Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: 2,6 V6 ABC sisselaskekollektor (Vastuseid: 60 | Vaatamisi: 16754)
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.12.03 13:43 Tsiteeri
2,6 V6 ABC sisselaskekollektor



Vajan natuke infi,et mis õhuklapid või vidinad asuvad sisselaskekollektoris,mis maksavad ja kas saab ise vahetada?Kas keegi teab selle kohta ka mõnd head linki,kus oleks ka mingid joonised?Ostsin turult mingi rem.kataloogi,aga seal pole mitte muhvigi selle kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.12.03 16:38 Tsiteeri


Hmm kurb kogemus ABC tüübiga. Esindustes ei tahetud mulle midagi eraldi pakkuda vaid ainult uut täiskomplektis intake manifoldi. Hinnad siis vastavalt esindusest ~24000.- ja meheltjakoeralt ~14000.- :mad:. Lõpuks keris ära ja lammaris küsiti terve sisselaske eest 2000.- töötav, laksu pannud auto küljest. Muidugi juhtus see 2001 aasta nii et vahepeal on hindasid kindlasti puuga löödud ja 2000.- ilmselt oskamatult küsitud.
http://www.elcats.ru/audivw/ aadressilt leiad kindlasti kõik vajaliku k.a. VAG koodid kasvõi pulkadeni, aga kas keegi neid ka eraldi Eesti pinnal tarnima on võimeline ma ei tea. Kui targemaks saad anna mullegi teada sellest heast isikust, kes on võimeline pulgakaupa asju tarnima :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 19.12.03 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja msso
Vajan natuke infi,et mis õhuklapid või vidinad asuvad sisselaskekollektoris,mis maksavad ja kas saab ise vahetada?Kas keegi teab selle kohta ka mõnd head linki,kus oleks ka mingid joonised?Ostsin turult mingi rem.kataloogi,aga seal pole mitte muhvigi selle kohta.


Pakkuda siis ABC sisselaskekollektori alumine plastmassosa 1500EEK, need lipendavad plekisuunajad sealt seest tuleb aga välja visata:o


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 05.03.04 19:41 Tsiteeri
Õhu suunajad



Need pastist õhu suunajad seal sisselaske kollektori sees tuleks heaga eemaldada.
Omal hakkas probleem nende suunajatega pihta nii, et mootori osad silindrid mingil ajahetkel lihtsalt enam ei töötanud ja põhjuseks just nimelt need suunajad, mis siis läbi kollektori ja sisselaske klapi silindrisse lendasid. MIngit kahju nad õnneks põhjustada ei suutnud, kuid korraliku ehmatuse osaliseks sain ma küll. Need ülejäänud suunajad, mis sisselaske kollektoris veel alles, võtan ma kohe kindlasti välja.
Kuidas aru saada, et need õhusuunajad lahti on tulnud ja miks nad üldse lahti tulevad:?
Lahti pääsevad need suunajad õhuvoolu kiire liikumise tõttu, st. suured pöörded - kiire õhu liikumine.
Kui need suunajad on oma õigest kohast lahti pääsend, siis hakkavad nad õhuvooludega koos silindri poole liikuma, kuid ülemine osa sisselaske kollektorist on natuke kitsam ja need suunajad hakkavad seal siis sellist kobinat tegema.
Siinkohal suured tänud abistava info eest 80quattrole


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 06.03.04 10:14 Tsiteeri


Mul kuulis boschi diagnosti mees kolksusid kollektoris.

Käisin Kostiveres Aava juures ja alla 600.- krooni eest tehti asi korda.

Kütusekulu vähenes ning kiirendus 0-100 endise 10,5 asemel nüüd 9 seki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 13.03.04 19:56 Tsiteeri


Sai siis sisselaske kollektor maha ja lahti võetud ja kogu see kompott (suunajad ja alus karp) sealt välja võetud
Mootori hingamine muutus tunduvalt ja seda paremuse poole st. mootor läheb kergemalt pöördesse ja võimsus ...
http://www.hot.ee/audiclubi/mulk/Picture181.jpg
http://www.hot.ee/audiclubi/mulk/Picture182.jpg


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 14.03.04 12:22 Tsiteeri


Tekib küsimus, et milleks neid pudinaid sinna kollesse üldse vaja on? Selleks et piirata võimsus 110 kW-ni või siis madalate pöörete momendi jaoks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 14.03.04 15:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ACE16V
Tekib küsimus, et milleks neid pudinaid sinna kollesse üldse vaja on? Selleks et piirata võimsus 110 kW-ni või siis madalate pöörete momendi jaoks?


