Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 14.05.07 19:23
|
|
|
pidurid pehmed
anomaalia.
kui piduri pedaali järsult vajutada, sis on jäik ja pidurdusjõud ka täiesti normaalne, kui aeglaselt vajutada, sis vajub absoluutselt ilma pidurdamata
lõpuni põhja. sai arvatud, et on probleem piduri peasilindris, see on nüüd tutnoi aga absull see olukorda ei muutnud. milles sis nüüd probleem
on?????
mul on see auto nii kopa ette visanud juba.
kas võib olla probleem ABS-i blokis? et kui see vahelt välja visata üldse, kas sis peaks asi normaalselt toimima?
auto B4 2.8 quattro.
pliis aidake keegi...
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 15.05.07 06:02
|
|
|
aga räägi sellist asja, et kas seda on võimalik kuidagi testida ka?
näiteks, et panna sellele pimedad ette ja sis proovidavms.
ja siis selline asi, et mul tuleb imelikult mingit sisinat siis kui pidurit vajutada pedaali juurest nagu.
et mis see olla võiks. seda hakkas alles nüüd tulema, kui sai mõnuga neid õhutamisi tehtud ja muud janti...
ja kas sinu isendil oli ka selline asi, et kui järsult vajutasid, sis oli pidur ja pehmelt vajutades polnud kedagi ja vajus täitsa nulli ää...
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.05.07 06:49
|
|
|
Otseselt pimedatega ei julgenud proovida, kuna ei teadnud selle juraka tööpõhimõtet ja kuidas see pimedatega mängimine võib abs'ile mõjuda. Vana asja
ei hakanud enam näppimagi kui pidurid tööle hakkasid. See, et ta sul alt "sisiseb" viitab sellele, et ei saadud korralikult õhku välja, kui
"tutnoi" külge pandi. Kehvemal juhul absis midagi väsinud
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 24.05.07 09:46
|
|
|
nii, korras.
sai tehtud survepump pitturi õli vahetuseks ja rõhuga ää õhutatud ja kogu süsteemi põhjalikult puhastatud kah.
pitturid korras. järgmiste hädade ligi.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 06.11.11 15:05
|
|
|
Ei hakkandu uut postitust tegema, kuna on taoline teema juba olemas, kuigi mul esiveoline, mitte quattro:
Autoks Audi 80b4 4x ketaspidurid.
Sai ette võetud tagupidurisupportite remont, kuna käsipidurihoovad olid täiesti kinni jäänud. Vahetasin ära kolvi manseti ja tolmukatte ning liuguri
tolmukatted. Käsipidurihoova loksutasin käima, leotasin määrdeõliga ja panin tihendi ja hoova vahele laagrimääret. Käsipidur käib nüüd väga hästi ja
tuleb kenasti ka maha.
Peale seda õhutasin tagumised pidurid ära ja õhku enam ei tule, kuid avastain, et oli ühe klotsi kõveraks surunud ja pidur võttis alles põhjast. Sai
korralik klots asemele pandud ja uuesti 3 korda mõlemat tagumist pidurit õhutatud ( ennem parem, siis vasak ), kuid pidur on ikkagi pehmem kui
ennem.
*Pidur võtab hästi poolepealt, ennem võttis ülevaltpoolt.
*Enne kui supportid maha võtsin panin voolikutele tangid peale
*Kui pidurit vajutada, siis on õlikopsiku juurest kuulda väikest susinat.
*Mingit leket pole märkanud ja vaatasin täna kriitilise pilguga kõik ühendused üle.
Ootaks ettepanekuid. Kus maalt võtavad teie 80 b4 pidurid hästi?
Kas on võimalik, et uus klots mis sai pandud tahab kettaga ühtlasek kuluda ja siis peaks pidur paremini võtma hakkama? Ükski pidur peale ei jää ja
rattad veerevad hästi.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.11.11 15:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Ei hakkandu uut postitust tegema, kuna on taoline teema juba olemas, kuigi mul esiveoline, mitte quattro:
Autoks Audi 80b4 4x ketaspidurid.
Sai ette võetud tagupidurisupportite remont, kuna käsipidurihoovad olid täiesti kinni jäänud. Vahetasin ära kolvi manseti ja tolmukatte ning liuguri
tolmukatted. Käsipidurihoova loksutasin käima, leotasin määrdeõliga ja panin tihendi ja hoova vahele laagrimääret. Käsipidur käib nüüd väga hästi ja
tuleb kenasti ka maha.
