw R5
edit: Targematelt nõu küsides jõudsin selleni et anduri juhtmed ei andnud kontakti. Puhastasin ära ja hetkel kõik ok.
|
|
|
svensonx
huviline
Registreerunud 13.10.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90 Coupe 2.3 125kw
|
postitati 14.10.07 00:16
|
|
|
Ei ole hullu,mul vilgub temperatuuri andur 
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 14.10.07 07:44
|
|
|
Järsku oskate öelda kus audi 90(7A) asub kõrgemalt mõõtev õlirõhu andur. See mis madalamalt mõõdab see on õlirõhunäidiku anduri juures. Aga kus see
teine on?
|
|
|