võimsuse piiramiseks vaevalt aga momendikõvera nihutamiseks on nad kõigeks valmis. Muidu võiks ju töökindlaid mootoreid teha millel mingi moment tekib 9000 p/min juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 23.03.05 13:30 Tsiteeri


Sõbra autol on see suunaja samamoodi lahti ning tükkideks ja nagu eelnevatest postidest aru sain, võib selle südamerahuga eemaldada?
Bensiinikulu väheneb aga kuidas on siis selle pöördemomendiga? Kas madalatel pööretel jääb nõrgemaks ka või pole vahet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
meelisl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 V6

postitati 27.03.05 16:30 Tsiteeri


mõtlesin ka et vaataks mis seisus oma autol õhusuunaja on ja etskae, polnudki seal sees enam midagi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 29.03.05 08:46 Tsiteeri
ni



kas 2,8 mootoril on ka need samad suunajad olemas????KUi jah siis kas mõni tark mees viitsiks ka mul need asjad üle vaadata????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 29.03.05 10:42 Tsiteeri


küsimus: kas piisab ainult pildil näidatud kaane mahavõtmisest et sinna plastjubinate juurde pääseda või tuleb terve kolle maha võtta?

http://www.hot.ee/alkoryhm/v6.jpg

lisaks: eile siis õhtul kukkusin lammutama. Ja suutsin ära lõhkuda mingisugused plastmass voolikud mis tulevad siis klapikambrikaane otsast õhukolusse, mõtlen seda kolu, mis sisselaske otsas kuhu läheb lõdvik õhupuhastajast. Kusjuures nende plastvoolikute hind miski 740 eeku/tk:o tundub uskumatu. Samuti olid need torud seest õli ja vee segu ehk siis sellist valget [roppus] täis. Lisaks oli kinni veel seal all asuva vaakumvoolik ots. Loomulikult sõitsin täna tööle ilma nende voolikuteta, aga käima pannes polnud vahet, aga algul külma mootoriga pöörded hullult kõikusid. Kas asi võib olla selles, et seoses nende voolikute eemaldamisega kadus ka soojaõhuvõtt. Hommikul oli ju -10 ??? Oskab keegi kommenteerida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.03.05 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
küsimus: kas piisab ainult pildil näidatud kaane mahavõtmisest et sinna plastjubinate juurde pääseda või tuleb terve kolle maha võtta?

http://www.hot.ee/alkoryhm/v6.jpg


kõik maha ja algosadeks, sest osa tükke võivad olla juba plokikaanes klappide juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 29.03.05 15:28 Tsiteeri


Ei piisa ainult selle ülemise plastikkaane avamisest, sealt võid kätte saada vaid "poolel teel" oleva suunaja, mis sinna kanali ristlõike muutumisest tindgituna kinni on jäänud.
Igal juhul tuleks võtta see kollektor algosadeks, koosneb ta alumisest plast osast ja keskmisest alumiinium osast ja ülemisest plast osast (ABC) moto puhul.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelisl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 V6

postitati 29.03.05 18:04 Tsiteeri


ma kiskusin ka oma lõbuks ülemise kaane maha :)
aga kolle tuleb suht lihtsalt maha, mõned voolikud olid ainult väsinud, need tuli uued panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
PIC
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro 2.8

postitati 30.03.05 05:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cretzky
kas 2,8 mootoril on ka need samad suunajad olemas????KUi jah siis kas mõni tark mees viitsiks ka mul need asjad üle vaadata????


Õnneks on 2.8 sisselase sellisest jamast vaba. Selles on kasutatud ainult metallist detaile.. Pealegi on 2.8 sisselaske kollektor muudetava pikkusega. Kas see ka 2.6 mootoril olemas on ei oska öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 29.03.08 02:02 Tsiteeri


Sai lastud ka enda 2.6'l need tuulesuunajad välja võtta. Olivad teised täitsa lahti olnud.