Peale seda õhutasin tagumised pidurid ära ja õhku enam ei tule, kuid avastain, et oli ühe klotsi kõveraks surunud ja pidur võttis alles põhjast. Sai
korralik klots asemele pandud ja uuesti 3 korda mõlemat tagumist pidurit õhutatud ( ennem parem, siis vasak ), kuid pidur on ikkagi pehmem kui
ennem.
*Pidur võtab hästi poolepealt, ennem võttis ülevaltpoolt.
*Enne kui supportid maha võtsin panin voolikutele tangid peale
*Kui pidurit vajutada, siis on õlikopsiku juurest kuulda väikest susinat.
*Mingit leket pole märkanud ja vaatasin täna kriitilise pilguga kõik ühendused üle.
Ootaks ettepanekuid. Kus maalt võtavad teie 80 b4 pidurid hästi?
Kas on võimalik, et uus klots mis sai pandud tahab kettaga ühtlasek kuluda ja siis peaks pidur paremini võtma hakkama? Ükski pidur peale ei jää ja
rattad veerevad hästi. |
Minu omal hakkavad pidurid juba vajutamise alguses võtma, pooleni vajutades masin seisab Käsipidurihoobade sedaviisi "remontimine" ei kesta kaua, nähtud tehtud, ikka kapitaalremont tuleb ettevõtta, kuigi jah, kui näiteks
enne TÜV-d teed, siis sealt saad läbi ja ilmselt aasta aega ei kasuta nagunii
Sinul aga ilmselt ikka õhk sees kuskil, pead kõik rattad läbi õhutama, alustades kaugeimast, see uus klots ei tohiks asja selliselt mõjutada, remonti
tehes ilmselt said isegi sadula tööpõhimõttest aru.
Kas enne seda ettevõtmist oli pedaal kuidagi teistmoodi? Äkki peaks ka esisadulate liugurid üle vaatama, seal võib väike seos olla...
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 06.11.11 15:30
|
|
|
Enne romonti olid käsipidurihoovad täiesti kinni, kuid pidureid peal polnud.
Oli samamoodi, et varbaga vajutades juba tundsin, et auto pidurdab, nüüd peab selleks pedaali ikka rohkem alla vajutama, kuid võtavad ilusti plokki ja
pedaal põrandasse ära ei vaju.
Ju siis tuleb paari nädala pärast, kui talveveljed alla panen ja niikuinii autot tõstma hakkan süsteem veel korralikult 5x üle õhutada ja ka
esipidurite liugurid ära määrida ja esipidurid ka ära õhutada`?
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
AndreasS
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm
|
postitati 06.11.11 15:33
|
|
|
Mina olen enda omaga täpselt sama probleemiga silmitsi seisnud ja kui uuesti õhutama hakkasin tuli mõlemalt poolt mõnus lurtsakas veel õhku. Eest ei
tulnud, aga igaks petteks lasin ka mina esimesed uuesti ja soovitan ka Sul sama teha.
Ja määrida võib igasuguseid asju alati. Ei see tee kunagi paha.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 06.11.11 19:57
|
|
|
Tänud asjalike vastuste eest b4 omanikelt Õnneks puudus mõttetu loba ja
vastasid konkreetsed omanikud, kes selle probleemiga ka ise tegelenud. Nüüd ongi siis nii, et kui talvevelgi alla hakkan kruvima õhutan kõik pidurid
uuesti üle ja selleks ajaks kindlasti 100km sõidetud ning õhk ka tahapoole niplitele lähemale jõudnud.
Kas on võimali, et kuidagi sattus õhk ABS ja sellepärast ei taha välja tulla? Lugesin, et sel juhul võib olla tõhusam õhutada pidureid käiva
mootoriga, kus pidurivõimendi on taga ja rõhk suurem? On selles jutus iva sees, või tuleks tingimata õhutada seisva mootoriga?
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 23.11.11 20:59
|
|
|
Sain juba nädal aeg tagasi probleemist lahti. Nimelt, kui talverattaid hakkasin alla keerama, proovisin ühe korra veel õhutada. Alustasin paremalt
poolt ja sealt midagi ei tulud, kuid vasakuslt tuli siiski väike lurtsakas õhku. Kuid kui juba auto tõstukipeal oli, siis käisin esimesed pidurid ka
üle ning nagu arvata oli, ei tulnud sealt midagi, kuid kindluse mõttes sai ka need üle vaadatud.
Nüüd piduripedaal taas hea ja kui poolepeale vajutada on ammu rattad plokkis ja loha, kuna arvatavasti üks ABS andur ( esimene parem ) otsa lõppenud,
sest seda on ka lapitud ja ABS tuli põleb, kuid see mind ei morjenda ja ei tunne ABS puudust ka.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
|