Mis siis muutus, peale selle, et hulk lahtist kõntsa enam silindrite poole ei tüüri?
- Olulisim muutus minu jaoks on see, et mootorile tekkis madalatel pööretel jõudu - maastikul manööverdades ei pea enam nii jubedalt gaasi tallama ja sidurit piinama kui enne.
- Teine oluline muutus (tulenevalt eelmisest) on see, et saab jälle normaalselt käiku vahetada - enne oli nõnda, et kui tahtsid sujuvalt (ilma tõuketa) käiku vahetada, tuli hoolega seiereid vahtida, sest absoluutselt mitte mingit gaasi tunnetust ei olnud.

Diagnostikamehe sõnul on asi selles, et need tuulesuunajad, kui nad lahti on tulnud, tilpnevad õhul ees ja seetõttu muutubki mootor ilma meeletult talda vajutamata jõuetuks. Ei teagi nüüd, kas tõesti on nõnda või on asi ka selles, et peale suunajate välja võtmist puhastati ka sisselaset... igastahes täitsa hea sai.
Kütusekulu koha ei oska hetkel veel midagi öelda, kuid teoorias võiks see väheneda, sest gaasiklapi asend ja tegelik õhu hulk, mis silindrisse jõuab, on ehk jälle enam vähem sellises suhtes nagu soft võiks eeldada.
Töid teostas audihooldus.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 29.03.08 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: msso
Kas keegi teab selle kohta ka mõnd head linki,kus oleks ka mingid joonised?
Aga palun

Kahjuks AAH moto kolle aga geomeetria muutmise mõte suht sama.


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.03.08 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ur666
Aga palun

Kahjuks AAH moto kolle aga geomeetria muutmise mõte suht sama.

seda "Servo" nimelist vidinat ma põgusal vaatlusel küll enda mootori küljest ei leidnud.
kas nende servoga juhitavate klappide asemel on 2.6 motol siis see äralagunev plastkärakas, või saan ma mõnest asjast veits valesti aru?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.03.08 15:31 Tsiteeri


Ärge kodanikud süvenege sellesse teemasse väga põhjalikult, algne postitus pärineb ajast 16.12.2003 14:43 ;)
Ja muide 2,6 ja 2,8 kollet tänu elektrile omavahel ei vaheta :(
Põhja kinnitused kah teised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.03.08 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Ärge kodanikud süvenege sellesse teemasse väga põhjalikult, algne postitus pärineb ajast 16.12.2003 14:43 ;)
Ja muide 2,6 ja 2,8 kollet tänu elektrile omavahel ei vaheta :(
Põhja kinnitused kah teised.

ega mootor mõne aastaga ikka ei muutu, parem kasutada vana teemat, kui pidevalt uusi tegema hakata;)

kui tal neid liikuvaid(elektri) klappe pole, siis selleasemel on too lagunev plastik?
kas mingisuguseid tihendeid peaks vahetama ka pärast sisselaske mahavõtmist, või on üldjuhul originaalid veel kasutatavad?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.04.08 19:03 Tsiteeri


kuna teema taas üleskaevatud siis tekkis endal selline küsimus,et kuidas on vöimalik aru saada,kas asi hakkab juba lagunema vöi mitte?pean siis silmas seda plastikust öhusuunajaid seal sisselaskekollektoris.kas on mötekas seda kodus lammutama hakata vöi mitte-ei ole erilist julgust seda ka mitte teha!?(saan aru,et uued tihendid jm,kuid äkki midagi valesti kokku ja siis asi puuksus)
Kas seda tegevust remonditöökojad aktsepteerivad?
mootor siis ABC


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.04.08 00:22 Tsiteeri


ma täna kukkusin endal seda kollet lammutama, väga ettevaatlik tuleks olla karterituulutuse torudega, need suutsid mul ikka väga kergelt mureneda. suunajatest oli mul 3tk ülemise plastpoole sees ringlemas, ning ülejäänud jäägitult kadnund.

kas seda nikerdamist karta või mitte julgen alles homme öelda kui autot jälle käivitada saab.:P
(varasemaid kogemusi sellise asja tegemiseks mul varuks polnud)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 12.04.08 15:35 Tsiteeri


kust ma selle leian, et kas mootor on ABC v midagi muud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 12.04.08 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
kust ma selle leian, et kas mootor on ABC v midagi muud?

Vastavalt kleepsult, kus on kirjas auto varustus. Selline on kas kuskil pagasnikus või varuratta augus ning kindlasti ka hooldusraamatus. Aga üldiselt, kui mootor on 2.6l, 110kW ja 12 klappi V6, siis eks ta ABC ole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.8% - SQL: 31.2%]